Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > O2 - nefunkční všechny služby

O2 - nefunkční všechny služby

anonym (23.12.2010 13:46:48)

Společnost Telefonica O2 zase předvedla, že studna jejich arogance je bezedná. V sobotu 18.12.2010 kolem 11:05 dopoledne mi přestal jít internet, kabelová televize i pevná linka. Kontaktoval jsem O2, nahlásil jim poruchu a bylo mi sděleno, že ji již mají hlášenu, a bude odstraněna do 36 hodin od oznámení. Když se až do neděle večer nic nedělo, volal jsem tam znovu, s dotazem, v jaké fázi se odstranění závady nachází. Bylo mi řečeno, že závada je rozsáhlejší, prý někdo ukradl část vedení, odstranění závady prý tedy proběhne až během pondělí 20.12.2010. Zjistil jsem, že připojení nefunguje ani sousedům ve vedlejších domech. Když se ani v pondělí situace nezměnila, kontaktoval jsem v úterý O2 znovu, tentokrát mi bylo řečeno, že závadu odstraní do 23.12.2010, jednomu z mých sousedů však bylo sděleno že to bude do 22.12.2010, druhému byl dokonce přislíben termín 21.12.2010. Když se až do středy 22.12.2010 večer nic nedělo, volal jsem do O2 ještě jednou, to už mi řekli, že termín odstranění závady neznají, nemohou mi sdělit v jaké fázi se odstranění nachází ani žádné podrobnosti. Na mou námitku, proč mi tedy byl 3x sdělen termín odstranění závady, který nedodrželi a proč informují každého jinak, mi bylo odpovězeno, že ty "informace" se mění :-))) Takže nyní jsem již šestý den bez internetu, bez kabelové televize i bez pevné linky, a ve společnosti O2 mi stále není nikdo schopen říci, kdy budou služby funkční. Vážně radost, nechápu, jak si vůbec může společnost jako Telefonica O2 v 21. století poskytovat služby tak mizerné kvality a ještě takto jednat se zákazníky, nevíte někdo, jak v tomto případě dále postupovat, mmohu si na ně někde stěžovat?

anonym (23.12.2010 18:25:59)

Určitě bych minimálne žádal slevu za ten konkrétní měsíc.Jinak stížnost na ČTÚ.

anonym (23.12.2010 18:29:25)

Jinak já osobně jsem rád že jsem se letos všech služeb u O2 zbavil,když jem na jaře oslavil 10 tou jubilejní reklamaci na fakturu za 2 roky tak došla trpělivost.

OSPF (24.12.2010 11:18:29)

Toto je opravdu vtipne, pracuji v IT cca 10let. Vsichni kolegove z prace maji ADSL. Nikdo z nich si na nej nestezuje, vsechno funguje tak jak ma. Nejste vy nahodou ten stezovatel ktery rika: No dva roky jsem s tim PC nic nedelal a fungovalo to, takze je chyba u vas

Murdy (27.12.2010 12:48:29)

Nevím co jste tím chtěl říci, smysl to moc nedává. Linky jsou mrtvé minimálně v celém bloku ulice, jak jsem psal v prvním příspěvku, sousedům internet také nejde. Porucha stále odstraněna nebyla, závada tedy nyní trvá již 10-tý den (od 18.12.2010 dopoledne). To, že Vy, ani Vaši kolegové z práce nikdy podobnou situaci nezažilo, není v tomto případě žádný argument. Zaráží mne spíš skutečnost, že někdo považuje mé jednání za negativní, ale skutečnost, že společnost s příjmy jako má O2 není schopna za tak dlouhou dobu závadu odstranit je jaksi "v pohodě" :-D A jasně, určitě je stav, kdy O2 někdo ukradl část vedení a linky jsou úplně mrtvé (jak jsem psal, kdybyste uměl číst), nejde ani telefon a kabelová televize, způsoben mým PC a mou nevzdělaností :-))) Vsadil bych se, že jste jeden z těch "troubů" co dělá na O2 technickou podporu a vůbec tomu nerozumí :-))

Pavel (31.12.2010 14:53:34)

O2 tedy váš operátor musí šetřit a již mu je jedno na kom a kde. Jsou to snědí hoši, jako někteří naši spoluobčané. Ne všichni budou účty reklamovat a o to jim jde. Nenajedený moloch.

