Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > GTS Novera > zrychlení na jejich platformě (ex. Telenor) PPPoA

GTS Novera > zrychlení na jejich platformě (ex. Telenor) PPPoA

TAZATEL (28.8.2007 12:24:53)

Už máte někdo (kdokoliv) zrychlený internet od GTS Novery na jejich vlastní platformě (ex.Telenor) realizované na PPPoA ? Existuje vůbec někdo takový ? Nebo všem na jejich linkách probíhá neustále technické šetření ? A jestli čirou náhodou existuje, tak existuje někdo zrychlený ze služby 4M na službu 8M ? Tak jak ?

esc0bar (28.8.2007 16:04:38)

ja ne :( (4Mbit)

esc0bar (28.8.2007 16:05:18)

ja ne :( (4Mbit)

Martin (28.8.2007 16:42:39)

Ja take nemam a cekam dnes jsem je zprudil ale pry to nejde.Nic nezrychli ,daji slevu .Mam xdsl 4mbit office.

Anonym (29.8.2007 07:18:34)

Nedají slevu - změní ti tarif na pomalejší (poloviční upload) a budeš platit plnou částku odpovídající tomuto tarifu. Já už to dvakrát reklamoval, dvakrát mi to zamítli, tak bohužel - srát na hlavu si nenechám a výpověď jsem poslal už na konci července. PODVODNÍCI to jsou. Ví, že zrychlovat nebudou a přesto účtujou už od dubna za 4M službu částku odpovídající službě 8M. To ještě bude mít dohru na ČOI.

Anonym (30.8.2007 08:52:18)

Chtělo by to 1, medializovat - negativní reklama je pro ně hodně špatná 2, podat podnět k řešení na ČTu - diskriminace zákazníků exTelenor proti O2 (O2 zrychluje) 3, neustále bombardovat GTS Noveru reklamacemi a hlídat termín vyřízení, jak jednou prošvihnou 30 denní lhůtu ihned předat podnět k ČOI. Motto dne: AŤ UŽ TY BASTARDY PRODAJ !

Anonym (30.8.2007 11:57:48)

Neboj, tyhle reklamace vyřízují ještě týž den !

Salvador (30.8.2007 12:00:16)

Medializovat to můžete, ale nejdříve až 1.září, tedy pokud do té doby nebudou rychlosti na platformě exTelenor na hodnoty vyšší než 4 Mbit/s navýšeny.

Anonym (30.8.2007 14:29:20)

Samozřejmě že nebudou, tyto tarify budou automaticky převedeny z původních 4096/512 na 4096/256, aby služby pasovaly s aktuálním ceníkem.

Jirka (30.8.2007 14:45:20)

A celý fígl je v tom, že oni už od začátku dubna věděli, že na exTelenoru nebudou navyšovat. Přesto píšou, že budou navyšovat na všech přípojkách a schválně dali termín až tři měsíce po termínu telekomu. To je jednoznačný plánovaný podvod.

Anonym (30.8.2007 15:23:41)

Přesně tak, proto se musí zakročit stejným metrem a medializovat jejich chování

Matej (30.8.2007 16:04:04)

A kam prevedou me kdyz mam 3072/256 a 20GB limit pro FUP? Platim 690,- Kc bez DPH (s DPH 821). Myslite, ze mi zpomali na 2048/128 a 12GB limit za 395,- ? Nebo mi daji spis na 4096/256 limit 24GB za 595,- ? Matej

David (30.8.2007 16:19:02)

Nabídnou ti přechod k nim včetně tlf. (hlasových) služeb, s 3Mbit bez FUP limitu za 767 měsíčně včetně paušálu za linku (čili nebudeš platit tři nebo čtyři stovky telekoumákům)... Ráno jsem tam kvůli zrychlení této varianty volal a volala mi obchodní zástupkyně, prý navyšovat ty rychlosti na 6Mbit na platformě bývalé Nextry/Telenoru nelze, tak mi nabídla Novera Duo... Závazek na 18 měsíců mi nevadí, cena je celkem slušná, takže do toho asi půjdu... Ale jinak je to prasárna v tom ohledu, že museli tušit (spíš vědět), že u bývalých "telenoráků" to nepůjde...

