Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > odstoupení od telefonické dohody s O2

odstoupení od telefonické dohody s O2

Randas (12.10.2011 20:57:19)

Dobrý den Mám takový problém: dnes dopoledne mi zavolal operátor O2 že mi končí slevněný tarif za poskytování služeb (pevná linka a internet)za cenu 500 Kč ,která mi byla poskytnuta na 1 rok a že už budu muset platit 750 Kč měsíčně.Tak jsem se rozhodl že pevnou linku včetně internetu zruším. Podotýkám že ze všech závazků vůči O2 jsem už vyvázán a tudíž nemusím ve službě pokračovat. Když operátor zjistil že chci službu zrušit, začal mi nabízet novou slevu s navýšením rychlosti internetu za 560 Kč měsíčně zase na 1 rok včetně nového VDSL modemu za 1 Kč. Nabídka se mi zdála dobrá , tak jsem na ni kývnul. Asi za 2 hodiny se mi to ale roleželo v hlavě a zavolal jsem zpět a řekl že radši službu zruším a pořídím si internet od jiného poskytovatele. Bylo mi sděleno že od smlouvy , byť byla před dvěma hodinami a jen po telefonu už nemohu bez sankcí (3600 Kč)odstoupit. Tak prosím o radu - opravdu musím zaplatit uvedenou pokutu pokud službu zruším? I když prý ještě nebyla nastavena? (Prý do dvou dnů) Může opravdu O2 takhle postupovat: Zavolat , přemluvit a už neni cesty zpět. Je možno od takto sjednané telefonické dohody odstoupit bez sankcí? Předem děkuji za odpověď.

Karel (15.10.2011 05:51:12)

Podle mě máte na odstoupení 14 dní, pokud byla smlouva uzavřena takto po telefonu, tedy mimo provozovnu.

P. (25.2.2012 15:20:00)

Ano, přesně tak, do 14 dnů můžete od smlouvy odstoupit v případě, že je to řešeno mimo prodejnu. Asi zkouší, co vydržíte ;)