Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Neseriozni a poskozujici chovani VOLNY, NEDOPORUCUJI

Neseriozni a poskozujici chovani VOLNY, NEDOPORUCUJI

Martin Celikovsky (9.5.2008 11:25:43)

Mam velmi zlou zkusenost s adsl od Volny.cz . Objednal jsem sluzbu prostrednicvim telefonu, postou odeslal podepsanou smlouvu a za 10 dni obdrzel instalacni balicek. Brzy jsem zjistil, ze modem se neslinkuje a vyzkousel jsem vsechno mozne (nastaveni, resety, pripojeni primo ke svorkovnici od telekomu, venoval jsem tomu 3 dny, 20 telefonatu na podporu). Bohuzel, v tuto chvili uz mi nebyli schopni pracovnici VOLNY poradit a nabizeli moznost vyjezdu technika s tim, ze kdyz napriklad bude chyba v modemu, bude to moje vina a budu hradit marny vyjezd. Vzhledem k tomu, ze nemam moznost vyzkouset, zda je modem opravdu bezchybny, je to problem. Navic me soused v rodinnem dome ujistil, ze jemu adsl vubec nezavedli, ze v tomto dome nefunguje. Ztratil jsem tedy v bezvychodne situaci duveru k Volny a rozhodl se odstoupit od smlouvy v zakonne lhute 14 dni od obdrzeni plneni pri uzavreni smlouvy prostredky komunikace na dalku. Tyto podminky jsem splnoval. Pretoze Volny ma ve smlouve jine, ktere jdou proti zakonu, a to ze je lhuta pocitana 14 dni od podpisu smlouvy, tedy vcetne tech 10 dni, kdy jsem na balicek cekal. Volny mesic moje oznameni zpracovaval a odpovedel, ze ho neakceptuje a ze musim dal vsech 24 mesicu platit, a to i vzhledem ke skutecnosti, ze mi tu internet nikdy ani nezacal fungovat. Jak budu postupovat dale zatim nevim, ale vsechny timto pripadem varuji.

Standa (9.5.2008 17:09:36)

No , platit asi ne porotože platíte (pravidelný měsíční účet)až od tý doby co vás uviději ONLINE (tedy až když se připojíte) , ale když jim zašlete výpověd která bude obsahovat všechny udaje tak by ji mělym akceptovat. a vy to máte v tý jejich síti LLU ?

Honza (10.5.2008 00:32:24)

kolega ma pravdu, alespon u O2 to tak je, krom toho neni nezajimave jak ta vase linka mohla projit technickym setrenim kdyz to adsl nasledne nebezi...

Standa (10.5.2008 09:54:47)

Pokud tam je ta oběktivní překážka a nebo pokud z jejich strany neproběhlo k žádný realizaci , tak kdyby jim ten modem co mu poslaly poslal zpět spolu s výpovědí , tak by žádnej ukončovací poplatek platit něměl , ten se platí až když je ta služba byla zapojená a saktivovaná.

Daniel Čech (17.5.2008 10:57:11)

Uf, chvíli mi trvalo, nž jsem se prokousal tou "krásnou" češtinou pana Standy (kam až jsme to klesli!) a nemůžu souhlasit se spoustou názorů tady. Nevím jak vy, ale já se cítím odborníkem přes počítače, nikoli přes telekomunikace a elektroniku obecně. I tak mám oproti spoustě lidí výhodu, že si dokážu přečíst manuál, hledat na Googlu a podobně. To znamená, že v případě bezproblémového (očekávám to) průběhu risknu samoinstalační balíček a zkusím to "za korunu" připojit sám. Když to funguje, mám vyhráno. Když to ale nefunguje, tak se asi budu muset smířit s tím, že nejsem odborník a zaplatit plnou cenu zapojení. Tedy, přijede technik a udělá to on. Já na to nemám znalosti, on ano. Pak nevidím důvod se rozčilovat, že já nejsem takový odborník nebo nemám tu jejich techniku... Jiná věc by byla, kdyby to pan Celikovsky měl za plnou cenu rovnou a provider by odmítal provést instalaci a zprovoznění. Zapomněl totiž popsat co si vlastně objednal.

