Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > ADSL T-MOBILE

ADSL T-MOBILE

AlexTc (7.1.2008 23:54:44)

Zdravím, máte někdo zkušenosti s ADSL které nabízí T-Mobile?

Anonym (8.1.2008 21:50:31)

spis se zeptej jaky jsou zkusenosti s O2 ADSL protoze tmobile adsl je jen preprodavany o2 adsl

Sor (25.12.2009 01:42:59)

to ovšem funguje bezproblému

Robert (14.9.2010 17:27:37)

Od té doby co převzal ADSL zákazníky od ČRA (Bluetone) T-mobile, je to čiré ZOUFALSTVÍ, zejména při řešení technických závad má člověk prostě smůlu. Změnili např. IP adresu, ale už se nikdo po měsíčních urgencích neobtěžuje nastavit původní reverzní záznam (Business tarif s pevnou IP). Infolinka slibuje vždy kontakt technika do druhého dne, fakt je ten že na to prostě kašlou. Je vidět, že to vzal do ruky opravdu někdo velký a zkušený :-/ Vřele doporučuji zvážit tohoto operátora, bohužel my s nimi jsme nuceni skončit.

anonym (15.10.2010 08:25:45)

Naprostý souhlas. Tzv. "připojení" od T-Deb..u je opravdový děs. Místo 20 Mbs běžně běží na 300-400kbs, odezva vysoko nad 100 ms. Po urgenci na call centrum se to na jeden den zlepší, další den to samé. Včera jsem to vypověděl a přecházím k O2. T-Deb..a v žádném případě NEBRAT!!!!

xcert (27.12.2009 13:29:03)

hm,..a můj dědeček je Čingischán.Meleš nesmysly kamaráde

Brno (27.12.2009 19:03:54)

ADSL TMobile je ADSL od Radiokomunikací, které TMobile odkoupil. Když to byly Radiokomunikace, tak to fungovalo krásně stabilně 8Mbitů reálně na 7.2 MBitů / odezva 12 ms. Nyní u TMobile je to celý prosinec hrůza, rychlost klesla o 20 procent, navíc kolísá, klidně padne i na 1.5 ms, odezva vylezla na 20 ms. Mám úvazek do března, takže v lednu začnu vyřizovat výpověď.

kocour (28.12.2009 21:58:02)

Říká vám Něco Qos a Bras ?Představte si, že že je Router, který umí rozdělit rychlost.Je to tzv. shaper rozděluje rychlosti několika uživatelů...........

ikar (11.1.2010 20:49:27)

A jak toto souvisi s poklesem rychlosti uzivatelum ? Pokud vim tak T-mobile prevzal celou infra od CRa tudiz u nastaveni vsech smerovacu a kabela jako takove, takze pokud do toho nekdo nehrabal tak parametry museji zustat stejne.

Ota (13.1.2010 08:46:02)

No právě - hrabal. A to neuvěřitelným způsobem. Od začátku prosince šlo dřív bezproblémové a kvalitní připojení do kytek. O komunikaci s T-Mobile se radši rozepisovat nebudu. Vyřešil jsem to výpovědí.

Antonín Banderas (27.1.2010 19:38:07)

Je to pravda,co to přešlo pod T-mobile je to hnus internet v žádném případě nebrat,zkrouhli to,a jenom samé lži,hlavně aby měli dost peněz na zavádějící reklamy.

Anonym (13.2.2010 23:23:01)

kolik mají závazek? 1 rok? Ale cena pěkná, to se musí nechat :-) zvažoval jsem 20Mbit/1Mbit od ČRa, ale asi by to nejelo ani 10 coo? To rač zustavam na O2 8Mbit (real. 7.2 kdykoliv) amam to v podstate zadarmo (v uhrnu me to vychazi na 200 Kc:-)

Hakic (31.1.2010 21:32:10)

Nevi nekdo jak vypoveded ADSL tmobile? Musi se osobne na pobočce nebo stačí písemnou formou?

Sumerian (22.2.2010 12:19:40)

Když jsem šel na pobočku T-Mobile, tak mi tam řekli, že oni na to ještě nejsou zařízený, na to rušení, že prej až od března. Dal mi číslo na infolinku. Tam první co bylo se mě baba ptala zda přecházím k UPC. Nepřecházím. A pak mi řekla, ať napíšu výpověď a pošlu na ten jejich PO box.

