Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Volny - nebrat

Volny - nebrat

Pavel Ruzicka (3.4.2008 10:11:02)

Chtel bych varovat pred timto super poskytovatelem, ktery ma zcela neinformovane lidi-roboty na sve zakaznicke lince, na emaily neodpovida, uctuje poplatky za snizeni rychlosti sluzby, pricemz rychlost doposud pouzivanou jiz nenabizi - tedy bud plat vic, nebo dostanes pokutu. Oddeleni "collections" ale funguje bezvadně - faktury, upominky, vyhruzky chodi v rychlem sledu. NEDOPORUCUJI !

Standa (3.4.2008 17:42:36)

Mohl by ste více specifikovat váš problém ? "na emaily neodpovida" -mě osobně se eště nestalo že by mi na email neodpověděli a po telefonu se mi zdaji ochotný,jinak poplatek za snížení služby je 990kč bez daně a měl by se účtovat jenom když snížíte rychlost ,a oni sami od sebe vám rychlost snižovat nebudou. (snížení rychlost=nová smlouva-minimální doba užívání... nové číslo smlouvy...)

tim (3.4.2008 23:20:55)

Ne,ne, P.Ruzicka má pravdu,Volny není seriozní podnik.

Standa (4.4.2008 07:04:03)

To jo, netvrdim že sou seriozní (maji tam taky bordel anajejich hotline každej taky mluví něco jinýho) , ale P.ruzicka nepopsal žádnej konkrétní problém .

tim (4.4.2008 20:45:00)

Jednání operatérů od Volného je jednání s primitivem.Ale poradit umí dobře.Jejich "když se vám to nelíbí tak jděte jinam" jsem použil a jsem spokojený.

Honza (5.4.2008 14:08:47)

je fakt, ze jsem na tu jejich hotline volal taky asi 5x a ti lidi tam jsou roboti no. Horsi to je o to, ze kdyz jim clovek posle email, tzn. maji cas si rozmyslet odpoved, tak odpovedi stejne blud: Dobry den, >sluzbu bych mel eventualne zajem zridit na telefonnim cisle: XXXXXXX. >Nicmene dokud si nebudu moci precist aktualni zneni smlouvy tak o sluzbu >urcite nemam zajem. >Dekuji a jsem s pozdravem >XXXXX a odpoved: Vazeny zakazniku na tomto cisle jsem zadnou sluzbu nenalezl,muzete nam prosim napsat Vase jmeno a prijmeni a presnou adrsu dekuji za pochopeni Pri odesilani mailove komunikace prosim zanechavejte historii mailu S pozdravem (jmeno jejich zamestnance) neprijde vam to divny? Chapu, ze Volny ty ceny talci zle dolu, ale tohle uz je trochu moc ne?

Honza (5.4.2008 14:15:56)

Na druou stranu, abych Volnemu jen nekrivdil, tak mam od nich ten Volny TelefoNet a to je sluzba skutecne perfektni funguje to 99,9% casu (vetsinou za nefunkcnost muzou moje koncovy zarizeni) a ta technicka podpora k tomu je taky velmi dobra, ovsem zalezi na koho tam narazite, protoze ti VoIP specialiste tam nejsou furt a "ti ostatni" s tema nema cenu cokoliv resit, protoze "skutecne mam voip telefon v zasuvce" :-/

Standa (5.4.2008 14:46:35)

Já sem k Volnýmu přišel od O2 a sem s volnym spokojenej , internet mě vy chází o 60kč /měsíčně levnějc ,lepší parametry služby.Jediná nevýhoda volnýho je smlouva s minimální dobou užívání 2 roky.

Masky (29.4.2008 19:52:56)

Přemýšlím o přechodu na VOlnýho internet bez pevné linky. Mam teď mobilní internet od O2 a ta rychlost je žalostní.

Anonym (29.4.2008 23:00:31)

taky jsem tatkovi \"nainstaloval\" Volneho..... je to 4mbit za 700 Kc vcetne DPH a k tomu VOIP tel pres 802.cz a naprosta spokojenost. On mel jeste navic podnikatelskou linku s pausalem 600 Kc/mesic, tak jen o 100 Kc vice a ma k tomu 4mbit net, cenove je to tedy pro nej velmi vyhodne... jen ten upis na 2 roky je blby.

