Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Ctete a piste mi na mejl, jestli mate podobnou zkušenost s výpovědí smlouvy!!

Ctete a piste mi na mejl, jestli mate podobnou zkušenost s výpovědí smlouvy!!

O2 internet se závazkem (18.9.2007 11:50:53)

Dobrý den, děkuji za předešlou pomoc. Teď se mi stala další nepříjemnost a to se společností O2. Mamé 2generační dům. Dole bydlí babička, která má připojený telefon. Tak jsme si chtěli objednat do 2.p internet. Tak volam na linku, tam ochotně operátorka vše objedná a že prý mají akci vše za korunu a jelikož je to poslední den akce a já nemůžu čerpat jakési to prázdninové zvýhodnění pošlou mi mobil.Tak jsem internet objednal a co mě zarazilo, že bez smlouvy a bez jakýchkoli údajů, pouze tel.č. linky. Dále jsem objednal technika, aby mi vyměnil starou zásuvku(služba je zdarma) a proměřil, jestli ten internet vůbec půjde, když je dole zapojený telefon. Paní mě ubezpečila že vše bude.Objednávka byla 31.8.Pak 4.9 přišel balíček s modemem. tak jsem volal jestli je teda služba aktivní a bylo mi sděleno že ještě ne(že na to mají 21 dní) a že mám počkat.Tak se zeptám na ten mobil a ona že je chybně zadaná objednávka, že tam nebyl zadán, ale že ho zadá a ať počkám, že se mi někdop ozve. Tak jsem čekal do včerejška 17.9. Volám tam a zjistím, že je vše úplně jinak. ˇádný technik objednaný není a že služba funguje od 4.9., což mě naprosto šokovalo. Slečna mi nebyla schopná říct, proč se mnou nikdo nekomunikoval a toto mi nesdělil, aby se věc pohnula. Dozvěděl jsem se taky zajímavou věc, že mi přijde faktura za měsíc září s tím, že se tam možná objeví platba za internet(cca 500s DPH). To mě znovu šokovalo. S tím jsem nesouhlasil, protože ještě nemám vyměněnou zásuvku, kde bych internet připojil. Tak mi slečna navrhla, že mi po 17dnech teda technika objedná(stále jde o věc, která je standardní a zadarmo), že do 10 dnů by měl přijít. To byla tečka. Protože ta naprostá neschopnost a nekomunikativnost O2, mi způsobila naprosto zbytečné čekání a řešení zbytečných problémů. Tak jsem se rozhodl, že službu zruším! Omlouvám se za délku mejlu, ale aby jste byli trošku v obraze. Volám na zrušení služby a tam se dozvídám, že to není jen tak. Že sem si objednal službu se závazkem na rok. Tak jsem se zeptal, kde je teda smlouva k takové službě. Slečna mi řekla, že se nedává, mže je to doplněk k telefonu. Tak to jsem byl naprosto v šoku, protože mi nikdo nic neřekl. A dále jsem se dozvěděl, že objednávka je od 4.9 aktivní, tím pádem jim musím zaplatit ušlý zisk za měsíc a měsíc další, protože mají měsíční výpovědní lhůtu. Děkuji za pozornost při čtení. Teď se chci zeptat, jestli je toto možné, že někdo zavolá a objedná internet s tím, že udá pouze telefoní číslo linky a majitele linky? Tím pádem, bych mohl komukoli ve zlatých stránkách objednat ten nejdražší internet aniž by o tom věděl. Dále jak je možné, že je to služba se závazkem na rok a nemusím to podepsat a nedostanu do rukou žádné podklady a podobné věci?A dále jak můžou chtít ušlý zisk, když jsem internet nepoužil, což si můžou zjistit na jakékoli ústředně, že tam neprotekla žádná data.Jednání společnosi O2 mi příjde jako podvodné a naprostomlžící a neprůhledné! Děkuji za odpověĎ

Nargon (18.9.2007 18:46:25)

Proto taky nemam adsl od O2, ale od jineho isp (konkretne GTS) kde je radna smlouva.

Anonym (18.9.2007 21:12:23)

a nemas nahodou moznost odstoupit os dmlouvy do 14 nebo 30 dni, pokud byla uzavrena pres teefon?? to by vse vyresilo.... (mam dojem, ze neco takove v obcanskem zakoniku existuje) jinak kdyby jsi se sekl a rekl, ze jsi nic neobjednaval, at ti dokazou opak, tak by jsi zrejme vyhral. Opravud totiz muzes tvrdit, ze ti to objednal nejaky zlomyslny soused :) (i kdyz nevim, jestli na objednavku nemusis uvadet nejake to jejich referencni cislo.....)