Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Prechod na ADSL od O2, je tohle normalni?

Prechod na ADSL od O2, je tohle normalni?

Eelke (23.10.2008 06:31:05)

16.10. jsem zrusil ADSL u Tiscali ve smyslu ze tento den oni poslali zadost o zruseni do O2. Od 17.10. prestal internet na moji pripojce fungovat. Ted mame 23.10. tedy tyden pote, internet od Tiscali mi nejde, ovsem ja si nemohu poridit internet od O2 jak pres internet nebo pres tel. operatorku, protoze linka je stale nejak "blokovana", resp. se na ni stale ma objednavka realizuje! Volam ted do O2 kazdy den, dokonce uz maji u meho cisla i poznamku "urgent" ale linka stale neni volna k tomu abych si objednal internet bud pres O2 eshop nebo tu jejich operatorku ... nemusim rikat ze mym cilem je stihnout tu akci co maji do nedele .. minulou stredu jsem si rikal ze to stiham v pohode .. no asi jsem se spletl .. ma nekdo podobnou zkusenost s tim ze O2 sice internet zrusi, ale linka je nejakym jejich stupidnim procesem stale blokovana? Pripadne nejaky tip, co rict operatorce aby s tim neco udelali? Diky,

Anonym (23.10.2008 07:54:56)

Obavam se, ze tohle neni chyba O2. Tiscali ukoncilo sluzbu na sve strane, ale stale ma pod sebou tvoje draty a dokud to nepreda zpatky O2, tak s tim nic v O2 neudelaji.

Anonym (23.10.2008 08:18:13)

prave ze ne, do tiscali jsem volal a rekli mi ze 17.10 jim prisel potvrzovaci email ze sluzba je ukoncena, tj. tiscali mi bude fakturovat ADSL jen do 16.10. Pak rikali ze jim chodi jeste jeden email az O2 tu sluzbu jako nejak finalni odpoji a to ze jim jeste nic neprislo ... tedy ze mi nehomou pomoci a je to na strane O2 ...

Anonym (23.10.2008 08:19:12)

a koneckoncu spravcem dratu je myslim O2, ne Tiscali ...

Flavius (8.3.2009 21:36:06)

Dle telekomunikacniho zakona je ochrana sluzby na lince proti jejimu zneuziti aktivni 30 dnu. Puvodni provozovatel ma tedy tuto lhutu na to aby ukoncil svoji sluzbu a predal linku puvodnimu vlastnikovi. Jedina moznost je zruseni linky a zrizeni nove linky a noveho cisla kdy si po vyprseni 30 denní rezervaceu puvodni linky muzete nechat pridelit zpet.

Anonym (23.10.2008 08:23:24)

Ať řekneš operátorce cokoli tak s tím nic neudělá, ona ti není schopna na lince zřídit další ADSL když jím tam vysí to původní, nemá možńost i když určitě chce protože předpokládám že má z prodeje asi nějákou provizi. Ale třeba by ti mohli pak něják tu akci přeúčtovat když to do neděle nestihnou, zkus se zeptat na tohle

Anonym (23.10.2008 08:28:15)

jojo provizi maji, protoze ja na O2 linku volal poprve hned ten den pote co mi net prestal jit a na eshopu se mi objevila ta hlaska o realizaci objednavky (predtim to natvrdo psalo, ze sluzbu nelze vubec zridit = byla blokovana Tiscali). Takze hned ta prvni operatorka rekla ze to bude hlidat a ze by to do patku melo snad byt volne .. no ted mame dalsi ctvrtek a nic .. tak ja mel puvodne zamer objednat to pres net, pres telefon se plati za ten wifi modem 599 Kc ... to mam jako posledni variantu, ze jim v nedeli zavolam ze at mi tu akci daji i po terminu .. kazdopadne jsem netusil ze to bude takovej opruz .. tyden nejde net a neni mozne jej objednat...

Anonym (23.10.2008 08:29:41)

pripadne me jeste napada zajit na kamennou pobocku a zkusit to zridit tam :)

Anonym (23.10.2008 08:41:24)

to je blbost, na pobočce mají stejný progrma jako na centrum v Ostravě a Ustí, je prostě nepustí komp protože jim v něm pořádí vysí ten net od Tiscali. A na pobočku bych nikdy nešel, tam mi většinou všechno co se týče pevné linky zdupali, po telefonu mám lepší skušenosti. Pobočky jsou přece jenom většinou od bývalého Eurotelu a ti těm pevným telekomáckým věcem asi moc nerozumí

vimvše (23.10.2008 10:38:50)

stejný problém řeší kolega. Nakonec to řeší uplně novou linkou. Tu první uplně ruší. Takto to jde.

Anonym (23.10.2008 10:55:03)

jakoze si na objednal na stejnou fyzickou adresu novou tel. linku? a na tu stavajici dal vypoved, ktera at si pak treba bezi mesic dva?

vimvše (23.10.2008 11:06:47)

jj, přesně tak.

