Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Chcete 8M od volneho ? Tak bacha pri zrizeni - prakticky pribeh

Chcete 8M od volneho ? Tak bacha pri zrizeni - prakticky pribeh

kockonos (27.6.2007 08:26:25)

Nejsem velky sepisovac pribehu , ale prakticka zkusenost s timto poskytovatelem pripojeni je skutecne neuveritelna. Objednal jsem si tarif 8M bez pevne linky a bez omezeni dat . Zrusil jsem pevnou linku a dockal jsem se po nekolika tydnech zrizeni ADSL. Behem prvniho tydne jsem byl pouze castecne spokojen , rychlost uploadu byla sotva polovicni . Download dosahoval v maximech cca 7,259 kbit/s upload 334 kbit/s . Kontaktoval jsem podporu a ta zrejme predelala profil a v patek me to uz neslo vubec. Po vikendu prisel technik O2 zmeril vedeni a zjistil ze jsem cca 3,7km daleko od ustredny . Po domluve se jeste znovu zkusil upraveny profil a sice uz to byl idealni co se tyce rychlosti ale pro zmenu padalo spojeni kazdych cca 15 minut. Po naslednem telefonatu bylo domluveno SNIZENI rychlosti na 4M . Spojeni je od te doby stabilni , ovsem ted prijde perlicka : Prisla me faktura za mesic kveten na castku cca 1660kc s dph za rychlost 8M . Okamzite jsem odpovedel ze takovou castku nebudu platit nebot v mesici kvetnu jsem pouzival tuto rychlost pouze cca 7 dnu a zbytek jiz na nizsi rychlosti . Vcera me prislo zamitave vyrizeni reklamce s oduvodnenim ze v popisu sluzby negarantuji rychlost , kvalitu a tudiz me byla sluzba poskytnuta a zakazniku polib si ... Co z toho plyne ? Vazeni budouci zakaznici nez si objednate od Volneho 8M vemte si metr a poradne si zmerte vzdalenost od ustredny , nebot pokud to neudelate firme Volny je to NAPROSTO jedno jestli Vam to pujde nebo ne . Pro ne je jedina starost poslat Vam fakturu at uz vyuzivate sluzbu nebo ne . Takze nejsem Volny ale podvedeny a uvedeny v omyl . Kvalita firmy se bohuzel neodviji od mnostvi polepenych poulicnich lamp ale podle neceho uplne jineho , a v tomto ohledu to u me tato firma totalne prohrala . Pochopitelne jsem se proti vyrizeni reklamace odvolal a tudiz nevim jak to cele dopadne , ale uz ted je nade vsechno jasne jaky maji pristup k zakaznikum . Preji Vam vice stesti pri vyberu budouciho providera .

Anonym (27.6.2007 12:40:29)

Hele, dneska to máš jedno. Když s takovýma manýrama začal O2 a nevznikly z takového jednání žádné důsledky, tak se přidalo i GTS, rovněž bez jakýchkoliv negativních důsledků, tak proč by to nezačli dělat ostatní? Český národ má plnu hubu keců, každej se rozkřikuje, ale nikdo nejedná, takže firmy jen ve svůj prospěch využívají české mentality a já se tomu už nedivím...

kockonos (27.6.2007 15:13:56)

No uz se taky nedivim , ovsem necekal bych az takove okradani a drzost co si dovoluje Volny. Pred tim jsem mel adsl od O2 a bylo tam mene problemu nez ted . Nerikam ze O2 je v lepsi - jen je to pro me ponekud zarazejici fakt ze konkurence se chova hur nez monopol.

Anonym (28.6.2007 07:17:45)

Já bych taky nečekal, že mi jako stálému a věrnému zákazníkovi účtuje GTS za internet 2200 Kč za úplně stejnou službu, jako budou mít přes prázdniny lidi co platěj 595, noví zákazníci dokonce za 395. Jak jinak to nazvat než okrádání?

WIFI (30.6.2007 18:46:00)

Tomu si říká "ruka trhu" v českých podmínkách :)

kix (28.6.2007 18:36:40)

Tak to jsem netušil, že to může zajít tak daleko.... Takže oni vám dali nižší službu a tvrdí že máte vyšší, která jede pomaleji, protože je negarantovaná :(((

kockonos (29.6.2007 09:40:52)

V podstate je to tak . Bohuzel status smlouvy na nizsi rychlost je stale ze probiha technicke setreni :-( tudiz zrejme zaplatim i mesic cerven jako bych mel rychlost 8M . Uvazuju o nejakem pravnikovi a predcasnem ukonceni sluzby aniz bych platil zpetne pokutu za to ze ji koncim predcasne nez za 24 mesicu . Ocekavam totiz ze ani podani odvolani proti vyrizeni reklamace situaci nezmeni a nezbude nez zaplatit nebot net potrebuju kvuli praci z domova opravdu hodne casto . To nemluvim o tom ze jsem jim nekolikrat psal proc nemaji tarif 6M ze me by mozna jeste fungoval . Bez odpovedi , bez telefonatu kohokoliv jineho nez operatora ktery je skutecne ten nejnizsi v celem tom jejich kolosu . A na nekoho vyse se bezny zakaznik nedostane .

