Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Problém s T-Mobile ADSL

Problém s T-Mobile ADSL

anonym (26.12.2011 12:09:59)

Řeším s T-Mobile problém od čtvrtka 22.12. V 9:00 jsem jim hlásil poruchu s ADSL. Hlasové služby na lince jsou bez problému, ale modulace na drátu žádná. Je mi potvrzeno, že to od 8:00 opravdu nejede. První odezva T-Mobile byl večer telefonát a že mám dát lajnu přímo do modemu. Povídám jim, že to už jsem dávno udělal a že problém bude jinde a nechci být přes svátky bez netu. Už kvůli dětem, kterým navíc Ježíšek přinesl mobily s WiFi. Po několika minutovém hovoru operátorka najednou říká - jé, už tuším proč vám to asi nejede. Ve vaší lokalitě došlo ke změně HW. Ještě jsem se podivil, že alespoň nezašlou informaci mailem, na to se dočkám odpovědi, že přece nebudou psát každému.... Jsem ujištěn, že technici začnou věc řešit. V pátek se opět nic neděje, volám tam a je mi řečeno, že mám napřed vyzkoušet ještě jiný modem, protože jejich technik se "servisním" modemem bude mít čas nejdříve snad po svátcích. V sobotu na Štědrý den si zapůjčuji jiný modem, abych mohl T-Mobile opět konstatovat, že problém není v modemu, ale že na drátě není modulace. Je mi vysvětleno, že tohle všechno chtějí proto, že oni s tím nemůžou nic dělat a musí požadavek předat technikům O2. Zatím bohužel nezbývá, než každý den zavolat na jejich linku a poslechnout si, jak se požadavek opět urguje. Dnes mi dokonce bylo naznačeno, že snad zítra by s tím mohl někdo začít něco dělat. Nevíte někdo, jaké jsou v daném případě možnosti operátora zmáčknout, popohnat a alespoň jim legálně nezaplatit za službu která není funkční? Jedna zajímavost na konec. Ústřednu mám cca 250m od baráku, vždy mi při ověřování vyskočila možnost až 20 Mbit/s, teď to je max 8 Mbit/s. Jaký má tohle důvod :shock:

xxx (26.12.2011 22:03:06)

T-Mobile ve svátek,SO,Ne problém neřeší - řekli mi při poruše 17.12. v pondělí poruchu vyřešil technik O2 /také postup náhradní modem atd/ Donutil jsem T-Mobile k uvolnění datového limitu na internetu v mobilu a dobu výpadku jsem použil 3G síť která je naštěstí dostupná.

anonym (27.12.2011 12:03:50)

Tak je to jak jsem si myslel. V 8:32 telefon z O2 že zítra dopoledne pošlou technika, v 9:00 jdu kolem modemu....a kontrolka DSL je aktivní. Sice ping ještě větší hrůza než obvykle, rychlost nastavena na bídnou polovinu nominálu, ale je vidět, že stačilo ze strany TM, zvednout ve čtrtek ráno telefon a technik O2 by začal chybu řešit....

Roman (27.12.2011 12:12:14)

A upřímě co sis myslel? Než to projde tím dementním systémem prověření Tmobile, prověření TO2, tak to nemůže být hned. Kdybys měl v tuhle dobu přímo ADSL od TO2, tak tam toho technika máš druhý den. Ale každý si může zvolit alternativního poskytovatele. GTS Novera dokud měla i běžné klienty, ne jen velké firmy, tak pracovala PO - PA a o víkendu jsi byl v ....

anonym (27.12.2011 12:29:55)

Ach jo, já měl připojení od ČRA a tam nebyl žádný problém. Pevná IP v ceně, fungující podpora... První věc - O2 dělá výměnu HW 22.12 brzy ráno, no budiž. Druhá věc - technik O2 něco udělá a nikdo neověří že to opět funguje (???). Třetí věc je ta, že ty trubky v T-Mobile, jediné co dělají na technické podpoře, je přesvědčování zákazníka o tom, že je problém na jeho straně, že oni na to nemůžou protože je to O2 a volat O2 nebudou, protože nemají jistotu že je to problém O2. Takže takhle to nějak (ne)funguje. Když by se někdo na straně TM hned podíval do záznamu kde zjistil, že se tam v okamžiku kdy to přestalo fungovat dělala výměna HW, zvedl by telefon a nahlásil problém na O2, mohl by net běžet už ve čtvrtek po obědě. Je to šlendrián ze strany O2 a naprostá neschopnost TM.

nicnanic (3.4.2012 20:52:03)

Zdar lidi, problém je následující.Pracoval jsem v CRA, kde problém přrbírala podpora, která rozuměla tomu, co se od nich chce.Problém u t-mobile je ten, že operátoři co řeší poruchy na dsl službách zákazníků, kteří jsou resident, nejsou moc znalí.Na problému se pracuje a to poměrně rozsáhle.Slibuji, že v co nejkratší době, bude problém s podporou vyřešen.Bohužel je zde další nepříjemnost v podobě, konkurence.Pokud byla CRA druhým operátorem ve světě xDSL stejně nemohla konkurovat společnosti O2.Momentálně je situace jiná a to v tom, že t-mobile začala konkurovat nejen ve světě mobilních sítí, ale i ve světě pevných sítí.Kolegové s O2 prominou, ale přístup se změnil. Prostě jsme konkurence a je třeba ukázat, že společnost TO2 je majoritní.Vím, že zákazníky mezioperátorské vztahy nezajímají, ale....Abych se kolegů z TO2 zastal, dříve řešily problémy na linkách specialisté od TO2.Nyní řeší externisté, kteří bohužel nejsou ve všech případech odpovídající

anonym (28.12.2011 16:23:08)

Největší problém u TM je opravdu ten, že poskytují adsl připojení přes kabely TO2 - pronajímají si je. To znamená, že když má zákazník TM technický problém, musí TM dát vědět technikům od TO2, což opravdu činí s velkým zpožděním. Jak bylo v jednom příspěvku poznamenáno, kdyby bylo připojení rovnou od TO2, problém by se vyřešil max do dvou dnů (jak u nich bývá zvykem). Rychlost při ověřování rychlosti až 20 Mbit/s vyskočila z toho důvodu, že na technologii VDSL máte tuto možnost, ale teď jste na technologii ADSL, na které je tato rychlost nedostupná.