Anonym (10.5.2008 08:34:26)

S tim odstoupenim od smlouvy na dalku to tady neni uplne jednoznacne, protoze Volny nedodava zbozi, ktere Vam prislo v balicku (te je jenom bonus za zvyhodnenou cenu ke sluzbe), ale sluzbu (pripojeni). Proste pravnici maji radost. Postup tady bych asi doporucoval - overit, jestli je tam objektivni technicka prekazka, ktera brani pouzivani sluzby nebo jestli je chyba na Vasi strane. Pokud je to ten prvni pripad a byla chyba pri technickem setreni, tak bude zruseni smlouvy relativne bezproblemove, pokud je to ten druhy pripad, to uz bude horsi.

Martin Celikovsky (10.5.2008 18:55:00)

Dekuji za reakce. Mezitim jsem jeste kontaktoval Ochranu spotrebitele, kde mi dali jednoznacne za pravdu. Ujistili me, ze odstoupeni od smlouvy je jednostranny pravni akt z me strany. Takze dokud neprijde slozenka, nic se nedeje. Az prijde, odnesu ji k soudu. Navic, v jejich smlouve je bod, ktery odporuje zakonu. Zkracuji moznost odstoupeni od smlouvy 14 dni po podpisu, zakon ji ale definuje 14 dni od obdrzeni plneni. A ze zakona nemuzou tuto lhutu zmenit v neprospech uzivatele. § 55.1 Občanský zákoník Smluvní ujednání spotřebitelských smluv se nemohou odchýlit od zákona v neprospěch spotřebitele. Spotřebitel se zejména nemůže vzdát práv, které mu zákon poskytuje, nebo jinak zhoršit své smluvní postavení. Objednal jsem adsl na klasickou linku, kde je zaroven pevna hlasova linka. Je to starej domek v Praze se vzdalenosti 1400m od DSLAMu. Kabely vedou vsemozne pod malbou, skrin od telekomu je plna klubka dratu, vypada to jak kdyz to delalo petilete dite. Tam ale ja uz nemohu, jen jsem skvirou nahledl. Pripojil jsem modem hned za skrini na spravny kabel a nespojil se. Mimojine jsem kontaktoval podporu O2, kde mi to na dalku promerili, napsalo jim to chyba vedeni, ale pak mi rekli, ze musim kontaktovat volny. Tam zas vyhrozovali marnym vyjezdem. Zacarovany kruh.

Nargon (10.5.2008 19:33:53)

Nevim kolik stoji ten marny vyjezd, ale hadam ze to bude tak 500 korun. A ja bych to proste risknul. Pokud by mi rekl ze je to modemem, tak bych bohuzel zaplatil ten marny vyjezd + bych si sel koupit novej modem. Ale kdyz i podpora O2 oznamila chybu tak to pravdepodobne nebude v tom modemu. A budes mit nejaky dukaz ze ti to nefunguje a neni to zpusobene na tve strane.

Stana (10.5.2008 22:33:07)

U volnýho je Neoprávněný servisní výjezd 1 178 Kč , viz jejich cenik http://adsl.volny.cz/internet/internet-cenik/ , ale pokud vám ten modem poslaly tak jak udávaji tak by měl bej předem nastavenej (protokol,meno,heslo...), jestli ste kupoval svuj adsl modem tak by to chtělo to nastavení překontrolovat .Jinak bych jim to na 246 000 333 nahlásil jako poruchu a jestli je chyba na vedení tak by se servisní výjezd platit neměl .

Anonym (13.5.2008 08:25:14)

Jestli se s nima chces vubec bavit (a potazmo resit zprovozneni), tak zkus pozadat o zapujceni jineho modemu. Pokud nevyhoveji, tak kup jinej pres internet, vyzkousej a vrat do 14 dnu. Jestli ti bude jinej modem fungovat, tak ti zrejme nahrali na smec. Jako nefiremni zakazni mas narok na uhradu nakladu spojenych se zavadou...