Matej (30.8.2007 16:31:47)

A o to si budu muset rict? Tedy zavolat jim nebo napsat email? Nebo mi to nabidnou v dohledne dobe sami? Take bych o tom asi uvazoval... ikdyz ten zavazek se mi moc nelibi... Vlastne jsem uz v lednu uvazoval o navyseni rychlosti, a oni lumpove, chteji zavazek i kdyz prechazis na vyssi drazzsi sluzbu (prestoze jsem u nich asi 3 roky). Matej

David (30.8.2007 18:29:05)

Zavolal jsem na 296355692, operátora jsem se zeptal, kdy bude navýšeno (že je na webu napsáno v období od 16.7. a je pomalu konec srpna), on si na mě vzal tlf. kontakt a za chvíli mi volala slečna z obchodního s tím, že XDSLka se navyšovat na 6 nemůžou a nabízí mi ten program Novera Duo

Anonym (30.8.2007 20:20:40)

Teda já se už fakt nedivím, že si tohle vůbec GTS dovolí... No bodejť by ne, když zákazníci setrvávají ikdyž se jim takhle kálí na hlavu - to se pak lidi nedivte, že to tady je tak jak to tady je. A ještě povinný přechod na jinou službu s novým závazkem - vážně nechápu, jak na tohleto někdo může vůbec přistoupit :-(

Anonym (31.8.2007 08:07:56)

Přesně tak, tohle je opravdu vrchol....

Anonym (31.8.2007 15:11:17)

Holt blbí češi :-(

kolya (30.8.2007 20:10:34)

Ted jsem se na to dival a je tam 200 Kc minimalni hovorne Kc bez DPH, coz znamena, ze cena je dohromady pres 1000 Kc.

David (30.8.2007 22:19:18)

Hmm, no vzhledem k naší běžné útratě za hlasové služby kolem 1000 Kč to není podstatné, ale leccos to o nabídce vypovídá. Dík za info!

danik (31.8.2007 21:24:21)

ja mam taky 3072/256 limit 20Gb, ale platim za to "jen" 550 Kc bez doh. Samozrejme mi taky nabizi prechod na ten jejich Duo Express, ale mimo jine mi i nabidli, ze mi slevi na 495 kc bez DPh a zachovaji stavajici slubu (3mbit, 20 gb fup). Tak nevim, co s tim udelam, jestli to radsi cely nezrusit a nevzit Radiokomunikace..... btw. vsimli jste si, ze na strankach uz maji, ze navusei bude probihat do 30.9.??? :) posunuli to o mesic.......

Anonym (1.9.2007 09:25:34)

no tak maj jeste mesic. To ukecaj, ale vic jim uz nedame

David (1.9.2007 10:04:53)

Mno já se právě neFUPované služby docela bojím, potřebuju dobrý ping (práce přes VPN) a služba bez FUP se v českých zemích rovná nájezdům DConanistů... A to ti nabídli sami? Mě by tohleto docela vyhovovalo, jak říkáš, nemusl bych měnit modem, kapku bych ušetřil a s 20 GB FUP limitem jsem nikdy neměl problém...

danik (1.9.2007 17:45:07)

to ja se zase bezfupove sluzby nepojim protoze: 1) ani GTS ani Nextra nemela na SVE platforme nikdy problemy, kdyz bylo FUP vypnuto 2) GTS neni to nejlevnejsi, kam by se meli nahrnout vsichni DConanisti 3) nefupove sluzby uz nabizi vice poskytovatelu, zacina se to stavat standardem (Chello, Radiokomunikace, Volny) 4) jsem hluboce presvedceny, ze FUP je pouze marketingovy trik a site nasich velkych operatoru nefupove sluzby ustoji ale jinak, napsal jsem jim maila, ze se mi nelibi, ze so to furt prodluzuje, ze porad jen slibuji a at se laskave jasne vyjadri, co se bude se sluzbama pres Telenor dit.... no, a behem 2 dnu telefonat a pak mi poslali nabidku s prechodem na jejich stavajici sluzby, s prechodem na Duo Epress nebo ze mohu mit pripadne slevu (ale tam je dodatek, ze nevi, od kdy by mi tu slevu mohli dat...:( tak pocitam tak od 1.10., jestli chcteji migrovat do konce zari....... Me osobne by se nejvice libilo navyseni na 6 mbit, ale to neni mozne, to by me prepojili zpatky na O2 a to z principu odmitam

Standik (2.9.2007 15:53:44)

Prdlajs 1.září, jedniný co provedly na x mejch mailu je že na webu změnili poslední termín zrychlení z 31.srpna na 30.září. Je to banda ulhancu. A na maily už raději ani neodpovídají.