Anonym (29.7.2007 09:53:24)

pane jste hloupy nebo co? Vec se ma takto: ve smlouve mate nakou rychlost kterou platite, pokud z technicky duvodu nelze dana rychlost navysit, budete dal platit to co mate ve smlouve, chapete? Pravnika si klidne vemte, jsou to vyhozene penize. Priste bych vam spise doporucoval precist si jake ze garance to ADSL ma a co ze jste to podepsal ve smlouve. Jinak, pokud potrebujete internet pro praci tak vam bohate staci 3Mb (bezne prez nej provozuju VoIP) jinak vam nikdo nebrani zaplatit si garantovane pripojeni. Jinak nase firma pouziva pripojeni Forte od O2 je to SADSL garance opravy do dvou hodin, 100% garance rychlosti. Cena 9400/mesic. Toto je pripojeni pro praci ne to vase trapne ADSL ktere je urceno paranum a pubertakum na brouzdani po netu. Zaverem chci rici, ze lide jako vy me fascinuji, neustale chcete nekoho zalovat a pritom jste ani necetl podminky smlouvy. Kdyz kua se v IT nevyznam tak se nekoho zeptam kdo mi poradi ne? pokud by jste s necim potreboval pomoci muzete se obratit na nase stranky www.netmas.cz

Anonym (29.7.2007 12:12:45)

V postate s tebou souhlasim, ale prosimte, kdyz tady kricis ze se v tom vyznas tak bys mel vedet ze SADSL je nesmysl, nic takoveho neexistuje. Internet Forte pouziva normu SHDSL.

Anonym (30.7.2007 10:40:25)

ale ne....jde o to ze SADSL je vnitrofiremni nazev (obchodni?) a SHDSL je oznaceni technologie....stejne to je treba u IPTV a O2TV jedna se o jednu a tu samou vec, akorat nakej manager nahore rozhodl, ze O2TV zni lepe nez IPTV, to same s SADSL a SHDSL, docela jsem cucel kdyz mi prisel mejl, za nabizime sluzbu SADSL a ja jako debil pul hodky hledal vo co de abych nakonec zjistil ze se jedna o nakej pitomej obchodni nazev pro SHDSL. Dokonce kdyz podepisujes smlouvu na datovej okruh tak mas ve smlouve dve kolonky, jedna obchodni nazev produktu a druha je oznaceni technologie. Nebo neco takoveho. Jinak take naprosto souhlasim....ale to bude tim ze pracuji pro kyslikare :)

Anonym (29.7.2007 15:23:38)

Mě zase facinují lidi, co vidí někde ve smlouvě slovo garance a už je nezajímá, čeho se ta garance vlastně týká a ještě tady vyskakují na fóru, kolik že vlastně peněz za takovou garanci platí a jak jsou na to hrdí. Holt když tomu někdo nerozumí a chce házet rameny, kolik si může dovolit ZBYTEČNĚ utrácet peněz - tomu není pomoci. Pracháči bývají většinou méně inteligentní.

Anonym (30.7.2007 10:36:58)

pripojeni forte o kterem pan mluvi ma garanci opravy do 2 hod. Nevim co chcete svym nazorem rici, asi jste necetl podminky sluzby forte. Kdyby jste chtel sluzbu ktera ma garanci 24/7 neni problem, ale pocitejte ze si za sluzbu tezce priplatite

Anonym (30.7.2007 10:37:42)

Dyt to říkám, neví čeho se ta garance týká, škoda mluvit.

Anonym (30.7.2007 10:43:00)

Přesně, na co mi je garance poslední míle, když hnedka na druhém hopu vypadne ještě v síti telekomu router a paket nedorazí ani do NIxu či na tranzit? No jen si vyhazujte peníze. Chápu, že někde je potřeba ty náklady nasbírat, aby jste náhodou nemuseli platit velké daně. Garance se týká totiž pouze a jenom poslední míle - tedy úseku mezi Vámi a ústřednou. Nic víc !

