Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > GTS Novera

GTS Novera

Triadas (6.11.2008 12:09:51)

...ke GTS Novera už ani kdyby snášeli modré z nebe...

Triadas (6.11.2008 12:22:35)

Jestliže byste se ptali proč... 1. upomínky za neuhrazenou fakturu neposílají doporučeně (v případě, že jo, neberou v potaz, že se jim vrací zpět), nevolají, ani nepíšou e-mail a službu poskytují další rok, když zbytek faktur platíte 2. odprodají očividně zapomenout pohledávku vzniklou nedorozuměním, či poštovním šumem, jiné firmě, se kterou se velmi těžko komunikuje, aniž by zkoumali, že jim běžně další rok platíte a že asi je chyba někde jinde než tam, že byste zaplatit nemohli či nechtěli 3. jestliže chcete, aby se Vám daná odkupitelská firma vůbec nějak ozvala, musíte napsat e-mail ředitelovi GTS Novera, daná firma CFS Financial komunikuje jen e-mailem, na doporučené dopisy nereaguje a na jejich telefonní linku 24 hodin denně můžete zapomenout 4. odkupitelská firma si dovolí i po půl roce po uhrazení částky i s úrokama zahájit u Českého telekomunikačního úřadu správní řízení na Vás a tahat Vás všude možně, abyste získali důkazy o tom, že jste částku uhradili 5. GTS Novera příjme sice ukončení služby k 30.9.2008, ale proč by Vám neposlala fakturu i za říjen, že? :-) ... zkrátka mám občas dojem, že bych svůj čas měla začít účtovat takovýmto společnostem, které mne nutí volat neustále někam na infolinku či psát jim e-maily....

Anonym (6.11.2008 12:44:26)

Moje řeč... ani kdyby mi platili oni za to že používám jejich služby, tak bych se k nim nevrátil. Chudáci tady na fóru se jim ještě upisují, že je to firma s velkým F a když ho upozorníš, že tato firma si ani pojmenování "firma" nezaslouží, tak ti ještě odsekne, že po šestiletých zkušenostech nevíš o čem mluvíš. :-D

Triadas (7.11.2008 12:08:17)

Jestli se tu ukážeš ještě, napiš něco o Tvých zkušenostech. Docela by mne to zajímalo, jak zachází s ostatníma, nebo jestli jsem opravdu taková výjimka.

Anonym (9.11.2008 09:46:01)

Já sem román o asi 5 věcech, které mě nakonec DONUTILY od tohoto operátora odejít rozepisovat nebudu - ztráta času. Odcházel jsem velmi nerad, protože v té době tady ještě nebyla kabelovka, ale stučně jednoduše lze říct, že když mají na smlouvě tvůj podpis, tak jsi pro ně ... ehm, ted bych asi použil výraz pro exkrement. Tvoje jediné právo a zároveň povinnost je pouze platit. V dobách Nextry a Telenoru to bylo v pohodě (i přes nespočet technických problémů v těch dobách), ale od dob, co to celé přešlo ke GTS už nelze psát komentáře slušnou formou. Ještě drobnost - za celých 6 let jsem nikdy nezapomněl na platbu, nebo ji nezaplatil včas. Bohužel z věrných a vždy včas platících zákazníků si dělají největší legraci...

Vecernicek (6.11.2008 12:45:36)

Trestní oznámení za pomluvu na Tebe!!! Bůh ví jak to bylo a jen tady hážeš špínu bez důkazů. Kdyby ses ty choval ferově tak oni taky, pokud seš hajzl co chtěl zase někoho ojebat ojebali Tebe a to je jen a jen dobře. Takovýhle keci ...

Anonym (6.11.2008 12:51:53)

Však počkej... uvidíš sám... ale zbytečné radit.. kdo chce kam, pomozme mu tam a komu není rady, tomu není pomoci. Do roka a do dne tady dojdeš s tím, jak jsi se mýlil.... teda jestli najdeš odvahu přiznat svůj omyl.

Triadas (7.11.2008 12:05:43)

Důkazy, věř či nevěř, mám. Po tom co mi došel dopis od ČTÚ je mám i hezky pohromadě... to mi připomíná - ukládat e-maily, všechny papíry a výpisy z účtu, když už se dostanete nějakým způsobem do podobné šlamastiky. A nejsem hajzl, jsem obyčejná ženská, která jen využívala službu a nevěděla, že někde dluží, až po tom, co se k ní dostal dopis o odkoupení pohledávky. Bohužel jsem se stěhovala a nedostala se mi do rukou ani jedna upomínka. Je to sice moje chyba a moje věc, ale následné chování těch dvou společností je poněkud mimo. Nejsem z těch, co je jim příjemné, když jim někdo říká, že jsou dlužníci a uhradila jsem tu částku hned jak jsem se dověděla kam a jak a doufala, že tím je to uzavřeno.