Anonym (2.9.2007 17:52:18)

Ani žádné prohlášení s odůvodněním... nic... Nechápu lidi, co jim podepisujou nové smlouvy se závazkem.

mely (28.8.2007 19:07:47)

mam 3mb, muj ISP ja ahoj.cz = EMEA, ale taky nic... napsali, ze by to melo byt do 1.9.2007

Anonym (31.8.2007 12:38:23)

už to je za 2 na 4

Martin (31.8.2007 13:15:19)

Mám Office 4M, taky exNextra..Dnes jsem jim poslal zatím slušný mail, že se mi nelíbí platit za 4M 2427kč, když i ten jejich 8M je levnější (tuším 2100kč) a čekám rychlé řešení...Na odpověď jsem zvědavý, ale nic nečekám..Spíše to vidím na drastičtější způsob řešení s nějakou intervencí...

Martin (3.9.2007 09:59:54)

Tak mi nabídli 4096/256...Nečekal bych, že v Centru Ostravy budou problémy..Naštěstí to nepodmiňují smlouvou, tak dokud mi nepřipojí konkurence tu optiku, budu to muset přežít...

taunus (4.9.2007 09:16:03)

to je teda zajimave me kdyz me meli prevect ze 4096/512 na 8 mega tak to neslo a kdyz jsem jim psal jakou alternativu mi navrhuji tak mi tvrdila jen zase 4096/256 bez fup. ale stim ze musim prodlouzit zase smlouvu na dalsi rok. a najednou od toho opustili? zajimave.. nastesti jsem se nenechal a dal jsem jim radsi vypoved.

Anonym (5.9.2007 06:38:24)

Přesně tak to je, jenže se potýkali s negativní odezvou a teprve od září zrušili ty nové závazky při přechodu na jinou službu. Já celou kauzu přechodů a migrací považuju za totálně neprofesionální a výsmech stálým zákazníkům. Proto taky výpověď - okrádat se nenechám.

Jirka (5.9.2007 06:42:18)

Pravda, taky se už těším na optiku - snad příští rok. Protože symetrickou 10/10 Mbps bez FUP a limitů za 444 korun i s DPH tady v téhle republice nebude rozšířenější ani za padesát let, díky spojům, českému telekomu, O2 nebo jak se teď ti lichváři jmenují.

Petr (3.9.2007 15:31:40)

Mám FUN 4M/512 40GB FUP enNextra ... dnes jsem opět zkoušel své původní O2 tel. číslo a místo již klasické hlášky ohledně technického řešení se objevil text viz. níže: ********************************** "Vážený zákazníku, na základě technického šetření provedeného naší společností a v souvislosti s konsolidací produktové nabídky, jsme Vám nastavili optimální cenový program služby Novera DSL. Vaše nová služba je: Novera DSL Office 4096/256 kbit/s, plný přístup Úprava názvu služby i rychlosti internetového připojení se projeví ve faktuře za měsíc září. Současně dojde ke snížení pravidelné měsíční ceny, kterou Vám účtujeme za využívání této služby, dle platného ceníku služby Novera DSL. Akční nabídka Novera DSL. Přejeme Vám příjemné užívání naší služby a věříme, že s ní budete i nadále spokojeni." *********************************************** Je to tedy kompromis jak cenový (úspora cca. 400 Kč) tak i datový, z 512up > na 256up ale bez FUP!! Zdravím P.

Anonym (5.9.2007 21:54:20)

Nevím, jak si přišel na 400Kč, ta cena je bez DPH, takže úspora je v řádech desítek korun. Navíc ti ty hajzlové snížili o polovinu upload a FUP se bude rušit na všech rychlejších linkách jak 4096 automaticky. Takže ty kokoti zase ojebávaj a vydělávaj na nejsilnějších linkách.

Anonym (6.9.2007 06:44:00)

Když se GTS rozhodne vysmívat jeho stálým zákazníkům, kteří jsou u této firmy x let a začne si hrát na lichváře, tito zákazníci jsou od toho, aby ukázali, že TOHLE SE NEDĚLÁ a odešli ke konkurenci. Bohužel blbí češi podepisují nové závazky, nové smlouvy s méně výhodnými podmínkami než jsou stávající... To se pak lidi nedivme, co se tady děje, když si necháte kálet na hlavu a jako řešení považujete nový úpis. Holt blbí češi no :-(

David (6.9.2007 07:21:22)

Napadlo tě taky, že někteří "blbí češi" třeba ten internet využívají k práci, nejen na hry, a případné "bezinternetové" období způsobené přechodem jinam by pro ně znamenalo značné denní finanční ztráty?

