Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > T-Mobile odkoupí 170000 klientů ČRa z řad domácností!

T-Mobile odkoupí 170000 klientů ČRa z řad domácností!

děvka neprodejná (16.9.2009 15:11:21)

http://ekonomika.ihned.cz/c1-38326130-t-mobile-si-koupil-170-tisic-klientu-zacne-rozvijet-internet-pres-pevnou-linku

HNF (20.9.2009 10:54:47)

Stejne jako si pred tim koupili klienty GTS Novera vcetne me. Doufam ze ruzova teecka vymysli nejake pekne double nebo triple play, ze to neni jen kvuli tomu aby si navysili pocet zakazniku.

bogus (20.9.2009 22:00:48)

Pokud jsi byl u GTS, to znamená že už jsi u TMobile skoro půl roku. Co nějaký zkušenosti, třeba se servisní podporou nebo kvalitou služeb?

HNF (20.9.2009 22:59:24)

Nejsem, zapomneli na mne a migrovali az kdyz jsem jim volal co jako bude. Jsem u nich teprve 2 mesice a za tu dobu ADSL nevypadlo, takze bohuzel zadnou zkusenosti neposlouzim. Koneckoncu na podporu GTS jsem nevolal nikdy a to jsem u nich byl 5 let. Chybi mi mailhosting a webhosting, ktery jsem mel u GTS zdarma.

xyz (27.5.2010 14:12:29)

asi někomu dost umyli hlavu, neboť GTS tahá malé zákazníky zpátky. Prodej ADSL malým koncovým zákazníkům je opět v provozu. Informace z 15.04.2010

Anonym (4.10.2009 19:17:54)

odkoupi i premium adsl klienty??

Anonym (9.10.2009 00:37:26)

Samozřejmě. Všechny klienty ADSL a telefonních služeb z řad domácností. Takže i všechny co mají Premium. Nechají si jen firmy a svůj hlavní byznys - vysílání do éteru. Prostě jim nějací děsně "expertní" marketingoví poradci "poradili", že si klienti pod jménem Radiokomunikace ani po zrušení značky BlueTone pořád nepředstavují poskytovetele internetu, ale televizi a rádio - no na to nepotřebovali experty, stačilo se porozhlédnout okolo - a zřejmě z tohoto prapodivného důvodu se rozhodli všechno prodat a vrátit se k tradičnímu řemeslu.

Jirka (20.10.2009 15:46:45)

Bohužel se u ČRa opakuje prakticky totéž již potřetí. Nejprve založili Paegas a poté ho prodali T-Mobile, potom založili pevného poskytovatele Contactel a prodali nepoužitelné GTS Noveře (!!!!mám s nimi z firmy bohaté negativní zkušenosti!!!!). A teď nás prodali T-Mobilu. Já už s touhle společností nechci mít do budoucna nic společného. Vždycky nalákají lidi a pak to prodají. Ikdyž kdoví, jestli si nepolepšíme - zákaznická podpora ČRa pro domácnosti je příšerná (navíc placená!). Mám od ČRa jen Premim ADSL bez pevné linky asi tři roky, třikrát jsem tam nedávno volal, že chci převést od O2 také pevnou linku, úplně marně - asi nemájí zájem, nejsou schopni mi poslat ani papíry. Takže až zase budou České radiokomunikace něco zakládat a lákat lidi, tak radím PRYČ OD TOHO!!!!

chachar (4.11.2009 02:24:02)

Souhlasím. Zákazník samozřejmě přijme jen takovou cenovou nabídku, která ho vůbec osloví, to už je trh. Ale jako samozřejmost se očekávají i takové věci, jako určitá stabilita subjektu poskytovatele jako firmy (tedy že nebude měnit majitele a tím i fakturační údaje každý měsíc), anebo podpora v případě problému s dostupností zaplacených služeb a to ZADARMO. Ne aby člověk kromě toho, že platí za služby které mu nejsou poskytovány platil ještě i za to, aby se jich vůbec domohl. A když se o T-Mobilu (tak se aspoň ISP jmenuje tento týden) ví, že neumožňuje odstoupit od smlouvy se závazkem, kterou z nějakého důvodu zákazník začne považovat za nevýhodnou ať už kvůli ceně nebo kvalitě - no pak je opravdu lepší k takové firmě vůbec ani nejít. Je to pěkná bída, ten český trh s ADSL.

chachar (4.11.2009 02:24:02)

Souhlasím. Zákazník samozřejmě přijme jen takovou cenovou nabídku, která ho vůbec osloví, to už je trh. Ale jako samozřejmost se očekávají i takové věci, jako určitá stabilita subjektu poskytovatele jako firmy (tedy že nebude měnit majitele a tím i fakturační údaje každý měsíc), anebo podpora v případě problému s dostupností zaplacených služeb a to ZADARMO. Ne aby člověk kromě toho, že platí za služby které mu nejsou poskytovány platil ještě i za to, aby se jich vůbec domohl. A když se o T-Mobilu (tak se aspoň ISP jmenuje tento týden) ví, že neumožňuje odstoupit od smlouvy se závazkem, kterou z nějakého důvodu zákazník začne považovat za nevýhodnou ať už kvůli ceně nebo kvalitě - no pak je opravdu lepší k takové firmě vůbec ani nejít. Je to pěkná bída, ten český trh s ADSL.

chachar (4.11.2009 02:24:02)

Souhlasím. Zákazník samozřejmě přijme jen takovou cenovou nabídku, která ho vůbec osloví, to už je trh. Ale jako samozřejmost se očekávají i takové věci, jako určitá stabilita subjektu poskytovatele jako firmy (tedy že nebude měnit majitele a tím i fakturační údaje každý měsíc), anebo podpora v případě problému s dostupností zaplacených služeb a to ZADARMO. Ne aby člověk kromě toho, že platí za služby které mu nejsou poskytovány platil ještě i za to, aby se jich vůbec domohl. A když se o T-Mobilu (tak se aspoň ISP jmenuje tento týden) ví, že neumožňuje odstoupit od smlouvy se závazkem, kterou z nějakého důvodu zákazník začne považovat za nevýhodnou ať už kvůli ceně nebo kvalitě - no pak je opravdu lepší k takové firmě vůbec ani nejít. Je to pěkná bída, ten český trh s ADSL.

Chose (27.1.2010 19:46:48)

Dnes už je jasné jak to dopadlo,samozřejmě špatně pro zákazníky.