davidkluk (28.10.2008 11:21:14)
Zdravím , taky se vám někdy stalo , že vám od O2 přišla faktura na částku , která se neshodovala se službou kterou využíváte ? Jsem u O2 cca 5 měsíců , za tu dobu jsem již využil dvakrát reklamační středisko a o co tedy jde? Zřídil jsem si akční internet komplet 8192 včetně 1 M cdma za celkovou cenu 996 Kč v četně dph. Nemam ani telefon na volání , protože jsem měl a mám zájem jen o internet. První faktura, co jsem dostal mě překvapila v tom, že jsem měl naúčtovanou plnou cenu modemu, které jsem dle akce zliskal po 1 Kč, po 14 denní reklamaci, vše vyřízeno v můj prospěch bez omluvy. Ted mam druhou reklamaci , najednou mi je účtováno za službu komplet 1599 Kč bez DPH , ačkoliv akce internet komplet za 996 Kč včetně DPH má trvání 12 měsíců , proto jsem využil reklamačku , co mě ovšem zarazilo je to , že v aplikaci moje konto je služba také změněna na částku 1599kc bez DPH. Tudíž jsem včera opět volal do O2 , abych věděl co se děje a operátorka to nedokázala vysvětlit , jen mi řekla že z mé strany změna provedena nebyla , že jsem nežádal změnu služby a že se jedná o administrační problém , který dá do pořádku. Tak mě s toho vyplívá že O2 vám , bez vašeho svolení změni nastavení služeb a Ještě si to nechá pěkně zaplatit, tedy jen v okamžiku, kdy se zákazník neozve. Otázka zní už jste zažili něco podobného a nebo mám na O2 smůlu jen já?