Anonym (1.8.2007 23:21:02)

proboha co to sem chodi za lidi? Vy vazne verite ze firmy vyhazuji desetitisice mesicne za garanci vlastne niceho? Pokud se nepletu O2 nabizi veskere garantovane sluzby na bazi ip-connect coz je vlastne pronajati si datoveho okruhu. Moc rad bych vas pozadal aby jste mi odpovedel, zasilam vase reakce na lamer.cz a potrebuji co nejlepsi umisteni. Jeste me napadlo, vy vlastne tvrdite, ze zadne garantovane pripojeni neexistuje. Dekuji za odpovedi a tesim se na dalsi vtip.

kockonos (29.7.2007 18:07:48)

Hloupost vyzaruje spise z Vas . Za 1. jednalo se o ZRIZENI 8M od volneho nikoliv navyseni a tudiz uctovani za vyssi rychlost aniz bych ji mel technicky moznou zridit Za 2. trapnost meho ADSL si nijak nezada z Vasi trapnosti a umenim cist prispevek Za 3. Fascinace je relativni pojem , delam cca 20 let v IT coz ve Vasem pripade bylo obdobi kdy jste zrejme tahal kacera Donalda okolo baraku a jsem spise fascinovan jaky jste odbornik VY :-) mozna se chytnete v zahranici . Za 4. Tak KUA priste si vemte bryle ! Za 5. pro NORMALNI co umi cist a zajima je jak to dopadlo : Obdrzel jsem dopis od Volneho o uznani reklamace a obdrzeni dobropisu . Cely problem byl zrejme v obdobi kdy puvodni smlouva na 8M byla aktivni a nova na 4M jeste ne.

Anonym (30.7.2007 10:35:18)

jako promin, ale koupit si ADSL - naprosto negarantovana sluzba a pak vyrvavat kdyz to nejde ze to potrebujete k praci....no to teda je docela lamerina. jinak moje reakce mela letet o vlakno vyse

Anonym (30.7.2007 10:37:01)

Áha, už se nám to vyspinkalo a dorazilo do práce. Půl jedenácté - to zas není taková hrůza...

Anonym (30.7.2007 17:52:12)

dnes pracuji od 15:00 do 23:00 jinak nevim co to ma spolecneho s touto debatou asi pan chce byt vtipny

Anonym (30.6.2007 23:31:46)

Tak... Doufám, že všichni, co tady nadávají na O2 a vynášejí do nebes chudáčky alternativní operátory, kteří živoří pod jhem ošklivého monopolu, vidí, jak asi alternativním operátorům záleží na zákaznících residentního segmentu. Zrovna Volný si servítky nebral nikdy.

Zákazník (12.7.2007 21:44:33)

Když si myslíš, že je to u O2 takový ráj, tak si od něj pořiď službu, ještě rád se pak vrátíš k tomu Volnýmu, co si "nebere servítky". Já třeba mám u nich ADSL uz 2 roky, taky uz jsem s nima mel problemy. Ale kdyz jsem si zavolal na jejich linku, tak mi vzdycky dokazali poradit. Ale to nesmíš bejt lama. S takovýma se tam asi neserou.

WIFI (12.7.2007 23:13:54)

A tady se nam rozepsal někdo od Volneho, takovedle delani reklamy,

Anonym (27.7.2007 10:12:43)

Volný - nikdy!!!

Anonym (28.7.2007 15:14:45)

mam od O2 CDMA a od UPC optiku. Oboje slape tak jak ma. Problem byl jednou kdyz jim na kladne umrel AP. Pokud clovek neni zacatecnik a dokaze si pc nastavit u vetsiny poskytovatelu neni problem

Anonym (1.7.2007 16:08:26)

Koukam ze pristup Volnyho k zakaznikovi se za par let vubec nezmenil :)

kockonos (10.7.2007 08:16:59)

Tak tady mame dalsi update ohledne bajecneho uctovani VOLNEHO. Do dnesniho dne jsem nedostal odpoved na odvolani na vyrizeni reklamace . Maji na to pry 30 dnu , takze obcane pekne zaplat a pak si treba stezuj . Ale co je naprosto unikatni , prislo DALSI vyuctovani za nasledujici mesic cerven opet na castku 1664kc za tarif 8M , ackoliv jsem mel cely mesic 4M . Takze zrejme DALSI reklamace , zaporne vyrizeni a odvolani . Na reklamaci maji zrejme take 30 dnu , takze kdyz to secteme 60 dnu maji rozdil v cene pekne na uctu a zakazniku trhni si ... Varuji pred takovou to situaci !!! . Pokud si objednate Volneho a technicky NEBUDE mozne mit danou rychlost jako jedine reseni se ukazuje odstoupeni od smlouvy pro technickou nemoznost a nasledne zrizeni na nizsi rychlosti . Pokud se nechate ukecat jako ja operatorem na lince ze vam rychlost snizi dostanete se do stejne situace.

anonymni (11.7.2007 20:34:10)

8M je maximalni rychlost, realna se pohybuje ponekud nekde jinde - co misto "technickych" poznamek se naucit zaklady pocitacu a ADSL pripojeni ? K fakturaci se nevyjadruju, nemuzu posoudit ( mam jineho providera ).

kockonos (11.7.2007 22:44:27)

Kdyby jsi chytroline PORADNE cetl tak jsem psal dosazene hodnoty . Nejsem lama abych nevedel ze 8M nedosahnu , nejdriv si precti o co tam slo . Down 7,259 kbit/s upload 334 kbit/s a kdyby jsi byl v obraze tak vis ze upload je 768kbit/s. Vysledky z rychlost.cz kdyz to bylo nestabilni 7,241.54 / 768.07 snad ti dojde o co slo .

