Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > GTS - Zrychlení

GTS - Zrychlení

Cenda (3.9.2008 15:42:00)

Kdo z vás má GTS DSL? Zrychlili vám už internet? Kde se dá zjistit, kdy dojde i na mě? Než se tu spustí GTS hate, asi patřím k těm šťastlivcům - sice co si nevydupu, to nemám, ale výpadky prakticky neexistují a jede to pořád stejně, problémy s nimi nejsou. Za odpovědi k tématu díky.

Anonym (3.9.2008 20:32:53)

v únoru ti řeknou, že tvá přípojka nelze zrychlit a sníží ti paušál dle aktuálního ceníku ne ted, ale až v tom únoru... přičemž fakt, že tvá přípojka zrychlit nejde a nepůjde, je jim známý už nyní...

Anonym (4.9.2008 11:23:25)

Me vcera slibili poslat nejaky dodatek kterym si snizim cenu (moje maximalni rychlost je 6144 a platim 599,- za 4096). Uvidime jestli tam bude zavazek a jak dlouhy.

Milda (5.9.2008 15:10:01)

Já sem na ten dodatek taky zvědavej a jakmile tam bude další časový závazek tak na to kašlu a vypovím smlouvu. Vzhledem k tomu co provedli po zrychlení s cenami služby Duo Express je pro vypořádání se s pevnou linkou Telecomu/O2 vhodnější použít Premium ADSL+Voice od ČRa (699 Kč za 8Mbit+volání+výpalné telekomu)

Anonym (9.9.2008 05:48:25)

tak pokud ale mas linku HTS, pak mozna, pokud ji nemas, tak za 3500 koupis :-D to se vyplati :-))

Milda (9.9.2008 18:07:02)

U ADSL tel.linku mít prostě musíš, není co řešit. Pokud máš tarif u O2, tak jej lze zrušit a přesunou k jinému operátoru (Novera, ČRa), který za tebe bude to výpalné za linku (cca 230Kč) platit a o tolik jsou dražší tarify s linkou (Novera DUO, ČRa Premium ADSL+Voice) než tarify bez paušálu který platíš O2. A přejít od Novery k Čra přece lze vždy, bez ohledu na to, kam máš vázanou pevnou linku...

Milda (5.9.2008 15:14:27)

Připosledním loňském zrychlování ze 3Mb na 6Mb my byl aktuální tarif dražší a když jsem na navýšení na dražší 6Mb nepřistoupil, s tím, že mi netřeba, tak mi zrychlili ze 3Mb na 4Mb a cenu snížili naprosto mlčky. :-)

Vlado (4.9.2008 14:35:16)

Také jsem tam volal a automaticky to nezrychlí. Musíš tam zavolat, oni ti řeknou jaká asi rychlost v tvém případě (vzdálenost od ústředny, kvalita vedení) přichází v ůvahu, aby jsi se mohl rozhodnout který tarif zvolíš. A pošlou ti dodatek ke smlouvě. Ten vyplníš podepíšeš a pošleš či nafaxuješ zpět a oni ti daj vědět kdy to zrychlí. Mimochodem i já mám ADSL od začátku ještě z dob Nextry a vše jede v pohodě výpadky nejsou.

Cavity (6.9.2008 12:53:40)

Take jsem tam zavolal, slecna se mi druhy den ozvala. Podepsal jsem, naskenoval a poslal - od te doby ticho po pesine. Na to, kolik mi to teoreticky pobezi ani rec nedosla (chtel jsem 8mbit, tak by to bylo asi stejne jedno). Jakmile se nekomu z vas po odeslani smlouvy ozvou, tak to sem napiste. To zrychleni chci hlavne kvuli uploadu.

Anonym (5.9.2008 15:26:00)

Přesně jak je tu popsáno. Zavolat, vcukuletu ti řekne podle tel. čísla, jaká je možná max. rychlost. Poté zažádat o poslání dodatek ke smlouvě, který vyplníš, na faxuješ, nebo naskenuješ a pošleš. Při nevyplnění doby upsání, je bohužel automaticky stanovený čas na 12 měsíců. Doporučuji, se telefonicky domluvit že jste dlouhodobý zákazník a toto upsání aspoň snížit na polovinu, to jest na 6 měsíců. Jiný problémy, než toto nepochopitelné upsání pro dlouhodobé zákazníky nemám.

