Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > T-Mobile ADSL zkusenosti jak vam jede?

T-Mobile ADSL zkusenosti jak vam jede?

Ripper (28.3.2010 23:34:03)

Mam problem ze posledni dobou ma internet tzv.vypadky. Znamena to ze treba mam pusteny internet a najednou prestane nabihat stranka, nenacte se. Proste prestanou tect data. Udelam restart routeru a zas to jde. Tohle udela i treba 2x, 3x behem 24h. Co jsem spadal ciste pod CRA tak tyhle problemy nebyly. Internet jel v kuse. Tam byl jen jednou problem, kdy u stareho modemu Edimax (jiz jsem dal pryc) uz casto nesel internet. Takze jsem mel porad ucpany jisty port a firmware uz ktomu nebyl, moznost udelat upgrade. Tudiz mam soucasne asi pres pul roku router Cisco WAG160N se kterym problemy pry nejsou. Zkousim zatim sehnat novejsi firmware nez je posledni 03/09/2009 Ver.1.00.15 ETSI (Annex B). Mam Premium ADSL 20 480/1 024 kbit/s a zvlast jsi platim telefoni linku spolecnosti Telefonica O2. ----------------------------------- T-Mobile me napsal pak tohle: Na základě kontroly databáze Vám sdělujeme, že v současné době využíváte službu Premium ADSL 2048/512 SPV. Po ověření údajů ve Vaší registraci Vám můžeme nabídnout možnost pomocí Dodatku ke smlouvě přejít přímo na službu Premium ADSL 2008 20480/1024 SPV s agregací 1 : 50 za cenu 699,- Kč vč. DPH. Tato změna je ale podmíněna novým smluvním úvazkem na 12 měsíců. Pro využívání nové rychlosti připojení je třeba vlastnit modem podporující technologii ADSL 2+. Potřebné informace je možné ověřit přímo na modemu nebo v jeho příbalových materiálech. ----------------------------------- Tak CRA ty me net normal prehodily na 20 Mb/s aniz by se muselo neco podepsat. Mam ho porad tak pac bych jinak tezko nameril neco kolem 12 Mb/s. Asi se nejaka slecna tam ridila jen co ma napsany v dabatazy. ADSL 2 + to bez komentu :) Takze chtel bych se zeptat jestli taky mate ADSL 20 Mb/s od T-Mobile a podobny problem?

Ripper (29.3.2010 00:34:25)

Ted prikladam mereni netu krace po pulnoci datum 26.03.2010. Premium ADSL 20 480/1 024 kbit/s T-Mobile: rychlost.cz: Download:9 241,99 kbit/s (1 155,25 kB/s) 1 výborné, Upload: 743,34 kbit/s (92,92 kB/s) 2 velmi dobré, Web odezva: 18.6ms20.1ms27.9ms 1 výborné, Stabilita: 30.5 %. speedtest.net: http://www.speedtest.net/result/764198805.png

MartinTC (2.5.2010 17:05:40)

čuste! já mám také t-mobile adsl a to jen rychlost 8mbit. po zavedení (cca před 2 měsíci) mi to běželo rychlostí max. 5mbit. na infolince mi bylo řečeno, že je to tím že jsem daleko od ústředny a tudíž 5mbit je opravdu max. rychlost. to se dá pochopit (bydlím na maloměstě), takže jsem se s tím spokojil. net šlapal těmi 5 mbit dobře... ale posledních 14 dní je to běs a hrůza - rychlost mám kolem 1 mbit po večerech, přes den max. 2mbit. samozřejmě jsem volal na na infolinku a bylo mi řečeno, že se to vyřeší a technické oddělení se mi ozve. zatím se (samozřejmě) nikdo neozval.

