ota (6.8.2007 11:06:20)
Tohle je odpověď od Volného: Ridime se jen smlouvou, ktera byla uzavrena mezi Vami a nasi spolecnosti. Pokud si prejete prejit na nektery z nasich tarifu, muzete stavajici sluzbu vypovedet a objednat si jinou, napriklad na nasi vlastni technologii.
Vypoved a minimalni doba uzivani se uskutecni dle vyse zminovane smlouvy.
Doporučuji nemít nic společného s firmou Volný!!!
Pítrs (9.9.2007 21:17:11)
Dopadl jsem úplně stejně. Před rokem jsem za aktivaci zaplatil 1200,- a když to teď budu chtít ukončit, protože nejsou schopni zvýšit rychlost, tak údajně dalších 1600,- za vypovězení služby. Nebylo by to už na dotaz pro S.O.S. (sdružení pro ochranu spotřebitele)?
spagr (11.9.2007 13:41:46)
pokud se dobre pamatuju, tak prechod z tarifu na jiny je u VOLNY bez poplatku - http://podpora.volny.cz