Anonym (28.11.2008 06:39:05)
Přesně tak, pokud se na O2 kontaktujete a slušně domluvíte, je šance na úspěch veliká. Asi tak o 2000 % vyšší než při reklamacích na GTS Novera nebo UPC.
davidkluk (28.11.2008 13:09:25)
Ahojda , no ja mam posledni tri mesice podbny problem a resim vse pres reklamci a vzdy reklamaci uznaji.Ted me volala slecna s reklamacniho oddeleni a prislibyla me , ze uz na to dohlidne sama a ze me castku automaticky kompenzuje nejakyma kreditama , aby vysledna castka na fakture odpovidala castce , kterou mam platit . Takze moje rada zni , volejte na o2 linku :)))
Leon Jackson (17.3.2009 13:04:38)
Jo,jo...odporučám obrátit sa na reklamačne oddelenie.Ppokial ste si aktívovali niečo iné ako využívate nieje problem...v tom vám pomožu..na to sa možte spolahnut...akože sa volám Leon Jackson...
Anonym (28.11.2008 08:18:38)
Blbě asi těžko, jestli na netu ještě jsou podmínky tak si je najděte, oni si nic nového nezřizoval, jenom to spojoval do balíčku a na to se ta akce nevztahovala, proč by to asi dělali, znižovat někomu cenou kdo jim platí víc. Podmínkou bylo zřizování nového ADSL ať přilákají nové zákazníky, takže podle podmínek nárok nemá. Takže blbě tak kecá asi někdo jiný. Jedině že by jim reklamační udělalo vyjímku, ale podmínek je to v pořádku a podel toho pánovi přišla jak je vidět i faktura
slurt (15.3.2009 12:13:18)
u o2 v právu a s šancí na uspěch?ty jsi naivní blazínek...