Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Zmatek v o2?!

Zmatek v o2?!

tmaven (16.1.2008 13:58:01)

Dobry den, pred tydnem mi volala nejaka "pomatena" operatorka z o2.. ze si mam jit nekam(nerozumel jsem ji) vyzvednout balicek modemu a nejaky set-top box.. a zavesila. Hmm rikam si oukej.. telecom neresim.. Vcera se mi odezva zvedla cca o 40ms.. (.cz 50ms; .de 80ms; .nl 80ms; .uk 90 ..) Takze volam na telelinku kde me nejaka operatorka naprosto zdupe za to ze volam na blbe cislo! (coz jsem se jen zasmal a prepojila me..) Tam mi rekli ze premeruji o2 tv.. a ze muzou byt vypadky.. pak mi dali pevne ip adresy (necekane internet nenajel..).. Takze po tom vsem se jdu kouknout na svoje Konto.. kde vidim ve sluzbach O2 Trio objednane.. No muze mi to nekdo vysvetlit? To uz nuti zakaznikum i to co uz zakaznik odmitl?

Zlobr (16.1.2008 16:33:33)

Jestli jste si nic neobjednal, tim myslim ani zadna telefonicka obednavka, ktera pro O2 trio postacuje => hlasový souhlas přes telefon, tak se jednoznačně obrátit na reklamace O2, s tím, že jste si nic neobjednaval a jednoduše nic platit nechcete, TO2 se může bránit jak chce, ale pokud vám nebude schopna potvrdit => pisemnou smlouvou nebo hlasovou nahravkou z hovoru Váš souhlas se zřízením O2 Trio, máte vyhráno. Doporučuji osobní vyřešení na prodejně kde se určitě daleko jednodušeji domluvite a " uspějete" Pokud na jedne prodejně nepochodite , zkuste druhou prodejnu, co si budeme říkat, jsou lidi kterym zalezi jen na uspechu nez na tom aby sklutecne nekomu pomohli... => Nebojte se si stat za svym nazorem, proste at vam dokazou ze jste to chtel...

Anonym (18.1.2008 00:28:16)

Hm... Řešil jsem to u kamaráda a stačilo zavolat na osmistovku a říct jim, že to bude nějakej omyl. Tak slečna řekla pardon a vystornovala to. Dokonce ani neúčtovali peníze.

Anonym (18.1.2008 18:13:10)

No jasně, ale někdo dostal zaplacenou provizi... za zřízení nové služby...

Zlobr (21.1.2008 20:50:51)

No jasně nejhorší je že ta ženská (nebo chlapik) na te info lince si něco vyslechne a přitom nemůže za to že někdo jde slepě za tím aby měl velke provize!!! Ona nedostane ani korunu za to jestli vas překeca at si to nechate, tak proc by to delala ze jo...

Anonym (24.1.2008 18:49:49)

Nj. Já to beru jako nutný zlo. Další alternativou je, že by neexistovalo žádný objednání po internetu nebo po telefonu, ale musel by jste hezky na pobočku... A do toho nejdu.

Marschal (25.1.2008 19:12:04)

Provizi prodejce nedostane na základě obědnávky ale na základě zřízení služby která má určitou dobu nějaké trvání např 1 měsíc po zaplacené faktuře. Je to jako u pojištováku nezáleží kolik má smluv ale kolik smluv nabylo právní moci po zaplacení pvní faktůry..

Edition (17.1.2008 23:48:03)

Nic jste nepodepsal. Platit vas muzou jen tehdy kdyz podepisete smlouvu a to jen na mistech k tomu urcenych. I pokud by jste po telefonu souhlasil s zrizenim nejake sluzby tak neexistuje zadna smluva.

Petr (20.1.2008 15:30:17)

Pravnicke rady prenechte nekomu kdo se v tom aspon trochu vyznam. V pripade telefonicke objednavky se jako smlouva bere nahravka hovoru kdy si clovek sluzbu meni/objednava.

Anonym (28.1.2008 11:07:32)

O2Tv a nebo i služba ADSL je pouze doplňková služba k pevné lince a tam není potřeba písemné smlouvy.

tmaven (18.1.2008 17:49:26)

tak teda prej omyl.. a stornuji to.. by me hlavne zajimalo kdy me prehodi internet na stary parametry :)

Petr (20.1.2008 15:28:59)

V TO2 jsem pracoval a drtiva vetsina takovych to zmatku je bohuzel chyba zakaznika. Nemate treba dite ktere zna vase pristupy na moje konto?

tmaven (20.1.2008 16:24:54)

nejmladsi jsem ja a to mam 19... navic jak mluvite o diteti.. ehm jak muze nekdo z o2 nanutit diteti sluzbu kdyz podle sluchu urcite neni ani plnolete?

Zlobr (21.1.2008 20:48:40)

Z téměř dvouleté praxe můžu zaručit že přes telefon nepoznáte ani nejlepšího kamaráda natož jestli je dítěti 16 nebo se jedná o 25 majitele!!!

Anonym (24.1.2008 16:00:47)

objednavka sluzby mohla probehnout prostrednictvim aplikace "Moje konto"

tmaven (24.1.2008 18:25:32)

tak k tomu mam pristup jen ja.. a sam sobe bych si tudle sluzbu neobjednal

tmaven (25.1.2008 19:52:41)

tak znamemu se stalo to same.. chudak ale nevedel co mu vubec prislo tak to vyzvedl na poste.. doma rozbalil a divil se na co ma modem.. pak po telefonatech zjistil ze ma o2 trio.. a jelikoz to rozbalil tak musi pockat 3 mesice nez se to zrusi.. samozrejme 800kc kazdy mesic.. mam vubec stesti ze jsem to zjistil :d

Anonym (29.1.2008 07:45:50)

Njn, kdyz je nekdo hloupej a vyzvedava si balicky, aniz by si neco objednal...

tmaven (29.1.2008 14:48:22)

pardon ale blbej jste tak vy..

Anonym (30.1.2008 07:49:22)

Kdyz vam nekdo polozi za dvere nejake potraviny vy je take zkonzumujete? Myslim ze radeji ne. Jen blazen prijme neco, kdyz nevi od koho to je nebo kdyz od nej nic neocekava.

tmaven (30.1.2008 14:49:20)

heh to je uplne to same ze? :D pobavil jste... cloveku kdyz toho ma vice na poste tak nestuduje co kde objednal a jen si pro to jde.. a koncim diskuzi timto smerem..

Petr (2.2.2008 12:16:56)

tvuj kamarad je tupec. Kdyz mu prijde balicek a on si nic neobjednal tak poslat na zpatek. To ti poradi kazdy pravnicky elev. Osobne bych si pro nej ani na postu nesel.

domek (6.2.2008 00:44:07)

Neobjednané zboží si příjemce klidně může z pošty převzít, ponechat a nemusí za ně odesilateli nic platit, není-li to dobírka a tu převzít nemusí. Úhrada ani navrácení nejsou v takovém případě vymahatelné, ale pokud by O2 něco neobjednaného fakturoval ve vyúčtování za služby, tak to co nejdříve písemně reklamovat a v případě neuznání reklamace oznámit Telekomunikačnímu úřadu. Pak už zbývá jen komerční právník a soudní pře.