Vecernicek (9.11.2008 22:08:23)

No jo vona je to ženská tak už to chápu že ty to nechápeš... dokuď nemáš v ruce papír o ukončení služby tak bych já teda klidnej nebyl a kdybych takovej papír měl tak mě odkopení pohledávky vůbec nezajímá protže já mam papír o ukončení služby. Tak a teď babo raď že? Jinak nechápu co na tom ty nechápeš, podívejse na to taky z jiného úhlu pohledu a né z to svýho ženskýho... firma ti pošle dvě upomínky že jsi nezaplatila, ty na to kašleš ses přece přestěhovala ne, tak proč by tě to mělo zajímát že. žádná reakce od jejich zákazníka neproběhla, tak to dali firmě která se zabývá odkupem těchto pohledávek. Velmi jednoduché a logické... to že ty čumíš jak tele na nový vrata je tvoje věc a rozhodně bych to tady netahal na veřejnost.

David (10.11.2008 01:00:27)

No jasně ne pyčovole... Ne teď vážně, drž se přezdívky a šupej spát po večerníčku... Tvoje přiblblé poznámky pronášené "tyvole žencká", tedy stylem čtvrté cenové, jsou mi proti srsti a to "žencká nejsem vole"... Osobně nechápu, jak výše uvedený problém souvisí s pohlavím zákazníka...

Vecernicek (13.11.2008 19:18:23)

Vůl zůstane volem a když nechceš něco pochopit tak to nechápej nikdo o TVOJE rozumy nestojí... zvláštní že 999999999999999 zákazníků všech společností je spokojeno ale jedna ženská bude mít vždy problem... jedna ŽENSKÁ a díky jedné ženské je hnedka GTS novera špatná????? To nejde proti srsti zase mě !!!!

nonferatus (14.11.2008 06:31:04)

blbě kecáš, kdo je spokojenej? Jen nemá smysl přecházet jinam, bo je to fšude stejný. Nejdřív si tě chovaj jak ve vatičce, aby získali masy zákazníků a pak maj masovej přístup. Já noveře platím, nikdy po mně nic nevymáhala, přez 2 roky jsem myslel, že jsem spokojenej, než jsem chtěl teď v září navýšit rychlost. Nechtěl jsem závazek, jen navýšení.... dva měsíce mi psali ať jsem trpělivej a podobně, napsal jsem hlavnímu manažerovi obchodu, naprášil jsem mu, jak si ze mně vyloženě dělají srandu, přeposlal jsem mu ty maily... Během týdne se mi omluvilo několik lidí pod ním a navýšení bylo funkční.

Jirka (14.11.2008 07:05:38)

Přesně, domluva s nimi není absolutně žádná, po šesti letech věrnosti mi nutili nějaký 18 měsíční závazek, který z nějaké milosti z jejich strany mohl být jen 12 měsíční. Nechceš? Dobře, tak budeš platit 5 měsíců trojnásobný paušál za poloviční rychlost a pak ti srovnáme paušál a rychlost, podle ceníku, který platí už dva měsíce :-DDD Upozorňuju, že žádný úpis na dobu určitou jsem v té době už neměl (vypršel někdy před třemi lety). No a tohle byla jen třešnička z toho milionu věcí... Takže už si mohou dělat srandu z nějakého Večernička, který tuto firmu považuje za tu nejlepší :-D

Anonym (14.11.2008 06:56:04)

Pane, už jste svými příspěvky zde kapánek směšný. Nemáte s touto firmou zkušenosti, nebo jen nepatrné a děláte tady závěry za všechny její zákazníky, jak jsou spokojení. Pokud máte Vy a Vaši dva známí dobré zkušenosti (ano, krátkodobě lze ten pocit získat) a neznáte nikoho s negativními zkušenostmi, tak to automaticky neznamená, že většina je spokojena. Já kupříkladu právě naopak znám desítky lidí, kteří spokojení nejsou, resp nebyli, protože už nejsou zákazníky GTS. Přešli k jiným firmám, kde jsou váženými zákazníky a ne ten poslední exkrement na zemi...

David (14.11.2008 14:15:20)

Hele na rovinu, jestli nesnášíte příslušnice ženského pohlaví proto, že jste chudáček, kterýmu žádná nedá, tak to zaprvé není můj problém (ani nikoho jiného tady) zadruhé je to spíš na psychologa než na DSL.cz, poroučím se :-) A při pohledu na Vaše projevy naprosto souhlasím s prvními třemi slovy Vašeho příspěvku :-)

Anonym (6.11.2008 15:17:44)

Mám opačné zkušenosti.

Triadas (7.11.2008 11:04:31)

Verim, se sluzbou nebo s rychlosti jsem nikdy problemy nemela. Jen radim, hlidat si v pripade situaci jako stehovani ci prekladani linky papiry a zda dojdou vsechny faktury a zda jsou vsechny uhrazene. Potud je jejich system jeste standardni. Pak uz se to zvrhava ovsem v neco tezko pochopitelneho.

