Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > O2 a informování zákazníků o výlukách

O2 a informování zákazníků o výlukách

Edy (30.11.2007 20:34:19)

Vážení, nedá mi to, ale musím se s Vámi podělit o zkušenost s tuzemskou odnoží španělské společnosti Telefónica O2. Dnes od rána mi nejde připojení prostřenictvím ADSL přípojky výše uvedené společnosti. Původně jsem se domníval, že došlo k pádu routeru a tak jsem vše odpojil na 10 minut od sítí a zresetoval PC a Router uvedl do "továrního nastavení", když toto nepomohlo, zavolal jsem na "Linku bezpečí" 800 184 084, kde mi bylo sděleno, že jsem byl naposledy připojen ve 2:07, ale že linka vykazuje perfektní parametry, že mám tedy zresetovat lankartu (i když firemní síť fungovala) což vyžadovalo reset PC, bohužel jsem zrovna tvořil Lightscribe "potisk" CD a musel jsem tedy přerušit hovor s tím,že když to nepomůže zavolám znovu. Asi po půl hodině jsem znovu volal na linku bezpečí, kde mi zaměstnanec řekl, že vidí moje připojení do ústředny, ale že už není schopen zjistit proč nefunguje připojení k internetu. Vzhledem k tomu, že mě navedl abych se podíval na to jaká byla přidělena IP adresa mému připojení a ta byla samé nuly, došli jsme k závěru, že může být na vině můj stařičký OvisLink. No, není nejmladší řekl jsem si a šel jsem do prodejny O2 zakoupit Zyxel. Po návratu do firmy jsem se snažil co nejrychleji zprovoznit připojení. Jaké bylo moje překvapení, když připojení "nenaskočilo". Volám tedy dnes již potřetí na linku bezpečí, kde přijal můj hovor nový zaměstnanec a sdělil něco co snad ani neměl. Dnes od cca 3. hodiny ranní provádí Telefónica O2 nějaký upgrade ústředny,která zprostředkovává moje připojení a toto bude prý probíhat přibližně až do neděle, sice nechápe proč mito jeho kolegové neřekli, ale prý mám sledovat www.techzona.cz kde jsou informace o této výluce vystaveny určitě půl roku. Bylo to pro mne velmi překvapivé, že jim zákazník nestojí za informace (například do emailu), ale požádal jsem ho aby mne navedl na tyto informace, abych příště věděl kde hledat. A výsledek? Jasně nic tam nebylo!!! Jo, jo kšeft je kšeft. Vy kteří uvažujete okoupi ADSL přípojky od O2 máte možnost udělat si obrázek.

Prdasek (1.12.2007 09:48:23)

Dost zvláštní příbech...

Anonym (4.12.2007 16:19:23)

Unikátní příběh ve kterém se představuje typický zákazník horkých linek . Pokud volám na technickou podporu , zajisté si před telefonátem zkontroloval všechny součásti , jež mohou ovlivňovat připojení z jeho strany a našel si čas na řešení problému ( vypalování lightscribe v průběhu telefonátu svědčí o mnohém ) . Resetování LAN karty svědčí také o mnohém (Nechtěl po něm operátor spíš kontrolu TCP/IP ? A pokud byl vyžadován reset PC tak také tušíme jak to bude se softwarovým vybavením volajícího ) . To že každý operátor ve výsledku došel k jiným závěrům bych přikládal za vinu nesystematičnosti stran jejich zaměstnavatele . Blábol o www.techzona.cz bych ovšem operátorovi omlátil o ego . Problém je ten , že informace o výpadku služby nezasílá žádný z našich operátorů . Můžete žehrat na O2 které v případě globálních výpadků umístí hlášení přímo do jejich telefonního automatu a můžete žehrat na to že vaše služba neobsahuje od počátku SLA .... Až se setkáte s lepším přístupem u stejných služeb a jiného operátora můžete si po právu stěžovat .

BJ_Draco (6.12.2007 17:31:16)

Nu,s Edym se aspoň bavil někdo,kdo tomu rozumí,tedy nějaký technik..Já už více než týden řeším podobný problém s CDMA taktéž od O2.Rychlost ořipojení je extrémně kolísavá.Nic proti 1-2 megabitům,kterýma běží dopoledne a mimo pracovní dny,ale odpolední celková rychlost 25 kb/s a rychlost stahování 1010 b/s (nějak se mi té hodnotě ani nechtělo věřit) se mi jeví pro internet už přecejen stěží použitelná.Jediné ci se id kvalifikovaných zaměstnanců této skvělé firmy už skoro 14 dnů pravidelně dovídám je,že má stížnost byla předána technikům.Už jsem si to i přeložil do češtiny:plať a neremcej,že platíš za něco,co je nepoužitelné..... Na tyto firmy evidentně není metr.Vlastně je,přiští měsíc mi končí s O2 smlouva,a proto nevolám "Království za koně"ale "Království za slušnou a solidní firmu,která dodá co slibuje".........