Anonym (6.9.2007 16:22:31)

Ano, to je opravdu argument, který není v žádném případě nijak řešitelný a prostě každý raději bude platit 100% navíc, nebo se znovu upíše na rok a půl, aby mu snížili rychlost uploadu na polovinu. Chlape, dneska je dočasných řešení mnoho a mnoho. Touhle hláškou jenom potvrzuješ českou neschopnost.

danik (6.9.2007 18:08:02)

no, kdyz jsme u te vyhodnosti a nevyhodnosti. ja mam dnes od GTS sluzbu 3072/256 (ale upload je nastaven na 320) za 550 bez DPH tj. 655 s DPH. Pak platim Telecomu za linku z ktere nevolam dalsi 355 Kc vc DPH. Celkem to tedy je za 1010 Kc vcetne DPH za 3 mbit s 20 GB FUP. ted mi GTS nabizi Duo Express 3072/384 bez limitu a bez minimalniho hovorneho za 946 vcetne DPH. uz k tomu neni zadna pevna linka Telecomu...... nikde jsem nenasel nic VYZNAMNE vyhodnejsiho, kam bych mel prejit....... radiokomunikace maji 4 mbit vcetne linky a DPH za 1010 Kc, pripadne 2 mbit za 772 Kc, Volny ma 4 mbit za 940 Kc, 2 mbit za 700 vc DPH, ale 2 roky uvazek+VOIP telefonie (preferuji na prijem prece jen klasickou linku, kdyz musi byt). Telecom nemam rad a stejne je drazsi nez GTS. WI FI ani kabel u me neni. Kam tedy jit?? No, asi zustat u GTS..... aspon nemam vypadek....

Anonym (6.9.2007 20:01:05)

No a na takove prave ty sr*ci spolehaji

danik (6.9.2007 20:48:30)

No, a co bys teda delal ty?? me sice GTS taky neni uplne supr sypmaticka, ale porad co jineho rozumneho??

David (6.9.2007 21:19:49)

Prosímtě že se tím zabejváš. Je to kokůtek, kterej si musí namastit ego že nadává na to, na co nadávaj ostatní. Na novinky.cz nadává na Paroubka, tady na GTS ale vlastní řešení nemá.. Fakt mě fascinuje, když nějakej troubelín co má tu kliku, že je v lokalitě s wifi i kabelovkou, odmítá pochopit, že jinde nic jiného krom ADSL prostě není... Když to shrnu - tak pokud bych bral funkčnost internetu, tak jsem za TŘI ROKY měl celkem výpadek tak 30 hodin, z čehož 24 byl naplánovaný díky přestavbě DSLAMů z infrastruktury bývalého Telenoru... V tomhle si nemám proč na GTS stěžovat, jejich současné čachry jsou jiné kafe, ale co se týče spolehlivosti, nemám s nima problém... JÁ OSOBNĚ. tím neříkám, že jsou bezchybní, a že nekdo jiný s nima problém nemá...

Anonym (6.9.2007 22:19:51)

Tak vidíš, TY OSOBNĚ... Někdo má 30 hodin výpadku za tři roky, jinej to má za měsíc, někdy i týdně. A to se nikde žádná přestavba nekonala. Pak příjde zrychlování, všem zvýší za stejnou cenu na trojnásobek, dvojnásobek, některým "zvýší" z 4096/420 na 4096/512 za stejnou cenu. Za rok vydají v dubnu nový ceník a lidi s 8M tarifem platí méně, nežli já s 4M tarifem ještě v září, tedy 6 měsíců po vydání nového ceníku, protože jsem byl několikrát ujišťován, že mi bude automaticky rychlost navýšena na dvojnásobek. Samozřejmě bylo jasné že nebude už v tom dubnu - jen tahali za nos, aby lidi platili stále stejné částky. No chlape mysli si co chceš, argumentuj jak chceš, kryj si svoje GTS a dělej z nich boha, ale u mě je to špína a v současné době si dovolím tvrdit, ač se ti (TOBĚ OSOBNĚ) to nemusí líbit, že GTS jsou největši špinavci a podvodníci na trhu s xDSL v české republice.

