Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.

o2 fup

peca1 (11.4.2007 20:02:15)

Máte někdo zkušeností s aktivací fup u O2, Mě to každej den připočítá 100 mega tak aby to vyšlo na 3 Gb za měsíc a to prosím nic nestahuji. má někdo podobné zkušenosti s O2

Anonym (11.4.2007 20:04:34)

jj presne tak mam screen jak mi to pricetlo 2x presne ten samej objem dat tzn 1,47GB, screeny mam + je tam nejaky pocty jako : -15 123 165 B proste demence...

Anonym (7.5.2007 21:26:17)

Pořiďte si jejich podrobne vyučtovani pomocí e-učtu. Následně po´dejte reklamaci s odkazem na daňový doklad. E-učet sleduje objem přenesených dat přesně. Od jeho pořízení a první reklamace nevyčerpám více jak 50% měsíčního limitu. Před tím jsem byl FUP druhý až třetí den.

Anonym (25.5.2007 13:29:25)

Uplatnuje se FUP za kalendarni mesic, nebo za zuctovaci obdobi?

Anonym (25.5.2007 15:30:07)

Pocita se kalendarni mesic.

Anonym (13.4.2007 18:00:49)

dela mi to neco podobneho

Eithne (30.4.2007 13:31:35)

Mam uplne stejny problem, nestahuju zadne velke objemy dat, stahovala jsem trikrat po 60 MB a behem tri dnu mam 3,8 GB a uplatnen FUP... Doporucuju vam, poslat jim mail... I kdyz to treba stejne nevyresi, tak to aspon zkuste.

Kamil (30.4.2007 15:44:25)

FUP mivam aktivni dost casto :( , do prenesenych dat se totiz pozita nejen co stahnete , ale i data co odeslete. Rychlost vam okamzite klesa na hodnotu danou tarifem. Je to opruz a pokud limitu dosahnete nekdy v pulce mesice je zle !

František (2.5.2007 17:27:14)

Je 2.května a fup aktivní. Podívám se do moje konto a je tam: přeneseno 47,4GB, limit 3,0GB. Tak to si ze mě dělají legraci. Apríl už byl, ne? Vždyť jsem stáhl max 200MB, je toto možné?

WIFI (10.5.2007 11:20:54)

Co naděláš. Čím větší společnost, tím solidnější jednání se zákazníky. :)

Marek (13.5.2007 17:20:21)

O2 se chová mnohdy velice arogantně, doporučuji reklamovat a být důrazný. V opačném případě si stěžovat napříkladi i ČOI. O2 běžně klame zákazníky a v marketingu užívá nečistých paktik. Velmi mě mrzí, že v ČR se ÚOHS o takové věci nestará a jen žere prostředky, které do něj stát sype...

Ralf (2.5.2007 19:36:00)

Tak přesně toho samého jsme si s kolegou všimli také. Oba máme ADSL od O2. Nezměnili jsme nijak své surfování po internetu, hrajeme hry, občas použijeme skype, icq atd. Neběží nám žádné P2P programy a oba máme instalovaný firewall a aktualizovaný nod32. Oběma nám v průběhu března-dubna dle grafu O2 vzrostl oběm dat více jak dvojnásobně!! Vzhledem k faktu, že tam už od března vyváděli nějaké bejkárny, posílal jsem reklamaci s tím, že mají někde problém. Po týdnu (!!!) mi přišla odpoveď, že u nich je všechno v pořádku a že přenáším moc dat. Kolega na svou reklamaci dostal naprosto stejnou odpověď. Podle mého názoru jim hapruje software odpovědný za počítání dat. Nainstaloval jsem si monitor přenosů dat a s monitorem na O2 stránkách se už po týdnu neshoduji o polovinu. Podle mě to bude pro O2 mít ještě hodně ošklivou dohru, protože je to evidentně jejich chyba, jen se zatím zdá, že se omezuje jen na některé přípojné body. Neví o tom někdo něco konkrétnějšího??

Duran (26.5.2007 07:16:22)

Duran (26.5.2007 07:17:27)

No jednoduše řečeno až si toho všimne někdo, kdo s tim bude mit moc něco udělat (nějaky statni zaměstnanec třeba) tak bude mit O2 velky problem že takhle o*ebava lidi.

Kaja (26.5.2007 21:56:08)

Jo to je presny! Stve me ze muzou takhle beztrestne v podstate okradat sve klienty a statni organy, ktere by meli prava uzivatelu chranit nedelaji vubec nic, krome vyplaceni premii sami sobe. Chce so psat stiznosti nejen na O2, ale i do všech dalšich instituci v kopiich, jinak tu budeme nadavat a nic se nezmeni

daf (5.5.2007 12:27:26)

nic stahovat nemusíš stačí brouzdat na netu a pak se podívej kolik si přenesl dat, 100 mega na den je dost malo

Hunga (26.5.2007 19:44:02)

vykašlete se na ten debilní FUP, kupte si Extreme verzi. Sice je to dražší (nejlevnější tarif za 1000 Kč/měs.), ale 3 GB na měsíc je opravdu nehoráznost. No mimochodem ono i 50 GB je málo...

rendalf (1.6.2007 09:18:20)

S o2 a FUP mam ty nejhorsi zkusenosti,lituju ze mam smlouvu na rok:( Prvni mesic po zdrizeni mi graf prenosu vubec nebezel (hlaska ze na tom delaj). Ani operator mi nebyl schopny rict, kolik mam preneseno dat. Pak najednou naskocil FUP aktivni. Rekl jsem si, ze to necham byt a uvidim dalsi mesic. Dalsi mesic je dnes, pustim rano pocitac, graf funguje a je na nem 7gb JIZ PRENESENO! Volam na operatora, ten dela velice smutneho, ze je mu to lito, ze je to jejich chyba, ze to budou resit technici- ZE MI NEKDO V PONDELI ZAVOLA, ze pri prez vikend nepracujou (patek 8h rano). Bohuzel je mi asi jasne jak to zkonci-v pondeli zavola technik, ze u nich je vse v poradku, a ze moc taham. EXISTUJE NEJAKA OBRANA PROTI TAKOVEMU JEDNANI SE ZAKAZNIKEM?

Nargon (1.6.2007 09:46:11)

Prejit k nejakemu jinemu ISP. Ja jsem byl u Nextry, ted jsem u GTS (celkem uz to budou cca 4 roky) a za celou tu dobu jsem nepotreboval nekam volat. Sice nejake vypadky byly (hlavne na zacatku v roce 2003), ale to byly vetsinou celorepublikove a mohl za to telecom. A pak jsem mel par vypadku spojenych se zmenou sluzby a rychlosti. Ale jinak jsem nezaznamenal ze by neco nefungovalo. Fup funguje vyborne, prenesena data take odpovidaji skutecnosti. A je u nich i zapsan datum a cas, kdy byly aktualni. Jasne, ale i GTS ma mouchy, dalo by se rici, ze je to spatna technicka podpora. Ale, komu to vadi, kdyz ji nepotrebuje :D