Luke (24.7.2008 19:16:02)

NO, nevím proč si tolik stěžuješ na úpis, když se ti to tolik líbí. ;)

Standa (24.7.2008 20:21:52)

Tak nikdy nevýš co se stane , stěhování atd...

VELKY POZOR NA VOLNY CZ TELEKOM AUSTRIA OD 2008 - NEBRAT (9.8.2008 02:02:24)

TAK TAK A NYNI BUDES MUSET ZACVAKAT CELE 2 ROKY I KDYZ SE ODSTEHUJES, SKVELE, ZE? ZMENIS RYCHLOST, DALSI 2 ROKY... A ONI TO PREZENTUJI JAKO VYLEPSENI SLUZEB TAKOVOU PRASARNU NEMA ZADNY JINY OPERATOR NA OBDOBNE SLUZBE :-D

Standa (9.8.2008 19:15:52)

No , uplně celý dva roky ne , jenom zbyvající dobu , ale já mam naštěstí v ceníku stanoveno až 3558kč a jak se píše na smlouvě tak ceník je nedílnou součástí smlouvy a nic dalšího už si od nich neobjednam .

Anonym (12.8.2008 07:02:10)

tak to mas jeste starsi smlouvu? hlavne nemen rychlost protoze oni hraji na to (a podle toho konstruuji vsechny sve smluvni ustanoveni), ze pri KAZDE zmene napr. rychlosti (ktera je ovsem za tucny poplatek!) se soucasne nenapadne prodlouzi i zavazek :-( Jsou to podrazky, mor na ne! ps: zavezek formulovali jako: cena garantovana smlouvou po 24 mesicu :-))

Standa (15.8.2008 07:35:59)

Mam eště starší smlouvu ,oni píší že cena je garanotvaná smouvou na 24m. ale mam za to že v op. je psáno že si cenu mužou změnit.

Anonym (17.8.2008 11:09:48)

cenu si menit nemuzou, ale kdyz se jim zlibi, muzou ti bez udani duvodu zpomalit rychlost a jeste se ti vysmat a ty neudelas vubec nic, dal budes platit plnou sazbu a do ukonceni zavazku mas smulu ...

spagr (17.8.2008 17:43:40)

tahle diskuze se mi libi. Dalo by se to taky pojmenovat jako debata vesnickych rozumbradu nad pulitrem piva :o)

Anonym (2.9.2008 21:55:56)

Prominte nevim jestli jsem vsechno pochpil-pokud ted platim 2 Mb a mam s nim smlouvu jeste na 10 mesicu,muzu zazadat o zmenu rychlosti na 8 Mb aniz by mi jeste uctovali naky poplatky za tech zbylejch 10 mesicu za ten 2 Mb?Diky za odpoved

PmK (2.9.2008 21:56:47)

Prominte nevim jestli jsem vsechno pochpil-pokud ted platim 2 Mb a mam s nim smlouvu jeste na 10 mesicu,muzu zazadat o zmenu rychlosti na 8 Mb aniz by mi jeste uctovali naky poplatky za tech zbylejch 10 mesicu za ten 2 Mb?Diky za odpoved

Standa (30.4.2008 21:13:34)

Jo , ten mobilní internet od O2 je fakt bída , známej to měl taky .A od toho volný ho bezpevný si mysly m že je to dobrá nabídka , ale platí pouze v mapě pokrytí tim jejich signálem .

Anonym (29.6.2008 09:09:59)

Jak stoji vyse, s kazdou ZMENOU smlouvy neboli rychlosti Vam zavazek u VOLNY navysi na 2 roky od doby zmeny! :-D O2 na podzim spousti 16Mbit a u O2 muzete dnes menit rychlosti libovolne a zcela bez zavazku :-) Predstavte si to u VOLNEHO - zvysite rychlost a lup - musite zaplatit dalsi 2 roky. Pokud date vypoved, poslou vam ucet na cele ty 2 roky resp. zbyvajici cast do tech 2 let, dobry byznys, ze? Ve srovnani s O2, tam zaplatite pouze pomernou cast z 990 Kc, takze za 6 mesicu do konce (tj. ukoncite po 6 mesicich) pokuta cini 589 Kc. To same u Volneho 8MB pri tarifu za 1399 = pokuta cini 29.966 Kc :-) Zajimave cisla, ze? :-D

Anonym (27.6.2008 20:47:28)