David (6.9.2007 22:51:55)

Jakýho boha? Prosímtě zameť si před vlastním domečkem. Jasně jsem uvedl, že je to MOJE OSOBNÍ zkušenost s GTS z hlediska SPOLEHLIVOSTI (nikde jsem neobhajoval jejich "marketingové" praktiky) nejsou špatné... Prostě beru, že tebe serou, mě třeba částečně tím, co dělají, také, ale nebudu na GTS nadávat všeobecně "just for the feeling", jen proto, že je to prostě v módě... Navíc tím, že tu budu dokola opakovat, jací jsou to č**ci, sv**ně a d**bilové, se prdlajs změní, nemyslíš? Nemáš taky lepší věci na práci? :-))

David (6.9.2007 22:55:36)

Ještě k tomu, že pro tebe je GTS největší špína... Ono těžko brát jiné názory na ISPs, než SUBJEKTIVNÍ. On totiž objektivně nejlepší ISP neexistuje, kdyby si člověk dal trošku práce, tak za chvíli objeviš člověka, co ti na smrt svýho křečka odpřísáhne, že největší k*vy jsou ČRa (a vzápětí objevíš někoho, kdo si je nemůže vynachválit), dtto s O2 (tam bych se i hlásil do první grupy :-)) ), dtto s Volným atd. atd...

Anonym (6.9.2007 23:31:18)

Nemohu se podepsat, protože by se za mě ihned začal nějaký troubelín vydávat a ty bys Davide zase žádal o zbavení funkce moderátora ;-) Souhlasím s velkou většinou Tvých příspěvků, protože po přečtení této debaty jsem se opravdu od plic zasmál. Co do technické stránky jsem s Nextrou a nyní i s GTS až na jeden dvouměsíční kolaps nadmíru spokojen. Ale pravdou je, že to co provedli nyní a bývalým 4M (respektive v mém případě ještě s bývalým 2048/384kbps - na modemu 2340/420kbps) je opravdu přinejmenším nekorektní jednání a to se vyjadřuji hóóódně slušně. Uvědom si, že platíme skorem 1500,-Kč měsíčně déle, jak v mém případě tři roky. To je přibližně 55.000,-Kč za tu dobu. To většina nových současných zákazníků bude do GTS Novery cpát při současných cenách déle jak odhadem 15 let. Proto se domnívám, že by si nás dlouhodobých a včasně platících zákazníků měli více vážit. Při první migraci zvedli linku z 2048/384 na 4096/384. Při této migraci byl na nás proveden první podvod, protže se na modemu v downu přestalo přidávat oněch 10% konektivity navíc, které nám zaručovala smlouva. Na modemu bylo tedy ve skutečnosti 4096/420, což znamenalo pokles efektivní rychlosti v downu. Při druhé migraci již zrychlili všechny ostatní rychlosti, jen né ty naše. Respektive zrychlili naší linku z 4096/384 na 4096/512. Ovšem zde byl podvod ještě viditelnější, protože na modemu bylo po zrychlení ve skutečnosti 4096/512. To znamená, že ve skutečnosti zrychlili u uploadu pouze synchronizační rychlost modemu z 420kbps na 512kbps. tedy výsledná zrychlená rychlost u uploadu se pohybovala efektivně někde na 32kbps. Při nynější migraci bylo již od začátku moc dobře známo, že se linky na PPPoA protokolu, na jejich vlastní platformě a s rychlostí 4M zrychlovat prostě nebudou. To také potvrzovali neustálé telefonáty jejich obchodníků a tlačení nás do nových služeb realizovaných na protokolu PPPoE a úplně jiné technologii, která jim také patří. Těm kdo nepřešli, těm nabídli tento "paskvil", tedy přechod na pomalejší rychlost (na modemu 4096/256kbps) bez FUP, tedy office. Sleva 50,-Kč asi nikoho moc nevytrhne. A NO-FUP je dnes troščku off-topic, protože FUP bude do konce roku stejně zrušem u všech větších ISP, protože musejí chtě nechtě kopírovat UPC a už se na to konkrétně v GTS připravují tímto prázdninovým testem. Proto jsem skutečnosti doufám hodně dobře vysvětlil a vnesl do diskuze jasno, protože stěžovače chápu, ač nesouhlasím se stylem jejich projevu. A dokážu se stotožnit s tím, že i za cenu výluky služby na delší dobu se vyplatí dát Noveře výpověď, aby si pro své další podnikání již toto k dalším zákazníkům nedovolovala. Další pravda ale je, že Novera stejně bude do konce roku prodaná a nový majitel si udělá to, co si zrovna zamane. Takže je nám naše tlachání stejně na nic..... Ale, GTS Novero, styď se ty hloupá květeno! Takto se ke stálým zákazníkům chovat opravdu nemáš..... Davide ahoj, přijď někdy k nám do fóra ;-)

David (6.9.2007 23:45:15)

