Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nepořizujte si ADSL od T-mobilu

Nepořizujte si ADSL od T-mobilu

crissa (27.10.2010 10:30:03)

Službu ADSL bez pevné linky jsem si objednala před měsícem, po třech dnech přišla smlouva, T-mobile si vyhrazuje 15 dní na "technické šetření", po těchto patnácti dnech se Vám do 5ti dnů musí ozvat technik, ten se skutečně ozval a řekl, první termín instalace je možný za týden. Za týden přišel velmi nepříjemný technik od O2 a nainstaloval zásuvku (a to ještě vyhrožoval, že to nenainstaluje a že to půjde do tzv. zpožděné instalace, protože jsem doma neměla štafle ? on je technik, proboha, on má mít štafle). Když jsem byla udivená, jak to, že už odchází, prohlásil, ať si modem s počítačem propojím sama, že on svoji práci odvedl. Ptala jsem se, jestli to potom už bude fungovat, on řekl, že ne, že nejprve musí na O2 a informovat T-mobile, že je to nainstalované, pak že záleží na nich. Dnes jsou to od instalace 3 dny, přišel mi e-mail od T-mobilu, že mi internet bude připojen "v nejbližších dnech". Když jsem se informovala na zákaznické lince, co to znamená "nejbližší dny", bylo mi sděleno, že to nevědí, a jestli mám problém, ať si přejdu k jinému operátorovi. Takže jsem stále bez internetu. Oproti UPC, kam jeden den napíšete, druhý den vám volá technik a třetí den je to nainstalované (a to tak, že technik odchází a internet funguje), je tohle skutečná nehoráznost. Proto všem, kdo uvažují o ADSL od T-mobilu doporučuji svou volbu rázně přehodnotit.

Lukáš (27.10.2010 16:25:45)

Já jsem si tu službu objednaval také a vše bylo v naprostém pořádku, nechápu jaky byl problém u Vás, ale kazdopadne jelikoz jste asi mela službu u O2 tak tam je to trochu slozitejsi, pokud máte jiného poskytovatele nez o2 je vše v pořádku. A ohledně té instalace, asi vám to bylo špatně řečeno, ale mě operátor řekl, že moodem si zakazník zapojuje sám podle návodu a to jsem také udělal a vše v pořádku :)

Lukáš (27.10.2010 16:57:26)

Já jsem si tu službu objednaval také a vše bylo v naprostém pořádku, nechápu jaky byl problém u Vás, ale kazdopadne jelikoz jste asi mela službu u O2 tak tam je to trochu slozitejsi, pokud máte jiného poskytovatele nez o2 je vše v pořádku. A ohledně té instalace, asi vám to bylo špatně řečeno, ale mě operátor řekl, že moodem si zakazník zapojuje sám podle návodu a to jsem také udělal a vše v pořádku :)

crissa (2.11.2010 10:22:29)

Neměla jsem službu od O2, měla jsem službu od T-mobilu, pouze technik, který zapojoval zásuvku, byl od O2, protože O2 "půjčuje" T-mobilu dráty. Historka má ovšem pokračování, od instalace uběhl týden a služba stále nefunguje. Včera jsem volala na zákaznickou linku a bylo mi řečeno, že do večera mi službu určitě zprovozní. Nic se nestalo. Dnes mi bylo řečeno, že služba je aktivní a že nevědí, proč to nefunguje, posunuli problém technickému oddělení a prý se mi ozvou. Takže připojení je stále v nedohlednu. Můj přítel je zkušený IT technik, takže v našem zapojení modemu opravdu problém není. Z příspěvků dalších zákazníků T-mobilu zjišťuji, že můj případ bohužel není výjimkou.

Karel T. (9.11.2010 19:36:47)

Proc se tak divite, ze technik od O2 odesel aniz by zapojil vas modem a zprovoznil sluzbu, kdyz jste si objednala adsl od T-mobile? Technik od O2 pouze provede spojeni s ustrednou, ostatni je vec T-mobilu. Ze byl technik neprijemny to je jina vec a mate moznost si na nej stezovat.