Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > České Radiokomunikace/Bluetone už nikdy!!!

České Radiokomunikace/Bluetone už nikdy!!!

Tomáš (12.5.2009 18:35:53)

Už je to hodně dlouho, co se trápim díky ADSL od ČRa a rozhodl jsem se, že se s vámi podělim o story, která trvá už hodně dlouho. Mám ADSL Classic od ČRa, Premium u nás nejde a neustále řeším výpadky synchronizace, někdy 2 někdy 6 výpadků denně, někdy se dokonce stane že celý den internet funguje. Poruchy hlásím asi tak 4x měsíčně, jak kdy. Postup ČRa je takový, že mi většinou zavolá technik ještě ten den max den poté (jednou se ozval po týdnu) a řeknou mi, že bohužel, že je to přeprodávaná služba od O2 a že s tím nedokážou nic udělat, atd... Ani nebudu psát to, že když jsem internet pořídil, tak jsem měl několikahodinové výpadky denně (2-6 hodin) a to jsem 300m od ústředny.. Měl jsem tu už 3x technika od O2 který vše prolezl a nic nenašel. Zkusil jsem tedy dvakrát službu reklamovat, ale dostal jsem směšnou odpověď, že mám zaplatit asi tak 2800 Kč a budu moci odstoupit od smlouvy.. A to jsem já blbec, podepsal v listopadu novou smlouvu kvůli navýšení a zlevnění.. ČRa se prostě s nikým nebaví a ještě mi píšou blbosti, že smlouvu kterou jsem podepsal, není možné zrušit atd. Zkoušel jsem i jiný modem, reklamovat atd ale je to pořád stejný... S rychlostí už moc problém nemam, většinou to je kolem 7MB což je ok. Na moje reklamace mi občas příjde vyjádření šesti dopisy, kde v jednom je, že je reklamace oprávněná, v dalším že je neoprávněná a příjde jich třeba 5 v týdnu... Už jsem z toho na palici, protože pokaždý mi technik potvrdí, že tam rozpady vidí ale nikdo s tim nedokáže nic dělat. Tak že můžu jen čekat do listopadu a potom hned službu zrušit. Jen nechápu, že společnost jako ČRa ještě pořád funguje.

wennda (12.5.2009 21:40:33)

je to proste na podobny problem existuje jednoduche reseni napises dopis ze behem pristiho tydne potrebujes nutne aby ti internet fungoval a ze budes muset zaridit nekolik dulezitych obchdnich veci radove v cene 20000 a pokud internet nepujde ze soucasti smlouvy je ze pokud poskytovatel dopusti nevyresnim reklamace nejmene do 1 mesice zajistit aby sluzba fungovala bez vypadku sic s agregaci ktera je primerena ale bez vyapdku ktere by omezovaly pouzivani sluzby tak se domluv s nejakm znamym pravnikem a napis jim tam ze pokud obchod neprobehne jak ma ze po nich chces nahradit ztratu ... nic vic nic min a pka jen cekej musi to napsat pravnik a dat tmou nejakou formu poskytovatel je povinnen uhradit vyniklou skodu ktera vynikne neplnenim smlouvy z jeho strany

Tomáš (13.5.2009 11:02:17)

Njn ale neni to zase tak lehký a když už bych za právníkem šel, tak jedině s tim, ať tuhle ubohou službu ukončí protože mě to fakt mr.á, ráno vstanu a zase nejde net... Prostě dokud jim tam nenapíše povolaná osoba jako právník, tak na každýho jen serou a smějou se mu jak je na ně krátkej, jednání prasat od stolu. Jediný o co je pořád žádam je aby plnili smlouvu kterou s nima mam ale prostě maj to někde.... Že já blbec nešel k O2, tam by se aspoň nevymlouvali na přeprodábvanou službu jak manažerský prasata z ČRa.

Willboor (18.5.2009 23:13:58)