VOLNY BYL SERIOZNI PODNIK DO DOBY, NEZ TO VZAL DO RUKOU TELEKOM AUSTRIA! OD TE DOBY SE JEDNA O RIZENE OKRADANI ZAKAZNIKU, NAPRIKALD TI, KDOZ JSTE MELI 8192/768, ZKONTROLUJTE SI SYNCHRONIZACNI RYCHLOST VE SVEM MODEMU, ONI SPROSTE PREPNULI I STARE ZAKAZNIKY NA 8192/512 !!! NAVIC PUVODNE ZA DOBY VOLNY.CZ BYLY DSL SYNC RYCHLOSTI MODEMU 8668/860, TEDY ALESPON NEJAKA REZERVA NYNI MAME PO REKLAMACI OREZANO NASTAVENE 8192/768 A SKUTECNA RYCHLOST JE O 20% NIZSI (REZIE DSLAM-MODEM JE CCA 20%), NEHORAZNE, VZHLEDEM K TOMU, ZE PUVODNE BYLO 8668/860 !!!! OZVETE SE NEKDO, KDO JSTE BYL TAKHLE DEGRADOVAN SPOLECNOSTI VOLNY.

Anonym (28.6.2008 07:58:04)

Jestli ty si to nejak nepletes - Telecom Austria vlastni Volny uz od roku 2000. To, ze doslo relativne nedavno k prejmenovani spolecnosti na to nema zadny vliv. Rekl bych, ze nastavovani synchra presne na smluvni rychlost je dnesni (negtivni) trend, dela to tak vic operatoru

Honza (5.4.2008 14:20:16)

ted jsem koukal na ten jejich cenik a uz tam maj zmineno "poplatek za zmenu smlouvy" - 1178,- Kc tzn ikdyz prejdu na vyssi tarif, tak mi napalej pokutu ? To je skutecne ohromny :D

Standa (5.4.2008 14:35:10)

nn, ten polatek se účtuje jenom za snížení rychlosti , když se de na vyšší rychlost tak je to zadara.

Honza (5.4.2008 17:22:33)

jenze tohle jsou ty drobnosti, ktery se ve smlouve nepisou a pokud si usmyslej, ze to zaplatim, tak tezko s tim neco nadelam, tak nevim jestli jsou ty smlouvy udelany nepresne z nedbalosti anebo zamerne, aby pak uctovali podle toho jak moc zakaznik rve.

Standa (5.4.2008 19:33:06)

A eště je tam taková (ale docela logická )nevýhoda že pokud si změníte parametry služby třeba z 2M na 4M tak podepisete novou smlouvu (tj. nová min doba užívání ) a ktěm ukončovacim poplatkum (za předčasný vypovězení)to tam taky moc jasný nemaji ,až 3558 kč s daní -to prej platí na jejich platformě -závisí na době pouzivani (LLU) a u služby na platformě O2 to je údajně 1178 s dph.

Standa (5.4.2008 19:35:23)

A pak je taky v Obchodnich podmínkách maji napsáno že pokud není poplatek určen vceníku tak se vypočítá tak že se minimálním měsíčnim účtem vynásobí zbývající měsíce = de to do tisíců.

Honza (7.4.2008 01:41:55)

poplatek nastesti urcen je - az 3558Kc. Pokud by tam nebyl uveden a tohle by bylo napsano v vseobecnych obchodnik podminkach, tak po tom co si to prectu tak bych o Volnym uz nikdy nechtel slyset :D

Anonym (27.6.2008 20:48:15)

BOHUZEL OD CERVNA TOTO OPRAVDU PLATI, JE TO KULISARNA ALA PODVOD ALA SVI*ARNA MAXIMALNIHO KALIBRU, TOHLE SI SNAD TELEKOM V RAKOUSKU NEMUZE DOVOLIT, PROC TO DELA TADY?

Anonym (5.4.2008 17:28:12)

A jeste se jim upsat nestandartne na dva roky, pche.. zlaty CRa

Standa (5.4.2008 19:37:44)

Mě na tom nepříde nic moc nestandartního , nikdo tě ktomu nenutí.

SmOOker (31.7.2008 14:29:21)

nooo jako volny má strašně nepravdivý informace co se týká jejich agentů uvádijou ceny bez dph a když se jich člověk zeptá jestli částka je s dph tak řeknou že ano a přitom to není pravda sou to prostě prasata!!!!!