OSPF (2.1.2011 00:31:36)

a co si nejdrive precist smlouvu nez ji podepisete?

anonym (4.1.2011 21:29:25)

Máte pravdu - od O2 pryč. Souhlasím s vámi. Jinak moje zkušenosti s fakturami a reklamacemi u O2. Sjednal jsem službu, dohodl podmínky služby, podepsal smlouvu a očekával jsem faktury, které budou odpovídat dohodnutým službám. O2 mě začal účtovat služby a jejich rozsah, které nebyly dohodnuty. Já to začal reklamovat (písemně, doporučeně), O2 reklamace uznával - náprava ale nikde žádná. Jeden měsíc reklamace, od O2 přišlo uznání reklamace a následující měsíc opět O2 požadoval platby za služby mimo rámec naší dohody, atd.... po další reklamaci vyúčtování už koumesové z O2 přestali odpovídat písemně (i přes svůj slib, že písemnou odpověď na svou písemnou reklamaci obdržím) a pouze jsem obdržel SMS s krátkým textíkem, že reklamace je uznána.... Náklady na vyřizování reklamací, které jsem měl, mě v O2 odmítli vyplatit i přesto, že dle občanského zákoníku na ně s vysokou pravděpodobností mám nárok. Zřejmě bych se o těch pár kaček s nima musel soudit, kdybych je chtěl z nich vyrazit. Nebudu to dále protahovat - moje osobní zkušenosti s O2 jsou příšerné a už se těším až od nich vypadnu pryč a nikdy o nich neuslyším.

anonym (12.1.2011 23:02:37)

Já vás nechápu. Když jim všichni tak nadáváte, tak proč k nim lezete? Já být nima, tak řeknu "když se ti to nelíbí, tak běž". Poruchu může mít každý. Mám ADSL dva roky a poruchy byly dvě - jedna půldenní, kdy bylo něco s DHCP a nešlo to vůbec apodruhé byl vadný port na ústředně, kdy rychlost 3 dny kolísala mezi 0,8 a 6 Mbit. Vždyť si běžte k místním wifinám, kde vám dají nespolehlivý bezdrát 6 Mbit za 600 a k tomu FUP 20 GB jako bonus...

anonym (13.1.2011 21:34:04)

A co třeba, když ve vašem městě nemá jiný poskytovatel pokrytí ? Pak už jen otázka jestli o2 nebo T-mobile a podobná špína. V ani jednom případě si nepomůžete ! U O2 mám ADSL cca 4. rok ( na mobilní služby si stěžovat nemůžu ) Před 3 lety jsem přešel na 8mb rychlost takže mi přišel jejich modem za 1kč od filmy Zyxel ... funkčnost s tímto modemem byla asi od 6 do 18 hodin jinak jsem měl smůlu. Když volám na O2 linku zjišťuji ,že je vše v pořádku a já mám nejspíš halucinace, ale pro můj klid mi prý poslali "technika". Po dalších 2 týdnech stále přetrvávajících problémů jsem si půjčil od kamaráda modem (Drytek Vigor 2700GE) se kterým vše fungovalo. Když jsem to vysvětlil rozumbradům na O2 pobočce řekli mi ať jim donesu modem pro reklamaci. Donesl jsem modem a bylo mi řečeno, že do týdne mi přijde odpověď na mobil.Když se 2. měsíc nic nedělo zakoupil jsem od kamaráda výše zmíněný modem za cca 2000kč. Asi rok internet fungoval bez problémů, ale asi minulý měsíc začal nepříjemně kolísat a vypadávat. Takže jsem znovu volal na podporu odkud mi poslali technika. Ten přišel ke mě domů kouknul na modem, na pevnou linku a přísahajíc, že problém odstranil, odešel. Bohužel problém nevyřešil a momentálně jsem 2 min online a 1 min offline. Po reklamovanem modemu jsem se vyptával všude možně, ale nedopídil jsem se ničeho. Celá tahle fraška mi přijde jako v celku drzost z jejich strany, a proto si myslím, že to patří právě do tohohle topicu

anonym (16.1.2011 13:26:41)

