Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > FUP u UPC se stále používá 2009 !!!

FUP u UPC se stále používá 2009 !!!

Mirek (9.2.2009 11:18:25)

Vážení dle mého zjištění UPC stále používá FUP!!!, dle jejich oficiálních správ nikoliv ale dle jejich interních informací se stále používá. Jelikož se mé připojení druhého kalendářního dne v měsíci snížila rychlost připojení o polovinu a to se stalo opakovaně kontaktoval jsem osobu (samozřejmě ji nemůžu uvést) která mě zdelila že dle jejich informačního systému je aktivován FUP- a já patřím mezi P2P uživatele ale s poměrne malou rychlostí (5Mb/s down,512kb/s up) je to nekorektní jednání když masově inzerují že připojení je bez omezení. Však si představte že nový uživatel UPC za cenu cca 500kč dostane 10Mb/s a ten stáhne za stejný čas trojnásobek, tak proč zrychlují když jim nestačí vybavení které momentálně mají? Řekl bych že je to klamaání spotřebitele nebo něco v tom směru. Snažil jsem se kontaktovat UPC přez jejich webový formulář a informoval jsem je že vím o aktivovaném FUP a že moje rychlost je malá, - na to mě odpověděli, zě se mě omlouvají, že v důsledku zrychlování může docházet k změnám rychlosti atd. Na to jsem jim volal a operártor na mimochodem placené lince mě zdělil že mám smůlu že tyto informace nemůže ověřit a že FUP je již nepoužíváno. Tudíž jsem se rozhodl změnit poskytovatele internetových služeb. Marek B.

Anonym (9.2.2009 12:19:00)

V klidu, já vím už dávno, že to jsou prolhanci prolhaní. Ale tady jsme v čr, takže čemu se divíš? Kupříkladu já s nimi ted řeším že po trase spojení jsou dva routery, které zahazují 10 - 50 procent paketů (podle vytížení). Argumentovali, že při vytížení se zahazují neužitežné ICMP pakety. Obratem jsem teda upozornil, že to zahazuje i TCP a UDP pakety a je to týden bez odpovědi. Hrát hry se na tom nedají, prohlížet streamy taky ne, takže 18 Mbps na stahování pošty? Neber to za tu cenu... Holt jsme češi a necháme si kálet na hlavu - bych tipoval, že se to týká počtu zákazníků v řádu desítek tisíc, 95% ani netuší že to jede blbě, zbytek 5% sice ví, ale mávne nad tím rukou a co já jako jedinec zmůžu? To samé FUP - objednáš si tu a tu rychlost, garantují ti minimální rychlost, ale když pustíš na půl dne torrenta, tak dostaneš FUP a poloviční rychlost. To je prostě česká republika....

Spokojený zákazník (17.2.2009 05:35:49)

Mno. Já mám měsíčně přeneseno dl/ul klidně přes 200giga a žádný problém s poklesem rychlosti jsem nezaznamenal. Co jsem zaplatil, to mám - konstatně. Jo ano, torrenty nepoužívám, tak to nemůžu říct.

Anonym (17.2.2009 20:54:59)

TORENTY JSOU OPRAVDU OMEZENE. CCA na 50Kb/s vic torrent nepojede, nicmene je to logicky krok.. Jak chcete zivit tisice zakazniku s pripojkou 10MB/s kdyby kazdy jel plnych 10MB/s tak to jejich sit nezvladne. Nemaji na to konektivitu, aby vsechny tyto zakazniky uzivili. Nicmene pokud stahujete rappid, tak pojedete 10MB/s ovsem rappid je placeny a max prenesenych dat mesicne z rapiddu je 80Giga mesicne. Po peclivem zvazeni se dnes snad nevyplati mit internet v CR na nic jineho nez na prohlizeni webu ci MAILY a davat 490Kc za neco, na cem si budu prohlizet maily nebo postu je opravdu moc. To si radsi zaplatim wifi poskytovatele ktery dokaze 1MB nabidnout za 150 Kc a to mi na ty maily a postu staci.

