luky (7.6.2007 11:48:20)
je to absolutni shit doporucuju neporizovat
Anonym (7.6.2007 12:04:56)
http://mobil.idnes.cz/prvni-test-u-fonu-kvalitni-technologie-srazi-slabe-pokryti-p4w-/mob_operatori.asp?c=A070606_002124_mob_operatori_lhc
kenny (7.6.2007 23:59:05)
uFON JE NA p..u
Jinfa (29.6.2007 13:07:32)
Mám ufonův internet od středy ale slibovaná rychlost 150kb/s ani omylem. Skutečná rychlost se pohybuje kolem 40kb/s a když omotám anténu alobalem tak i 90kb/s.Přitom signál je plný. Lokalita Brno.
joe (31.8.2007 10:09:58)
Mam ufon fofr internet a lepsi mobilni internet tu urcite neni... !!! nejdriv votestuj pak nadavej
Paolo (31.8.2007 21:21:42)
Tak sem do Ufona šel, mam fofr internet a spokojenost maximální. Pokrytí v Praze je super a jede to vážně dobře. A stáhnout film přes torrent taky nebyl žádnej problém. Neni to tak rychlý jako u 2Mb co sem měl předtim, ale to sem ani nečekal, ale stahoval sem i rychlostí 180kilo, to sem celkem čuměl. A ty 2giga na týden je taky paráda. Souhlasim s Joem, otestoval sem a je to vážně v pohodě, ale chce to být v pokrytí.
P.S. zkušenosti mam s Fofr internetem, to pomalejší neznam.
Chorke (31.8.2007 23:57:32)
Mám Ufon Internet jede to podle měření DSL 60,24 kbit/s s neplným signálem.Protože je to pomalé objednal jsem Ufon fofr internet.Vzpomeňte, když začínali mobilní telefony.Lezli jsme na strom aby jsme si zavolali.Všechno chce čas
Chorke (1.9.2007 00:08:27)
Info pro Jinfa
seidol (9.9.2007 12:17:06)
Tak jsem doporucil kamaradovi Ufona internet s tim, ze neni zrovna solventni a je nenarocny na rychlost,chce jen surfovat,chatovat atd. (Brno) Jeho rychlost neni zavratna ale na jeho potreby dostacujici.Vyhodou je to, ze je to mobilni a tak kdykoli se stehuje a to casto,ma net sebou a nemusi poklazde resit pripojeni.Shrnuti: Pro nenarocne DOPORUCUJI
PS: rychlosti kolem 70-90 pingy sice hrozive,ale co by jste chteli za nejakych 200,-
Arthur (10.9.2007 11:28:53)
Mé zkušenosti s Ufounem:
Jsou velice negativní. Dle mého názoru se jedná o velice nespolehlivou firmu !!! Přístup k zákazníkovi je na velice ubohé a katastrofální úrovni. V polovině května jsem zavolal na zákaznické číslo Ufona o informace o produktu Ufonův internet. Nějaký muž mi vše vysvětlil a iniciativně si zapsal moje nacionále. Když jsem ale během hovoru zjistil, že když si službu objednám přes internet, budu ji mít o stokoruny levnější, dohodli jsme se, že si vše objednám sám přes internet a on vše stornuje.(hovory se nahrávají) 20.5. jsem si objednal přes internet Ufounův fofr internet.(modem za 2500,-) Vzápětí mi poslali potvrzenou objednávku na fofr internet, modem za 2500,-) Po týdnu přišla smlouva ale na pomalý internet. Volal jsem, že je to špatně, vysvětlil jsem, že jsem si objednal fofr internet. Omluvili se a o týden později přišla smlouva na pomalý i rychlý internet. Opět jsem volal, že je to špatně a napsal jsem jim, že jsem si pomalý net nikdy neobjednal, ať se podívají na jimi potvrzenou objednávku a přehrají si nahrávané telefonáty a udělají si v tom pořádek. Navíc jsem jim poslal kopii jimi potvrzené objednávky. 22.6. mi volali, že dodávka modemů se zdržela, ale že ho již posílají. 27.6. mi opravdu přišla dobírka, ale zněla místo na 2500,- na 3000,-. Volal jsem tam, jak je to možné. Bylo mi řečeno slečnou nebo paní Denisou, že za 3000,- to mají ti, kteří si to objednali přes telefon a za 2500,- ti, kteří si to objednali přes internet. Říkám jí, že já to mám objednané přes internet a že držím v ruce jejich potvrzenou objednávku z netu za 2500,- jejíž kopii i s vysvětlujícím dopisem jsem jim 3.6.poslal. Omluvila se, že to napraví, že kolega zapomněl stornovat první záznam a do deseti dnů mi pošle nový balíček, tentokrát s modemem za 2500,-. Po 23. dnech, když nic nepřišlo jsem tam opět volal a ugoval to, neboť již mě začala docházet trpělivost. Tentokrát jsem hovořil s Kristýnou Konečnou, že prý mi poslali modem za 3000,- a žádný jiný neodeslali. A že víc s tím dělat nebudou.To mne již dopálilo, protože od ujištění, že vše již dají do pořádku ani po více jak třech týdnech nový modem ani neodeslali, natož abych ho obdržel do deseti dnů.
