Petr (5.12.2012 13:47:18)
Ano,já tomu všemu rozumím :-)Ale asi si nevnímal vše,co jsem psal výše. Na výběr je,takže nejsem nucen být u O2 a taky už nejsem.Prostě tu řeším jen to,jak to vidím já a jak by to mělo být.Ikdyž se to třeba nikdy tak nestane.
A třeba to,co O2 provádělo poslední výpovědní měsíc,že mne 3x odpojili ještě před skončemím lhůty,apd..To samo mluví o jejich přístupu.Nechce být u nás?OK,už ho můžem štvát.Nakonec mi i tak bylo nabízena tato služba za 440...už jsem ale neměl chuť...Mám nyní levnější službu,téměř stejné parametry,bez závazků...čas ukáže spokojenost,či nespokojenost,ještě je brzy na srovnávání.
Ale největší haluz byla,když jsem včera vybral schránku a v ní leták od O2,že nyní nabízí do konce roku Internet Optimal v akci za 400 Kč :-D
Hlavně,že mě,stálému zákazníkovi,to dát nechtěli :-))
Ať se jich tu zastává,kdo chce,pro mne jsou to pacholci.A zároveň jsou oni,kdo přichází o peníze (ikdyž,v případě jedné ztráty klienta se asi o tom nemá ani význam bavit :-))