Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Aktuální zkušenosti s T-Mobile

Aktuální zkušenosti s T-Mobile

anonym (22.9.2010 09:34:19)

Tak Vám píšu menší zážitek svelkým ADSL od T-Mobilu. Já si na rychlost stěžovat nemůžu, protože mi 8Mbit/s lítal 6,8Mbit/s. Ale s CRA to jelo přece jen na max. Až do minulého úterý, kdy se velké T rozhodlo, že mi přidělí novou IP adresu. A jak to ti filištíni vyřešili? Jen změnili IP adresu a zbytek nechali tak. Takže mám IP 78.x.x.x s maskou 255.0.0.0 a s degGW 85.x.x.x. To se asi není co divit, že se nedostanu na net. Ohlásil jsem to hned jak sem na to přišel. Jediné co jsem se dozveděl, že se to začli řešit. Ve čtvrtek jsem se dozvěděl, že chyba je odstraněna resetováním koncového zařínení na jejich straně(Asi DSLAM). V pátek mi bylo zděleno, že je to hromadná chyba, že se to řeší. A já jsem stále bez netu. Ještě, že jsem přešel k CRA před víc jak rokem. Tak asi se budu muset vráti zpět k 02. Nic jiného mi asi nezbude.

"spokojeny" (22.9.2010 10:33:36)

Trošku přileji olej do ohně. 10.8.2010 jsem s T-mobilem podepsal smlouvu na ADSL internet k mému paušálu s tím, že do měsíce bych mi měli službu zřídit. Už při podpisu mě měsíc na zřízení docela udivil, ale říkal jsem si ok, linky jsou O2 tak musí být delší zřizovací čas. Před 14-ti (středa 8.9.) dny mi dorazil modem, nemusím zdůraňovat jak jsem už po netu lačnil (potřebuju občas něco udělat do práce). S modemem jsem přiběhl domů připojím a ..... nic. Volám na linku a paní mi řekla, že ještě není aktivní linka ADSL ale že mi ji aktivuje a vše bude OK do 15 minut a ejhle nebylo, modem stále nedostává adresu. Po testech, které technici pustili na linku jsme se s technikem dohodli, že modem vyměním za jiný kus. V pátek jsem modem vyměnil a stále nic, nedostává adresu, už mi docházela trpělivost a tak jsem zase volal, prej že to prověřej a nejpozději v pondělí se mi ozve technik. Samozřejmě to skončilo tak, že jsem v úterý s "žílou na čele" volal sám, ať mi řeknou, kam se mám obrátit abych ten model strčil do .... tomu komu to patří. S tím, že mě O2 nabídlo, že to do 3 dnu budu mít od nich. Paní mě ukecala ať počkám do pátku, že v pátek zavolá a domluvíme nějakou kompenzaci, ok. V pátek mi zavolala jestli už internet funguje, samozřejmě nefungoval. Tak jsem se zeptal co mi teda nabídne za kompenzaci, prej že ona nemůže že musí reklamační oddělení, které se mi ozve ale až někdy v příštím týdnu. Naprosto zoufalý jsem jí řekl, že pokud se mi neozvou do pondělí večer, tak modem zabalím a pošlu jim ho zpět. Do včerejška se nikdo neozval. Večer jsem to neunesl a volám na linku, že ať mi řeknou co mám s tou jejich "super" službou dělat a kdy se mi konečně ozvou z reklamačního - reklamační má na to 30 dní ano opravdu zase měsíc mě kontaktovat, to už jsem neunesl a říkám jak mám korektně vypovědět smlouvu, aby co nejdříve mohlo nastoupit O2, prej se to řeší s reklamačním, které se mi samo ozve.... nakonec jsem to nevydržel, mají čas do dnešního večera mě kontaktovat/vyřešit problém jinak jim zabalim i svojí simku a pošlu jim to někam do horoucích pekel. Aho uznávám v roce 2010 chtít internet do měsíce je opravdu problém.

honza (1.11.2010 23:05:50)

Jak to dopadlo pane "spokojeny"

anonym (25.1.2011 04:52:41)

Taky by mně to zajímalo jak to dopadlo ,mámuplně stejnej problém.

anonym (24.9.2010 00:07:45)

Já si teda na rychlost stěžovat musím. Mých 8 Mb mi běhá někde v rozsahu 3 - 6. Na takové to domácí internetování by se to dalo skousnout, ale co je k nepřežití jsou výpadky konektivity. Třikrát za den se stává, že spojení najednou úplně vypadne. Většinou pomůže restartovat modem a služba se chytne. Kolem osmé hodiny večerní až do plnoci jsou výpadky jaksi častější. Řešeno opakovaně s helpdeskem a že se určitě ozvou. Jedou se smskou ozvali, že je chyba odstraněna. Asi již tušíte, že nebyla a stav trvá. Samozřejmě měli podobné kecy jako u kolegy s reklamačním oddělením. Problémy trvají už měsíc. Zejména se to zhoršilo od velkého výpadku DNS služeb někdy kolem data změn IP adres. Poraďte, ke komu mám utéct od těhle "umělců"

nespokojený zákazník T-Mobile (20.10.2010 11:39:37)

Také jsem začal uvažovat o přechodu k jinému poskytovateli. Od té doby co jsem byl nucen přejít z ČRa, se kterými jsem byl velice spokojen, k T-Mobile, běžná rychlost připojení klesla na 50% oproti původnímu poskytovateli. Dalším mínusem je naprostá nefunkčnost připojení každou neděli po 19. hodině. Na helpdesk ani nevolám a domlouvám se o natažení kabelu od UPC. Snad to vyjde.

Jiri Novacek (22.10.2010 20:02:19)

Byl jsem nekolik let zakaznikem CRa a pokud se vubec nejake problemy resily, tak velmi rychle a bez problemu. Nyni, kdy CRa prodali svoji divizi ADSL T-mobile jsem uz ctvrty den bez internetu nejde volam denne na linku tam to maji hezky zaregistrovane, ale zpet se nikdo neozyva. Dostanu IP, dopingnu na default gateway dal se nedostanu ani na DNS. Takze bud problem nekde v konfiguraci nebo tak neco, ale nestojim technikum ani za zadny kontakt a nikdo ani nic neresi. Uz jsem dost rozladen. Na lince mi nejsou schopni slibit ani termin kdy by se vubec mohl nekdo ozvat. Jen mi reknou, ze to budou urgovat. Linku mam od O2 a ta normalne jede i kdyz ji nepouzivam.