Standa (5.8.2008 12:43:58)

Já se s tim nesetkal že by měly v ceníkách milný ceny , mam za to že většinou maji všade ceny s dph .

zákazník (28.6.2008 03:34:48)

U radiokomunikací jsem byl asi dva roky,syn má klan,hraje po netu a poslední dobou byla služba horší a horší.Tak jsem tam pořád volal,proč to vypadává,jestli by mi zvedli rychlost atd.Ale nic se stále nedělo!Tak jsem jim dal výpověd a ejhle,najednou se soudruzi probudili a že internet se zlepší a že mi zvednou rychlost,to už ale bylo pozdě,už jsem měl rozjednané OUTU a tam ty služby jsou o nečem jiném,bezplatné volání když je nějaký problem,při zvednutí rychlosti stačí zatelefonovat a během pul hodky to tam je,fakt super.

Anonym (29.6.2008 10:00:56)

tak tak, podporu ma O2 lepsi a i podminky. to VOLNY staff - ve skutecnosti VOLNY klame, kdyz (neoficialne) tvrdi, ze ma vyssi naklady apod. a proto ze si vas zavazuje pri kazde zmene rychlosti na 2 roky! Za LLU PPV ma prece naklady uplne stejne, jako kazdy jiny operator a sice jednorazove za prevzeti vedeni (k tomu ale staci zavazek 1 rok) a pak mesicni max. 360 Kc, zbytek je jeho profit. Jenze od doby, kdy zacali nabizet levny 4Mbit my zakaznici co jim platime 8Mbit zaplatime za tento dumping take, prestoze platime vice jak 3x vice nez za 4 Mb, nechutna socialni politika. Prodlouzeni zavazku pri zmene smlouvy je NEOPODSTATNENE, nema zadny duvod, prestoze to je prvni, co na to zacnou operatori blekotat, vedle agregace pri stiznosti na rychlost.

Swbear (6.4.2008 05:10:21)

S provozem sluzby od Czech On Line jako takovym nemam problemy. Co je nejprisernejsi na tomto poskytovateli je situace, kdy chcete zmenit parametry sluzby a ve vetsine pripadu komunikace at uz formou telefonatu ci mailu. Pred rokem mi nabidli automatickou zmenu rychlosti moji stavajici linky, tehdy ADSL Telenor. Cekal sem tri mesice po ktere mela zmena probihat. Nic. Pripomnel jsem se a ze pry pro Telenor toto neplati, jen Volny. Dobra. Tak si objednam prechod na jinou platformu a kdyz uz tak komplet i s telefonem. Dalsi tri mesice cekani a najednou ze to pry nejde zridit, ze se musi nejdrive zmenit platforma a pak zridit ADSL s telefonem. Nakonec to dopadlo tak, ze sem zmenil platformu a dvakrat museli menit rychlost. Ke vsemu se menila s kazdou zmenou i smlouva, takze ani Volny za chvili nevedel jak sve sluzby uctovat a kolik mam vlastne aktivnich smluv - ja napocital 4. S prechody na jine rychlosti ci platformu net nefungoval v souctu temer dva mesice. Teprve v lednu tohoto roku spustili nakonec sluzbu kterou jsem chtel od brezna lonskeho roku. Podarilo se mi asi po 10ti reklamacich, ktere vyrizuji na same hranici zakonne lhuty alespon vykricet dobropisy za tri mesice spatneho uctovani. Takze pokud mate funkcni sluzbu od Volneho, budte radi, ale nesnazte se na ni nic menit! Bohuzel tuto zkusenost mam u kazde zmeny a terminy se neumerne prodluzuji. Prechod z Volneho na Telenor kvuli rychlosti v r.2005 - mesic, prechod na vyssi rychlost 2006 - 7 mesicu, prechod z Telenoru na Volny kvuli rychlosti 2007 (Telenor v CR zrusen) - 10 mesicu...

