Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Jednani O2

Jednani O2

Silla (14.5.2011 12:40:43)

Nasel jsem ted na jednom diskusnim serveru komunikaci o2 k zakaznikovi, docela zajimave pocteni / zespod /. Je mozne, aby se v kapitalismu spolecnost takhle chovala? Dobry den pani ***********, vas pristup k moji osobe budu resit s panem kvestorem Janickem. S pozdravem a pranim hezkeho vecera Roman Stastny Odesláno z mobilního zařízení [Ukrýt citovaný text] Vážený pane **********, již jednou jsem Vás žádala, abyste zajistil profesionalitu Vašeho podřízeného, pana Šťastného. I v dnešní situaci, kdy se evidentně rychle zbavil zodpovědnosti za řešení požadavku Masarykovy univerzity, nejsem s jednáním člověka zastupujícího korporaci O2 spokojena. O procesech Vaší firmy mi není nic známo a proto jsem se, jako každý jiný zákazník, informovala na CA lince. Tam mi bylo řečeno, že záležitost s ADSL linkou má v povinnosti řešit pan Šťastný. Chápu, že mu operátorka nesdělila, že se nejedná o mobilní internet, mohl mi však zavolat a v řešení požadavku univerzity bychom teď byli nejspíš dál. Nevím, zda lze napsat dodatek k rámcové smlouvě, nebo existuje něco jako Hlasové řešení. Jsem v upřímném šoku z vyjádření pana Šťastného, že bych toto měla vědět na základě mnohaletého zaměstnání v O2. Považuji za nepřípustné, aby někdo argumentoval osobní informací, navíc nepravdivou (věřte, že ani nejsem ve věku, abych mohla mít mnohaleté zaměstnání kdekoliv). Jednám s Vaší firmou jménem Masarykovy univerzity, stejně jako pan Šťastný jedná jménem O2. Je v tomto státě přípustné, aby korporace zjišťovala osobní údaje zaměstnanců svých klientů a používala je jako protiargumenty? Opravdu souhlasíte s tím, aby mi account manager prestižní společnosti psal, že "ono je to tak nějak jedno"? Pevně věřím, že podržíte dobré jméno společnosti O2 a celou situaci budete osobně řešit. S pozdravem Petra ************* Cituji Štastný Roman: [Ukrýt citovaný text] Dobry den pani *********, v mailu z CA linky neni uvedeno, ze mate zajem o fixni internet ADSL a jelikoz se v mailu hovori o tom, ze pozadujete zacleneni pod ramcovou smlouvu, tak nelze hovorit o fixnim internetu. Ramcova smlouva je a vzdy byla jen veci mobilnich sluzeb. Fixni sluzby jsou pod smlouvu, kteta se jmenuje Hlasove reseni. Nezlobte se na mne, ale opravdu jsem nepredpokladal, ze po tolika letech zamestnani v O2 tohle nevite. Jenze ono je to tak nejak jedno. Partneri O2 jsou povinni zakaznik obslouzit komplet, tedy i smlouvu na ADSL by mela slecna ******** s vama sepsat. Tuhle informaci vam ale mela podat operatorka na CA lince. Lenka ********* se s vama v pondeli spoji a domluvite se. Navrhl jsem ji, ze pokud nebude vedet jak nasmlouvat ADSL se zakaznikem, domluvim vam to na znackove prodejne. Ja tyhle provozni veci nedelam a nemam jak udelat. S pozdravem Roman Stastny Odesláno z mobilního zařízení : Dobrý den, na CA linku volám třeba proto, že nepotřebuji žádný mobilní internet, ale ADSL. S paní ********* se na tomto tedy domlouvat nemohu. Telefonní číslo na mne máte a mohl jste se informovat. Jelikož nemáme v rámcové smlouvě tuto službu uvedenou, předpokládám, že řešení navrhnete právě Vy. S pozdravem Petra ********** Cituji Šťastný Roman: Dobrý den Lenko, přeposílám požadavek paní ********** na zřízení internetu. Z rámcové dohody jsou slevněny dvě služby, Mobilní Internet PRO (400 kč) a Mobilní Internet Neomezený (500 kč), tak se spolu domluvte jakou službu zvolí MU. Trochu nerozumím tomu, proč pani ***********8 volá na CA linku s požadavkem na novou službu mobilního internetu. Předpokládal jsem, že ví, že tyto záležitosti jsou v kompetenci výhradně partnerů O2. S pozdravem _______________________________ Ing. Roman Šťastný Account Manager Regional Government Sales - Moravia Telefónica O2 Czech Republic, a.s. I Prodej veřejné správě I Za Brumlovkou 266/2 I 140 22 Praha 4 - Michle -----Original Message----- From: korporace@o2.com [mailto:korporace@o2.com] Sent: Friday, May 13, 2011 10:52 AM To: Šťastný Roman Subject: O2 dotaz na zřízení Dobrý den pane Šťastný, obracím se na Vás v záležitosti zřízení nového internetového připojení pro Masarykovu univerzitu, IČO:00216224. Jedná se jim především o to, aby nové zřízení bylo možné zahrnout do stávající rámcové smlouvy. Prosím Vás o kontakt paní *********, na tel ****************** Přeji příjemný den a děkuji za spolupráci ***************** Specialista Podpory veřejné správy a korporátního segmentu e-mail: korporace@o2.com Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 Michle www.cz.o2.com

OSPF (22.5.2011 13:22:08)

Chlapek kterej za den vyridi stovku mejlu se v jednom sekl a spletl si zakaznika s kolegou. Ach jo. Kdyz vam za hodinu prijde 10mejlu a kazdy si zada okamzite reseni, tak se proste stane, ze se clovek sekne. Snad se tolik zase nestalo. Navic mi zde nekolik veci nesedi: Masarykova univerzita nema pripojeni od TO2 ale od GTS Czech. Paklize by pani jednala jmenem university, jiste by kontaktovala sveho obchodniho zastupce a ne CA linku. Kdyby kontaktovala obchodniho zastupce, tak by ji tyto informace byly sdeleny. Pani ovsem pise mejl nakemu poskokovy, co ma zvedat telefony, tak se nemuze divit, ze to dopadlo tak jak dopadlo.

Eternity (6.6.2011 06:40:50)

Prave ten chlapik, co si "spletl" zakaznika s kolegou, je oficialnim obchodnim zastupcem pro MU. A nespletl se. Jedna tak porad.

OSPF (7.6.2011 08:19:11)

Ocividne se splet, pise tam jako by se bavil s kolegou. prectete si to znova. navic kdyby takto jedna pokazde tak by letel. Pro firmu je dulezite kolik prinese obchodnik zakazniku. Takovejto clovek moc zakazniku neprinese.