georgyi (2.5.2010 23:38:01)

je to s tim cim dal tim lepsi. dneska asi 12 uplnych vypadku a rychlost se hrabe mezi 0-4 megabitama. o odezve ani nemluve, drivejsi do 12ms maximalne, a dneska kolem 60ms... jeste me budou chvili sr*t a asi vratim k o2 (coz by me ale v zivote nenapadlo, ale holt casy se meni)

Radim (9.6.2010 15:24:33)

Mam router Zyxel a Premium ADSL 8MB a asi jako vsem ostatnim - pada to a pada. U CRA zadne problemy nebyly. Proste co s tim ten T-mobile udelal, to je naprosta tragedie :-(

YMAN (16.6.2010 20:08:16)

Měl jsme to podobné. Po nedobrovolném přechodu k TM se po čase začal modem při "zatížení" restartovat(stahování, video ve vysoké kvalitě atd). Po několika nikam nevedoucích hovorech s operátorama, jsem byl předán na "specialisty" techniky, ten mě zavolal za dva dny, nechal mě 15 minut vykecat a pak řekl že nechá přeměřit linku. Další den mě volal, že linka je OK a že pošlou technika. Další den přijel technik...od O2!!! Testnul to křížem krážem(jeho modem na linku, moje PC na jeho modemu atd) a v podstatě si neseděl Siemens CL-010(ještě od RA) a "něco venku" a závada je tedy u poskytovatele. Vrcholem bylo že si TM výjezd zaúčtovalo...následná reklamace rovnala se ztráta času a nervů. Tož jsem si onehdá řekl ... linku mám v podstatě od O2, jezdí mě sem jejich technik tak to už můžu bejt rovnou u nich a ještě mě to vyjde o dost levněji. TM si ale stejně ještě zaprudil v podobě lhůta 3 měsíců a 20 dotazů proč chci pryč. Jako u RA jsem si nemohl téměř na nic stěžovat(přes 4 roky) , ale to to, to to je prostě těžká odrbávačka(jasně to je všude, ale u TM extra) na uživatele, absolutně bez základního zázemí a péče o zákazníka. Nevím proč se TM ere do všeho.

Robert (14.9.2010 17:32:27)

Od té doby co převzal ADSL zákazníky od ČRA (Bluetone) T-mobile, je to čiré ZOUFALSTVÍ, zejména při řešení technických závad má člověk prostě smůlu. Změnili např. IP adresu, ale už se nikdo po měsíčních urgencích neobtěžuje nastavit původní reverzní záznam (Business tarif s pevnou IP). Infolinka slibuje vždy kontakt technika do druhého dne, fakt je ten že na to prostě kašlou. Je vidět, že to vzal do ruky opravdu někdo velký a zkušený :-/ Vřele doporučuji zvážit tohoto operátora, bohužel my s nimi jsme nuceni skončit.

Mario (10.11.2010 14:30:22)

