Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Poraďte jak na České Radiokomunikace-nejste na to stejně?

Poraďte jak na České Radiokomunikace-nejste na to stejně?

HxF (18.12.2008 07:08:54)

Služba Classic ADSL 8 Mb/s se smlouvou na 12 měsíců Zjištěná dostupnost na lince 10240/512 k bit/s Po podepsání smlouvy , rychlost zablokována (doslova FUP) na max. download 2000 kb/s (rychlost stahování 240 kb/s).Do té doby (13.12) běžně měřeno rozmezí 4200 - 6500 kb/s.Po reklamaci volali z podpory,že mám pravdu,že mám nastavený FUP 2Mb/s , byť oficiálně nic takového neexistuje (aspoň u ČR) a že mám smůlu,protože mám podepsanou snmlouvu na 12 měsíců (cituji operátora:hlavně,že jste to podepsal a stěžovat si nikde nemůžete).Další odpověď je,že na 2Mb/s to je nastaveno "z technických důvodů" .Že to nejsou žádné technické důvody je vidět z naměřených hodnot do 13.12 a z měření dostupnosti na lince (měřeno 17.12.) A nyní moje otázka: Lze si někam stěžovat na nedodržení smlouvy (místo 8Mb - 2Mb) ??Já nevím,úřad na ochranu zákazníka ;někam jinam než na ČR,protože tam to logicky nemá cenu ????Platím plnou cenu 8Mb/s a dostávám 2Mb/sec s plným vědomím Českých Radiomunikací,že mě de facto okrádají. Dík za každou odpověď

stanley (21.12.2008 21:00:45)

pokud nejste spokojen , obraťte se na český telekomunikační úřad , který řeší spory v telekomunikacích. Je potřeba mít odpověd z reklamačního oddělení , proti níž máte námitky. řeší se pouze spory. Poplatek činí 200,-Kč. www.ctu.cz Pozor- poplatek za zrušení služby ADSL na tel. lince účtují ČRA 1800,- Kč. viz ceník

E.T. (22.12.2008 16:38:15)

Tak mám taky problém s připojení ČRa. Do 18.12.2008 jsme měli 02 tarif 2Mb a ve špičce jsem naměřil download minimálně 1700 kb. Od 18.12.2008 mám od ČRa tarif Premium ADSL 2008 8192/512 voice a mimo špičku (05:30) download max 750 kb. Na lince podpory zákazníka mi sdělili, že je to v rámci agregace v pořádku a dali mi e-mail na techniky: helpdesk@radiokomunikace.cz. A zatim jsem obdržel odpověď, že mám uplatnit reklamaci pomocí portálu http://www.radiokomunikace.cz/fault_service-develop/, ale přihlásit se může jenom osoba co už dostala fakturu nebo má zřízen přístup do Online přehledu. Bohužel jsme taky podepsali na 12 měsíců. Co s tím? Asi zaplatit 1800,- Kč. Pokud přijdete na něco jiného tak dejte vědět. Díky

milan (27.12.2008 21:07:28)

Ahoj jakou máš synchronizační rychlost v modemu?Jaké hodnoty ti ukazuje linka (útlum a margin)??....