Anonym (18.2.2009 07:00:57)

Nj, v číně mají cenzuru na obsah, ale u nás na to nemáme prostředky, tak je cenzura na data :-) Samozřejmě zbohatlíků se to netýká a mají dostupné všechno a bez omezení.

pcwifi (24.2.2009 22:23:27)

ale nikdo ti nebrani si vzit od UPC Profesional za 4500kc, kde FUP nikdy nebyl a za ty prasule si myslim si ho ani skryte nedovoli nasadit, pokud ho tedy dle udajnych informaci jedna pani povidala atd. pouzivaji stale :o) nikdo te prece nedrzi, tak jdi jinam remcale :P, silacke recicky tohoto typu zabiraji toooolik konferenci a for...skoda mista v databazich :o)))

Anonym (24.2.2009 22:38:33)

Jsi snad mluvčí UPS?

pcwifi (25.2.2009 12:11:54)

nikoliv ani UPS ani UPC :o))) to co jsem rek je jen a jen fakt... apropo, pokud nekdo zije myslenkou, ze si zaplati svych 490 mesicne a pojede nonstop XXvmbitem, vratme se zpatky na zem...

y2k (25.2.2009 22:34:56)

Ano, s Tvým příspěvkem v zásadě souhlasím a nemám proti němu nic zásadního. Ovšem slušnost by od UPC a mezi námi i od O2 byla, kdyby prostě tuto perambuly zakotvili do smluvních podmínek. Podle mého názoru se není za co stydět a klidně bych tam takové ujednání dal. Bylo by to "čisté" průhledné, nikdo by nemohl remcat a plnit diskuze zbytečnými příspěvky a hlavně by to bylo jasně označené, tedy jako QoS a né jako FUP ;-) Neobhajuji v žádném případě stahování tuny zbytečných dat přes P2P, jen mám rád rovné a průhledné jednání... PS,- u UPC opravdu nevím, jestli takovou formu používaj, ale O2 ji 100% má a nasazuje...

pcwifi (26.2.2009 19:25:29)

nejsem si jist ale tusim, ze oba giganti maji ve smlouvach zakotveno "neco", co jim v pohode dava moznost orezat uzivatele at uz na P2P ci prenesenych datech apod... Stejne podezrele vypada i nabidka fa.Netbox :o) jenze je to tak sikovne podano, ze bezny uzivatel nema sanci na toto prijit a navic...kdo si cte vseobecne podminky ??? 1 clovek ze 100 ? mozna... a navic, pripadne omezeni si myslim pada jen na skutecne mega sosace, soukromy odhad je nad 200GB ;o) Prozatim u sebe nepozoruji nic, byvavaji tydny, kdy prenesu i nad 10GB dat, stale plnou rychlosti.Zdrojem ale nejsou P2P site.

jjj (18.8.2009 00:51:32)

Jsou to všechno zloději,vysr-t se na ně!

Anonym (23.8.2009 14:32:06)

kvalitni nazor plny argumentu. Myslim, ze stejne postup (vysr-t se na to) pouzil buh kdyz ti delal mozek.

cz wolf (29.8.2009 04:48:18)

:-))))))))))))))))))))))))))))) ...to si musim pamatovat..konečně kvalitní reakce..nemohu jinak než stebou souhlasit..)))

Anonym (14.3.2010 07:22:20)

Zdravim chtel jsem se zeptat, jestli upc vyuziva tyto limity i na jina stahovani nez ptp site (sledovani online HD televize kterou nema UPC v nabidce/online pujceni DVD z USA - vyse uvedeny limit vam staci na necelych 20 hodin HD vysilani nebo 20 dvd filmu z pujcovny). Kdyz uz clovek zacal platit nektere drahe sporty na online broadcast, rad bych si uzil HD kvalitu, ale nevim, jestli ji u UPC dostanu. Myslim si, ze vyse uvedene pozadavky nejsou prehnane - verim, ze vetsina lidi co maji televizi ji ma pustenou vice nez 20 hodin mesicne (to je jen na zpravy s reklamnim blokem pred nimi - bez filmu, bez niceho, bez snidane s televizi). Nekde jsem cetl, ze jejich televize zabira 12Mbps/1program (3 roky stara informace, ze toto planuji - jen to jinak a efektivneji distribuuji (prenasi se hodne lidem najednou to same)) - vzhledem k tomuto me prijde ze limitovat IP televize stejnym balickem jako ostatni data (i kdyz technicky je to totez) by bylo trochu tvrde / nehlede na to, ze by tim klientum omezovali 1 sluzbu s cilem prodat druhou zalozenou na teze technologii (s tim, ze nekteri lide maji radi porady/kanaly/sporty ktere oni nevysilaji - vysvetlete fanouskovi fotbalu ze se ma vykaslat na sledovani mistrovstvi sveta a ze mu nabizi daleko atraktivnejsi mistni prebor v ping-pongu ... to bylo prirovnani, us kanaly vysilaji jine sporty a jinou ligu)