Hele tak to jsme na tom všichni koukám stejně. Před pěti lety jsem zrušil (kvůli ceně a nevalné agregaci) O2 a nakoupil superrouter D-LINK ADSL 2+ a upsal duši ČRa. Zezačátku to makalo jako ďas. Měl jsem smlouvu na třímegáč a ono to občas lítalo i 5,5 mega. To bylo vysvětlováno tím, že mám router asi 4 metry od ústředny. Bydlím totiž v přízemí a hned ve sklepě pode mnou to je. Nějak v září loňského roku jsem se dozvěděl, že ČRa nabízí rychlejší a levnější připojení no tak říkám....paráda jdu si napsat žádost na 20Mega. Přišel den "D" a já byl mimo síť. Absolutně nebylo možné se připojit, přestože router umožňuje průtok až 32 Mega a nad ústřednou sedím. No nic, nastala půlroční stěžovací anabáze, která prd vyřešila a tak jsem zkusil 8 Mega. První dva měsíce houby. Připojilo se mi to tak asi 2x za den a někdy třeba ob den. Fůry dalších telefonátů, fůry e-mailů a konečně to šlape...........ale............. nějakých 8 mega - - - - iluze, připojení 24 hodin neomezeně - - - blbost. Teď co píšu tento článek jsem na 2,778 mega. To nemluvím o spuštění a připojení všech třech PC co doma s rodinou běžně používáme. To se pak nechytáme nikdo. Minulý měsíc se mi dokonce podařilo zaplatit účty, protože při posledním potvrzovacím kroku (zadání PIN a PASSWORD) mi naskočilo "platnost stránky vypršela - chyba připojení". Tak jsem to zkusil za pár minut znova a zase to samé. Večer to šlo v pohodě, ale to už mám paušál na mobil zaplacený až do srpna. Být to vyšší částka, tak jsem švorc a ještě bych byl pod limitem a možná bych to ani nezjistil včas. RADIOKOMUNIKACE = bordel, podvod, nervožrout.

Styllus (20.5.2009 08:21:33)

Jen krátce: nekolik let u Radikomunikaci spokojenost vzdy jsem dosahoval 80% maximální rychlosti... s přichodem ADSL az 8Mbits jsme chtel navysit rychlost apodle Radikomunikaci to neslo, neslo, neslo.... plynul cas a neslo to porad... tak jsem odesel zpet k O2 kdyz nabizeli Internet za 600Kc a zrizeni za 1Kc... Zatim vse bezi jak ma a O2 mi to pousti 3Mbits... nechapu proc tedy Radiokomunikace tvrdili ze to tu rychleji nejde...

Willboor (21.5.2009 13:41:50)

To asi proto, že hospodářská krize je donutila pustich všechny techniky a lidi který uměj makat rukama, a banda netahavejch inženýrů, vysokoškoláků a managerů si za naše prachy nechá od dlouhonohých sekretářek vařit proklatě drahé kafe. Jediné co jim jde naprosto skvěle, je posílat faktury a upomínky. Jiné vysvětlení se mi fakt nedostává....taky bych chtěl takovou práci.

Willboor (21.5.2009 13:43:16)

..jen oprava. nějak se mi podařilo, v zápalu vzteku, napsat PUSTICH namísto PROPUSTIT.

Anonym (27.5.2009 16:27:18)

Jsou to kokoti měl jsem O2 a sral mě, tak jsem si řekl že si objednám cra a ono je to ještě horší než O2, zlatý O2 !!! teď už si nestáhnu ani program ze stahuj.cz a když se mi to povede tak nejde nainstalovat. Hrůza a já blbec se upsal na rok !!! chtěl jsem to zrušit a oni POKUTU 3000kč a 11x 450 takže se jdu střelit.

Zdenek (27.5.2009 11:10:24)

Nevim,asi se jedná o lokalitu a kvalitu drátů.Já jsem od ústředny asi 800 metrů,mám puštěný 20/1,ale vím,že vzhledem ke vzdálenosti mi to naplno nepojede a moje výsledky jsou takové 27. 5. 2009 10:59 78.80.16.148 12195 kbps 566 kbps 266 ms 375 ms 311.00 ms Detaily 27. 5. 2009 10:50 78.80.16.148 11644 kbps 574 kbps 250 ms 437 ms 342.20 ms Detaily 21. 5. 2009 16:17 78.80.16.148 11379 kbps 564 kbps 312 ms 360 ms 331.30 ms Detaily 18. 5. 2009 13:45 78.80.16.148 11644 kbps 568 kbps 250 ms 343 ms 320.30 ms Detaily 12. 5. 2009 18:46 78.80.16.148 11904 kbps 584 kbps 250 ms 329 ms 320.30 ms Detaily 12. 5. 2009 16:20 78.80.16.148 10037 kbps 571 kbps 250 ms 329 ms 320.30 ms Detaily 12. 5. 2009 16:20 S tím,že ta latence není přesná neboť odezva mezi různými servery může být ovlivněna jejich vnitřní sítí.Jsem spokojen o výpadcích nemůže být ani řeč,jen občas musím restartovat svůj Edimax (né proto,že by nefungoval net,ale občas ho u sebe v síti a to jedu přes externí AP nevidím),takže velká spokojenost

Tomáš (29.5.2009 09:43:58)

Nevim jestli to chápu a čtu dobře ale odezva 250 až 329 ms?? To je asi nesmysl ne nebo to je max pauza?