Tak se taky přidávám k těm, kdo není zrovna s T-Mobile 2x spokojený. Měřenou vzdálenost od ústředny (technikem O2 přímo z místa mého bydliště) mám 1596m. Člověk by řekl ideál a tak jsem pořídil 20480/1024 Kbit od ČRa. Modem s ústřednou synchronizovaný na cca 18Mbit/1Mbit, rychlosti tomu celkem odpovídající. Po převedení pod T-Mobile jsem zaznamenal pokles rychlosti a to už na úrovni synchronizace modemu s ústřednou, který se ani po opakovaných restartech nespojí na více než cca 12Mbit. Rychlost stahování tomu pochopitelně odpovídá. Už více než týden s nimi po telefonu řeším reklamaci, kde se mi opakovaně dostává odpovědi "Změnili jsme nějaké nastavení, už by vám to mělo jet". Samozřejmostí jsou výmluvy, že jsem daleko od ústředny a že lépe to fungovat nemůže. Vracím odpověď, že za dob ČRa to fungovalo a také zmiňuji naměřenou vzdálenost od ústředny. Provedu restart modemu, výsledek stejný. Telefonát a odpověď se opakuje. Předávají mě na tzv. "specialisty", kteří mě telefonicky kontaktují a ujišťují mě, že znovu prověřili linku a vše se zdá být v pořádku, vč. toho, že rychlost mám nastavenou na 20Mbit. Ve snaze vysvětlit dotyčnému, že těžko můžu dosáhnout rychlosti 20Mbitu (i řekněme s přihlédnutím na agregaci), když už modem s ústřednou se mi spojí pouze na 12Mbit. Nechal si ode mě říct typ modeu (Zyxel P-660R, ADSL2+), zeptal se na stáří modemu (cca 4 roky) a řekl mi, že problém bude z 90% v něm, že v něm mohlo něco "odejít" a že jestli můžu, ať vyzkouším jiné modemy. Teď o víkendu jsem vyzkoušel 2 jiné, Zyxel P-660HW v3 a celkem sofistikovaný D-Link 2741b. Výsledek - stále stejné, synchro modemu s ústřednou 12-12,5Mbit max. Hlásím tato měření zpět na reklamace, kde se mi dostává opět odpovědi, že z jejich strany je všechno v pořádku, nastavená rychlost 20Mbit a že tedy nechají linku prověřit přímo u O2. Včera mi (bohužel z neznámého čísla) volal technik O2 a že reaguje na hlášenou závadu rychlosti ADSL a že jestli by mohl ve 14h téhož dne přijít ke mně na kontrolu a prověření. V uvedený čas jsem nemohl a tak jsem se pokusil přeložit jeho návštěvu na pozdější hodinu. Řekl, že musí prověřit, zda to půjde a ozve se mi zpět. Neozval. Dnes mi přišla od T-Mobile SMS, kde se píše (cituji doslova): Vážený zákazníku, Vámi hlášené potíže s rychlostí internetu ADSL jsme znovu prověřili. Byla změřena rychlost Vaší linky přímo na ústředně. Naměřených 10Mbit/s odpovídá agregaci 1:50, která je dle podmínek služby uplatňována. Linka je plně v pořádku. Váš T-Mobile. Myslel jsem si, že se dál pustím do vyjednávání o dosažení svého, ale jak tak procházím tyto a podobné příspěvky tak vidím, že si nic nepomůžu, že stejně tak jako ze mě dělají blbce z většiny svých zákazníků a že tohle nikam nevede. Ještě jsem zapoměl zmínit, že za uvedenou službu platím historicky 899,- Kč s DPH/měsíc a nůj prvotní důvod mého telefonátu k nim nebyl ani tak řešit reklaamci pomalého internetu, ale ukončit s nimi smluvní vztah (nejsem již vázaný dobou užívání). První co následovalo byly otázky "Proč a nač" a následovala nabídka slevy 30% z měsíčního paušálu za podmínek, že zůstanu. V tu chvíli se mi to zdálo zajímavé a tak jsem odpověděl, že jsem ochoten o tom uvažovat za předpokladu, že se zlepší, resp. alespoň vrátí kvalita poskytované služby na původní úroveň. Mezitím, co řešíme reklamaci, už mi domů přišly smlouvy k podpisu, kde je ale sleva 30% podmíněna novým závazkem na 24 měsíců, o čemž paní v telefonu pochopitelně nemluvila. Je to výsměch, zcela degradovali provozní sítě ADSL převzaté od ČRa a jak tak čtu, tak vesměe všem zpívají tu stejnou písničku.

David (14.11.2010 16:54:05)

Musím se přidat,mám dsl od T-mobile a internet mi skutečně funguje tak tři dny v týdnu..V jednom kuse to vypadává,nemůžu už nic stáhnout,protože se to kolikrát přeruší a to už je na vztek.. Někdy to naskočí až po třetím resetu modemu..Nikdy u ČRK tyto potíže nebyli! Ještě platím nehoráznou sumu 699 za nic..Zítra posílám výpověd a pryč od nich..