Požadoval jsem hovor s nadřízeným. Spojili mne kamsi a opět jsem po vysvětlení byl ujištěn, že vedoucí na to osobně dohlédne a urychleně mi pošlou správný modem za objednanou a jimi potvrzenou cenu. To bylo 20.7.2007. Řekl jsem, že ho pokud ho do deseti dnů, tj. do konce července nedostanu, začnu jim dělat antireklamu, kde budu pravdivě popisovat jejich praktiky. Dnes je 1.8. a modem jsem nedostal. Co říci závěrem: Za dva a půl měsíce nebyli schopni mi poslat správnou smlouvu a modem, který jsem měl řádně přes internet objednán, ve firmě vládne zmatek, kdy jeden neví, co dělá druhý a všichni se omlouvají a slibují, ale skutek utek. Podle mne je to velice nesolidní jednání a jsem se službami i jednáním této firmy velice hrubě nespokojen. Již s ní nechci mít nic společného.
elde (10.9.2007 18:45:32)
Koncem srpna jsem to po telefonu objednal, dokonce se domluvil na pozdejsim zaslani, protoze jsem byl zacatkem zari mimo domov. Zarizeni prislo v patek, aktivace probehla do pondeli (jedine minus, davaji si na to bohuzel dva pracovni dny). Zatim to celou dobu jede rychlosti >1Mb, takze stezovat si opravdu nemohu.
Paolo (23.9.2007 11:12:11)
S tou aktivací tomu moc nerozumím. Já poté, co mi to přišlo, tak sem jen zavolal na linku pro aktivaci a bylo to okamžitě. Ale možná se něco změnilo...
Anonym (6.1.2009 20:54:02)
5 Reagovat | Poslat tip emailem | Nahlásit nikdy více
http://rychlost.cz/rh/200900104463-6b7ff10cdf.html TADY JSOU MOJE NAMĚŘENÉ HODNOTY. Dneska jsem jim poslal výpověd,mám to od 02.08 a od začátku mi slibují že bude do 4měsíců pokryt Sokolov kam jezdím a do dnešního dne tak samozřejmě není. Skoro rok mě tahají za nos,už jsem jim to 3x reklamoval a nikdo se neobtěžoval nějakým způsobem mě vyrozumět a problém řešit. Signál mám super,/centrum Plzně/,rychlosti směšná a nedá se na tom učinit ani hovor přes ICQ který pořád padá,seká se a nedej bože abych spustil videohovor. Jsem zvědav jak se budou tvářit že jim to vracím po roce,jsem připravený se otočit na kontrolní orgány a případně jít až k soudu. Vůbec jsem nepochopil že mi řekli že Sokolov bude do 4měsíců a ani po 10 měsících nic a já jak blb čekal a platim 600 každý měsíc jak kdybych byl chronický charirtativní přispěvovatel.Chci po nich vrátit i 3000 za modem poněvadž ukončení smlouvy si zavinili samy svojí nečinností a tím že mě uvedli v omyl při podpisu smlouvy co se pokrytí týká. Budu informovat, pokud někdo má podobný problém a zkušenost můžeme si vymenit poznatky a zkušenosti.
Anonym (27.1.2009 12:10:08)
mám naprosto stejné zkušenosti a to bydlím v Praze ,při každé reklamaci mi napíšou že mé naměřené hodnoty jsou v toleranci a že do měsíce posílí signál,ale pak se nestane nic a po roce ten signál je naopak jěště horší,při osobním kontaktu mi řekli že vysílač v mém bydlišti je přetížen, takže jsme Lamy který nemaj žádný východisko a jsme odkázáni na milost operátora jestli nám smluvní pokutu promine nebo ne
vladas303 (27.1.2009 12:21:42)
eště jsem zapoměl že se můžete pokochat na adrese:http://www.spotrebitele.info/poradna/dotazy.php?PHPSESSID=0da05ccd3b7b3796aecbb77434ee5a4c&hledej=ufon&partner=0
Anonym (27.1.2009 12:34:18)
http://www.spotrebitele.info/poradna/dotazy.php?PHPSESSID=0da05ccd3b7b3796aecbb77434ee5a4c&hledej=ufon&partner=0
Anonym (19.9.2007 07:56:55)
Vážení zájemci o U:fon internet POZOR !!!! je to obrovský podvod na lidi. Po několika měsících trápení, kdy systém fungoval a nefungoval a já urgoval nápravu jsem dostal od operátora následující odpověď co chcete vždyť se připojujete ve špičce, tak se nedivte, že to nefunguje rychlost 0 . Tuto rychlost Vám žádný měřič rychlosti bezohlední ve statistice a tím pádem se tam zobrazují pouze černá čísla a ne červená. Na závěr komunikace s operátorem jsem dostal druhou a poslední ránu - vždyť Vám ve smlouvě nezaručujeme žádnou minimální rychlost. To byla poslední kapka a U:fon letěl z domu naštěstí ještě 1 týden před ukončením záruky spokojenosti. A na konec záruka fungování není dostatečná kvalita pokrytí ...
