Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Fofrnet v Černovíře - přístup k zákazníkům

Fofrnet v Černovíře - přístup k zákazníkům

francesco.stoupik@seznam.cz (18.2.2012 18:17:50)

Dobrý den, budu se stěhovat do Černovíru u Olomouce, konkrétně na ulici Stratilovu. Po přečtení těch starých příspěvků z roku 2006, které jsem našel na jiném fóru, nejsem dvakrát nadšený z fofrnetu, na který je v mem budoucim bytě přípojka. Ale za tech 6 let se mohli zlepšit. Zajímá mě, když nastane nějaký problém a nepujde net, jak se po zavolání chovají.....to je pro mě směrodatné. To už bych si tam raději zřídil jiného providera. Budu vděčný za jakýkoli názor, ale objektivní. děkuji.

Radek (6.3.2012 14:19:52)

Po zavolani ti hotline Fofrnetu slibi, ze se ti ozve nejaky technik. Ozve se ale az dalsi den, v den nahlaseni uz ne. Takze pokud potrebujes rychlou dobu reakce, zvol neco jineho. Pokud ti reseni druhy pracovni den staci, neni s Fofrnetem problem. Nejsem v Cernovire, ale na Tabulaku, predpokladam, ze to bude co do odezvy servisu stejne.

Ivo (9.3.2012 00:50:18)

Díky za názor, ten jeden den se dá přežít, spíš mi jde o to, aby to netrvalo vice jak jeden den, aby neslibili, ze se technik ozve a cekal bych třeba tři dny. Pokud říkáte, že druhý den se ozve a problém vyřeší, tak s tím nemám problém. Četl jsem názory jak lidé na fofrnet nadávali, co se týče řešení problémů. Ale názory jsou z roku 2006.

eM (23.5.2012 14:03:49)

Od té doby co se stal z Optinetu Forfnet tak se u nás střídá jeden problém za druhým.. někdy se to řeší i dva dny.. já od nich chi co nejdřív pryč, protože mají výpadky každej týden minimálně na několik hodin, ale vždycky budou tvrdit, že se to stalo před minutkou..

29jpg@seznam.cz (17.6.2013 16:36:21)

Plně souhlasím, naštěstí jsem už od Fofrnetu odešla, ale bylo to strašné. Nejdřív nás okradl jejich technik, hned při zapojování si naúčtoval o pár tisíc víc a pak dělají problémy při odchodu a chtějí zaplatit 5 měsíců navíc. S připojením jsem byla velmi nespokojená, měli časté výpadky a internet byl pomalý. Když jsem volala s nějakým problémem, tak zaměstnanci byli docela neochotní. Nevím jestli už se to zlepšilo, ale já jim nevěřím a už bych k nim nikdy nešla.

Sky (29.1.2014 19:09:57)

Bohužel nezlepšilo, taky s něma mám velký problém ohledně disfunkce internetového připojení-packetlosty a nikdo není schopen to vyřešit a to už to urguji několik týdnů.

Pavel (21.12.2014 21:17:14)

Fofrnet nikdy.Dovolat se tam děs.Když jsem byl ještě u KRI služby super po prodeji Fofrnetu spíše šnekonetu okamžitý úpadek.Při odcházení od Fofrnetu a písemnému předání důvodu odchodu od společnosti Fofrnet kde bylo uvedeno, že síť padá tak mi paní řekla, že to není pravda.Tak to mně tak naštvalo, že Fofrnet už nikdy, to raději budu bez internetu než s Fofrnetem.