VOLNY staff (7.4.2008 17:30:03)

Omlouvam se za nezvykle dlouhe prutahy. Na obranu VOLNYho muzu dodat jen to, bezvypadkove prechody mezi jinymi poskytovateli nez je O2 neni mozne zarucit. Presto - dva mesice bez internetu je nezvykle dlouha doba. Pokud se dobre pamatuju - na podzim minuleho roku jsme rozbehli bezvypadkovy prechod od Telenoru na platformu VOLNY. Coz ale pravdepodobne neresilo vas pripad.

marton (11.8.2008 08:41:54)

Změnu z Telenoru 2Mb na Volný 4Mb mě udělali za měsíc, bez výpadku ale chtějí po mě zaplatit 2000Kč za deaktivaci Telenoru, přesto že je po minimální době užívání!!! Každý z jejich takzv. poradců mě ujišťoval že žádné další poplatky nejsou!!! Stalo se vám to také??

Anonym (12.8.2008 07:00:05)

to snad ne, na zaklade ceho pozaduji plneni 2000 Kc? :-) nešhlede k tomu ze mas novy zavazek jim zaplatit 24 mesicu podle novych VOP , i kdyz umres nebvo se prestehujes.

VOLNY Staff (15.8.2008 00:00:27)

Napis jim reklamaci, dobropisuji ti to.

Anonym (16.8.2008 16:42:06)

Aneb metoda "projde to" :-) Kdo zna Vrchni prchni? :-)

Honza (17.7.2008 07:46:46)

zrovna sem chtel pouzit stejny nadpis, tj. VOLNY - NEBRAT. Od prechodu od O2 k Volnymu ADRL s tim mam jen potize, nefunguje to 95% casu, pritom u O2 to nepadalo vubec. Ted cekam na technika (paradoxne od O2) uz skoro tyden a jeste neprijel. Volny tvrdi ze ma na vyjezd 5 pracovnich dni. Mel sem zustat rovnou u O2 a usetrit si problemy a 24 mesicni smlouvu.

Anonym (22.7.2008 04:30:16)

Presne tak, kur*y z VOLNY CZ vubec neodpovidaji na reklamace, sluzba nejede a oni na to proste serou, dop*dele sem tak nas*nej ze jsem to vzal, navic to nejde vypovedet, zacalujete jim minimalne 24 mesicu dej se co dej podle novych podminek od cervna 2008 totalni zlodejna VOLNE NEBRAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Standa (24.7.2008 18:38:16)

Já sem taky šel od O2 k volnýmu a naštěstí mi to maká OK , ale těch 24 měsicu smlouva je uplnej sebevražednej uvazek ,a tetko ty nový podmínky to je legální zlodějna , ale rozesmálo mě na jejich stránkách : "Přechod na jinou ADSL službu z naší nabídky Snažíme se být k našim zákazníkům vstřícní, ","nebo vás nutit platit vysoké měsíční paušály", ale když si vzpomenu jáký to bylo u O2 (S modemem Sagem F@st 840 , tech podporou ...), tak až mi skončí mdu u volnyho tak zrušime pevnou a pořidime si internet přes něco jinýho.

Anonym (9.8.2008 01:57:00)

************************************************ TY KUR*Y OD VOLNYHO VSEM KLIDEM CO SI PLATILI 8192/768 TO PLOSNE STAHLI NA 8192/512 !!!!!!!! rEKLAMUJTE TO !!!! VOLNY JSOU PODLE TOHOTO JEDNANI OBYCEJNY ZLODEJI.... HADEJTE PROC, PROTOZE NA PODZIM ZASE DAJI 768 (BUDOU MUSET, JAKO O2) ALE BUDETE SE TEMHLE VOLNOKOMIKUM MUSET UPSAT NA 24 MESICU! PODVODNICI TO JSOU - TOHLE SNAD ANI NENI LEGALNI PODLE ZAKONA O EL. KOMUNIKACICH, JE TU NEJAKY PRAVNIK? ************************************************

Anonym (3.9.2008 07:20:35)

To samé jako GTS před dvěma lety... reklamace třikrát zamítnuta, ČOI se na můj podnět ani neuráčila odpovědět, takže v týhle zemi je zákazník všem u prdele - neubráníš se. Jak to jeden rok projde jedný firmě, druhý rok druhý firmě, tak proč třetí rok by tyhle věci neudělaly všechny ostatní. Pokud tady bude uměle držený faktický monopol telekomu, tak dříve nebo později tyto služby stejně bude poskytovat jen telekom, protože ostatním se to jaksi nevyplácí - to je na přístupu k zákazníkům přeprodávaného ADSL vidět už několik let. No a monopol nezměníš, protože která jiná firma dostane státní záruky na mnohamiliadrové úvěry potřebné pro vybudování infrastruktury... Jeden velký bordel v týhle zemi, který začal v období premiéra Klause a jeho ministra Dyby. A se mi všichni vysmívali, když jsem tvrdil, že jejich rozhodnutí budem litovat ještě řadu let. No a počkejte až se začnou projevovat kroky současné vlády, kam se hrabe klaus s dybou... proto volme ODS. Milionářům valí vrchem spodem další miliony, cigány a socky zahrne dávkami, aby měli voliče a střední vrstvu stáhne z kůže, aby padla mezi socky. :-(

