MilanF1 (21.7.2009 20:50:09)
Zdravím, s O2 jsem měl doposud jen dobré zkušenosti. Jenže ted vyvstal problém. Stěhuji se z vesnice X do Y, na X jsem dal rušit přípojku - telefon a net - ale je tam měsíční výpovědní lhůta - OK to ještě beru. Na Y mi již týden běží net a chtěl jsem O2 TV Start, objednal jsem to na ves Y a zakoupil STB. Všechny fakturační údaje mám však zatím na X a nějaký vůl zřídil TV na X, takže ted jsem měl víc jak půlhodinový hovor s techniky a obchodním oddělením, jak to udělat. Oni musí dát novou objednávku, ale nějak tam nacpat STB - ale já už jeden mám. Tak to udělali tak, že mi pošlou STB, ale já ho nepřijmu, přitom mi služba O2 TV zůstane aktivní a pojede s tím STB co již mám. No jsem zvědav, zda to tak vyjde, protože vytáhnout zase 3k, no to potěž. Asi to způsobila lidská chyba a pyká koncový uživatel. Hlavně, že mám v ruce smlouvu, kde je objednávka do vsi Y :-(