Anonym (8.9.2008 12:59:30)

Navíc, podle tel. čísla na jejích stránkách, nahoře, ověření dostupnosti, se ukáže i maximální možná rychlost na vaší lince..

Cabot (8.9.2008 13:22:05)

Pred chvilkou nastal vypadek a od te doby citim zrychleni pri stahovani. Jdu na testy.

Cabot (8.9.2008 13:31:32)

Takze, jsem asi cca 1500-2000m od ustredny a mam nejakych 6700-7000kbps. Upload vyjede na nejakych 38kB/s.

Anonym (8.9.2008 14:02:53)

Já zatím čekám, kdy jsi si o to požádal, smím li vědět ?

Anonym (8.9.2008 15:43:39)

A musel jsi restart. modem ? popřípadě ho aspoň na chvíli vypnout od sítě ?

Cabot (9.9.2008 02:23:26)

Pozadal jsem pred tydnem v utery. Nerestartoval jsem, vypadlo spojeni na asi 3 minuty a najelo to. Tedka jsou 2 v noci, znovu to zkousim a jede to zase mizerny 2 megabity (zadny vypadek ale nenastal). Si nekdo dela ze me srandu. Upload se ale porad drzi na tech 50ti. Uvidim co s tim rano.

Anonym (9.9.2008 06:49:46)

Jsem si říkal, že to je nějaký podezřelý. S GTS totiž takto hladce jde snad jenom sepsání smlouvy s úpisem.

Cabot (9.9.2008 11:06:40)

Tak je dopoledne a rychlost je porad 2megabity, upload je ale zvyseny. Takze to ma byt moje "zvyseni" rychlosti? Odpoledne se jim ozvu.

Cabot (9.9.2008 16:43:03)

Tak udajne mam podle jejich databaze stale rychlost 2Mbity. Proc mi jede upload rychleji mi ale nerekli ;-). Pry prosi o trpelivost ;-). Tady ji s GTS Novera ale moc lidi nema :-).

Cabot (9.9.2008 18:13:40)

Hmms. Tak je 6 odpoledne, opet po kratkem vypadku mam 7Mbps. To si nekdo se mnou vazne hezky hraje :-).

Cabot (10.9.2008 21:56:57)

Druhy den na zvysenem. Az na jeden vypadek odpoledne to celkem jede. Prave jsem to meril a vypada to na 7600.

Anonym (10.9.2008 22:08:05)

Tak to je krásný, já jen velmi zřídka dosahuji 7000, vetšinou 6600-6900

Anonym (11.9.2008 10:17:54)

Na jaké jedeš agregaci ?

cavity (27.9.2008 19:26:11)

Agregaci mam klasiku, 1:40 (ci 50?)

Anonym (30.9.2008 18:20:35)

50 :)

Anonym (10.9.2008 10:57:49)

Tak já už taky jedu na 8, jede mě to tech 65, 67.. mohl bych dosahovat i 12cti, tak nevím proč tak velká ztráta ? Jinak ping se též vylepšil, což mě těší..

Anonym (10.9.2008 17:19:13)

Jo a zapomněl jsem dodat, že sem dodatek ke smlouvě s úpisem na 6 měsíců posílal v pátek, takže docela mrskanec.. Zajímalo by mě, kdo máte zrychleno, kolik a jak vám co jede.. U mě stahování dat +,- 850 kByte/s

ra (10.9.2008 19:53:25)

nevíš, nevyznáš se teď v tom jejich ceníku? když teď podepíšu smlouvu, budu za 16megabit platit 595,- už po celou dobu, nebo mi to po třech měsících natáhnou na 1795,-?

Anonym (10.9.2008 20:16:54)

No čoeče, kapku si mě zaskočil, ale o 3 měsících se někde píše ? Mají totiž jasně napsáno - Akční cena je platná při podpisu smlouvy na poskytování služby Novera DSL v období od 1. 9. 2008 do 31. 12. 2008. Takže počítám s tím, že při úpisu na (?) měsíců nelze pode zákona cenu směnit. Ptal jsem se, jestli tento úpis je nutný pro dlouhodobý zákazníky, pač sem u nich už od dob nextry, bohužel jo, je to taková ochrana, aby měli jistotu, že se zákazník třeba neodstěhuje na jinou adresu atd., a tak po telefonické domluvě sem to aspoň snížil na 6 měsíců. Není nic jednoduššího, než si zavolat a pro jistotu se zeptat..

