Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Pozor na ukončení smlouvy u ČRA!!! Jsou to šejdíři!!!

Pozor na ukončení smlouvy u ČRA!!! Jsou to šejdíři!!!

Pavel S. (4.3.2009 20:20:46)

Musím zde napsat svoji zkušenost s ukončováním služby u Českých radiokomunikací. Měl jsem smlouvu na Premium adsl z roku 2006. Od konce roku 2007 jsem měl výpovědní dobu pouze 14 dní. V průběhu října 2008 jsem poslal doporučeně výpověď služby a přišla mi vzápětí akceptace výpovědi, že naše smluova je ukončena dnem 14.11.2008. Potud vše v pořádku. V průběhu prosince mi přišla faktura na celý listopad a ne pouze na poměrnou část, t.j. 14 dní. Toto jsem reklamoval přes telefon a operátorka mi řekla, ať to napíšu mailem, ale že jsem povinen zaplatit celou fakturu. Já toto odmítl a žádal o okamžité opravení faktury. Poté jsem napsal reklamační email v němž jsem požádal o urychlené vystavení správné částky a opravu faktury. Reklamace byla přijata a trvala cca 35 dnů - mezitím jsem je několikrát žádal ať mi pošlou správnou částku. Mezitím mi přišla další faktura a to na prosinec 2008 a tu jsem v zápětí též reklamoval. Začátkem ledna mi přisla první upomínka na celou fakturovanou částku za listopad a já spočítal poměrnou část a raději jsem zaplatil o něco více než za 14 listopadových dní. Poté asi po 35 dnech mi přišlo že má reklamace byla oprávěná a dobropisy, ale dobropis za listopad byl pouze na 14 dní a ne na 16 dní a částky byly špatně. To jsem ihned reklamoval. Samozřejmě to začali zase vést pod novým reklamačním číslem aby měli zase 30 dní. V zápětí mi přišla upomínka na 14 Kč. Já to tedy zaplatil a zároveň těch 14 Kč ihned reklamoval. Pak začátkem února mi přišla faktura za dvě upomínky poslané mi v průběhu ledna s výhrůžkou dalších sankcí - celkem 110 Kč. Tyto jsem zaplatil a ihned reklamoval. V zápětí mi přišel dopis s další omluvou, že i má druhá reklamce byla oprávněná a spočítali to správně a poslali dobropis na cca 40 Kč. Ale 110 Kč za poslané upomínky na nesprávně fakturované částky mi prý nevrátí neb jsem měl nejdřív zaplatit až poté si stěžovat. Asi to podám na obchodní inspekci atp - ne kvůli penězům ale kvůli principu a doufám, že jim napaří pokutu. Takže logika je a bohužel to mají v obchodních podmínkách - můžou Vám poslat jakoukoli částku a vy jste povinni zaplatit a teprve poté reklamovat - toto zavání nečestnými obchodními praktikami. Takže pozor na ně.

Píďa (5.3.2009 15:20:46)

Klobouk dolů, že jsi měl nervy to řešit, na druhou stranu ale určitě mají v podmínkách, že podaná reklamace neopravňuje k pozdější platbě, na třetí stranu když něco podělali, tak by měli automaticky upomínky zrušit. Zaplaťte tedy upomínky a pak nárokujte zpět poštovné a hovorné, na což máte vzhledem k uznané reklamaci nárok. Jen do nich, do šmejdů, když se neuměj chovat.

Anonym (8.3.2009 16:31:02)

mel jsem neco podobne u UPC 1. vypoved smlouvy uprostred uctovaci obdobi 2. zavolani na helldesk (chteli zaplatit celou castku) s zadosti o upraveni faktury. NEBYLO VYHOVENO -> ihned jsem pozadal vraceni preplatku a zaplatil CELOU castku z faktury :D A ted nastane show -> castku mi vratili az po me urgenci po nekolika mesicich. Holt co si nevyhadate tak nemate :D

P.C. (7.3.2009 20:34:52)

Reklamoval jsem ihned (e-mailem), i když chtěli zaplatit vše, zaplatil jsem jim jen poměrnou část, poté došel dobropis a je to vyřešené. Třeba už se poučili. :-)