Tomáš (20.5.2009 13:15:34)

Tak to je taky slušný, koukam že nás bude hodně co je s jednáním a službou ČRa velmi nespokojených. Hlavně ten jejich přístup: Máte závadu ale neumíme ji odstranit, je to přeprodávaná služba od o2 atd, mohu tedy poruchu uzavřít jako vyřešenou :-D To je jediný co od nich slyšim, když mi pokaždé zdělí, že neví kde je problém. Už to na mě začali zkoušet i přes vyúčtování, to si přečtěte. Obdržel jsem od ČRa finanční komenzaci za nekvalitní službu za měsíc březen (týden internet vypadával každý půl hodiny a technik se mi ozval až po týdnu co jsem závadu hlásil) no samozřejmě závada vyšuměla jako vždy po pár dnech, technik nic nevyřešil tak jsem dostal dobropis s tím, že jsem se domluvil, že částku 100 Kč strhnou z následující faktury. Samozřejmě se tak nestalo a obdržel jsem vyúčtování bez slevy tak jsem je 3 dny žádal aby mi poslali platnou fakturu, že jsem obdržel neplatnou a že ji tedy nemohu uhradit a to jsem hlásil hned jak přišla, týden před splatností... Samozřejmě ze strany ČRa odpověď, že to nejde bla bla bla a že to mam zaplatit přes účet. Odepsal jsem že to nebudu platit přes účet, že od nich chci platnou fakturu. No tak jsem se s nima 3 dny dohadoval, nakonec jsem šel na poštu a vyplnil složenku a vše poslal a vše jsem jim nahlásil.. No a samozřejmě to dopadlo v můj neprospěch, že by msta? Vyúčtování za duben mi přišlo včera (19. 5.) se splatností dne 22. 5. (3 dny trvá tak akorát převod peněz ale máme tu víkend a nepoletim na poštu hned ten den, práce atd) no a vyúčtování obsahovalo položku 50 Kč bez DPH za vystavení upomínky za pozdní platbu :-D Tak že super ironie, pozdrží se to kvůli neschopnsti pracovníků ČRa, já to odnesu, musim platit 80 Kč navíc a ještě mi kouzelníci pošlou další vyúčtování takovým stylem, že nejsem schopen službu uhradit včas tak že je mi jasný že další faktura bude obsahovat další poplatek za vystavení upomínky :-D Vše jsem hlásil na jejich naniclinku kde mi řekli at to reklamuju. Hodně podobný zkušenosti s jednáním ČRa má i můj kamarád a už je na půl cesty aby to bylo v TV, tak že doufam že na to TV bude mít brzy volný čas.

jikos (13.5.2009 15:50:59)

Bohuzel nikoliv. Vseobecne podminky [1], s jejichz znenim podepsanim smlouvy zakaznik souhlasi, stanovi, ze poskytovatel neni odpovedny za zadne hmotne skody, vcetne usleho zisku, ktere jsou zpusobeny technickou zavadou na strane poskytovatele. [1] http://www.radiokomunikace.cz/cs/download/cra-podminky-vseobecne.pdf

wennda (14.5.2009 07:53:33)

spatne sis precetl ty podminky je tam napsano ze v pripade technickeho problemu ma cra standartnin dobu na ostraneni zavady coz je dle obcanskeho zakoniku maximalne 30 dni pokud i presto pretrvava nemoznost pouzivat sluzbu v souladu se specifikacemi coz neni v tomto pripade zaleyitost agregace ..tak je primo v podminkach ze smlova je neplatna nebo se jeji platnost ukoncuje ... neco jineho je ze ti nepude net 8Mbia ale jen treba 4mbit a mel bys jako ze platit za 8 muzou tvrdit ze agregace a blabla ale i to je nesmysl protoze pokud se linka vubec nesynchronizuje na 8 mbit je zrejme ze technicke pdominky neumoznuji na lince zridit dsl sluzbu tak aby mohla byt funknci a tim je smlouva neplatna .. aresit se to da mnoha zpusoby bud pres ctu napises zadost zaplatis 100kc poplatek a ty s nima vyjebaj a nebo pres pravnika ... v tomto pokud linka chybuje tak a neni ji mozne upravit tak aby se tak nedelo na strane poskytovatele

Tomáš (14.5.2009 09:05:08)