VOLNY Staff (11.5.2008 18:08:39)

Zdravim. Puvodne jsem na prispevek nechtel vubec reagovat. Proc ? Protoze si sam nejste jisty, ze mate modem dobre zapojeny (bojite se vyjezdu technika), ale uz firme VOLNY vytykate "neseriozni a poskozujici jednani". V cem bylo neseriozni a poskozujici ? V tom, ze vam operatori a technici behem 3 dnu a 20 telefonatu promerovali linku ? (informace prebiram z vaseho prispevku). Nakonec pravdepodobne prisli na to, ze je problem pravdepodobne na telefonni lince - proto vam navrhli vyjezd technika. Takove jednani zakaznika se mi nelibi... Doporucuji vyjezd akceptovat. Pokud vyjezd potvrdi spatnou telefonni linku - je to duvod k odstoupeni od smlouvy. Pokud vyjezd ADSL nastartuje, je zde sice sance zaplatit za vyjezd poplatek, ale lepsi jak byt bez internetu a nemit zadny duvod k odstoupeni. Je tu i moznost, ze se po uprave telefonni linky internet rozebehne, protoze chyba byla na lince. V takovem pripade je vyjezd zadarmo. V kazdem pripade - cekanim na slozenku se nic nevyresi. Pokud neprokazete pred soudem, ze jste podnikl vsechny kroky k odstraneni zavady, tak vam soud obvineni neuzna (a neakceptace technika je neposkytnuti soucinnosti). A navic - pokud neni dohledani problemu uzavreno, pocita se s tim, ze situace zakaznikovi vyhovuje = pripojeni se uctuje. Pokud si jste jisty, ze mate modem dobre pripojeny i zapojeny, neni duvod obavat se vyjezdu technika. Dejte vedet, jak vse dopadlo.

Anonym (13.5.2008 08:21:28)

A proc by vubec mel nadale chtit vyjezd technika? On smlouvu vypovedel, ze se vam to nelibi a vy to nechcete akceptovat to je mu jedno, protoze si mysli ze ma pravdu a v nejhorsim se sejdete u soudu. Jestlize mu poslete vadnej modem, tak opravdu nevidim duvod, proc by mel platit marny vyjezd technika a ze je modem za korunu vubec nehraje roli. Takhle to dopada, kdyz nikdo neni ochoten ustoupit. Osobne bych to resil jinym zpusobem.

Martin Celikovsky (13.5.2008 09:41:43)

Dobry den, 1) vyjezd technika nechci jednoduse pro to, ze ackoliv modemu funguje administrace spravne a zdanlive funguje celkove dobre, nemam diagnosticke prostredky k tomu, abych zarucil, ze funguje spravne i po strance komunikace MODEM - DSLAM. Pokud prijede technik, zjisti ze je linka ok a chyba bude prece jen v modemu, budu hradit marny vyjezd. To uz je vzhledem k zakaznikovi neseriozni, protoze me to nuti nejprve jezdit nekam na volnyho a nechavat prezkouset modem atd., misto toho aby volny vysel zakaznikovi vstric a aktivne se postaral o odstraneni problemu. 2) jak jsem popsal nize, zakon je v tomto smeru jasny a po mem odstoupeni je smlouva neplatna i zpetne, tudiz jakekoliv vymahani ze strany volny by bylo obratem napadeno u soudu. Potvrzene to mam od Sdruzeni ochrany spotrebitelu. viz Obcansky zakonik § 53.1, § 53.7 a § 55.1

VOLNY staff (13.5.2008 11:09:03)

Zdravim. add 1) modem kontrolu spojeni s DSLAMem ma. Je to Synchronizace- urcite je jeji stav videt ve webovem rozhranni administrace modemu a zaroven je indikovana ledkou. add 2) SOS je organizace, ktera pomaha. Jenze dle mych zkusenosti pomaha podle "standardnich navodu a tabulek". Upozornili vas napriklad na Obcansky zakonik § 53.8a a § 53.10 ? Neznam konkretne vas pripad, ony body se na vas nemusi vztahovat, ale v 80% pripadu se tyto body vztahuji k pripadu zakaznika. Muzu pouze zopakovat - pokud modem nenavaze synchronizaci (coz patrne nenavaze, jinak by byl problem jiz davno vyresen), nechte k sobe vyslat technika, ktery promeri telefonni linku. Pokud jste modem pripojil primo k zasuvce ve zdi a s kabelazi telefonni linky jste nic neprovadel, navsteva technika reseni problemu ukonci.

