Milan Kolář (7.2.2010 17:29:10)
Včera jsem psal o problému s rychlostí přes ADSL, která nepřekročila za poslední cca 4 dny 125 kbit/s. Dnes jsem tam již zavolal, protože rychlost klesala na cca 50 kbit/s. Nad očekávání vyšli ochotně vstříc, podívali se na to a zjistili, že problém nastal u nich. Během několika málo minut dali vše do pořádku k mé plné spokojenosti. Děkuji.
Anonym (8.2.2010 15:09:00)
jak rikam, kdyz se clovek ozve a chova se slusne tak se reseni vzdycky najde :)
Petr (11.2.2010 04:18:49)
no ja nevim zkousel jsem resit svoje pripojeni kdy jsem se na pripojeni 16mb nedostal na mereni pres 4 vyslali teechnika ktery zjistil ze je vse v poradku a rychlost se ustalila na nejaky 8-9 ale i tak mi to prijde na 16mb malo :-(
Anonym (13.2.2010 13:47:24)
No malo to asi je, ale budte rad. Vetsina lidi by za takovou rychlost byla rada. On je take problem v tom, ze v mnoha budovach patri vnitrni rozvody majitely budovy a ten do nich samozrejme nechce rvat penize....mnohdy je vymena rozvodu za UR nerealna z duvodu nemoznosti provest prace takovehoto formatu v chranene oblasti ci na chranene budove....toto je treba velmi casto probirany problem na P1
kazisvět (2.4.2010 09:48:27)
jakého poskytovatele máte?
V poslední době funguje dobře v reklamacích rychlosti O2, stížnosti jsem slyšel na Volného.
kazisvět (2.4.2010 09:48:50)
jakého poskytovatele máte?
V poslední době funguje dobře v reklamacích rychlosti O2, stížnosti jsem slyšel na Volného.