Zdeněk (20.1.2010 20:23:47)

Taky jsem nuceně přešel po 3 letech bezproblémového provozu od CRa k T-mobile. Gaunerská firma ! Od prosince neustálé plošné výpadky připojení k backbone. Modem je OK, ping a trace route prochází až do Internetu ale protokoly http, ftp a smtp vypadnou. O víkendech a svátcích se celé hodiny vůbec nechytám. Místo odstranění problému mi nabídli mi navýšení rychlosti, které to prý vyřeší, jen když si od nich koupím nový modem XAVI za 500 Kč ! 8 Mbit/sec mi ale bude prýchodit jen 6,5, agregace mi naroste z 1:20 na 1:50, nevím jak to teda odstraní jejich problém s přetížením linek ! V "dodatku" k původní smlouvě s ČRa (nechápu jak mohou dělat dodatek cizí smlouvě ?) omezují platnost smlouvy na 12 měsíců. Proslýchá se, že neveřejná dohoda mezi ČR a T-mobile je zavazuje držet výhodné telefonní tarify Premium ADSL jen 12 měsíců po převzetí sítě, pak přejdou na vyšší sazby. Sbohem svobodná volbo operátora, kartel byl dobudován !

Anonym (13.2.2010 23:20:25)

krásně stabilně 8Mbitů reálně na 7.2 MBitů - to spíš vypadá na O2, ne? Protože ČRA, alespoň v 2008 nastavovali sync na to co to dá a tak třeba 10 Sync a pak to jelo REAL 8.0 ps: V O2 to jede max. 7.2, protože je SYNC jen 8.0 (teda pokud si nezařídíte jiný, např. 9.5, pak to jede 8.0 real) Jenže u TMo to není problém drátu, ale problém poddimenzovaných páteří, který se tahají vzduchem přes sítě ČRa a podle mě maj páteř třeba 155Mbit do dané ústředny (a O2 tam má optiku, třeba 10 Gbit), tak co asi pojede lépe?

Anonym (23.2.2010 11:07:19)

podivej se kdy bylo psane to na co jsi reagoval!! 8.1.2008 jeste tmobile od radiokomunikaci nic nemel!!! achjo, kdyz nekdo necte:)

hertd (15.1.2010 22:19:31)

- ADSL T-Mobile nemá své dráty , pronajímá si je od O2 - tudíž vám nemůže nabídnout vyšší rychlost než O2 - spolehlivost služby je daná délkou , stavem vedení a vaším modemem - !!! při poruše budeš poruchu hlásit na T-Mobile , ten to někdy přetlumočí na O2 a ti k tobě pošlou technika O2 - vidím nadšení technika O2 pro zprovoznění linky T-Mobile ( myslíš že udělá max. pro spokojenost zákazníka konkurence ??? ) - ALE běž do toho , třeba ušetříš nějakou stovku

TomášB (18.1.2010 14:59:24)

byl jsem donucen v minulém roce přejít od GTSNOVERY (vše skvěle fungovalo) k T-Mobilu - a nastala katastrofa: rychlost šla dolů, spolehlivost téměř nulová, a na Hot-linu T-Mobile mi neustále říkali, že u nich je vše v pořádku. Po 6 týdnech, kdy jejich služba fungovala cca 6 dní jsem vypověděl smlouvu a přešel k O2 - naprostá spokojenost, dokonce jsem se s jejich techniky domluvil na zvýšení rychlosti, i když jsem dál od ústředny a vše funguje bez sebemenších problémů.

Petr (20.1.2010 08:24:37)

Ahoj, můžeš mi prosím písnout na email pro více informací.Já řešim stejný problém. Jsem od GTS Novera , teď T- mobile. Už jsem 14 dní bez netu a na hot lince si to přehazují jak horkou bramboru.