Já bych si dovolil jen kratičkou reakci k prvnímu příspěvku. Určitě by bylo vhodné nevolat večer, kdy Vám operátoři o průběhu oprav nic neřeknou. Těžko budou nějakýho technika, kterej to má pod palce obtěžovat doma. Mohl jste vědět víc o konkrétní poruše a o datu odstranění. Jinak proč si pořád všichni stěžujete na služby O2? Máte net za pětikilo a myslíte si, že nemůže dojít k výpadku a všem to bude běhat 16mega! O2ka má 300 000 km vedení. Kolik by jste platili kdyby vyměnili metalickou dvojlinku za optiku? Chápu že každej neví jak služba funguje, ale budte trochu soudní a pořád si jen nestěžujte. A výhružka ČTU :) tak ty mě baví hodně. Pokud někde není vedení a pán si stěžuje na ČTU, že dlouho trvá výstavba sítě (i když jde dle jeho slov o 25m), tak je blázen. O2 nemá žádnou povinnost Vás připojit.

anonym (16.1.2011 14:39:27)

presne tak, CTU se zdraha resit to, kdyz vam nekdo zarusi licencovane pasmo a tady si nekdo mysli, ze budou resit nakeho cockare s DSL :)

anonym (17.1.2011 09:57:07)

Máte pravdu, ale ono je to dost relativní. Jiní - např. UPS, Netbox, apod.... nabízejí za stejné (spíš často nižší) peníze rychlejší připojení než O2 - tzn. mají mnohem lepší poměr "cena - výkon". Problém těchto poskytovatelů je jejich rozšířenost - pokud se nemýlím, tak jsou dostupní většinou jen na sídlištích. Ve většině lokalit ČR máte stále ještě k dispozici pouze jedené drátové připojení - právě to od O2. Osobně se domnívám, že se jedná o pozůstatek Klausových vlády, které v 90tých letech Telecomu zákonem garantovaly monopol.

anonym (16.1.2011 14:37:54)

Tak toto je klasicky priklad cloveka, ktery ma v PC spywaru jako nas....kolik mate navazanych pripojeni do netu? Je jich vice jak 20? Jaky mate pomer odeslana / prijata data?

anonym (17.1.2011 09:45:35)

Proč k nim "všichni lezou"? Domnívám se, že odpověď je poměrně jednoduchá - "protože stále ještě v řadě lokalit monopol" - takže z nouze. V řadě lokalit ČR máte k dispozici stále ještě jediné drátové připojení - právě to od O2. Domnívám se, že se jedná o dědictví ještě z doby, kdy náš pravicový prezident pan Klaus, který tak rád všude kudy chodí přednáší o volném trhu bez přívlastků.... ještě v dobách, kdy byl šéfem ODS a premiérem vlády...zařídil Telecomu zákonem garantovaný monopol v oblasti telekomunikačních služeb. Takže dnes je situace v mnoha lokalitách ČR díky tomuto zákroku stále ještě taková, že pokud nejste právě na sídlišti, kde je poskytovatelů internetu už většinou několik a je mezi nimi skutečný výběr, tak máte na výběr jediného "drátového" poskytovatele - O2. Samozřejmě můžete volit nějaké bezdrátové připojení, které je dnes dostupné opravdu všude, ale to pochopitelně v rychlosti a spolehlivosti nedokáže s "drátovým" připojením soutěžit.

anonym (4.1.2011 21:43:21)

