Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > GTS a "kvalita" připojení

GTS a "kvalita" připojení

Jirka (3.10.2007 20:25:17)

Máte někdo zkušenosti s úděsným propadem kvality linky u GTS? Ještě před 2 měsíci jsem měl v každou denní i noční hodinu pingy do 30ms a rychlost prakticky bez kolísání. Poslední dobou si večer vůbec nezahraju, pingy jsou pravidelně 700 a více ms, čož na online hraní fakt není. Napsal jsem jim, že předají technikovi, ten mi napsal jak to vypadá...napíšu mu že špatně, už se neozval. Myslel jsem, že to skončí s datovýma prázdninama, ale trvá to dál.

Michal (4.10.2007 00:07:53)

Zdar. Jaký máš tarif a po jaké platformě?.. Já to mám přes rok a půl a je to největší luxus co jsem kdy měl

Anonym (4.10.2007 06:54:57)

To bude asi lokalitou. Já měl dva roky Office 4M (telenor) a pingy skoro pořád pod 20 ms , pokud nebyla naplno vytížená linka. Poslední rok (začlo to před vánocema) se to začlo zhoršovat a už při desetinovém vytížení linky šly pingy i k 100 ms. Ted stačilo na 512 kbps uploadu odesílat rychlostí 64 kbps a na otevření stránky se místo okamžiku čekalo i tři sekundy. K tomu dvakrát měsíčně sedmihodinový výpadek, kauza zrychlování-nezrychlování, zamítání oprávněných reklamací atd atd. Vzhledem k tomuto a ostatním aspektům chování této firmy již díky bohu nejsem jejím klientem.

Jirka (4.10.2007 12:18:27)

Jasně, to jsem zapomněl zmínit....mám smlouvu na ještě úplně původní ADSLLink, což byla služba s agreagací 1:20 na Telecom platformě. Podezřívám je, že mě prostě šoupli do nějaké agreagační skupiny pro Fun mezi stahovače a naprostý nezájem.

Jirka2 (4.10.2007 06:59:46)

Tak to bývá, když firma vůbec neivnestuje do rozvoje sítě, ale jen bohatne. Pak když příjde zrychlování všech zákazníků na dvojnásobek rychlosti, tak to už holt na x let neupgradovaných linkách neběhá, jak by mělo. A místo upgradu a navyšování páteří rozesílají uživatelům bezlimitních přípojek, že přetáhli více jak 60 GB dat za měsíc, a že bude muset platit o 5000 kč vyšší měsíční paušál nebo podat výpověď. Kdo chce kam, pomozme mu tam !

MIKE (6.10.2007 10:01:06)

Dobrý den! Kam jste pingal? Mám zkušenost (2x), že když zavolal na GTS a dal ji trasování se špatnými pingy , tak to dali dohromady. Mě spíše štvou(GTS) tím , že jsem si kdysi zřídil službu bez datového limiru a bez FUP .Z toho mi potichu udělali FUP po 15GB za stejné peníze a dnes již mají za peníze , které platím daleko větší rychlosti a oni mi je bez toho abych jim napsal nedají ani nenabídnou (ale FUP zavedli bez upozornění). Zkrátka férové jednání nikde. No ale VOLNY to jsou podvodníci první třídy. Posílají nevyžádané maily. Inzerují "VOLNY INTERNET" pod stejným názvem za stejnou cenu , jednou bez datového limitu a bez FUP podruhé s datovým limitem a FUP . Když se ověřuje dostupnost služby bez datového limitu , tak skočí rovnou návrh na objednávku a kdesi dole je napsáno že je s datovým limitem a FUP. Co pak asi dělá Úřad pro hospodářskou soutěž když Volný již po několikáté požívá při různých nabídkách podobné fintičky. Pokud se pamatuji tak Kyslík na něco podobného již doplatil s inzercí hovorného u mobilů. Tak přeji , ať problém s pingy potažmo ADSL brzy vyřešíte k Vaší spokojenosti. Mike

Anonym (7.10.2007 10:18:05)

Tyto úřady jsou uplacené. Důkazy samozřejmě nemám, ale kdyby nebyly, tak by padalydesítkymilionové pokuty. Tuhle se jednou pokusila ČOI udělat gesto, aby to nebylo tak nápadné, že žádné pokuty nedávají - Telekom jistým krokem vydělal okolo miliardy a půl a čoi udělila směšnou pokutu ve výši 22 milionů. No nezasmáli by jste se tomu?