tim (16.10.2008 20:14:22)
Pokud jsi jim psal,tak to bylo špatně.Zavolej si tam večer(po 21.oo hod) a požádej o navýšení,řekni,že soused to má a funguje mu to.Během 15 minut ti to už pojede.(mě to zprovoznili za 3 minuty).Pokud budou u tebe problémy a ty je budeš urgovat,tak ti to zase sníží.Za tu zkoušku nic nedáš.
styllus (21.10.2008 15:33:51)
mam podobnou zkusenost, premlouval jsem operatorku snazil s enajit nejake reseni aby mi z 1mbitu navysili na pouhe az 8mbit a ona tvrdila ze to opravdu neni mozne... ze u me nema ani uvedenou vzdalenost od ustredy, ze kvalita meho vedeni zrejme nebude nejlepsi, ze drtay v zemy a napojeny do ustredny O2 nemuzou prehodit nekam jinam treba bliz nebo na lepis par, ze mam proste smulu... ze to nejde, ze zato muze O2 ze jim nedovoli blablabla.... tak jsme po 13ti minutach zavesil prze pro me opravdu nemaji reseni.... ani ze by mi to zkusila prehodit na rychlejsi a kdyby to neslo zase zpet... pry takovou moznost u me linky nema... hlavne ze sousedum beha O2TV bez problemu... nejak tomu nerozumim... mohl by nekdo poradit???
nemo (21.10.2008 02:24:38)
Tak já mám 2Mb ADSL Premium a chtěl jsem navýšení rychlosti. Můj modem totiž ve své statistice uvádí že se spojuje s routerem Radiokunikací mezi 12-14 Mb/s. Podle sdělení Radiokomunikací však navýšení nelze realizovat (a já tomu musím věřit neboť i testy dostupnosti služeb jiných providerů tvrdí že je 2Mb maximum). Takže jsem požádal o slevu protože za 2Mb platím víc než teď jiní za 20Mb. Ale žádost zamítnuta, že to prostě nejde a basta. Rozumějte tomu, fráze "ADSL Premium 8192" či "ADSL Premium 20480" je POUZE NÁZEV PRODUKTU a nic neříká o technických parametrech připojení které dostanete. Odmítnutí žádosti o slevu bylo velmi chladné a bezdiskuzní, jako bych slyšel "tak si jděte jinam". Zde je "cut and paste" kopie:
----------------------------------
Vážený pane xxxx, je nám velice líto, ale jak již bylo uvedeno v předcházející korespondenci, tak navýšení vyschlosti na Vaší telefonní lince není z technických důvodů možné. V případě, že se rozhodnete vypovědět naše služby je třeba postupovat takto:
Smlouvu je nutné vypovědět písemně a podepsanou výpověď prosím zašlete na adresu:
České Radiokomunikace a.s.
P.O. BOX 31
530 02 Pardubice
----------------------------
No, na štěstí mám možnost jít jinam a tak jsem poslal výpověď. A ejhle, za 4 týdny mě najednou volali a nabízeli 30% slevu. Ale to již jsem měl s jiným providerem uzavřenou výhodnou smlouvu na rychlé připojení a tak raději budu ještě měsíc platit paralelně dvěma providerům.
Tomáš (21.10.2008 15:31:01)
Ahoj. Mám od Cra Premium ADSL a když jsem jim před pár dny volal tak že mě nemohou zavést ani 8Mb/512, prý že by mě to moc padalo (padá mě to i teď) a že mě dají 10% slevu,na to se jim jeden může vy... , ještě že už mám po smlouvě takže poletím k jinému poskytovateli.