Triadas (7.11.2008 10:49:16)

dukazy mam, mam je tu snad i ofotit? nejsem on, ale ona a vazne netaham spinu, jen tim, ze mi poslali fakturu za dalsi mesic, ktery mi sluzbu ani neposkytovali mne uz docela nastvali, chapu, ze muzete mit jine zkusenosti, tak je sem napiste. Tohle jsou vsak moje a za nimi si stojim. Neni to pomluva

Triadas (7.11.2008 11:57:38)

tak to jsem ted poslala spatne ten prispevek, takze jeste jednou a citelneji a na spravne misto... omlouvam se

David (7.11.2008 19:57:48)

Bráním se velmi jednoduše - faktury platím včas a neměl jsem s nima nikdy žádnej problém... A když jsem jednou byl na dovolené a placení faktury "prošvihl" tak jsem normálně zvedl sluchátko, na GTS zavolal a tam mi řekli že prý v pohodě, že tři týdny po splatnosti ještě nejsou taková hrůza :-) Jinak to mám jako domácí uživatel... Shodou okolností ale dva nebo tři známí mají GTS ve firmách a nestěžují si... Mimo to mám neodbytný pocit, že kdyby platby probíhaly tak jak mají, tak minimálně půlka potíží odpadne, ne? Já tady GTS nijak nehájím, na druhou stranu, čím větší firma, tím méně "individuální přístup" lze očekávat, holt to probíhá standardizovaně a dost často (jestli to dobře chápu) vymáhají pohledávky i externí firmy... Pak se člověk kolikrát nestačí divit, ale přesto - kdybyste platili jak máte, tak se tohle asi nestalo, ne? :-)

Triadas (8.11.2008 09:59:54)

Jojo, v tom máš pravdu, ja to vím, že kdybych tu fakturu zaplatila, tak si ušetřím tu celou patálii. Komediální právě bylo, že jsem tam pak během toho dalšího roku několikrát volala kvůli variabilního symbolu, protože pošta nám fakturu zaběhla a nikdy mi nic o další zapomenuté částce neřekli. Nicméně se aspoň včera už ozvali, že dobropisují tu fakturu za říjen, tak aspoň něco.

Nargon (14.11.2008 16:48:44)

Co vim, tak GTS ma sluzbu webcare. https://webcare.gtsnovera.cz Sluzba je to zdarma A mimo jine tam najdes vsechny svoje faktury (zaplacene i nezaplacene) od dubna 2007. A neni problem zjistit jakou fakturu jeste nemam zaplacenou. A nebo si odtud stahnout kopii faktury (ve formatu pdf), pro zjisteni detailnich informaci jako je treba ten variabilni symbol. Osobne mam radsi kdyz se na to muzu sam podivat a precist si cislo variabilniho symbolu, nez abych volal nejakemu pracovniku na help lince a zjistil ze mu blbe rozumim a mel jsem to cislo spatne. A kdyz jste u toho pracovnika zjistovala variabilni symbol, tak je otazkou jestli mu tam zacalo blikat velkym cervenym pismem: "Zakaznik nema zaplacenou fakturu, pripomen mu to!" Jestli tedy ten pracovnik ma pristup k temto udajum, ze neco dluzite a kolik dluzite. Nechci se gts zastavat, ale mam adsl od roku 2003, tehdy jsem mel nextru. Pak to zizkalo GTS, ale za celou dobu jsem nemel zadny zavazny problem, za ktery by mohlo GTS. A co tu vy pisete tak za tento problem GTS take "primo" nemuze, ale problem vznikl kdyz ceska posta ztratila vasi fakturu.

Rouchi (10.11.2008 21:16:24)

Znovu mě GTS přesvědčila jaký jsou vejmrdi, když jsme někdy v září žádal o zrychlení, tak mi řikali ze v listopadu mi vyprší závazek, když jsme jim psal ted přišlo mi tohle: Vážený zákazníku, Váš požadavek bohužel v tuto chvíli nemůžeme zrealizovat. Navýšení rychlosti můžeme provést až po vypršení Vašeho smluvního závazku, což je 29.03. 2009. V případě jakýchkoli dotazů nás, prosím, kontaktujte na níže uvedených odkazech.

Anonym (12.11.2008 00:14:27)

No jo no, hald se drží toho co můžou, samozřejmě můžou i zrychlit, ale taky nemusí, skus požádat o novou smlouvu, třeba na 6 měsíců a třeba sebou mrsknou, já to udělal a za dvatři dny sem jel už na zrychleným, to pak hald ne že to nejde, ale de to, a ještě velmi rychle.. Je tedy pravda, že už sem nějakou tu dobu měl smlouvu za sebou, ale taky je pravda, že už sem těch pár úpisů podepsal, vždy sem to tak řešil a problém s tím nikdy nebyl, co si platím to mám, a úpis mě žíly neškube.. Zatím věrný zákazník od dob Nextry..