elde (19.9.2007 18:22:20)
Hahaha, opravdu podareny vtip. Pises, ze ti to nekolik mesicu funguje a nefunguje, a nakonec to stihnes vratit tyden pred koncem zaruky spokojenosti :-). Ta zaruka je 14 dni (do konce srpna snad mesic), takze netusim jak si na to prisel. A kdyz uz tady pises, a na 99% delas u O2, tak mi prosim Te porad, jak odhlasit O2 CDMA, kdyz mam smlouvu jeste na 7 mesicu. Kolik budu platit penale a jak rychle to ukoncim. Predem diky za odpoved.
Anonym (25.9.2007 12:33:03)
Vážený je jasné že netušíš, že U:fon dával nové USB kabely a nové antény a teprve od data odeslání se počítalo 30 dní spokojenosti. Až něco budeš psát tak se nejdříve seznam s podrobnostmi a problémem U:fon sítě ...
elde (25.9.2007 19:20:23)
Ne, z Tveho totalne zmateneho prispevku se da akorat vytusit to, ze ti modem fungoval a nefungoval, to znamena, ze sluzbu si uz pouzival. Pokud se ti zaruka spoikojenosti pocital od poslani nahradniho USB kabelu, pak nechapu jak si predtim fungoval s tim nefunkcnim usb kabelem. Navic vubec nic nepises o situaci po dodani spravneho kabelu. Doporucuji si precist po sobe ten zmateny prispevek a pak teprve delat chytreho. BTW ja ufona pouzivam (stejne tak i 02 cdma) a urcite mouchy to ma. Rychlost je dobra, nekdu ovsem spadne do rezimu "pomaleho" ufon internetu. To me trochu zarazi. To ovsem vubec nesouvisi s tematem tveho prispevku, ktery je shustenou kopii SPAM prispevku hojne publikovanem na ruznych forech s pouzitim ruznych nicku.
Anonym (27.9.2007 09:52:17)
Tvůj text nechávám bez komentáře ... netušíš o co jde ... a jen závěrem ...
Škoda je, že nepíšeš kolik dostáváš od U:fona za poz. reklamu za měsíc.
elde (27.9.2007 12:26:16)
Nechavas, protoze nevis jak z toho ven :-).
Bohuzel, nikdo mi nic neplati :-(, ani ufon, ani 02, ani nextra., tedy poskytovatele, jejichz sluzby jsem diky svemu podnikani nucen vyuzivat. Ale u 02 bys mi to mohl trebas zaridit, na jake jses presne pozici?
Diessel (1.10.2007 21:33:16)
Rychlost připojení k internetu: 228,32 kbit/s
Rychlost stahování dat: 28,5 kByte/s
A to mám signál 98% to je na posr.....
Maki (22.10.2007 15:02:01)
28,5*8=?
... kupodivu 228
podkan (1.12.2008 12:23:31)
Plně souhlasím.Společnost na p...!Fungovalo mi to 3měsíce...poté spadla rychlost skoro,nebo úplně k nule.jejich ubohé vysvětlení že za to může počasí,odraz od skály nebo jsi mám dokoupit anténu atd.Že to fungovalo je nezajímá.Přeco oni nic negarantují.Ale nabidly mi 30procentní slevu.ZA něco co nefunguje.
Tonino (11.12.2008 09:07:56)
Chci si pořídit Ufonův mobil.Má prosím někdo zkušenosti jesli tahle věc vůbec funguje?
stanley (21.12.2008 21:06:54)
Mám UFONA 1 rok a internet jsem skoro nepoužil , stále vypadává, připojuje se a odpojuje a rychlost bída s nouzí. Na nějaké kvalitní připojení to rozhodně není vhodné. A to ještě musím běhat po domě a hledat signál. takže nedoporučuji!!!
Anonym (19.2.2009 22:21:34)
Mám ufona v praze a je to něco děsnýho,pokud někdo ví jak z toho ven poraďte.Mám ho mít ještě rok a to snad zešedivím!!!
Lenka (22.3.2009 11:28:55)
Ufon je katastrofa!!!!!!!! Jsem absolutně nespokojena,signál pernamentně žádný,no za 600kč měs.je to děs.
Viky (25.3.2009 19:51:38)
Koupím poštovní holuby jako náhradu U-fonova internetu.Teď jsem 1.5 MB email odesílal púl hodiny a nakonec připojení spadlo.
Zn. Budou rychlejší.