Petromila (4.2.2010 21:11:09)

Zdravím! Jestli chcete odpověď, tak jedním slovem: DĚSNÉ! Jak tak koukám, nejsem sama, kdo má stejný problém. Byla jsem převedena od prakticky bezproblémově fungujících ČRa k T-Mobile. Už to, že jsem byla "neplatič" v jejich systému ještě téměř 14 dní po zaplacení faktury mě mělo varovat. Navíc za prosinec jsem obdržela fakturu s účtem navýšeným 2x o 49 Kč - za vystavení upomínek. Aby toho nebylo málo, od soboty mi nefungoval internet ani telefon. Telefon zprovoznil technik Telefóniky (vlastník vedení) výměnou krabičky, ale internet stále nefungoval. Na infolince prohlásili, že na to mají dalších 48 hodin. Celou tu dobu internet nefungoval, ačkoliv jsem se o to pokoušela vícekrát, dokonce jsem i přeinstalovala modem, byl funkční - ale nic, jako když nenalezne ADSL síť. Nějakou dobu po vypršení času se ozval technik - tentokrát od T-Mobile a ejhle, při telefonátu s ním se náhle modem připojil. Jak překvapivé! Podle něj je to vina na našem modemu, protože jejich síť je v pořádku. Radím jediné - rychle od nich pryč!

harry (21.3.2010 16:09:37)

Zdravím, také jsem byl převeden od GTS_Novera (a ještě dříve Nextra), kde všechno v podstatě fungovalo jak má - stopro samozřejmě nefunguje nic. Asi 14 dnů ještě používali servery od Novery a pak to k 1.únoru přepojili na svoje parametry a nastaly problémy s připojením. NIKDO se neobtěžoval mi oznámit změny v připojení (jméno, heslo, DNS servery apod) Problém jsem nahlásil na zákaznické lince, kde se mnou sice velmi slušně jednali, ale trvalo to skoro týden, než se mi ozval technik. Po 40-ti minutovém rozhovoru jsem se konečně dověděl potřebné parametry, ale připojení stále nefungovalo. Rozloučili jsme se s tím, že problém předá. Naštěstí mám v rodině ajťáka, takže po konzultaci s ním jsem nastavil adresy DNS serverů natvrdo a ejhle, fungovalo to. Protože jsem slušňák :-) volal jsem tam znovu s tím, že jsem to vyřešil a jak jsem to vyřešil. Druhý den se ozval zřejmě šéfík od techniků s tím, že jsem si vlastně vyřešil SVOJI závadu na SVÉM zařízení a hotovo !!! Zatím to funguje (mám jenom problémy s VOIP telefonem, ale to bude zřejmě věc nějakého nastavení na modemu). Přesto v budoucnosti plánuji odchod od T-mobile. Je to prostě mastodont, který se chová stejně jako O2 a další. Nevíte někdo o solidním poskytovateli internetu?

Harry (25.3.2010 20:03:24)

Zdravím, jak jsem psal, t-mobile mi při přechodu od Novery neposkytl jakékoliv informace o parametrech připojení. Takže při modemu nastaveném na Noveru to samozřejmě nemohlo fungovat. Zásady při nastavení modemu: - jméno = ADSL - heslo = ADSL - Adresa IP přidělována dynamicky serverem - Servery DNS lze využít automatického přidělování adres serverem DNS, popř. lze nastavit i ručně: primární DNS 62.141.0.1 sekundární DNS 213.162.65.1 (já jsem musel nastavil DNS servery natvrdo=ručně) - ostatní parametry v podstatě jako u Novery Tohle jsou jenom základy, snad to bude stačit. Harry

rado (24.1.2010 12:25:42)

Nikdy si to neber.Ja to mam a mam richlost 11 kbit/s.Je to pos... šit.za tu dobu co nekdo stahne film v HD kvalite,ja stahnu pisen v MP3.

Anonym (31.1.2010 19:30:54)

Normal ADSL bud preprodavaj connect od O2 a nebo maj na vlastni siti LLU kterou odkoupili od CRA.

Petr (11.2.2010 04:26:17)

no nevim ale prijde mi to ze co to odkoupil T-mobile rychlost rapidne klesla po kantaktu vyslali technika O2 ktery konstatoval ze je vse v poradku a behem 2 dni nez se dostavil se rychlost zvedla 2x tzn z necelych 4mb na nejakych 8-9 ale na 16mb lince mi to prijde porad malo!!!