Jen ještě poznámka k mému předchozímu příspěvku z "04.01.2011, 21:29". Aby nedošlo k omylu - ten můj pláč nad neschopností O2 fakturovat správně a pouze dohodnuté služby v dohodnutém rozsahu...se týká pouze pouze poskytování mobilních služeb (bývalý Eurotel, či co to vlastně O2 odkoupil). Od O2 mám několik let i ADSL a zde si nemohu na nic stěžovat - výpadky víceméně žádné, rychlost stabilně jede na sjednané maximální hodnotě, pokud jsem něco potřeboval od technické podpory, vždy vše bylo vyřízeno rychle a kompetentně. Moje naštvanost na O2 se týká výhradně mobilních služeb. Svůj příspěvek jsem semka napsal proto, že dle mého názoru diskuze uhnula od tématu poskytování ADSL k obecnějšímu hodnocení O2 jako firmy a mobilní sekce je dnes holt součástí O2, takže jsem usoudil, že můj příspěvek sem přece jen taky patří. :-)

anonym (16.1.2011 14:33:51)

TO ze u ADSL neexistuje zadna garance je verejne znamy fakt. Nikdo vam nikdy netvrdil opak a nikde ve smlouve neni napsano, ze by existovala naka lhuta, do kdy musi byti sluzba opravena. CO proboha na tom nechapete? Vy jste necetl smlouvu kterou podepisujete? Stejne podminky maji vsichni lide na svete, kteri vyuzivaji DSL sluzbu.

OSPF (2.1.2011 00:30:44)

Reagoval jsem obecne na stiznosti na ruzna pripojeni. A proc vec nikdo neresi? Co si zkusit precist smluvni podminky. Cetl? Necetl. NO tak ja vam to reknu. Protoze ADSL je sluzba s nulovou garanci. Nikdo vam nebude garantovat nic u sluzby, za kterou platite doslova par korun. Nebo snad cekate, ze protoze vam nejdou sluzby, tak vyrazi zasahova jednotka techniku, ktera rozkope ulici treba nekde v centru mesta aby se nasel vadny kabel? Pane, zaplatte si garantovanou sluzbu nebo mlcte. Kdyby jste si precetl smlouvu pred tim nez ji podepisete, tak by jste vedel, ze nic jako cas na opravu u ADSL neexistuje. Klidne vam to muze nebezet mesic, dva a vy s tim nic neudelate. Neprijemne? Jiste.....no treba vas to priste nauci cist smlouvu. A btw u TO2 nepracuji.

anonym (23.12.2010 18:54:28)

Stiznost na CTU nepomuze....reklamace za nefunkcnost sluzby ano, bohuzel pratele je nutne si uvedomit ze TO2 jako kazdy poskytoval internetu je soukroma,nikoliv statni, spolecnost. V okamziku kdy nekdo ukradne cast vedeni a oni to museji cele nahradit, tak urgence nepomaji-proste az se jim to povede,tak to bude. Je to stejne jako kdyz vam nekdo ukradne auto- taky se nikam nedostanete, dokud si neporidite nove (cili nenahradite jej).

(26.12.2010 10:34:10)

Souhlasím a v téhle zimě opravovat vedení, které je třeba i částečně vedeno v zemi určitě nemůže být nic jednoduchého. Zakladateli vlákna lze jedině doporučit trochu více tolerance a trpělivosti. A je skutečně možné, že situace se běhěm hodin měnila, jak Vás pracovníci O2 informovali - třeba našli další poškozené vedení na trase k Vám, o kterém předtím nevěděli.

anonym (11.1.2011 01:30:43)

a třeba taky papoušek na lampě že :) co ty zloděje omlouvate ! kdyby to mněly v pořádku tak by problémy nemněly ! a šmitec

anonym (16.1.2011 14:31:31)

kdyby jsi mel aspon pulku mozku tak ti bude net fungovat a smitec :))

anonym (20.1.2011 10:50:11)

