Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > ČRa - čekaní na zrychlení (dřív se asi dočkám boha)

ČRa - čekaní na zrychlení (dřív se asi dočkám boha)

Vita (6.3.2009 11:21:07)

Dost dlouho jsem čekal, jestli ČRa přijde sama s tím, že bych měl změnit tarif, ale očividně jim vyhovovalo, že platím 899,- za 2mega. Tak jsem se teda rozhodl, že to s nima zkusím ještě na rok, protože s připojením od nich problémy nemám. Ale ta domluva a to jejich jednání... Dva dny si mailovat, než jim vysvětlíte, co vlastně chcete, pak čekáte na lejstra k podpisu, která se u vás doma neohřejou ani 10 minut a oni ani po týdnu nejsou schopni tu rychlost zvednout. Jestli dnem podpisu smlouvy z obou stran vzniká onen závazek, tak ho už přes týden porušujou, protože nedostávám to, co je v ní uvedeno jako to, za co platím. Nejhorší ovšem je, že jim poslední 3 dny píšu, výslovně je žádám o jinou odpověď než, že to bude realizováno v nejbližším možném termínu a oni stejně vždycky napíšou to stejné. To ty maily nečtou?Odepisuje to snad nějaký BOT?A to jsem se někde dočetl, že tohle je u nich záležitost na pár hodin... hahaha Takže chcete-li něco od ČRa, počítejte s tím, že nejbližší možný termín se pro vás nenajde dříve než za týden, a kdo ví, třeba za dva, ještě asi není všem dnům konec.

Anonym (6.3.2009 12:51:34)

Vždycky mě zajímá,co dělají takoví lidé jako pan Vita,ajak jim ta práce musí jít od ruky.....

Vita (6.3.2009 14:03:25)

Studuje. Ale dělal třeba i na helpdesku a raději řekl, že neví, než aby se oháněl nějakou neurčitou patlaninou.

draxulla (10.3.2009 15:06:34)

dej t.č.pevne a ja to zaridim!!!:-)pracuju tam...

draxulla (10.3.2009 20:46:17)

di radši k UPC!!!nebo NETBOX...:-)dávám vypověd!!!Čra pracuje proti lidem...

Leon Jackson (17.3.2009 13:07:20)

Alebo dojdi k nám Telefonice 02,rád ti aktivujem 02 Trio..máme ho v kci jen za 1099 s Dph...:))))))))

Anonym (19.3.2009 07:19:50)

A na zrizeni bude pak cekat pouhe 2 mesice. Dekuji ne...

honzik (14.3.2009 02:37:49)

kde tam pracujes? kolega by potreboval neco zaridit na ty jejich preprodavany sluzbe classic. to umis taky?

Waaleria (27.3.2009 17:40:30)

Ahojky, prosím tě mohl by jsi se mi ozvat na mail, potřebovala bych z něčím poradit. Dík

Vita (7.3.2009 11:06:33)

Tak zůstáváme na týdnu, už vše běhá. BTW: Mám od nich 8Mb/s a běhá mi to 7,8 na routeru, který původně ADSL2+ ani nepodporuje :D... jsem zvědavý, jestli to vydrží nebo jako spousta ostatních spláču nad výdělkem :)

Ja (7.3.2009 13:16:17)

Tak si to tady možná někdo z ČRA přečetl, a než mít řádně propranou ostudu, tak se raději zvedl a šel tu tvoji žádost raději vyřídit ... :-D

honzik (7.3.2009 21:35:42)

hahaha, tomu never. myslis ze nekoho zajima jeden ubrecenej zakaznicek z toho more lidi?

Vita (8.3.2009 10:02:16)

Ne no, a proto jich brečí dobrá půlka :D

Anonym (8.3.2009 20:14:52)

kdo si zavolá a nechce měnit smlouvu je navýšen většinou do pár minut :-)

KelyRyan (1.4.2009 11:46:19)

Taky řeším problém s ČRa, trochu jiného charakteru, ale komunikace probíhá velmi podobně jako to popsal Vita. V minulém bydlišti jsem měla ADSL, pak jsem se odstěhovala a požádala je o výpověď smlouvy vzhledem ke změně bydliště a zrušení telefionní linky. Uplynul půlrok a 1) stále mi chodí faktury za službu, kterou nemám a ani nemohu využívat a 2) komunikace po e-mailu i prostřednictvím dopisů naprosto selhává (odpovím na dopis určité referentce a po cca 3 týdnech napíše jiná, která o předchozí korespondenci "nic neví" a tak to jde pořád dokola. V každém dopise navíc uvádějí telefon na "zákaznickou linku", kde mi ale buď neuměli odpovědět, nebo řekli "tohle my neřešíme, napište nám e-mail". Hotová Hlava 22...