P (14.7.2007 10:12:26)

Prosimtebe, vyzadej si od techniku potvrzeni, na jake rychlosti je nastaveny DSLAM (to vidis i v modemu, ale malokdo se v tom vyzna) a s tim pak od toho data podej reklamaci na obchodni oddeleni, at si s tim daji do souladu obchodni data. Zrejme naji obchodnici puvodni nastaveni a o profilu (SDL ATM speed) nic nevedi, to je naprosto normalni i u CRa.' Musis totiz hned po zmene napsat a od te doby jim nic neplatit :-) Pokud to zanedbas, uz se vezes, me to stalo take hodinu casu toto zpetne resit a pomohou jen vyhruzky o medializaci a vypovedi. Takze tak. Jeste jednou:_ Musis totiz hned po zmene napsat a od te doby jim nic neplatit :-) Oni to neudelaji, spolehaji ze vetsina zakazniku se neozve a bude rada nze jim to jede aspon bez zakysu :-)) IMHO. Ale upravu profilu jsem delal na kazde lince, kterou jsem dostal do ruky (vyjma O2, txy nastavili soudne parametry samy!), protoze to je prasarna co maji alt. opove nastavene........

MIlan (15.7.2007 00:48:55)

Bohužel se s Vámi musím podělit o svou velice špatnou zkušenost se společností O2. V březnu tohoto roku mi společnsot O2 zaslala slevový poukaz na zakoupení modemu ADSL 2+, s odůvodněním nutnosti aby u mne mohlo proběhnout zrychlení ze stávajícího programu Extreme 4096/512 na nový 8192/512. Modem Well PTI-845 jsem ihned zakoupil a připojil. Prošel jsem si jako mnoho z Vás několik vln zrychlování a několik telefonátů do centra péče o zákazníky, když mí po více jak 3 měsících bez zrychlení kliďánko sdělili, že má linka zrychlení na slibovanou rychlost neumožní. Nabínuto mi bylo opravdu výhodné přejití na program 6144/384, který jsem samozřejmě logicky odmítl, neboť by se mi snížila rychlost uploadu z 512 na 384. Sdělil jsem jim tedy, že o takové zpomalení či zhoršení služeb nestojím, že raději setrvám na svém stávajícím programu s patřičnou kompenzací ceny. Toto odmítli a nelogicky platím stále stejně, za službu 2 roky starou, přestože někdo využívá za stejnou cenu rychlost stahování dvojnásobnou. Chtěl bych ještě pro oponenty uvést, že jsem od ústředny ve vzdálenosti do 1000 m, v okresním městě Česká Lípa. Musím však pochválit centrum péče o zákazníky: Společnost O2 opouštím a z centra mi velice laskavě poslali na požádání na email popis jakým způsobem vypovědět jak internet tak telefonní linku. Ovšem že by mi někdo vrátil peníze za bezúčelně koupený modem si ani u této společnosti nedovedu představit. Ten do té doby používaný by mi totiž stačil. (Speedtouch 510i). Kudy chodím, tudy tuto nechvalnou příhodu O2 povídám a povídat budu, protože tohle není jednání, ale pohrdání. Pokud Vás mohu požádat vyprávějte a šiřte to klidně dál, je to všechno bohužel pravda, žádné pomluvy.

Anonym (28.7.2007 15:11:34)

dalsi chytrolin co si mysli ze spapal vsechnu moudrost sveta. Udavate vzdalenost od ustredny, predpokladam ze vite co jsou to treba Margin nebo snr ze? Jinak, preji hodne stesti u alternativniho isp. Sluzby stejne, servis pomalejsi - resi ho technicka podpora O2

Jirka (27.7.2007 10:27:15)

Volný mě už taky pěkně ser.. Vůbec mu nezáleží na stávajících zákaznících, ke svý službě mi měli zvýšit datovej limit na 17 GB (podle velkoobchodní nabídky O2) a místo toho chtěj ať si s nima uzavřu novou smlouvu na 2 roky. Navíc pokud jim člověk volá na bezplatnou linku tak mu hnedka řeknou, že je jejich zákazník, ať si zavolá na placenou linku.

Pepa (30.7.2007 22:00:01)

Od "kyslíků" k Volnýmu = z louže do bláta. Bohužel, ani u mě to nejde jinak.