František Falešník (2.12.2008 16:53:13)
Jsem přes tři roky vcelku spokojeným zákazníkem SkyNetu s jejich ADSL připojením. Začínal jsem na 1024/128, později proběhly dvě změny tarifu při zmenách velkoobchodních podmínek Telecomu/O2. První změnu na 2048/256 jsem si vyžádal brzy po změně podmínek Telecomu, SkyNet změnu vcelku brzy bez problému provedl. Př další změně velkoobchodních nabídek mě SkyNet vcelku brzy sám informoval o přicházejícíh změnách tarifu. V mailu byla i možnost výběru z nových tarifů, s tím, že když si nevyberu, tarif se mi automaticky změní na jednu konkrétní variantu. Vybral jsem si trochu jinou a za trochu méně peněz než dřív jsem využíval 4096/256. Podobný postup jsem čekal i po poslení změně O2 na 8 resp. 16 Mb/s a tak jsem Skynet se změnou tarifu nehonil. Až včera mi došlo, že už čekám hodně dlouho a koukl se na web SkyNetu. Sklapla mi čelist - nové tarify už SkyNet nabízí novým zákazníků od 1.9. a původní zákazníci si mohou o změnu požádat. Ovšem původní zákazníky o tom SkyNet nijak neinformoval, kromě té infomace na svém webu. Správně předpokládal, že dosavadní zákazníci na jeho web až tak často nechodí a tak jim může dále dodávat pomalejší připojení za víc peněz. Napsal jsem žádost o okamžitou změnu tarifu na 8196/524, který je nejen dvakrát rychlejší, ale i o třetinu levnější než stávající připojení. Dostal jsem odpověd: "Tarif změníme, ale musíte podepsat smlouvu na dalších 12 měsíců." Předtím jsem to v rozčilení na jeich webu přehlídl, jinak bych jim nepsal žádost o změnu tarifu, ale rovnou výpověď, protože takovýhle přístup k zákazním je podle mě nehorázná zlodějina. Naprosto ten jejich přístup nechápu - místo aby měli i nadále spokojeného zákazníka, který jim bude i nadále platit , byť méně (ale změnou podmínek O2 jim klesly i náklady), tak ho radši naštvou a nechají odejít. No, když jim nevadí, že už je nebudu doporučovat, ale naopak od nich budu všechny okolo odrazovat, je to jejich věc.