Martin Celikovsky (13.5.2008 11:49:11)

Dobry den, 1) i tak muze byt prece prave v tomhle vada modemu, ze nereportuje spravne informace o synchronizaci, napriklad se o ni vubec nepokusi a nahlasi, ze byla neuspesna. 2) ano, prostudoval jsem obch.p. volny a bod 4.9 ve vysledku zbavuje spotrebitele moznosti odstoupit od smlouvy ve lhute 14 dni, lidove receno, volny prodava zajice v pytli. Zaver je tedy takovy, volny ma ve smlouve platne ujednani o tom, ze spotrebiteli muze byt hned po podpisu smlouvy zrizena sluzba, cimz ztraci moznost odstoupit od smlouvy v zakone lhute. Tohle beru jako pouceni a skutecnost, kterou je treba rozsirit. Tedy mam nyni jedinou moznost a to reklamovat sluzbu.

VOLNY Staff (13.5.2008 23:44:44)

add 1) ta situace je velmi nepravdepodobna. Navic jsem presvedcen, ze v pripade dodani chybneho modemu a tim padem marneho vyjezdu bude vase reklamace nauctovani marneho vyjezdu opravnena = dobropisovana. add 2) ano, mate pravdu. Tato situace se netyka jen spolecnosti VOLNY, zakon je stejny u vsech ISP. S tim take souvisi "kupovani zajice v pytli". Bohuzel, majitele telefonnich linek nedokazal v soucasne dobe nikdo primet (vcetne CTU a zakonodarcu), aby dopredu informoval zakazniky o realne dosazitelne rychlosti pripojeni pro konkretni linku. V soucasne chvili funguje nastaveni internetu zpusobem, jaky jste popsal. Zapoji se co mozna "nejkvalitneji" ADSLko, zakaznikovi se zasle nakonfigurovany modem. V pripade problemu se pak zkousi a zkousi a teprve az se pozna, ze internet zakaznikovi zadny nepobezi, odstoupi se od smlouvy. Coz ovsem nebrani majiteli telefonnich linek uctovat poskytovateli nebo zakaznikovi za "zapojeni internetu. Ktery sice nikdy nebezel, ale to je vec vedlejsi. Z meho pohledu je v tomto smeru ceska legislativa a natlak na majitele telefonnich linek hodne pod standardni urovni. To je ovsem jina kapitola. Za VOLNY muzu rict, ze se zakaznika nikdy nepokusime "potopit". Naopak se snazime zapojit internet, i kdyz to majitel linek davno zavrhne. A v mnohych pripadech tato snaha vede k uspechu. Dejte vedet, jak dopadl vyjezd technika.

INJA (15.5.2008 10:16:49)

No, jseš trochu paranoidní. Jestli se ti chce platit soudní poplatky a čekat dva roky, než ti to soud uzná tak si posluš. Podle mě by nejlepší bylo zavolat technika. Ten přijede a na 99,9999% zjistí, že nemáš vůbec šanci se synchronizovat (viz soused) a všechno se vyřeší. Mě se sice taky jednou porouchal modem že nešel synchronizovat, ale to bylo po bouřce a do vedení uhodil blesk. Samo se to asi neudělá.

Anonym (16.5.2008 07:52:26)

Proc by platil? Platit je ten co podava zalobu, coz on nebude (aspon dokud nebude chtit nejake kompenzace...).

Daniel Čech (17.5.2008 10:37:38)

Nesmysl - platí ten, kdo prohraje spor a výši náhrad určí soud. Mně spíš přijde nesmyslné, že ten člověk nechce vědět, jestli má funkční modem a rovnou nadává na VOLNY. Asi je pro něj výhodnější zaplatit 24 měsíců připojení, peníze žádat soudně zpět. Mimochodem na kolik si asi cení svého promarněného času? Nebude to víc, než zaplatit ten výjezd?

Honza (17.5.2008 21:01:18)

je fakt, ze na tohle jsem nepomyslel, ze by ten clovek zakladajici tenhle topic byl amater a nebyl to schopen dat do chodu a vinu hazel na Volneho. A je fakt ze uz jsem si neco poskytovatelu zkusil a krome "odborniku" z Eurotelu, kteri maji vzdy svoji pravdu a vse co nefunguje je vlastnost sluzby bez ochoty s tim neco delat (ikdyz moznosti byly..). Trochu mi to misty pripadalo ze tam delaj sami lide typu Radek Hulan pripadne lidi co odpovidaji podle navodu. Ale obecne pokud ISP popisete co mate za problem a co jste zkusili udelat pro jeho odstraneni tak vysli vstric (T/O2 a Volny).