Anonym (10.9.2008 20:43:56)

No a jelikož O2 toto navýšení bude provádět v únoru automaticky každému, je tato akční nabídka asi vázána úpisem, aby si udrželi zákazníky z jednoho více důvodu který jsem zmiňoval..

Anonym (10.9.2008 21:01:38)

Jinak řečeno, aspoň podle mě, se tímto úpisem zákazník dočká dřív navýšení rychlosti než v únoru. Pro někoho by to mohlo být nepřípustné aby se upsal, ale já s tím nemám žádný problém..

Petr (24.9.2008 13:45:30)

Vázaná není. Dodatek mi poslali se zaškrtnutým úpisem na 12 měsíců, řekl jsem, že tohle nepodepíšu (jsem u nich několik let), řekli mi ať to změním na 0, cena zůstává. Za úpis se momentálně dává jenom modem. Pravda, je to 13 dní a zrychlení furt neudělali :-(

Radouch (10.9.2008 20:54:02)

Ty zmínky o úpise mě tu trochu matou. U mě zrychlení proběhlo tak, že jsem 2.9. zavolal na zelenou linku, abych zjistil, co je třeba pro zrychlení udělat místo čekání "maximálně 6 měsíců" - tam mi řekli, jakou maximální rychlost umí moje linka (8Mbps) a že zrychlení můžu mít hned, pokud mám aktuální přípojku buď zcela bez úpisu (můj případ), nebo do jeho konce zbývají maximálně 3 měsíce. Ověřil jsem si, zda se zrychlením ihned bude spojen nějaký závazek (další úpis), na což mi bylo řečeno, že ne. Za 2 dny mi volal jejich obchoďák, že je třeba podepsat dodatek ke smlouvě, který mi pošlou e-mailem. Mail přišel další den a co se týče délky úvazku, bylo v něm skutečně zatrženo, že jde o smlouvu na dobu neurčitou (= bez úpisu). Poslal jsem obratem tentýž den (5.9.) zpět poštou podepsaný originál a zároveň e-mailem totéž v PDF. Zrychlení proběhlo bez dalšího avizování dnes - celkem to tedy trvalo 8 kalendářních dnů.

sniy5 (10.9.2008 21:08:46)

to ja jsem ve fazi kdy mi volala slecna z obchodniho oddeleni, ktera mi poslala dodatek ke smlouve na mail. stacilo jej vytisknout, podepsat, naskenovat a nasledne poslat zpet na jeji email. telefonicky mi jeste sdelila, ze navyseni po obdrzeni dodatku ke smlouve bude nejpozdeji do 7 dnu...tot vse... To Radouch: smim se zeptat, na jakych si ted realnych rychlostech a jakou sluzbu sis objednal?

Radouch (10.9.2008 21:11:55)

Jak uz jsem se zminil - 8Mbps, protoze to je maximum, ktere projde po me lince (objadnavku na 16 by proto ani neprijali). Realne jsem ted tak na 4-5Mbps/400kbps.

Martin (10.9.2008 21:11:36)

Ahoj.Tak jsem dneska volal do gts a nechal navýšit rychlost..měl jsem smlouvu už na dobu neurčitou,ale chlápek mi řekl,že tím dodatkem ke smlouvě se upíšu na 12 nebo 18 měsíců,protože navyšování nění automatický pro stávající zákazníky a že si musím objednat jako novou službu.prověřil linku,která zvládá max 10 Mbit.To znamená že jsem naletěl,když tu píšete že máte upis na 6měsíců nebo dokonce na dobu neurčitou.?.Mohl jsem mít stále smlouvu bez závazku?

Anonym (10.9.2008 21:16:40)

Jak už sem psal, Mě bylo telefonicky sděleno že závazek je nutný, no a po troše (škemrání) sem to aspoň srazil na 6.. Taky se divím že to má Radouch bez závazku..

Radouch (10.9.2008 21:20:36)

Jak už jsem psal: zrychlení mi nabídli ihned a bez závazku za podmínky, že už žádný nemám, nebo do jeho konce chybí max. 3 měsíce. Třeba v jiných případech ještě nebyla tahle podmínka splněna? Pokud by mě do závazku nutili, řekl bych jim rovnou, že službu radši okamžitě zruším a půjdu k nějaké konkurenci - to jsem chtěl případně použít jako páku (a kdyby nevyhověli, asi bych to i udělal), které nakonec nebylo třeba.