YMAN (16.6.2010 20:06:07)

Měl jsme to podobné. Po nedobrovolném přechodu k TM se po čase začal modem při "zatížení" restartovat(stahování, video ve vysoké kvalitě atd). Po několika nikam nevedoucích hovorech s operátorama, jsem byl předán na "specialisty" techniky, ten mě zavolal za dva dny, nechal mě 15 minut vykecat a pak řekl že nechá přeměřit linku. Další den mě volal, že linka je OK a že pošlou technika. Další den přijel technik...od O2!!! Testnul to křížem krážem(jeho modem na linku, moje PC na jeho modemu atd) a v podstatě si neseděl Siemens CL-010(ještě od RA) a "něco venku" a závada je tedy u poskytovatele. Vrcholem bylo že si TM výjezd zaúčtovalo...následná reklamace rovnala se ztráta času a nervů. Tož jsem si onehdá řekl ... linku mám v podstatě od O2, jezdí mě sem jejich technik tak to už můžu bejt rovnou u nich a ještě mě to vyjde o dost levněji. TM si ale stejně ještě zaprudil v podobě lhůta 3 měsíců a 20 dotazů proč chci pryč. Jako u RA jsem si nemohl téměř na nic stěžovat(přes 4 roky) , ale to to, to to je prostě těžká odrbávačka(jasně to je všude, ale u TM extra) na uživatele, absolutně bez základního zázemí a péče o zákazníka. Nevím proč se TM ere do všeho.

YMAN (16.6.2010 20:06:44)

Měl jsme to podobné. Po nedobrovolném přechodu k TM se po čase začal modem při "zatížení" restartovat(stahování, video ve vysoké kvalitě atd). Po několika nikam nevedoucích hovorech s operátorama, jsem byl předán na "specialisty" techniky, ten mě zavolal za dva dny, nechal mě 15 minut vykecat a pak řekl že nechá přeměřit linku. Další den mě volal, že linka je OK a že pošlou technika. Další den přijel technik...od O2!!! Testnul to křížem krážem(jeho modem na linku, moje PC na jeho modemu atd) a v podstatě si neseděl Siemens CL-010(ještě od RA) a "něco venku" a závada je tedy u poskytovatele. Vrcholem bylo že si TM výjezd zaúčtovalo...následná reklamace rovnala se ztráta času a nervů. Tož jsem si onehdá řekl ... linku mám v podstatě od O2, jezdí mě sem jejich technik tak to už můžu bejt rovnou u nich a ještě mě to vyjde o dost levněji. TM si ale stejně ještě zaprudil v podobě lhůta 3 měsíců a 20 dotazů proč chci pryč. Jako u RA jsem si nemohl téměř na nic stěžovat(přes 4 roky) , ale to to, to to je prostě těžká odrbávačka(jasně to je všude, ale u TM extra) na uživatele, absolutně bez základního zázemí a péče o zákazníka. Nevím proč se TM ere do všeho.

georgyi (7.4.2010 22:14:58)

Presne tak, je to naprostej des. S CRa jsem mel vypadek tak maximalne jednou za rok. Ted je to tak po 14ti dnech. Net funguje, ale proste najednou se nenacte stranka a treba pulhodiny se stim nic neda delat. Restart modemu zridkakdy pomuze. Flakaj se s napravenim situace treba cely vikend. Musim podoktnout, ze jsem v Praze s drive vybornym pripojenim. Problem byval v souctu treba 2hodiny za rok. Ted je to tak, kdyz se rozpocita 12hodin za tyden, co si nemuzu byt jisty ze pujde internet kontinualne. Kdybych se nebal ze odchod k O2 bude krok z blata do louze, tak okamzite odchazim. Vsichni si to poradne rozmyslete, pod krasnou reklamou se skryva naprosto shnily produkt. A to rikam jako spokojeny mobilni zakaznik T-mobilu, ale ten pevny internet vubec nezvladaji. Dalsi s cim me stvou ze si uctujou stovku za jeden den opozdenou platbu. Zmena fakt k lepsimu (u CRa internet fungoval zadny sikanovani za opozdenou plabtu, u T-mobilu internet nefunguje a nevedej za co by jeste chteli zavest poplatek). Jinak me rychlost nepoklesla po prechodu vubec, ale to je naprosto na nic, kdyz to neni stabilni pripojeni.