Anonym (19.5.2008 08:15:51)

Do doby nez by rozhodl soud nemusi platit nic. Proc by taky mel? Smlouvu vypovedel, takze neni duvod...

fijtajfl (20.9.2008 20:12:57)

Hele staffliku u volnyho sem se vesel do prvni 200ky zakazniku ale po roce jsem utek.Netvar se ukrivdene uz kdyz adsl u volneho zacinalo tak sluzba nic moc.To ze je nekdo schopen podepsat v dnesni dobe kdy je vseobecne znamo ze predevsim velke firmy okradaji lidi (zakazniky) nejvic zavazek na dva roky svedci o jeho inteligenci.

Anonym (14.5.2008 17:34:34)

pracuji u jiného isp, takže vím o čem asi je řeč...u prvního zprovoznění se to tak někdy stane- prostě drát zaříznou špatně a není synchro... tím marným výjezdem se firma jistí, již několikrát se stalo, že až jsme se zákazníkem pos telefonu zkontrolovali nastavení, zapojili modem napřímo a synchro stále nebylo, poslali jsme technika a ten modem zákazníka našel nevybalený v krabici :-) ..takže se opravdu nemůžete zlobit, že se technik jistí, přece ten výjezd nebude platit ze svého..

Jaroslav (16.5.2008 15:20:06)

prave se poohlizim po novem isp kvuli rychlejsimu internetu, Volny pripadal take v uvahu, ale kdyz vidim tu jejich smluvni vycuranost, kterou tady predvadeji...

Anonym (16.5.2008 15:46:36)

Neboj, tuhle smluvni vycuranost ti bude predvadet kazdy velky ISP

Anonym (20.5.2008 22:12:19)

No hele ja mam taky od Volnyho a podobne mi nefungoval net a bylo to tim, ze v tom jejich modemu je nejaka spatne nastavena cekaci doba na prihlaseni nez Volny potrebuje nebo tak neco, takze kdyz se to odvezlo do jejich strediska, tak tam to technik nastavil spravne a bezproblemu, ale na technicky podpore pres telefon mi taky nebyly schopny nic rict

VELKY POZOR NA VOLNY CZ TELEKOM AUSTRIA OD 1.6.2008 !!!!!!!!!!!! (27.6.2008 20:02:25)

