Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Konec ADSL u TMobile

Konec ADSL u TMobile

anonym (25.11.2010 11:54:54)

Vážení, jsem řadu let uživatelem ADSL bluetone (muj reverzni zaznam z DNS: 23-5-80-78.tmcz.cz). Po přechodu k TMobile došlo k radikálnímu zhoršení kvality datových služeb. Dnes, 24.11.2010 kolem 12:00 došlo k výpadku (stále trvá), kterým jste mě mohli připravit o zakázku za 20.000 EUR - v té době jsem měl Skype hovor s klientem. Díky běžnému telefonnímu spojení - přes Vodafone - naštěstí pro mě i pro Vás, nedošlo ke ztrátě. Dnešní výpadek není na úrovni IP vrstvy, ICMP i TCP fungují, např. SSH, DNS, dokonce i http://google.com, ale pravděpodobně provádíte nějaké dodatečné filtrování HTTP traficu popř. přesměrováváte na transparentní HTTP proxy nebo obdobně. Nepřeji si, aby docházelo k tomuto filtrování. Jsem připraven okamžitě rozvázat smlouvu s TMobile a podělit se o svoji zkušenost se čtenáři lupa.cz, dsl.cz, apod.

totem (25.11.2010 11:58:17)

lokace: Praha trvani: doposud (odesilam pres SSH tunel) reseni: mate s tema ubozakama lepsi napad nez hromadne ukoncovat smlouvy ?

dalsi (25.11.2010 14:11:19)

ne.

xxx (4.12.2010 04:58:26)

Po stří... ?

3amcode (25.11.2010 20:03:22)

mate stejne problemy jako dalsi stovky/vice lidi u t-mobile viz take zde: http://rychlost.cz/forum/tema/2154/ co se tyce pruseru poslednich dni (pomale linky a nekdy time-outy smerem na zahranicni servery) tak je dokonce problem ktery T-mobile uznal na sve strane maji (podle slov operatorky) "oslabenou linku smerem do zahranici" coz usti bud jen v pomalost nebo zadne spojeni (time-outy) od T-mobilu prave s DSL prcham, stejne jako mnozi dalsi marne vzpominam na to kdyz byl bluetone od CRA

m19 (2.12.2010 18:30:45)

V Brně došlo k výpadku způsobenému přepojením konektivity od ČRa ke Sloane v úterý 23.11. v 03:00 hod. Od té doby nefungují některé služby - IMAP4, IMAP4 over SSL, některé weby,FTP, SVN apod. Závada ohlášena ve středu 24.11., od té doby žádný pokrok. V pátek 26.11. se ozval technik firmy DISK (servisní partner T-Mobile), že ve pondělí kolem poledne provedou technický zásah v kolokaci. V pondělí 29.11. v 11:53 výpadek způsobený tech. zásahem. Toto jsem zjistil dotazem na zákaznické lince T-Mobile. V úterý 30.11. se ozval technik fy DISK s tím, že v pondělí provedli tech. zásah a z jejich pohledu je vše funkční. Když jsem mu oznámil, že z mého pohledu to funkční není, odpověděl, že případ předá zpět na tech. podporu TMo. Od té doby se nikdo neozval. Dnes tj. ve čtvrtek 2.12. mně bylo na zákaznické lince TMo sděleno, že technici se měli dávno ozvat a operátorka mne ujistila, že to u nich zaurguje. Internet stále nefunguje. Provizorně to řeším IP tunelem do sítě jiného ISP. Tož tak. V letošním roce to je již osmá porucha. Zlaté ČRa, tam bývala tak jedna porucha za rok a když už k tomu došlo, tak ji odstranili zpravidla tak do 48 hod.

anonym (7.12.2010 10:19:00)

Příčinu problému jsem nakonec našel a odstranil sám. Ovšem nemění to nic na tom, že úroveň zákaznické podpory u T-Mobile je naprosto úděsná. Do dnešního dne se žádný technik neozval. Já jsem takto stávil 5 dnů čekáním jestli to budou nějak řešit a následně 5 dnů s packet analyzátorem, než jsem na to přišel. Kdyby se ozvali druhý, třetí den, vyřešili jsme to zřejmě telefonicky během deseti minut.

toTem (8.12.2010 13:11:10)

u me (Praha) problem stale trva, ze supportu uz se nekolikrat ozvali, nicmene reseni zadne, jenom rady zkusit vypnout zapnout modem, resetovat ho do tovarniho nastaveni... i kdyz SMTP/IMAP/SSH/... connectiony funguji, HTTP na t-mobile.cz a google.cz a treba portal.gov.cz taky, jinam se nedostanu... vypadek trva uz 14 dni !!! jakmile budu znat duvod/reseni, napisu...

rodier (25.12.2010 21:08:39)

http://cs-cz.facebook.com/#!/home.php?sk=group_156986257679700&ap=1 Pozvete co nejvic pratel do skupiny na FB