georgyi (7.4.2010 22:19:14)

sem se tak vytocil kvuli tomu, ze jsem ti zapomnel odpovedet na tvou primo polozenou odpoved. Chtel jsem si 20ku dat, ale zavazek na rok u tehle neschopnejch hovad, nespad jsem na hlavu, ale na.. A ty si dej pozor s tim..

anonym (13.4.2010 09:23:17)

tak skus to O2, zřizují to teďka bez závazku takže to mužeš kdykoliv zrušit, akorát je tam měsíc výpovědní lhůta

Pepa (26.4.2010 13:35:43)

Problém s výpadky jsem měl i já po "dobrovolném" přechodu k T-mobilu.Mám původní ADSL od ČRA 8M a celý měsíc březen to mělo různé výpadky. Shodou okolností jsem doma musel měnit wifi router Edimax za jiný a bylo po problému.Možné tedy je, že Edimax a T-mobile nejdou dohromady. A taky nejde dohromady ADSL převedené od ČRA k T-mobilu s jejich sloužbou 2v1. Bordel..

Petr Ostrava (4.5.2010 10:58:40)

To je neskutečné jak může společnost T-MOBILE zdrbat (a to je opravdu moc, hodně moc slušně řečeno) ADSL přípojku. Tento poskytovatel se se svou službou vrátil o 5 let zpátky, ale s tím rozdílem, že dnes nejsou schopni vyřídit reklamace které mám min. 1-2x měsíčně, což je ještě horší než tehdy. A další perla. V září 09 jsem podepsal pro lepší podmínky roční smlouvu s bývalýma ČRA kdy ADSL připojení bylo vpořádku a byl jsem vcelku spokojený. Ovšem od chvíle kdy je naším poskytovatelem T-MOBILE mi neustále internet vypadáva, rychlost, neskutečně kolísá a spomaluje na 1Mbit/s i méně, když platim 8Mbit/s. Pravda agregace 1:50 má na rychlost vliv, zajmavé je, že u ČRA mi nespadla pod 5Mbit/s a inter. vypadával jen vyjímečně. Proto jsem již podal několik reklamací a nakonec výpověď pro nedodržení smlovy z jejích strany. Bylo mi odpovězeno, že z jejich strany je vše vpořádku a v normě, podotýkam v normě. Prot chci-li uskutečnit výpověď musím zaplatit pokutu 4500,-Kč Takže nechci nikomu nic vymlovat, ale při dnešní konkurenci si myslím,že je možné se dát jinou cestou. S pozdravem P. Ostrava

Dexter (25.5.2013 21:30:39)

Platime za 8mb od t-mobile, ale sou to takovy KURVY, ze nam poskytnout 2mb pripojeni max, bezna doba pripojeni je okolo 15 minut, nejdele to bylo 6 hodin, pak vzdy ukonceni spojeni ze strany poskytovatele... T-Mobile jsou strasny hovada, opravdu. Technik mi nuti, ze je problem v rozvodne, kde se musi provest "ladeni". To se provede, internet "funguje" 2 dny a pak z5 vse pri starem... Opet a opet kontaktovani t-mobile, kde se mi snazi rict, ze je vse v poradku, 10x me prepoji a to, ze by mi zaplatili 20ti minutovy rozhovor o nicem, to je ani nenapadne... T-Mobile je asi tak to nejhorsi, co se internetu tyce.