Jiste mi vysvetlite, jak chcete zabezpecit opticky kabel vedouci z kontejneru u paty treba Malesickeho komina smerem k radiu na vrcholku? I kdyz cely kabel zakopete, u vlezu do kontejneru (budka ve ktere je umistena technologie) bude kus kabelu stejne odkryty. Nebo treba kabely v metru. Kdyz vylezete na Zelve z metra (vylez u BBC) a budete koukat na levou stranu uvidite tam kus paterni optiky v chranicce. Pravidelne se najde nekdo, kdo kabel prerizne a ukradne. Jak to chcete zabezpecit? Rozkopat pulku Prahy aby byly vsechny kabely ukryte v zemi? A co s kabelama ktere ukryt nelze? Ach jo, vis naproste houby a jen kecas.

anonym (16.1.2011 14:30:53)

Pracuji na dohledu GTS, v 99% resime linky pro firmy jako je Cespa Sporitelna, Komercka atd. Same velke firmy. Kdyz se stane, ze nekdo nekde prekopne optiku, tak je to proste smolicek a ta oprava trva. Nedavno jsem resil problem u mesta Loket - povoden tam strhla most ve kterem vedla nase optika. Protoze zamerne body byly ukryty pod nanosem blata a nebylo mozne nijak zamerit kudy optika vede, muselo se rozkopat asi 60m brehu, nez se kabel nase. Oprava trvala nekolik dnu. Tim chci rici, ze i ti nejvetsi zakaznici proste musi obcas prekousnout nefunkcni sluzbu.

anonym (11.1.2011 01:37:55)

ale prd ukradly vedení prostě jim někde zateklo a zmrzlo mají linky v dezolátním stavu a to je celé ! jinak stížnost na českýtelekomunikační uřad je jediná možnost jak je zrychlit a to máte vidět jak se pak činí jako by jim u prde*del hořelo :) ono leckdy stačí zajít osobně na uřadčeskýtelekomunikační uřad a poprosit je o pomoc ( někdy stačí když tam zavolaji a zajímají so proč a co a jak ) a na raz net jede :) ale už jsem na vlastní kuží zažíl při zavádění linky kdy jim trvalo 7 mněsici natáhnout přez cestu 4 třidy 25 metru kabelu , až jsem naně podal ofiko stížnost na českýtelekomunikační uřad tak prvně dostaly od ČTU dopis z upozorněním na to aby okamžitě zjednaly napravu , a když se tak do týdne nestalo tak vafasly ve správním řízení pokutu :) a mužu říci že to k horní hranic :) razen linka byla zapojena do 2 dnu :) na ně platí jedině českýtelekomunikační uřad !! asi tak

anonym (16.1.2011 14:28:10)

Lzete, CTU DSL vubec neresi. Maximalne si jim muzete stezovat kdyz vam nekdo zarusi frekvencni pasmo, to je asi tak vsechno. S DSL vas rovnou poslou pryc. Vase storka o natazeni kabelu je take vtipna - na prvni pohled lzete jako kdyz tiskne. V CR neni zadny zakon ktery nakazuje, ze ma kazdy moznost pristupu k internetu, tj CTU nemuze nikoho nutit, aby nekam natahl draty ci nekoho pripojil k internetu.

Tomáš (29.12.2010 14:41:44)

já mám O2 ADSL zatím jen měsíc a jede mně v pohodě

anonym (6.1.2011 10:43:28)