Jasný, jenže realita je úplně jiná. Mam tu dopisy od ČRa, kde mi na mojí reklamaci píšou že smlouva neni možná zrušit jednou stranou ale že mi vyjdou vstříc a když zaplatim asi 2800 Kč tak že ji zruší... Prostě jednání prasat, já se takhle jednou zachovat k zákazníkovi tak mi dá dělo ještě než to dořeknu ale prostě ČRa to je mongolsko jak blázen, nikdo nic neví, nikdo nic neumí, vše je ok ale hlavně plať. Ještě když mi každej technik odsouhlasí že na jejich dohledu ty výpadky vidí ale bohužel proměřili linku a ta je ok tak že nic, řešení neexistuje a ještě mi řeknou, že 2-3 výpadky denně jsou v normě, to jsem byl už hotovej... Místo aby se snažili držet zákazníky tak na ně prostě se.ou. Nechci žádnej nadstandard, jen to co platim ale ani toho se u ČRa nedočkam. KAždej den 6 výpadků ale nikdo s tim nic neudělá, hlavně jsem přesedlal z wifi za 300 (asi před třema rokama) na ADSL za 850 (pevná vč.) abych měl klid od výpadků ale hodně jsem se spletl.. A to mam ADSL převážně kvůli online hraní....Já se ani nedivim že se kolikrát stane že někdo naběhne do nějaký společnosti a někoho tam zastřelí nebo zbije, tohle fakt neni normální.

(17.5.2009 07:39:55)

Původně jsem byl u Novery a protože ČRa nabízela nižší sazbu za vyšší rychlost (u mne přechod z 6 M na 20 M), tak jsem požádal o zřízení. Bohužel moje chyba, kterou jsem si uvědomil pozdě, mohl jsem požádat o proměření linky ještě před převodem a zjistit jakou je schopna přenášet max. rychlost - bláhově jsem si myslel, že když se vynechá ústředna O2, že se to zlepší - tehdy jsem dosahoval na lince 6M konstatně 2,850 +/- 100 M . Po převodu k ČRa po první reklamaci o nízkém datovém toku bylo teprve řečeno, že bohužel chyba není na jejich straně a je to dáno stářím rozvodů a vzdáleností od ústředny přestože jsem v centru CV a k ústřeně je to méně než 1000 metrů. Na základě tohoto měření mi ČR nabídla nižší sazbu za linku 8M s novou smlouvou a s datem, od kterého opět běží výpovědní lhůta. Několik týdnů to běželo bez problémů a z ničeho nic se linka začala rozpadávat až několikrát za den a v noci ještě častěji ( po cca 2 - 3 minutách se spojení samo obnovilo ). Po opětovné stížnosti , ČRa vadu odstranila - všiml jsem si jen že místo 8 M mám nastaveno spojení na 4 M (o nic nejde stejně to víc než 2,8 neudělá) a z konstantních 2,8 M se to občas sníží na chvilku ( cca 5 -10 minut) na polovinu - rozpady definitivně skončily. Bohužel nejsem spokojený a protože platím dvě připojení (jako živnostník v kanceláři a jako občan doma) uvažuji o jiné úspornější alternativě pokud není možná vyšší rychlos než 2,8 - přechod na bezdrát s jedním placením . Že by O2 v CV přešlo na optický kabel silně pochybuji, přestože mi páteřní rozvody vedou v chodníku půl metru od RD.

Tomáš (17.5.2009 14:54:32)

Jen ještě dopíšu, že tohle neni útok na ČRa, ale jen zkušenosti od dlouhodobého uživatele jejich služeb a napsal jsem to sem proto, že když jsem já přemýšlel o poskytovateli inetu, tak jsem se radil tady, tak jen předávam moje zkušenosti. Nepíšu to tady jen tak z nudy nebo po měsíční zkušenosti a nejsem lobbista O2.

Ahoj. (2.6.2009 22:04:43)

Ahoj.Byl jsem taky kdysi zákazníkem ČR a měl jsem stejné problémy.Pak jsem od nich odešel k O2 a problémy byly stejného charakteru s rozdílem že O2 měla aspon bezplatnou linku.Tak do všeho třetího jsem pořídil volného a ejhle,stejný problem,výpadky placená linka na techniky atd.Tak jsem začal skoumat v čem nebo v kom to je, ten problem.Nakonec technik zjistil,že problem byl ve vedení a pak částečně routerem.Prostě když pršelo,tak mi internet padal,byly narušeny kabely vedení,při propojení ne jiný pár se mi internet zlepšil ale občas se stejně odpojil,tak jsem na doporučení technika od O2 pana Soukupa koupil router Zyvel 660 a bylo po problemu,mohu jen doporučit tento router,na aukru se dá sehnat za 99kč plus poštovné,taky jsem ho tam pořídil.Timto bych chtěl panu Soukupovi poděkovat,je to fakt MACHR.Ahoj.