Anonym (14.3.2010 10:36:08)

Fakt... i z te druhé IP... a taky samozřejmě urážlivě a pichlavě, jako ostatně vždycky... nic jiného neumíme :-DDD A ještě si sám sobě odpoví ze třetí IP, kterou taky už známe :-DDD no blboňkuuuu, ted ses vytáhnul :-DDD Tohle už je diagnoza :-DDD

Ja (26.2.2009 21:40:53)

Máš pravdu a fakt lépe bych to neřekl, a souhlasím s Tebou.

Anonym (10.3.2009 13:31:43)

u O2 se to jmenuje řízení provozu a je to výslovně uvedeno v obecných podmínkách užívání telekomunikačních služeb, tedy součást smlouvy. u UPC nevím, ale tipl bych, že tam možná taky někde bude..

Anonym (23.8.2009 14:30:27)

precti si kolonku rizeni toku dat nebo neco takoveho, ve smlouve to je.....ovsem to by nekdo z mistnich remcalu tu smlouvu musel cist.

anti spokojený podvodník (18.8.2009 00:49:04)

A nejsi náhodou zaměstnanec UPC?Ani bych se nedivil.

Zákazník (11.2.2009 04:53:16)

Jsem si je obědnal ale jestli maji fup tak to zrušim!!!

Sklamaný zákazník UPC (11.8.2009 02:03:19)

Už nikdy UPC,kolísavá rychlost až na 100kilo,jenom blázen by platil 500kč za 100kilo!!!Připadá mi to jako když internet začínal.

Anonym (20.2.2009 23:38:10)

Já mám taky UPC a řekl bych, že s tím problém nemám. Není náhodou krok ke snížení rychlosti třeba nonstop používání P2P? Já pustím Azureus tak párkrát do měsíce a jede to normálně, respektive bez známek nějakýho omezení.

Zákazník UPC (3.3.2009 10:37:10)

Potvrzuji co zjistil kolega, UPC používá FUP. Stalo se mi to poprvé od zavedení neomezených tarifů. A můj trafic, taky poprvé, překročil 200GB/měsíc(211GB). Torenty byly tak 20% z celkové sumy a tentokrát jsem stahoval z torentů zhruba 15dní v měsíci Rychlost se, začátkem nového měsíce, snížila na polovinu tj. z 10Mb/s na 5Mb/s.

Gui (3.3.2009 23:17:30)

Mam prave dnes uplne stejnou zkusenost, rychlost klesla na polovinu. Nejprve jsem si myslel, ze jsem omylem ve flashgetu nejakou klavesovou zkratkou nastavil omezeni, ale ne. Druha vec, klicova slova do google: omezeni+upc, a ejhle, tento prispevek :) Jeste dodam, hodne se v posledni dobe stahovalo a stalo se to od listopadu poprve.

Anonym (4.3.2009 14:50:05)

No.. ono to není o FUP jako takovém, protože je mi celkem jedno, jestli mám objednaných 10 mega, nebo fupovaných 5 mega... Tady jde spíš o to, že ikdyž není aplikován ten jejich FUP, tak chybovost spojení (ztráty paketů v síti UPC) je ve špičce i přes 60%. A pingem to nezměříte, protože na průchozí ICMP mají nejvyšší prioritu, aby tenhle záměrný zahazovací počin náhodou nezjistili uživatelé. Tzn. že ani na 20 Mbps připojení od UPC si nezahrajete hru, nezatelefonujete, nebo nedej bože byste chtěli kouknout na nějaký stream.

Anonym (4.3.2009 20:43:46)

Potvrzuju !!! Třeba Ping Plotter to odhalí velmi dobře - takové připojení je úplně k ničemu, protože i ta blbá 512 kbps wifina za stovku, která má při blbém počasí ztrátu 20% je mnohem spolehlivější !!!

Anonym (18.3.2009 00:27:36)

Kdyz pouzivate Torrenty, zapnete si sifrovani a nastavte ho jako vynucene (napr. v uTorrent to jde). Pak nemuzou tak lehce identifikovat bitorrent trafic a pripadne aplikovat nejaky FUP. Co se tyce rychlosti a stability UPC, tak zadna hitparada... Mam od UPC Light a pravidelne ted restartuji modem (tak jednou tydne) aby se mohlo projevit to jejich "navysovani" rychlosti. Merim pak rychlost/ping/stabilitu (ztratovost paketu) pripojeni. Momentalne to mam uz mesic na 10/1 Mbps byt bych mel mit 14/1 Mbps (do konce brezna 20/1,5)... Od ledna prumerne pingy kolem 20ms, stabilita pripojeni kolem 50%. Skoda, sveho casu UPC melo jedno z nejkvalitnejsich pripojeni. Melo...

