Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Poraďte - jaké internetové připojení ?

Poraďte - jaké internetové připojení ?

Xhanna (20.9.2007 19:53:35)

Prosím poraďte, jsem celkem laik a potřebuji si zřídit internet v novém bydlišti (Praha 6 - Břevnov). Nechci od toho žádné zázraky, ale relativně stabilní, stálé, rychlé a co nejlevnější celodenní připojení. Internet používám hlavně k vyhledávání informací, e-mailu, provozu webkamery, Skypu a pouštění krátkých videoshotů. Uvažuji o O2 ADSL 2 048/128 (ale zdá se mi hodně drahé, když se k tomu musí platit i pevná linka), o Českých Radiokomunikacích (Premium ADSL, ale podle pár názorů tady není příliš spolehlivý). Jaké máte zkušenosti nebo existuje něco lepšího/levnějšího? Díky moc!!!

Anonym (20.9.2007 20:49:32)

jestli tam nema pokryti i pe3ny.net je to pomerne velka Wi Fi sit... jinak tech CRA bych se nebal.... nebo zkus i Volneho, i tam se da prevest cela linka a je jeste o kousek levnejsi, nez CRA, ale zase chce uvazek na 2 roky....

Xhanna (21.9.2007 09:56:15)

O pe3ny.net jsem slyšela, pokrytí tu má, ale od Wifi připojení mě zrazují přátelé, prý je to hodně pomalé a nespolehlivé a např. webkamera by mi tam skoro nešla (rychlost 512 kbit/s-1 Mbit/s se prý zredukuje min. o polovinu a víc)???

David (21.9.2007 12:21:45)

To už záleží na konkrétním poskytovateli. Nejlepší by bylo najít někoho v okolí, kdo je na pe3ny.net připojen. Je-li to tak velká síť, jak píše uživatel Anonym v 20:49 20.9.07, tak by to neměl být problém. V obecné rovině může být pomalé a nespolehlivé jakékoli připojení (myšleno technologicky). Já mám zase známé co jsou na wifi a pohodička, bez problémů. Vždy je to o konkrétním řešení/poskytovateli/síti.

Mike (6.10.2007 10:29:19)