Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Volny ukonceni smlouvy a nasledne uzavreni nove levnejsi

Volny ukonceni smlouvy a nasledne uzavreni nove levnejsi

CP (17.10.2007 12:09:07)

Zdravim, chtel bych se zeptat zdali nekdo uz praktikoval moznost slevnit si mes. poplatky za pausal ADSL u Volnyho. Volny totis "zdarma a bez souhlasu uzivatele" navysuje rychlost, ale se stejnou cenou. Rychlost kterou mi nyni nabizi zdarma ale uz nevyuziji a prechod na pomalejsi je zpoplatnen ! Tak me napadlo neslo by udelat fintu s vypovezenim smlovy a nasledovne uzavreni nove na sluzbu ktera je sice pomalejsi ale levnejsi. Nyni mam podle faktury 2048,15GB limit za 700Kc vc DPH, zdarma mi nabizi 4096,24GB za 653Kc vc DPH ale upsani na 2 roky !!! Jeste mam moznost na 2048/12GB za 415Kc vc DPH, coz by mi i stacilo ale chtej k upsani na 2 roky jeste poplatek za snizeni rychlosti linky 1178 Kc vc DPH !!! Prave proto se ptam jesti uz to nekdo zkousel.

spagr (18.10.2007 23:25:55)

Jasne, ze by to slo. Jen budes mit vypadek.

PC (20.10.2007 20:15:15)

Ty dva roky u Volného je něco, co mne asi (po jejich uplynutí) donutí přejít k jinému operátorovi, který dvouletou podmínku nemá. Nabídka se za tu dobu rozšíří i u ostatních... A značně pochybná je i praxe, kdy při jakékoli změně smlouvy dojde k jejímu automatickému prodloužení na dalších 24 měsíců. Možná by šlo zkusit se s nimi domluvit, že doba povinného závazku se změnou smlouvy nepřerušuje - bylo by to od nich fér, ale nedělají to. Rovněž po uplynutí dvou let by neměli chtít poplatek za snížení rychlosti linky. I jejich bombastická propagace navýšení datových limitů "zdarma" byla pěknou kulišárnou na dlouhodobější uživatele. Docela lituju ty, kteří jsou u Volného rok a museli smlouvu prodloužit o další dva, jen aby se jim navýšil datový limit při zachování rychlosti. Ale pokud chceš u Volného zůstat (i když nevidím důvod, protože limitovaný net je pouze přeprodávané ADSL od Telefoniky), zeptej se pro jistotu na supportu, na cenu přechodu na 2 mbity s limitem 12GB - řekl bych, že cena za snížení rychlosti se platí jen v případě, kdy nedodržíš dvouletý závazek ze smlouvy předchozí. A další diskutovatelná věc je, že stále máš fakturované 2 mbity, takže přechod na 2 mbity s jiným datovým limitem NENÍ snížení rychlosti... Chce to přečíst si znovu smlouvu. A pozor, na tom jejich supportu je každý jednotlivec schopný tvrdit něco jiného, takže to po prvním neúspěchu nevzdávej a poděl se tu s námi o zkušenosti - i to někdy pomůže.