Honza (13.2.2010 15:18:34)

Jo mám,bohužel samý špatný,co to přebrali od ČRA tak to šlo o polovinu dolů,někdy i o víc,asi si to hezky seštelovali podle svého,odhadoval bych to tak na agregaci 1:200.NEBRAT.

xxx (22.2.2010 09:26:35)

Od poloviny února 2010 totální výpadek bez připojení. Modem ST510i, tarif 1024/256, oblast Praha8, reklamace bez odezvy.

anonym (15.1.2012 10:39:09)

To samé, od prosince internet padá v rádu hidn až dní, rychlost připojení měřená DSL v průměru 160kbs při 8 MG, průměrná rychlost odezvy v průměru 20ms. Do prosince, bez problémů, technická podpora jednou přiznala chybu v konfliguraci na jejich straně, teď už je to můj problém...

Sumerian (22.2.2010 11:22:11)

Od té doby, co to převzali od ČRA už to skutečně není ono. Tarif 8mega/půl mega voice. 700 měsíčně. Došlo ke zpomalení rychlosti o cca 30%. Zejména ve špičce je to cítit. Vykyvy až na půl mega. Kdyby někdo měl zájem o ADSL2+ Modem Router D-Link DSL-584T, záruka do 10. 9. 2010 u WiFi.ASPA.cz. Používaný v síti Radikomunikací. Bez jediné závady. Původní cena 1049 Kč. Platba dopředu převodem + poštovné. Důvod prodeje - přechod k jiné technologii. Veškerá dokumentace. Nyní cena 500 Kč. Funguje bezchybně celou dobu provozu bez jediného restartu.

Sumerian (22.2.2010 18:38:03)

tohle jsem teď naměříl. tarif uvedený výše. lokalita Opava http://www.speedtest.net/result/725468633.png

Anonym (2.3.2010 07:14:33)

Take mohu potvrdit - CRa mebyly v customer service nic moc, ale sluzbu nastavili dobre. Po odkoupeni TMobile katastrofa. Caste neohlasene vypadky sluzby (posledni dnes v noci 2.3.), na infolince vam reknou, ze technicka podpora funguje jen v pracovni dny 7-22 a jeste se vas zeptaji, jestli jste s odpovedi spokojeni, poslali zakaznikum spatne cislo uctu, na ktere zmenit/povoleni inkasa, kdyz to neprojde, neumeji zopakovat, takze musite dat prevod rucne, na zadost o zmenu uctu inkasa zareaguji, ochotne zmeni a chteji poslat screenschot mailem, ale ze by neco zmenili ... takze dalsi mesic resite totez znovu. Takze pokud internet potrebujete pouzivat (a ne jen obcas) a nemate zalozni pripojeni, tak vam drzim palce. Jen nevim, pokud ma nekdo vazanost u Tmobile, jestli pokutuji jeji preruseni pri takto degradovanem servisu.

jeden (2.3.2010 16:04:15)

Musím potvrdit, výpadek dnes byl, trval asi 3 a půl hodiny - cca mezi 3:50 - 6:10. Sice v noci, kdy většina lidí spí (a někdo potřebuje nebo musí pracovat), ale je tu určitý rozdíl. U ČRa platil (ostatně podle smlouvy) zvyk, že první noc z pondělí na úterý v každém měsíci je vyhrazena na případné technické odstávky pro údržbu, a to mezi 1:00 a 5:00 na asi 15-20 minut. Pokud byl v téhle době výpadek služeb, tak se tedy nemusel ani zákazníkům oznamovat předem ani dodatečně. Když se očekávala odstávka jindy mimo tu dobu, nebo delší, byla předem ohlášena. A tak to i fungovalo. T-Mobile před pár měsíci poslal všem zákazníkům ČRa, které převzal, hezounký růžový načinčaný letáček se sdělením, že se pro zákazníky nebude vůbec nic měnit a vše včetně podmínek poskytování služeb zůstává při starém. Ano, tohle pondělí bylo první v měsíci, ale sliby T-Mobile o "všem při starém" se už po prvním kvartálu ukazují jako...lži.

georgepr (5.3.2010 19:03:12)