Anonym (18.3.2009 06:33:22)

UPC to vede dost podivně.... na konci března bych měl mít taky navýšeno na výsledných 25 Mbps, zatím mám jen 16, ale takových, že této rychlosti dosáhnu až současným stahováním SEDMI souborů najednou. Měřiče rychlostí ukazují rychlosti 2 až 4 Mbps. No neberte to. Pamatuju doby, kdy byl velký poprask kolem přípojek jedoucích na polovině papírové rychlosti, ale u UPC to evidentně nevadí, ani když to jede desetinu. Před zrychlováním jsem měl 12 Mbps, které jelo 10, takže to je vlastně zpomalování. Holt jako významný zadavatel reklamy má UPC tu výhodu, že na ní nikdo žádné negativní reportáže natáčet nebude.

Dan (30.3.2009 15:37:48)

Pracuji pro UPC a dle mých poznatků má každá společnost FUP a neříká to.Musel byste stáhnout nepředstavitelné množství Tb ,aby jste byl omezen.Jinak cena za 10Mb/s je 490kč včetně DPH.

Sklamaný zákazník UPC (11.8.2009 01:58:41)

Jsem zákazníkem UPC,nic nestahuji a mam rychlost kolísavou až na 100kilo,psal jsem jim to a nic se neděje,budu to řešit ukončením služby!!!Vůbec je nedoporučuji celý podělaný UPC!!!!

radek (11.8.2009 12:49:08)

mas pravdu taky jsem dal dnes ukonceni sluzby

Anonym (16.8.2009 11:32:08)

Tak koukam, ze pan bude odbornik. Kdy jsi naposledy preinstaloval system? nemas tam nakej virik? spyware? jak si rychlost testujes? nedochazi ke kolisani rychlosti na strane serveru??? Pokud ti rychlost kolisa, tak to na 99.9% neni chyba UPC.

Sklamaný zákazník UPC (17.8.2009 00:27:35)

Jak je možné že vždycky když to laguje,kolísá rychlost,že každej chytrák říká,předělej systém,máš tam virík,ale že je UPC posraná služba,nedokážeš napsat vid?Dělal jsem novej win,koupil jsem AVG 8.5 a zkoušel tady už pět ruzných vypujčených PC,ale podle technika je problém u mě doma,proto radši již nikdy UPC!!!Škoda kreditu za telefonování že to kolísá!!!Upc má asi moc lidí na lajně, proto to kolísá!!!

Anonym (21.8.2009 10:22:59)

pokud si meris rychlost jakymkoli merakem v netu tak bych te taky poslal do rite :)

Anonym (17.8.2009 14:40:17)

Jasan, na 99.9% není chyba v UPC, ale stačí přendat ethernetový kabel z UPC modemu na kdejakou wifinu a je po problémech - takže rozhodně není a vlastně ani nemůže být chyba u UPC...

Anonym (18.8.2009 07:44:13)

chytrej, presne tak. UPC pouziva prevazne optiku, na teto optice mas ty nastavenej nakej profil ktery je nemeny. Takze by semohlo stat, ze mas nastaveny spatny profil - rychlost nekolisa. Nebo by mohla linka chybovat - rychlost nekolisa, naskakuji chyby. Nebo by mohlo byti v ceste radio (u UPC velmi vzacne) - rychlost by ti padala jen v dobe bourky a opet by se projevovala chybovost. Takze zpet na zacatek, preinstaluj si system, zjisti si jestli ho nemas zanesenej nakym smetim (na WIFI muzes mit nastavene mensi MTU a pakety se tudiz "snaze proberou" prez pakety co odesila spyware atd. atd. atd.

Anonym (18.8.2009 10:58:33)

Patrně jsi nepobral tu ironii, kdy jsem poukazoval na to, že když mi něco na UPC nejde, tak přehodím kabel na wifinu, kde funguje všechno a bez problému. Sice trochu pomaleji, ale jede to a nikdo tam nic neblokuje, ani neshapuje.