Anonym (23.10.2008 12:16:19)

ok no tak to necham jako posledni alternativu na nedelni vecer, pokud se nedohodnu s operatorkou nebo se to samo neuvolni ... lepsi by samozrejme bylo ponechat stavajici cislo.

vimvše (23.10.2008 13:19:49)

číslo se dá následně převést ze staré linky na novou :-) tušim že to stojí 250kč

Anonym (23.10.2008 13:30:54)

ok diky za info :) volal jsem opet na O2 linku a operatorka nekde dohledala ze pry je fyzicke odpojeni technikem O2 naplanovano na zitra. Zmena by se pry pak mela projevit do 48h, tedy snad se nedele stihne ... Pripadne pokud ne, sama rekla, ze mam tedy objednat novou linku, ze v pondeli mi akci nejspis nebude umet poskytnout ... Tak mi skoro prijde, ze to blokujou schvalne, abych tu akci na stavajici cislo nestihl ...

David (25.10.2008 00:06:10)

ahoj mě takhle zřizujou ADSL DUO od4.9.2008 do dneška nic moje tel.číslo neexistuje ale internet a volat jde , s O2 si volám obden a píšu 1krát týdně a stále nic přikládámco mi stále posílaj Vážený pane , děkujeme za Váš dotaz, týkající se problémů při realizaci Vašeho požadavku. Velice se Vám omlouváme za zpoždění, které je způsobeno momentálním zahlcením objednávkových systémů naší společnosti díky výraznému nárůstu požadavků na poskytované služby. Za uvedenou komplikaci se Vám ještě jednou omlouváme a ujišťujeme Vás, že Vaše objednávka byla zaregistrována a službu není třeba znovu objednávat. O termínu realizace služby Vás budeme informovat. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lukáš Falt Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Centrum péče o zákazníka [THREAD ID:1-20V6C1N] -----Originální zpráva----- Od: Odesláno: 21.10.2008 15:03:38 Komu: noreply@ct.cz Předmět: stiznost | Předmět podání: neskutečně dlouhá doba zřízení ADSL Duo , od 4.9.2008 Zpráva zákazníka: Dobrý večer, děkuji za velice vyčerpávající odpověď, ale čekat více jak měsíc na aktivaci služby je zarážející ! Doufám že se Vaše společnost Telefónica O2 Czech Republic, a.s. stím nějak vypořádá a nabídne mi nějaký bonus ve formě slevy nebo služby za dlouhé čekání . Děkuji S pozdravem > ------------ Původní zpráva ------------ > Od: > Předmět: RE: stiznost | > Datum: 14.10.2008 15:25:38 > ---------------------------------------- > Vážený pane , > > děkujeme za Váš dotaz, týkající se problémů při realizaci Vašeho požadavku. > > Velice se Vám omlouváme za zpoždění, které je způsobeno momentálním zahlcením > objednávkových systémů naší společnosti. > Váš požadavek řeší specializované pracoviště naší společnosti, které bude řešit > i chybné účtování za poskytnuté služby. > Za uvedenou komplikaci se Vám ještě jednou omlouváme a ujišťujeme Vás, že Vaše > objednávka byla zaregistrována a službu není třeba znovu objednávat. O termínu > realizace služby Vás budeme informovat. > > Děkujeme za pochopení. > > S pozdravem > > Miroslav Bažant > Telefónica O2 Czech Republic, a.s. > Centrum péče o zákazníka > [THREAD ID:1-20V6C1N] > > > > -----Originální zpráva----- > > Odesláno: 8.10.2008 16:10:05 > Komu: noreply@ct.cz > Předmět: stiznost | > Předmět podání: Problém se zřízením služby DUO ADSL > Zpráva zákazníka: Dobrý den , dne 4.9 2008 jsem si podal žádost na zřízení > služby adsl duo , aby se mi zrychlil internet na 8mb do dnešní ho dne to jest > 8.10. 2008 se nic neděje po telefonických urgencí také ne , jenom že to mají > technici a že se na mé objednávce pracuje , co vím od jiných zákazníku tak je > služba zařízena do cca 12 hodin. jenom u mé linky jsou stále problémy můžete > prosím popostrčit kolegy s technického aby tam už začali něco dělat !!!! mylím > si že čekat více jak měsíc na ADSL DUO je divné !! S pozdravem David

jekyll (25.10.2008 23:35:53)

Zdravím, měl jsem tendle problém taky odcházel jsem od O2 a čel k radiokomunikacím a když mi o2 zrušilo net tak jsem čekal jen kdy radiokomunikace aktivujou svůj a ono nic, tak jsem na radiokomunikace volal a oni řekly že linka pořád běží, že to tam nemohou napojit, tak jsem zavolal na O2 a tam jsem to vysvětlil, i když mi řekly že je to zrušené tak mě operátor přepojil na někoho kdo se tím asi zabývá techniky nejspíše a oni i řekly že tam nastala chyba že služba je zrušená ale v centrále nělde asi v pc to je furt vedené jako aktivní tak to daly zrušit a šup nový internet byl doma

Anonym (27.10.2008 10:04:01)

tak nastesti se linka v sobotu uvolnila, takze jsem hned objednal samoinstalacni balicek .. takze jsem postoupil do druheho kola,tak uvidime kdy prijde ..nastesti je to v miste, kde jsem jen o vikendech a jeste ne pokazde, takze kdyz to ted prijde do 2-3 tydnu bude to ok ,)

Anonym (29.10.2008 08:51:44)

nechapu proc si proste neobjednal novou linku a tu satarou nevypovedel. je to z mnoha duvopdu vyhodnejsi.