Heh pěkně jsi to napsal, jenže co se týče toho "dát výpoveď, aby si k zákazníkům nedovolovala". Tady je každej hrdina, ale kolik lidí jim s tím doopravdy "sekne"? A nějaký nula nula prd procento odchozích uživatelů v segmentu tarifů pro domácnosti je vážně neživí :-) Každopádně, uvidíme po novým roce, co na nás přichystají :-) BTW jestli v prázdninovém testu jeli DConanisti naplno, tak to podle mě síť ustála velmi hezky... Jinak já tam (k "vám") občas chodím, ale je to tam nějaký mrtvý :-) Jo a moderátor už nějakou dobu nejsem, stejně nás tam na to bylo komicky moc, vzhledem k počtu userů i postů :-D

Anonym (7.9.2007 18:10:43)

Věř, že s tím seklo už hodně lidí. Proč by asi tak narychlo rušili nové závazky při povinném přechodu stávajících ex-telenorových zákazníků na aktuální služby. Protože si to každý raději rozmyslí, než se upíše špinavcům na další rok, aby s ním vytírali podlahu.

David (6.9.2007 21:14:46)

Hochu, to je čistá matematika. Když budu mít výpadek řekněme 14 dní, je to pro mě ztráta cca 10 tisíc (MINIMÁLNĚ). Současné připojení budu mít nejvýše tak rok, rok a půl, pak se budu stěhovat jinam. Počítám-li měsíční "ztrátu" tak 400 vinou "zachování současného stavu", tak je to tak řekněme 7 000. Pořád jsem "trojku" v plusu :-D Teď mám sice dražší, leč odzkoušené připojení. Můžu taky dopadout tak, že někam "migruju", budu mít net třeba dva týdny nefunkční díky migraci a pak mi bude blbnout a mé ušlé zisky budou narůstat... Víš hochu, on to každý nepoužívá jen na hry, kdy je mu defacto jedno, že si to "céesko" chvíli nezahraje... Dočasných řešení je v mé (centrum Prahy) lokalitě docela málo. O mobilním internetu ani neuvažuju (potřebuju výborný ping - práce via VPN), wifi taky nehrozí, UPC tu není... Zbývá dial-up (spíš jako vtip) nebo migrace k "nevyzkoušenému" ISP :-) Pindej si tu co chceš, na ten rok nebo rok je pro mě nejvýhodnější zachovat současný stav, s nepatrně dražším tarifem, který je ovšem odzkoušený a spolehlivý... nechce se mi osobně ani do DUO... Mysli si, že jsem třeba neschopný, brát ti to nebudu, ale mě pro volbu varianty stačilo použít kalkulačku :-)

Anonym (6.9.2007 22:07:32)

Mistře chytrej, zatracení mobilního internetu chápu, ale holt si budeš trvat na svém, ikdyby trakaře z nebe padaly. Počítej si co chceš, jak chceš, ale vidno, že jen plácáš, protože kdybys aspon jednou VPN zkusil, tak bys věděl, že funguje bezezbytku i na mobilním připojení. A jestlipak vůbec tušíš, že existuje dialup, u kterého se nepočítá ani čas ani data? Ne, všechno je jen legrace a oběti a dočasná řešení nepřipustíš. A to je přesně ono, to jsou přesně ti výše zmiňovaní češi.

David (6.9.2007 22:48:58)

Vidíš, já jsem tu měl před týdnem kamaráda a ze srandy jsem si půjčil jeho T-mobile kartu a tu VPN jsem na svém notebooku opravdu pustil :-) Používat se to nedalo (já tam pracuji s textem a nemůžu prostě čekat půl sekundu nebo dvě, až se mi zobrazí psané slovo :-) Tuším, že existuje dial-up, který nemá čas ani data, to se neboj, ale dial-up je pro mě vážně jen srandička, zas tak mizerné rychlostní nároky nemám :-D Chápej - ty mi tu navrhuješ pořád dost rizikovou variantu "nabití si držky", já ti uvedl svou kalkulaci, kdy se mi prostě "oběť" NEVYPLATÍ, bavíme se o finanční výhodnosti, já ti uvedl, proč se mi "výpadkové" období nevyplatí, prostě to pro mě nemá cenu. A je mi jedno, jestli si demagog tvého typu myslí, že jsem jeden z "blbých čechů". Ekonomicky se mi ten přechod nerentuje (to vím na 95%), riziko problémů je slušné, FUP limit i rychlost jsou pro mě (no jo, tak upload by mohl být trošku vyšší - třeba těch 512, přeci jen něco občas většího na web via FTP posílám) celkem dostačující a z hlediska spolehlivosti nemám subjektivně co bych GTS vytýkal, i když chápu, že mohou být lidé s názory velmi odlišnými... Každý máme své potřeby, já jen říkám, že ač se mi současné chování GTSky nelíbí, stále je pro mě nejpohodlnější a ekonomicky nejpřijatelnější varianta "zůstat na svém". Může se ti to nelíbit, můžeš mi nadávat pro mě za mě třeba do blbců nebo blbých čechů (ne, ty mě tím vážně urazit nemůžeš), ale to je tak vše, co s tím uděláš. Každý má jiné nároky a každý má svoje důvody pro to či ono řešení...

