Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Ctete a piste mi na mejl, jestli mate podobnou zkušenost s výpovědí smlouvy!!

Ctete a piste mi na mejl, jestli mate podobnou zkušenost s výpovědí smlouvy!!

O2 internet se závazkem (18.9.2007 11:50:53)

Dobrý den, děkuji za předešlou pomoc. Teď se mi stala další nepříjemnost a to se společností O2. Mamé 2generační dům. Dole bydlí babička, která má připojený telefon. Tak jsme si chtěli objednat do 2.p internet. Tak volam na linku, tam ochotně operátorka vše objedná a že prý mají akci vše za korunu a jelikož je to poslední den akce a já nemůžu čerpat jakési to prázdninové zvýhodnění pošlou mi mobil.Tak jsem internet objednal a co mě zarazilo, že bez smlouvy a bez jakýchkoli údajů, pouze tel.č. linky. Dále jsem objednal technika, aby mi vyměnil starou zásuvku(služba je zdarma) a proměřil, jestli ten internet vůbec půjde, když je dole zapojený telefon. Paní mě ubezpečila že vše bude.Objednávka byla 31.8.Pak 4.9 přišel balíček s modemem. tak jsem volal jestli je teda služba aktivní a bylo mi sděleno že ještě ne(že na to mají 21 dní) a že mám počkat.Tak se zeptám na ten mobil a ona že je chybně zadaná objednávka, že tam nebyl zadán, ale že ho zadá a ať počkám, že se mi někdop ozve. Tak jsem čekal do včerejška 17.9. Volám tam a zjistím, že je vše úplně jinak. ˇádný technik objednaný není a že služba funguje od 4.9., což mě naprosto šokovalo. Slečna mi nebyla schopná říct, proč se mnou nikdo nekomunikoval a toto mi nesdělil, aby se věc pohnula. Dozvěděl jsem se taky zajímavou věc, že mi přijde faktura za měsíc září s tím, že se tam možná objeví platba za internet(cca 500s DPH). To mě znovu šokovalo. S tím jsem nesouhlasil, protože ještě nemám vyměněnou zásuvku, kde bych internet připojil. Tak mi slečna navrhla, že mi po 17dnech teda technika objedná(stále jde o věc, která je standardní a zadarmo), že do 10 dnů by měl přijít. To byla tečka. Protože ta naprostá neschop