Tak ja sem zmenu od CRa k T-mobilu na rychlosti nezaznamenal. Uz predtim mi ten 8Mbit sel tak 6,5 a nekdy vyjimecne chvlikovy vypadek. Pravdou je ze nedavno jsem mel vypadek 2x za sebou v jednom dni, ale ted musim zaklepat se to zase drzi. Zhorsila se mi odezva, tak z 9ms na 14ms, coz je ale oproti o2 porad dobry. Ale co me zaclo sr*t jsou vyuctovani. Posilali v tom dementni nabidku klasickeho typu proc platite malo, muzete za to samy platit vic, zkratka jak u mobilu, nezaprou svou hlavni napln sluzeb. A vrchol vseho byl dneska. Kvuli nefunkcnimu internet bankingu o vikendu jsem se s platbou opozdil o JEDEN den a hned 60kc za pozdni platbu. U Cra vam nechali alespon tak tyden, nez se vubec pripomneli, ze jste neco zapomneli zaplatit. Tesil jsem se aspon na lepsi technickou podporu, ta byla u Cra skutecne nedostatecna (nadruhou stranu kdyz uz se clovek dovolal, tak to tak do dvou dnu dali nejpozdejc doporadku). Ale jak tady jiz nekdo pise, sice se dovolate o vikendu, ale reknou vam ze neni pracovni doba. A dalsi zavazny nesvar, CRa oznamovali udrzbu, tzn. asi 5minutovy vypadak po pulnoci, vzdy temer mesic dopredu, ted se toho clovek asi nedocka, jenom plno kecu o péči v letáku který přišel s prvnim ruzovym vyuctovanim. CRa byla jasna volba na ADSL, ale ted opatrne, uvidime jestli to pujde nadale z kopce s temi sluzbami.

Anonym (8.3.2010 08:21:22)

Mam presne tu samou zkusenost jak s rychlosti, tak s poplatkem za upominku. Jedinej rozdil je, ze jsem si to uzil na prelomu roku, takze upominka prisla jeste na platbu na ucet CRa. Dle znameho jedou v rozpolcenem systemu, kdy pulka veci jede dale pod systemy CRa a kdy k nekterym vecem jeste nemaji pristup. Dle informaci co mam je nejlepsi zavolat na zakaznickou linku a pozadat o vraceni te castky. S trochou stesti by to melo projit (pokud je to uz u nich v systemu) a odecetli by to z dalsi faktury. Ja s poplatkem u mne nic nenadelam, coz mne docela stve vzhledem k tomu, ze platim jeste starou castku za ten tarif, ale musel bych volat jeste na CRa, coz nema smysl, protoze jim uz nicim hrozit nemuzu, kdyz mne prodali a nemuzou o mne prijit.

luky (10.3.2010 13:49:56)

zkusenost mam a to ze sem to zrusil a i to nebylo bez problemu staci se podivat na merene rychlosti za posledni mesic je tam propad o 50 prc .. navic tmobile je skutecne nejhorsi operator na trhu vubec takze jestli se pta vezmes si me tak odpovidam .... v zadnem pripade dalsi problem domu opravdu nepotrebuji .....

Anonym (10.3.2010 17:00:10)

Jeste jeden update - uz jsem taky neplatic a hrozi mi odpojenim. Nedovedou si vzit penize z povoleneho inkasa (co musim delat podle dnesniho vyjadreni je i pres povolene inkaso to vzdy zkontrolovat a radsi poslat rucne, kdyby nahodou inkaso stejne neproslo), nejsou schopni si ho nastavit (mluvim o pevne lince, u mobilu s 10% usili vse fungovalo a z toho sameho uctu si penize berou bez problemu), na reakce odpovidaji jen ze to predaji na financni oddeleni a ze to se ozve, ale jedine co prijde je po tydnu upominka s vyhruzkou. Muzou vas odpojit pokud je chyba v zuctovani z jejich strany a vy jste pozadali o reseni a oni reknou ze se vam ozvou? Neresili jste to nekdo s CTU? Nebo s registrem neplaticu, aby vzhledem k chovani oznacil tuto cast T-mobile za neduveryhodny zdroj neplaticu?

Host (28.5.2010 17:50:39)

Jeste bych se rad zeptal jak dlouho trva vypoved? Vtipne mi tam prenastavili sluzbu na rychlost z doby aktivace (dovedete si predstavit tu "rychlost") a to bylo asi duvodem nizsi rychlosti. Stabilita podle mereni katastrofa. To uz nema smysl resit. Jeste jsem zjistil, ze pokud prechazite s pevnou linkou od O2 k alternativnimu operatorovi, jsou tam tvrde limity na cas prechodu, zpet udajne nejsou skoro zadne - az to uvolni alternativni operator, tak si to muze O2 prevzit (vypadek se odhaduje na nekolik tydnu), budu muset resit jinym typem pripojeni nez ADSL