Mad Chick (3.9.2007 18:10:05)

Před cca 14 dny jsem je kontaktoval s tím,že moje stávající připojení 3072/256 ,20GB limit pro FUP, 690,- Kc bez DPH (s DPH 821) mi nevyhovuje a že by mi to mohli zrychlit, odpověď jsem dostal téměř okamžitě a to nabídku DUO Expres, to jsem odmítl s odůvodněním,že se nehodlám vázat na dalších rok a půl, druhý den mi volali znovu, že mi můžou nabídnout přechod na FUN 4M(4096/256,24gb FUP,595 bez DPH) bez smluvního závazku, to jsem tedy přijal a těšil se na rychlejší připojení. Bohužel rychlost nestoupla ani v řádech jednotlivých procent, tedy mám s 4Mbitem naprosto stejnou rychlost jako s 3Mbitem což mi přijde dost smutné. Napsal jsem jim obratem, že se mi rychlost nezvýšila ani o píď , oni odvětili , že technikům připadá rychlost na 4Mbit naprosto v pořádku ...grrrrr

Mad Chick (3.9.2007 18:12:30)

Jen ještě dodám, že podle měření na dsl.cz se nedostanu nad 2,41 Mbit :(

David (3.9.2007 20:15:28)

Bohužel, a neuděláš nic... Protože vzhledem ke specifikacím toho, co sis koupil (nikdo ti nic negarantuje) na 4Mbit doopravdy ze smluvního hlediska těch 2,41 v pohodě JE. Nejsmutnější je, že z těch *** mi není ochoten nikdo říct nic korektně a na férovku, akorát mě pořád prudí slečna nebo paní Sekowská z obchodního oddělení a neustále se mi snaží narvat DUO, přičemž jednání s ní připomíná jakousi "cestu v mlze", protože jak mají obchodníci ve zvyku, tak mlží, mlží a mlží. Jako co se týče funkčnosti služby, tak si (ťuk ťuk) zase, abychom byli korektní, nemůžu za dobu co jsem u Nextry@Telenor a posléze GTS stěžovat, ale pokud jde o jednání... Nejdřív pověstný "tu Martin pri telefone" na Hotline za dob Nextry a teď "vykutálení obchodníčci" z GTSky...

Anonym (3.9.2007 20:44:01)

a jakou mas synchonizacni rychlost? Verim tomu, ze ti to proste ani nenavysili......

Mad Chick (3.9.2007 21:27:25)

Promiň, ale výraz "synchronizační rychlost" jde nějak mimo mě, osvětli prosím :-)

Anonym (3.9.2007 22:13:21)

Kazdy modem se synchronizuje s DSLamem na urcite synchonizacni rychlosti. To je vlastne nastavena rychlost pripojky (vetsinou). Tato rychlost se da vycist v Menu modemu... pokud tam najdes rychlost jen 3072, znamena, ze ti nic nenavysili.

Mad Chick (3.9.2007 22:24:12)

Jestli jsem tě dobře pochopil, tak myslíš tohle: WAN Port Statistics: Link Status: Up Upstream Speed: 320 kbps Downstream Speed: 3072 kbps ??? Nikde jinde jsem nic nenašel (mám Zyxel660r-63C)

David (4.9.2007 00:10:18)

Hele a že jsem tak smělej, restartoval jsi ten modem po tom, co ti měli tu rychlost navýšit? Taky je možný, že už ti běží x týdnů nebo měsíců syncnutej na 3072 ... Potom samozřejmě vzrůst rychlosti nezpozoruješ :-)

Mad Chick (4.9.2007 06:14:05)

Přehrával jsem firmware a somozřejmě několikrát restartoval :(

MAd Chick (4.9.2007 12:42:34)

Ha, když to nejde napoprvé tak to jde napodruhé :-D. Napsal jsem jim ještě jednou včera( o něco dříve než jsem psal sem) a slušnou formou jsem jim vysvětlil, že je to nad moje chápání, že není žádná změna+ jsem jim poslal print scr nastavení modemu aby bylo jasno, že chyba není u mě. Dneska koukám, meil od gtska a v něm info, že to slečna přepošle technikům a hle ... najednou mám 4Mbit :-D stahuje mi to teď 420kb/s místo 320kb/s. Takže já už si nestěžuju :-)

