Nargon (14.4.2007 10:12:49)
O navyseni tady nepadlo ani slovo. Jen te informujou, ze te prevedou z protocolu PPPoA na protocol PPPoE. A bude to 17.4.
Nic vic nic min. Nehledej v tom to co tam neni.
Anonym (14.4.2007 10:13:56)
ok,dik
Nargon (14.4.2007 10:15:16)
Ale je mozne, ze technik pri navsteve ustredny tu rychlost zvysi :)
Anonym (16.4.2007 13:56:33)
Technik při návštěvě nic nezvýší... Problém je v tom, že technologie ADSL 2+ podporuje pouze PPPoE (v síti O2). Takže kvůli navýšení rychlosti tě musejí přepojit na ADSL 2+ a tím pádem i změnit protokol... Někomu dají i modem, když nemá ADSL 2+....
Anonym (18.4.2007 00:03:15)
Nic nedají - nabídnou výhodnou slevu na zakoupení nového ;)
Anonym (18.4.2007 00:09:05)
Za úpis na dalších 12 měsíců...
Hroch (18.4.2007 15:30:42)
proboha proc furt brecite. Kdyz mate stare modemy, to znamena ze ADSL pouzivate jiz dlouho a budte radi. Jelikoz jde vyvoj stale dopredu, da se predpokladat, ze modem nebudete mit az do duchodu. Ja jsem na ADSL cekal 2 roky a zatim jsem jel jsem na WiFi stridave od dvou ruznych provideru.... reknu vam, ze bych radsi nyni menil 4 ADSL modemy za nove, nez mel 2 letou hruznou zkusenost s totalne nefukcni wifi.....
A (20.4.2007 00:20:30)
Ne.
Anonym (14.4.2007 22:26:22)
Fakt je ten, ze te proste musi prepojit na jinou technologii, protoze na te starsi by uz neslo vic navysit rychost.
mekky (18.4.2007 16:26:44)
Fakt je ten, že nemáte ani tušení v čem je rozdíl mezi PPPoA a PPPoE. Tím nechci říct, že já ano. Ale takové rádoby odborné řeči jsou naprosto bez informační hodnoty. Jsou to prostě jen spekulace.
Anonym (19.4.2007 06:50:45)
Fakt je ten, ze veskeré vyssí rychlosti se poskytují pouze po PPPoE, tedy po ethernetové L2 síti a ne po síti ATM.
Fakt je rovnez ten, že když neco nevím, tak se radeji zeptam
Anonym (16.4.2007 06:10:14)
Ale naopak, zcela jistě to souvisí s navyšováním rychlosti, veskeré vyssí rychlosti se již budou poskytovat pouze na PPPoE. Proc jinak by to delali
Milchal (18.4.2007 01:23:57)
Takže to dopadlo katastrofálně:
Jak jsem výše napsal,zásah měl být 17.4.(úterý)V neděli ve 12 hodin po obědě vypadnul internet.Po nahlášení poruchy na helpu O2 mě bylo řečeno,že dochází ke změně technologie na trase a že bude v pohodě do večera a pro jistotu mě pomohly nastavit stařičký modem ASUS AAM6310EV v přenastavení jediné položky a že je vše OK.Pak nastal koloběh telefonů z mé strany o zprovoznění služby,po neustálých urgencí se neustále měnilo stanovisko,proč internet nejede a nejede.Jednou kvůli špatně nastaveném modenu a podruhé chybě na trase a stále dokola.Výsledek byl,že mě po cca 20 urgencích(opravdu 20)navštívil technik,připojil se vlastním modemem a notebookem a ejhle,internet běžel.Stanovisko technika bylo:nefunkční modem.A koloběh nastal nanovo.Co s modemem,já nic neobjednával,nic jsem neudělal a požadoval jsem buď vyměnit modem nebo získat poukázku na dotovaný.Poukázky se prý posílají s fakturou.Prý na tři modemy.Přes obchodní středisko jsem zjistil a byl ujištěn,že faktura byla vystavena 14.4. a je na cestě.Když jsem večer otevřel schránku,faktura tam byla,ale bez poukazu.Závěr a poučení pro event.chudáky:Přemění linku bez vašeho rozhodnutí,starý modem ASUS technologii nezvládne,poukázka na dotovaný modem v nedohlednu,minimálně 3 dny bez internetu s možností koupit nový v plné cenové výši,půjčit si někde modem nebo čekat třeba na poukázku 2 měsíce.Naštěstí jsem důsledně žádal o zapisování mých urgencí s důrazem na nefunkčnost služby s ohledem na budoucí stížnost.
Moje služba:02 Internet expres 4MB.Navýšení samozřejmě nenastalo,pravděpodobně až v květnu.
HOWG