VAROVANI VSEM!! VELKY POZOR NA VOLNY CZ TELEKOM AUSTRIA OD 1.6.2008 !!!!!!!!!!!!!! POZOR POZOR NA VYZNAMNE ZHORSENI SMLUVNICH PODMINEK VOLNY.CZ: ZMENOU RYCHLOSTI U TEHLE SPOLECNOSTI OD 1.6.2008 SI ZAVARITE, DOPORUCUJI PRED KLIKNUTIM NBA JEJICH WEB PORADNE PROMYSLET. Zmenou rychlosti (nahoru nebo dolu): - NABIHA NOVY ZAVAZEK DALSICH 24 MESICU !!! - ZA JAKOUKOLIV ZMENU SMLOUVY RYCHLOSTI SE PLATI, CITUJI NOVY CENIK OD 1.6.2008: Poplatek za změnu smlouvy během minimální doby užívání 1178,- http://adsl.volny.cz/img/ceniky/Volny_Internet_26-3-2008.pdf Ceník platný od 1. 6. 2008. Všechny uvedené ceny jsou v Kč s 19 % DPH. Tedy jiz ne jen za snizeni, ale i za zvyseni vam muze byt nauctovano, je to podle ceniku. A POZOR, ZMENOU RYCHLOSTI SPADNETE DO NOVYCH SMLUVNICH PODMINEK PLATNYCH OD 1.6.2008 A POKUD BUDETE CHTIT UKONCIT DRIVE NEZ NASLEDUJICI 2 ROKY OD VASI POSDLENDI ZMENY, BUDETE JIM PLATIT VSE JAKOBYSTE SLUZBU UZIVALI CELOU DOBU, ALE VYUCTUJI VAM TO NAJEDNOU, TAKZE NA TOM BUDETE JESTE HURE, NEZ KDYBYSTE TO PROSTE ODPOJILI A PLATILI MESICNE!!! CITUJI NOVE OBCHODNI PODMINKY (V CENIKU JIZ POPLATEK UVEDEN NENI, A PROTO PRO VAS NADALE PLATI TOTO): http://adsl.volny.cz/img/pdf/volny-podminky-brezen.pdf 4.13 V případě, že dojde k ukončení Smlouvy nebo jednotlivé Služby z důvodů na straně Účastníka před uplynutím minimální doby užívání Služby, zejména na základě výpovědi Účastníka, nebo při odstoupení Poskytovatele od Smlouvy nebo Služby pro její podstatné porušení Účastníkem dle 4.8.1, 4.8.2, 4.8.3, a 4.8.5. je Účastník povinen uhradit ukončovací poplatek dle Ceníku nebo Smlouvy. Pokud v Ceníku nebo ve Smlouvě není ukončovací poplatek uveden, je Účastník povinen uhradit Poskytovateli jednorázový poplatek, který se vypočítá tak, že pravidelný poplatek za Službu (minimální měsíční účet) se vynásobí počtem kalendářních měsíců zbývajících do konce sjednané minimální doby užívání a případně další poplatky stanovené v Ceníku. DO TETO DOBY BYLA SANKCE "JEN" 2990 RESP. 1990 KC, ALE OD 1.6.2008 ZAPLATITE VSECHNO ZBYVAJICI OBDOBI STEJNE, JAKO BYSTE SLUZBU CERPALI - JE TO PEKNY PODRAZ OD TELEKOM AUSTRIA VOLNY-CZ? NEBO NECO JINEHO? TO ZE VAM NABIHA NOVY ZAVAZEK 24 MESICU A ZE SE PRAKTICKY ZNEMOZNUJE UKONCENI DRIVE JAK ZA 2 ROKY OD JAKEKOLIV ZMENY VAM NIKDE NEREKNOU, JESTE VAM PORADI, AT SI TU ZMENU POTVRDITE SAMI PRES WEB ONLINE. PORADIM VAM JAK NA NE, VYPOVEZTE SMLOUVU PRO PODSTATNE ZHORSENI PODMINEK A BEZTE K O2, TAM SI MUZETE MENIT RYCHLOSTI BEZ POPLATKU NAHORU I DOLU TEMER V REALNEM CASE A TAKOVYTO NEHORAZNY ZAVAZEK VAM NEHROZI! NAVIC VAM VYPLATIM PROVIZI ZA ZRIZENI ADSL A ZA ZRIZENI HTS... ZEJMENA PROTO, CO UDELAL VOLNY, ZKROUHNUL VE SMLOUVE 768 KBIT na 512 KBIT (CO NABIZEJI NYNI) A PRY ZE JE TO NORMALNI!

Roman procházka (18.9.2008 22:52:57)

Podobná zkušenost, taktéž varuji!!! Objednal jsem zrychlení z 2M na 8M. Po doručení mailu o aktivaci ale rychlost stále stejná. Pár telefonátů na podporu a za 5 dnů jsem se dozvěděl , že moje přípojka 8M nezvládne, takže mě zůstává stejná rychlost 2M, ALE!!!! za nový a samozřejmě navýšený paušál ze 415kč na 469 kč. Tedy jsem se dobrovolně zavázal, že budu 24 měsíců platit o 54 kč víc za úplně stejnou rychlost jako doposud. Shrnutí: Navýšení rychlosti není, 24 měsíců závazek, a celkové finanční navýšení 54x24=1296 kč ZA NIC!!! Co teď? Jediné co mě napadlo je, že mohu vypovědět smlouvu podle jejich obchodního cancu, kde se v článku 4.5.1. píše, že je možné ukončit smlouvu bez sankce do 14 dnů od data nabytí účinnosti podstatných změn smluvních podmínek, směřujících ke zhoršení postavení Účastníka...blabla...což si myslím splňuji, zaplatím víc peněz a nic za to nedostanu...Takže já se určitě pokusím s Volným skončit!

MiS (22.10.2008 15:05:48)

Mám podobnou zkušenost jako Martin. Dvakrát výjezd technika O2 a nic nezjistili. Net občas jede, občas ne. Někdy je zapotřebí jej i 20x po sobě odpojit, jak radí na technické podpoře, ale po 1-2 minutách opět spadne. Někdy jede 14 dní v kuse. Zvažuji odstoupení od smlouvy. Podle mne to je nekvalitní služba. Má s tím někdo u Volny zkušenost? Dělají problémy?