Anonym (5.9.2007 09:24:02)

Mám zrychleno asi tak 14 dní. 2M->4M. Dokonce se mi zvedl upload na 512, obavam se, že to ale dlouho nevydrží

s (7.9.2007 15:13:11)

debile

Petr (7.9.2007 10:48:06)

Je pravda, ze prazdninove zrychlovani bylo pekny podvod a od GTS hnusne, presto u nich zustanu. Proc? Protoze jinak sem maximalne spokojenej. Net jede vyborne (4MB kolem 3,4, pingy na seznam 8-9), bez vypadku, kdyz sem mel problem s modemem, kdy net casto padal, tak mi GTS poslalo technika kterej mi dal novej modem bez jakyhokoliv poplatku. Vypadky sou parkrat do roka. Jak sem psal tak to zrychlovani GTS podelalo jako mohlo, ale zustavam u nich, protoze jinak sem skutecne 100% spokojenej. Navic driv sem platil 1400 za 4096/512 a ted budu platit 700 za 4096/256 coz neni maly rozdil a mensi upload preziju (i kdyz me to sere :-D). Proto si laskave nechte ty hrdinske reci ze byste od GTS rychle odesli, HODNE lidi s nim je totiz maximalne spokojeno...

Petr (7.9.2007 10:59:15)

Nemam duvod jit jinam jenom protoze GTS podelalo zrychlovani. Jinde stejne nedostanu levnejsi sluzbu a jeste nemam jistotu, ze to pojede bez problemu jako u GTS...

Anonym (7.9.2007 14:04:05)

Ale máš, jdi ke SkyNetu a vezmu si GTS platformu. Funkce zůstane a jednání bude o 100% lepší.

Petr (7.9.2007 15:00:45)

No kdyz jsem si net zrizoval (nejake dva roky zpatky) tak na Skynet byly horsi reference jak na Nextru :-D Navic u Sknyetu je cena i limit v podstate totozny. Ale jak rikam, ja jsem s GTS naprosto spokojeny a duvod menit opravdu nemam i pres tu aferu se zrychlovanim :-)

Anonym (7.9.2007 14:01:59)

Ježíš, jak si přišel na 700Kč úspory ?? Co to je za reklamu ?? Dobře, buďme konkrétní. Za DSL Fun 4096/512kbps si platil 1416,-Kč s DPH Za DSL Office 4096/256kbps budeš platit 1303,-Kč s DPH Ušetřený rozdíl v ceně je tedy : 113,-Kč s DPH Výsledek: HORŠÍ upload jednou tolik (z 512kbps na 256kbps) Výsledek: NO-FUP (ovšem to bude stejně do tří měsíců pro všechny tarify) Výsledek: HORŠÍ M N O H E M HORŠÍ služba v HORŠÍM agredačním pásmu za HODNÉ peněz!!!!!!!!!!!!!!! Proberte se už konečně, dyť Vám nabízejí SHIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doslovný přepis: "Vážený zákazníku, na základě technického šetření provedeného naší společností a v souvislosti s konsolidací produktové nabídky, jsme Vám nastavili optimální cenový program služby Novera DSL. Vaše nová služba je: Novera DSL Office 4096/256 kbit/s Úprava názvu služby i rychlosti internetového připojení se projeví ve faktuře za měsíc září. Současně dojde ke snížení pravidelné měsíční ceny, kterou Vám účtujeme za využívání této služby, dle platného ceníku služby Novera DSL. Akční nabídka Novera DSL. Přejeme Vám příjemné užívání naší služby a věříme, že s ní budete i nadále spokojeni."

Petr (7.9.2007 14:58:15)

Ale ja si to menim na FUN 4096/256 a ten stoji asi 580 bez dph... Limit 24 GB ale jak sam pises, tak ten se stejne brzo zrusi, navic mi staci.

Anonym (7.9.2007 15:56:46)

Dobře, ale to neměníš takto "automaticky", ale sám sis to vybral, že ?

Petr (7.9.2007 16:19:12)

Zmenilo mi to GTS na Office 4096/256, ale si to ted menim na FUN 4096/256

Anonym (7.9.2007 22:42:01)

Jj, tak to jo, pak to chápu. Je to asi rozumné, páč FUP stejně brzy zrušej. Ale i tak to je svinstvo.