Anonym (19.8.2009 08:14:45)

Jsem rad, ze s lidma jako ty se uz nemusim bavit :) Vis treba jak mas nastavene MTU??

Anonym (20.8.2009 10:52:03)

Ano, MTU je velice podstatné a důležité a naprosto souvisí s výše psaným :-) (Zase ironie, kdyby někdo nepochopil)... To pořekadlo o voze a koze znáš? :-) Protože velikost MTU absolutně nesouvisí s tím, že přes UPC se k tomu a onomu HUBu připojit nelze a hned jak přendáš kabel na wifi, tak se připojíš hned a všude...

Anonym (21.8.2009 10:22:07)

mily pane, melete naprosto nesmysle. Jestli mate wifi nastavenou alespon trochu jako inteligentni clovek, mate na ni nastaveno mimimalni MTU ktere vase zarizeni zvladne. Na modemu od UPC tomu bude jinak. Takze v pripade, ze mate pocitac zaneseny nakym spywarem, muze se docela dobre stavat, ze mensi packety z WIFI projdou, ale velke bloky dat od UPC ne.

Anonym (21.8.2009 13:33:49)

Milý pane, víte vůbec, jak probíhá přenos dat a co to MTU znamená? Evidentně ani nemáte tušení o co jde, protože timeout nemá pranic společného s tím, jak se fragmentují data. Zjistěte si prosím něco o principech a fungování sítí, než se tady začnete zesměšňovat... "inteligentní" člověče....

Anonym (22.8.2009 04:20:41)

Reknu to memu ceftifikatu od CISCO na design siti. Jinak jsi me docela pobavil.

Anonym (22.8.2009 19:36:18)

Takových certifikátů se dneska rozdává horem dolem. Z osobní zkušenosti vím, že to dostane i cvičená opice, která absolutně neví vo co gou, hlavně jak má naučené správné odpovědi na otázky. A pokud se tím člověk ještě začne ohánět, tak je to i vzhledem k výše psanému jen jeden z dalších omylů... Já si cením člověka podle toho co umí a jak pracuje, nikoliv však podle toho, kolik si koupil certifikátů. No a pokud UPC zaměstnává lidi tvého typu, byť mají ten či onen certifikát, tak se pak nemůžeme divit, že to vypadá jak vypadá. Ale budiž, žij si svoji realitu... :-)

Anonym (22.8.2009 20:19:08)

Tak jsem si procetl vasi debatu a musim se ti smat. 1)clovek na ktereho reagujes ma pravdu. 2]Cisco nerozdava certifikaty na potkani, zkus si nekdy naky udelat a pak neco rikej. Mam CCDP a CCIP a reknu ti, ze to neni neco, co by jsi udelal kdyz oprvdu nevsi o cem mluvis. 3)Ocividne nevis, co to je CISCO certifikace, jinak by jsi neblekotal nesmysle, ze ten clovek pracuje u UPC - maximalne jako naky top top projektant site. Lidi co maj papir od CISCA maji garantovany prijem 50+. 4)cisco certifikat si nekoupis, asi stejne jako tvrdit, ze si muzes koupit lekarsky diplom.

Anonym (23.8.2009 11:34:16)

Pokud mi někdo tvrdí, že evidentně dropnuté pakety u UPC nejdou kuli špatně nastavené MTU (s tím, že na wifině to jede, protože to tam nikdo nedropuje), tak se na mě pánové nezlobte, ale strčte si svoje certifikáty někam... (Vrátit je určitě nepudete)... BTW: koupit lze i lékařský diplom... bohužel tvrdit tady, že proti vš diplomu, je nějaký papír od cisco cár papíru bude zbytečné... a 50+? No možná tak v praze, tam se žije trochu jiná realita (tahle debata by tomu nasvědčovala)...

Anonym (23.8.2009 11:36:42)

Jiste ze se jedna spise o teoreticky problem, ale opravdu se to stava. Zkus si lehky test - vytiz si uplink linky na maximum a pak tam zkus rvat velke pakety. Velka cast jich bude dropnuta. Kdyz do vytizene linky budes rvat mensi pakety, cast jich projde.