Dobrý den pane Pošuku. Proč pošuku?? Protože tak na mě působíte - vaše vzdělání a patrně i inteligence je astronomicky vzdálená k pochopení technické podstaty vašeho připojení vč. celé sítě. Pokud se stane velká závada na síti, např přerušení optické linky na páteři, či přepětí v ústředně nebo porušení izolace někde v nekonečné síti kabelů a to buď zemních a nebo instalačních není v moci ani vašeho tatínka ani vaší maminky :-))) natož nějakého technika tento problém okamžitě lokalizovat - vše vám zavolat a pak se dát do opravy. Milý pane pošuku, pokud někdo odcizil vedení jak vám býlo zděleno, mohlo se při tom zničit mnoho věcí a to jak HW tak SW - pouhé natažení nového neni dostačující, celá síť se musí znovu kalibrovat a konfigurovat - to se nedá přesně časově určit - a teď modelový příklad - nějaký individum takto poškodí síť aby kus vedení prodal ve sběrně za cca 1000Kč - HV oprava vyjde na nějakých 89000,- Kč SW nastavení vč kalibrace na daklších cca 47000,-Kč. pokud jde vše v pohodě pak už stačí připočítat ušlý zisk každý den cca 100000,- a vyřízení pár dokola se poakujících telefonátů pošuka, který krom štouráni se v nose nic nezná. Ovšem v 90% dojde při neodborném odpojení (krádeži vedení) i k poškození navazujících periferií - které se jako na potvoru začnou projevovat sporadicky - to má za následek další drahé proměřování a podrobnou analýzu sítě včetně náhrady nových komponentů = dalších cca 180000,- Kč a mezi tím vyřízení dalších dokola se opakujících telefonátů od pošuka, od Vás. (PS: nepracuji u O2 ani jiné telekomunikační firmy - ale tyto sítě projektuju a veškerou problematiku znám)

anonym (11.1.2011 01:29:22)

vážně nepracujete u o2 ale nejspiše u jejich servisní firma co akorát ničí linky a jen se flakaj !! jinak tohle mi udělat o2 tak v tu ranu končím s něma ! a navic stížnost na český telekomunikační uřad :) to na ně plati na zmetky ! prachy za připojení chtějí brát ale kvalita není tak co jako ! jinak tyhle vymluvy na O2 zákaznické lince znám IQ tykve a nic vice jsou jen cvičené opice ! ji a k rychlosti oprav sori jako ale pokud by němněly takový bordel "v drátech " tak by oprava problém nebyla ! a jinak byha jeho jako zařízeni za 10000000000 co to melete ? to by jím někdo musel čajznust celou ustřednu :) a tedka čtu že ty sítě projektujete ahá tak to vy jste ten zodpovědný za ten bordel co má O2 ! :) raději bežte prodavat do trafiky a tuhle práci nehcte jiným :) taková tupci co hnedka na začátku někoho uraží mně štvou!

anonym (16.1.2011 14:25:27)

1)na CTK si stezujte, velmi je pobavite. Na veskerych DSL sluzbach ktere v CR bezi je nulova garance funkcnosti. Vsechny sluzby vam klidne nemusi mesic fungovat a nic se nedeje. 2)naprosto nevite o cem mluvite. Predstavte si, ze mate opticky spoj ktery vede nekde pod polem a kolem lesa. Vy vite, ze je nekde preruseny. Tak poslete technika, ktery musi cely spoj zamerit, provest mereni mericem otpickeho vykonu a podle toho muze ODHADNOUT, kde zhruba muze byt kabel porusen. Pote se musi poslat firma na vykop, kabel vykopat, jina firma prijede a kabel navari. V pripade, ze je kabel prerusen na nepristupnem miste nebo v miste kde se musi kopat pouze na povoleni, muze odstraneni poruchy trvat i tydny. 3)jste opravdu debil. Nemate nejmensi tuseni, co vsechno se musi povest a fungovat, aby jste se k netu pripojil. Ovsem vy jako maly arogantni fracek vite vse ze

anonym (3.3.2011 10:14:44)

Prosím Vás, až se budete zas někde projevovat, tak si zkontrolujte gramatiku. Vždyť je to vážně hrozné.. Čech a neumí česky a ještě si připadá děsně chytrý. ( a to mi je prosím 22 a nejsem žádný pedant, ale Váš text je na poblití )

sdfasdf (2.5.2011 10:10:06)

ses ete veci curak nez ten co kritizuje o2 ma pravdu o2 je srackozni firma..