Anti volný. (7.8.2008 02:58:03)

Mam stejné skušenosti jako Vy a navíc ted mam rozbitý modem,pan technik mi řekl at ho pošlu do reklamace a někde at si modem vypujčim.Mam problem s modemem asus,pořád se odpojuje od pc.Navíc každý problém který Vám doma vznikne,musíte volat placený hovor!Takže služba né pro zákazníka ale aby ze zákazníka vytloukli co nejvíce peněz!!!Tak že fakt NEDOPORUČUJI!Jedine že máte hodně peněz na telefoní poplatky provolané volnému a nervy jak provazy se dohadovat s těmi jejich roboty!!!

Anonym (19.8.2008 10:36:05)

1) na dotaz, kdy si mohu zrychlit sluzbu rekli - od zari ze se uvidi. 2) na dotaz, zda bude v me lokalite dostupno 16Mb mi rekli, ze si to nejdrive musim objednat 3) na dotaz, co kdyz objednam 16Mb a pak se zjisti ze mi to jede jen 9Mb mi neodpovedeli, ale ja vim - budou uctovat budto zmenu na nizsi rychlost 990 Kc anebo budete platit 16Mb VOLNY NEBRAT! od zari to budou mit uz vsichni a za podstatne lepsich podminek. Volny vysel jako nejnevyhodnejsi poskytovatel internetu ze vsech v casopisu CHIP

Anonym (20.8.2008 12:48:01)

V časopise Chip v poslední době píšou docela bludoviny a to nejenu poskytovatelů internetu. Těm jejich hodnocením se nedá vubec věřit. Ti to určitě ani netestujou,jen si vezmou nabídky od poskytovatelů,daj to do tabulky a maj článek. :0/

Anonym (22.8.2008 19:10:55)

Pokud si ale prectete smluvni podminky VOLNY, tak by z toho jeden zvracel! Najdete horsi podminky nejakeho ISP.

Libor (12.9.2008 16:56:31)

Musím souhlasit. Položil jsem pár dotazů, odpověděli na JEDEN a to jenom z půlky. Upozornil jsem je, že jsem se ptal i na jiné informace a to co mi odpověděli, z toho by se jeden pos.... Proto jsem je ihned zavrhnul. Radím nebrat i když nejsem a nebyl jsem jejich klientem. A zaplať pánbůh za to.

Libor (12.9.2008 16:57:03)

Musím souhlasit. Položil jsem pár dotazů, odpověděli na JEDEN a to jenom z půlky. Upozornil jsem je, že jsem se ptal i na jiné informace a to co mi odpověděli, z toho by se jeden pos.... Proto jsem je ihned zavrhnul. Radím nebrat i když nejsem a nebyl jsem jejich klientem. A zaplať pánbůh za to.

Venca (2.9.2008 15:12:14)

Já mám O2 Telefonica a jsem na výsost spokojený,vůbec si nestěžuju.Jsou tolerantní ke mně a já k nim.Rádi pomohou,když něco potřebuju,tak jim zavolám a oni mi rádi poradí.Nemůžu si na ně vůbec stěžovat :-)

Michal (17.9.2008 09:30:02)

No ja jsem jim tam v kvetnu poslat 2 vypovedy doporucene,protoze jsem ADSL rusil a rusil jsem i pevnou linku. Pevna linka zrusena k 5.5. a vypovedi do Volnyho poslany 2. Vcera mi prisla upominka na uhradu faktury za srpen :-) Buz**anti od volnyho proste ty vypovedi hodili do kose a dal mi to mesicne fakturujou jako by nic. Kdyz tam volam tak mi tvrdej ze zadnou vypoved nedostali atd. NEBRAT !!!!!!!!!!!