Anonym (23.8.2009 11:41:22)

a jeste bych dodal, ze diplom z VS o tvych znalostech vypovida uplne houby. Ceritifak od cicsa jasne rika, ze mas takove a takove znalosti v tom a tom. Navic, CISCO si dava kua bacha aby jejich certifikat nedostal kazdej nouma. Vzdyt se CISCO zarucuje, ze vsichni s jejich certifikatem opravdu takove znalosti maji. Vazne ti doporucuji zkus si nakej certifikat udelat. U me zkouse probihala tak, ze jsem dostal 50otazek na kterych jsem mel 60minut na odpoved. K tomu jsem dostal pozadavky na sit, kterou jsem musel jeden den postavit, panove z skolitele ji prez noc rozkopali a ty jsi ji druhej den musel opravovat. A to vse bez manualu, pristupu k netu proste jen z hlavy. A navic se dela zkouska na special IOSu, ktery treba nebere neuplne prikazy atd...takze vsechno znat pekne z hlavy a kompletne. Uprime receno, bych CC za diplom z VS nemenil.

Anonym (29.9.2009 19:07:56)

Vážení chytráčci z Cisca, sám mám cisco certifikát a řikám vám, jste mimo, jestli si myslíte, že MTU má vliv na timeout. Packety větší než MTU se fragmentují na nastavené MTU a jestli projdou menší packety a větší ne, je to problém implementace QoS, nikoliv MTU samotného.

Anonym (23.8.2009 09:59:09)

No tak to si povime az naky certifikat od cisca udelas.

Jendas79 (15.6.2010 13:24:10)

Mám podobný problém, který jsem s UPC řešil. Iternet byl otřesně pomalý a jejich argumentace byla podobná...přeinstalovat system, viry...atd. Ujistil jsem je, že nic takového nehrozí a oznamil, že chci internet zrušit, načež mi bylo slíbeno, že od příštího dne mi internet poběží tak jak má. Zajímalo by mne, jak to chtějí uděla, když mi před chvilkou tvrdili, že problém je na mojí starně. Druhý den zapnu PC a co se nestalo internet běžěl, tak jak měl. Vše v pořádku. Takže žádné viry ani reinstal a podobně. Akorát z Vás dělají blbce dokud jim nezačnete vyhrožovat, že internet zrušíte. Pak Vám to půjde, ale bohužel jen na chvíli. Stejné problémy se neustále opakovaly, a tak jsem nakonec UPC internet zrušil, což bylo skutečné martirium, ale o tom až jindy. Ted mám T_mobile ADSL, lítá to jak čert a jsem maximálně spokojený a když potřebuji něco vyřešit na zákaznické lince, tak ze mě nikdo nedělá vola. Omlouvám se za ten výraz, ale bohužel má zkušenost z UPC. Nestojí to za to...

Anonym (8.8.2009 08:40:18)

Zdravim vsechny...mate-li stale problemy s FUP pri stahovani z p2p nebo jednoduse pri prekroceni 200GB dat jako je tomu u me, pak mam pro vas reseni. Poridte si vice sitovych karet ci routeru. ja pouzivam 1 router + 3 sitovky a pokud dojde k nastaveni limitu, jednoduse prehodim kabel do jine, pak zrestartuju modem. Vetsinou se to tomu moc nechce restartovat, tak budte trpelivi, u me to trva i pres pul hodiny. Jakmile je operace hotova, mate zas "plnohodnotny" internet bez omezeni. Jinak jestli se chcete vyhnout omezeni u p2p a pouzivate utorrent, potom staci lehce vynutit sifrovani a nepridou na vas - overeno na 100%.

Anonym (16.8.2009 11:29:55)

dalsi clovek bez vlastniho zivota co taha vice nez 2oogb mesicne. Do basy s vama.

Anonym (14.3.2010 10:32:11)

Týýýýjo, tak namachrovanej blboněk tady chytračil už loni v srpnu :-DDD Přitom nám tady v unoru vykládal, jak sem chodí ani ne měsíc :-DDD A jo, on to byl vlastně někdo jinej ze stejného rozsahu, kdo píše naprosto stejné nesmysly, naprosto stejným pichlavým způsobem :-DD Holt, schýza je svině :-DD

Jirka (16.4.2012 15:46:40)

200gb stáhneš uplně lehce ,když používaš TV přes net(mimochodem legální TV) stačí počítat. 200GB=209715200KB=1677721600Kb Minimálně na tv potřebuješ 6000Kb. tudíž 1677721600/6000=cca.280 000s=77hodin=3,24dne pokud teda začneš počítat a nemlít pantem jak všichni stahujou nelegálně filmy a seriály tak první MYSLI!!! PS: nemusí jít jen o TV,ale i youtube,voyo atd.