Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Mail od O2 ????

Mail od O2 ????

Michal (14.4.2007 10:07:40)

Může mě někdo objasnit,co tento mail od O2 znamená???To je už to zmiňované navýšení??? Vazena pani, vazeny pane, prosime o zvysenou pozornost pri cteni tohoto emailu. Dovolujeme si Vas informovat, ze dne 17.04.2007 probehne vyznamny technicky zasah do nasich zarizeni, na kterych je provozovana Vase sluzba O2 Internet Expres 4096 se zavazkem na telefonnim cisle 235....... Pro uspesne dokonceni teto zmeny je nutne prenastavit Vas modem na novy komunikacni kanal (pristupovy protokol PPPoE). Toto nastaveni lze provest primo v modemu. Veskere potrebne informace o prenastaveni modemu doporucujeme ziskat pred dnem 17.04.2007, aby nedoslo k nezadoucimu vypadku internetoveho pripojeni. Po terminu 17.04.2007 bude mozne se pripojit na internet pouze s novym nastavenim modemu.

Nargon (14.4.2007 10:12:49)

O navyseni tady nepadlo ani slovo. Jen te informujou, ze te prevedou z protocolu PPPoA na protocol PPPoE. A bude to 17.4. Nic vic nic min. Nehledej v tom to co tam neni.

Anonym (14.4.2007 10:13:56)

ok,dik

Nargon (14.4.2007 10:15:16)

Ale je mozne, ze technik pri navsteve ustredny tu rychlost zvysi :)

Anonym (16.4.2007 13:56:33)

Technik při návštěvě nic nezvýší... Problém je v tom, že technologie ADSL 2+ podporuje pouze PPPoE (v síti O2). Takže kvůli navýšení rychlosti tě musejí přepojit na ADSL 2+ a tím pádem i změnit protokol... Někomu dají i modem, když nemá ADSL 2+....

Anonym (18.4.2007 00:03:15)

Nic nedají - nabídnou výhodnou slevu na zakoupení nového ;)

Anonym (18.4.2007 00:09:05)

Za úpis na dalších 12 měsíců...

Hroch (18.4.2007 15:30:42)

proboha proc furt brecite. Kdyz mate stare modemy, to znamena ze ADSL pouzivate jiz dlouho a budte radi. Jelikoz jde vyvoj stale dopredu, da se predpokladat, ze modem nebudete mit az do duchodu. Ja jsem na ADSL cekal 2 roky a zatim jsem jel jsem na WiFi stridave od dvou ruznych provideru.... reknu vam, ze bych radsi nyni menil 4 ADSL modemy za nove, nez mel 2 letou hruznou zkusenost s totalne nefukcni wifi.....

A (20.4.2007 00:20:30)

Ne.

Anonym (14.4.2007 22:26:22)

Fakt je ten, ze te proste musi prepojit na jinou technologii, protoze na te starsi by uz neslo vic navysit rychost.

mekky (18.4.2007 16:26:44)

Fakt je ten, že nemáte ani tušení v čem je rozdíl mezi PPPoA a PPPoE. Tím nechci říct, že já ano. Ale takové rádoby odborné řeči jsou naprosto bez informační hodnoty. Jsou to prostě jen spekulace.

Anonym (19.4.2007 06:50:45)

Fakt je ten, ze veskeré vyssí rychlosti se poskytují pouze po PPPoE, tedy po ethernetové L2 síti a ne po síti ATM. Fakt je rovnez ten, že když neco nevím, tak se radeji zeptam

Anonym (16.4.2007 06:10:14)

Ale naopak, zcela jistě to souvisí s navyšováním rychlosti, veskeré vyssí rychlosti se již budou poskytovat pouze na PPPoE. Proc jinak by to delali

Milchal (18.4.2007 01:23:57)

Takže to dopadlo katastrofálně: Jak jsem výše napsal,zásah měl být 17.4.(úterý)V neděli ve 12 hodin po obědě vypadnul internet.Po nahlášení poruchy na helpu O2 mě bylo řečeno,že dochází ke změně technologie na trase a že bude v pohodě do večera a pro jistotu mě pomohly nastavit stařičký modem ASUS AAM6310EV v přenastavení jediné položky a že je vše OK.Pak nastal koloběh telefonů z mé strany o zprovoznění služby,po neustálých urgencí se neustále měnilo stanovisko,proč internet nejede a nejede.Jednou kvůli špatně nastaveném modenu a podruhé chybě na trase a stále dokola.Výsledek byl,že mě po cca 20 urgencích(opravdu 20)navštívil technik,připojil se vlastním modemem a notebookem a ejhle,internet běžel.Stanovisko technika bylo:nefunkční modem.A koloběh nastal nanovo.Co s modemem,já nic neobjednával,nic jsem neudělal a požadoval jsem buď vyměnit modem nebo získat poukázku na dotovaný.Poukázky se prý posílají s fakturou.Prý na tři modemy.Přes obchodní středisko jsem zjistil a byl ujištěn,že faktura byla vystavena 14.4. a je na cestě.Když jsem večer otevřel schránku,faktura tam byla,ale bez poukazu.Závěr a poučení pro event.chudáky:Přemění linku bez vašeho rozhodnutí,starý modem ASUS technologii nezvládne,poukázka na dotovaný modem v nedohlednu,minimálně 3 dny bez internetu s možností koupit nový v plné cenové výši,půjčit si někde modem nebo čekat třeba na poukázku 2 měsíce.Naštěstí jsem důsledně žádal o zapisování mých urgencí s důrazem na nefunkčnost služby s ohledem na budoucí stížnost. Moje služba:02 Internet expres 4MB.Navýšení samozřejmě nenastalo,pravděpodobně až v květnu. HOWG

obrbaz (18.4.2007 16:24:24)

Ty to moc hrotíš, tady chceš modem za 1Kč (zadarmo) a pak si stěžuješ na to, že ti chvilku nejel inet. Tak buď si koupíl modem za plný (nestojí to tolik) a nebo si nestěžuju.