Anonym (10.9.2008 21:24:55)

No tak to gratuluji.. ale i tak mě to nejde do hlavy, že po někom to chtějí a po někom ne.. každopádně sem už asi půl roku bez závazku..

Radouch (10.9.2008 21:29:30)

Ještě mě napadlo, zda to nějak nemůže souviset s platformou ADSL? Já mám přeprodaný telekyslík, protože alternativci na naší ústředně nefungují. Třeba si takové zákazníky jako já nepotřebují nutně držet. :-D

Anonym (10.9.2008 21:34:13)

No, jestli myslíš jako že jedem na ADSL přes kyslíky tak já ano.. A pokud to máš přímo na ně, ( na jejich platformu,nebo jak se tomu nadává) tak je asi jasné kde je zakopaný pes :) .. (musel sem to tak podat, pač toto moc negomu)

Radouch (10.9.2008 21:38:42)

Prostě máme tedy oba ADSL přeprodané od kyslíku - potom ovšem sám nechápu, proč jsem opět skončil bez závazku, když naše podmínky zřejmě byly rovnocenné. Mně prvotní úpis skončil letos v dubnu (měl jsem to na 18 měsíců od zřízení přípojky v říjnu 2006).

Anonym (10.9.2008 21:44:01)

Už sem si říkal, záhada vyřešena, ale je to opravdu divné, hold patříš ke šťastlivcům.. poplácej si na rameno ;)..

Martin (11.9.2008 14:50:38)

to Radouch: Tak to jsi štastlivec,mě řekl jen na 12 nebo 18 měsíců.Jo ale ještě mam starej modem zyxel i s wifi 4 portovej.No když ho vezmu od nich tak mě bude ten novej stát 700 Kč taky ten 4portovej s wifi..No ale tam by už musel být závazek na18 měsíců..jenže co mam dělat když nový modem fakt potřebuju.Jo a taky to mam přes platformu O2

Radouch (12.9.2008 08:11:11)

Taky je možné, že v GTS po několika prvních dnech registrací žádostí o navýšení rychlosti změnili ohledně souvisících vyžadovaných úpisů přístup - zjistili, že zájem je natolik vysoký, že z toho mohou vytřískat spoustu závazků navíc? Já jsem se s nimi takto dohodnul už 4.9. - zdejší zmínky o vynucených úpisech se mi zdají všechny až pro objednávky v dalším týdnu, ale třeba se pletu...

Anonym (11.9.2008 13:16:51)

No tak včera bylo navýšeno a dnes to litá kolem 3 M, nechápu

Dáva (13.9.2008 13:54:06)

Martinkova Monika Dobrý den, jak Vám mohu pomoci? Klient Dobrý den, když jsem Váš klient a podepíšu teď dodatek ke smlouvě kvůli zvýšení přenosové rychlosti, bude mi účtováno 595,- + DPH po celou dobu smlouvy, nebo jen tři měsíce? Martinkova Monika Cena Vám bude účtována po celou dobu trvani smlouvy. Klient Můžete mi tedy nechat zaslat dodatek e-mailem? Co k tomu budete potřebovat? Martinkova Monika Potrebujeme pevnou linku na ktere chcete sluzbu zmenit, pote kontakt na Vas mobil + email. A na jakou rychlost byste chtel sluzbu navysit. Dale jestli Vas modem podporuje technologii adsl 2+ Klient modem adsl2+ podporuje, nyní mám 8Mbps a chtěl bych 16Mbps, pevná linka xxx xxx xxx, mobil xxx xxx xxx a email x@x Martinkova Monika Podle overeni dostupnosti je na Vasi lince maximalni mozna rychlost 9216/512 Kbit/s proto Vam nemuzeme navysit rychlost na 16 Mbps Klient Podle informací je možné navýšit na 16Mbps pokud linka zvládne alespoň 9216Kbps, proto nevidím problém Martinkova Monika V nasem systemu sem si dohledala ze jste dne 12.8.2008 podepsal novou smlouvu na 8 M, tato smlouva byla uzavrena na 12 mesicu, proto Vam sluzbu nemuzeme navysit. Klient Před tím mi ještě běžel dodatek na 6Mbit a nebyl problém navýšit na 8Mbit respektive podepsat další dodatek, toto by také neměl být problém Martinkova Monika Vas pozadavek tedy byl predan na obchodni oddelani a je veden pod evidencnim cislem xxxxxxxxxx. Lol takže zákazník nemá právo na zrychlení služby :D