Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Tiscali nezvyšuje datové limity od 1.7.!

Tiscali nezvyšuje datové limity od 1.7.!

Luboš (9.7.2007 20:08:09)

Až dosud jsem byl spokojený uživatel ADSL od Tiscali. Nyní mne však Tiscali velmi zklamal. Jako jediný operátor totiž od 1.7. nezvýšil datové limity pro ADSL a dle mého dotazu o tom ani neuvažuje (že prý zvýšili datové limity koncem minulého roku!). Považuji toto z jejich strany za podraz, protože zvýšený datový limit je v "ceně" velkoobchodní nabídky od O2. Ale asi si chtějí ze svých uživatelů udělat dojnou krávu a vybírat 60,- Kč za GB při překročení datového limitu. A při současných rychlostech ADSL se data jen hrnou. Zvažuji, že z tohoto důvodu přejdu k jinému, solidnějšímu, operátorovi. Kdo máte také Tiscali - ozvěte se jim jako já, ať ví že si mají svých zákazníků vážit a ne je tahat za nos!

Tomáš (29.7.2007 11:15:51)

Já jsem taky u Tiscali a do ted sem byl celkem spokojen, dá se říct. Dostal jsem se do omezení fup, po asi 2 letech, ale nějak extra mi to nevadí. Stránky si přečtu bez problému, zahraju si online hru, pošlu maily i s přílohou atd... Co mi ale hrozně vadí je bordel v informacích na stránkách tiscali a to samé se děje v jejich telefoním support-centru. http://sluzby.tiscali.cz/business/stredni_firma/adsl/cenik_adsl.php Mám službu premium, podle výše uvedeného odkazu z toho chápu, že tato služba by měla být neomezená. Ovšem až někde dole je napsáno "vynulování FUP pro premium službu" za určitou cenu, kategoricky podle rychlosti. Pak je zde odkaz přímo na FUP, pokrývající službu premium a tam uvedené datové limity: http://sluzby.tiscali.cz/domacnosti/adsl/fair_use_policy.php Datové limity absolutně nekorespondují s tím co mají uvedeno v ceníku. Jinými slovy: jsem zákazníkem Tiscali přes dva roky a defakto nevím kolik je můj měsíční limit. Datový limit je uveden ve smlouvě, od té doby se minimálně jednou změnil, že by se zatěžovali dodatkem ke smlouvě nebo alespoň informováním zákazníka, to vůbec. Odkazují se na to, že hledané informace najdu v privátní zóně, což je odkaz na stránku, kde je k dispozici přehled datových objemů. Tam je samozřejmě taky zmatek, řekl bych, že zapříčiněný navyšováním rychlostí. Tato stránka mi ukazuje, že na ani jeden z datavých toků (up i down) by nemělo být uplatněno FUP, ale rychlost je stále omezena. Já v tom mám malinko jasno, vzhledem k tomu, že mám smlouvu, jsem u Tiscali přes dva roky a už jsem se s Tiscali "pár hodin" protelefonoval, ale zajímavý může být pohled nového zákazníka, který by si chtěl zřídit službu premium. Prakticky jediná zmínka o limitech a FUP je ve FAQ. Co mě osobně přijde směšné, možná až tragické, je ten fakt, že Tiscali jako firma neni schopna delegovat úkol na jednoho jediného pracovníka, který by byl schopen zaktualizovat informace na webu, na mě to působí jako pohrdání zákazníkem. O helpdesku a profesních kvalitách jednotlivých operátorů se raději ani vyjadřovat nebudu.

Petr (29.7.2007 21:02:05)

Jsem taky u Tiscali. Zatím jsem byl spokojen. jak se poprvé limity zvedaly, tak to bylo v pohodě. ale ajk jsem zjistil, že limity nezvedají.. že ani neví kdo to přibližne bude, tak to přišti mesíc ruším a jdu k 802.cz ...