Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > GTS nová smlouva

GTS nová smlouva

Leo (2.1.2013 11:09:24)

Pozor na podpis smlouvy s touto společnosti. Již cca 6 let využívám internetové připojení ADSL. Se službou jsem byl celou dobu spokojen, proto jsem koncem roku 2012 podepsal novou smlouvu na nižší cenu. Smlouva je se závazkem minimální doby užívání 12 měsíců a nelze ji vypovědět. Bohužel tím začaly mé problémy. První výpadek byl cca 10 dní od uzavření nové smlouvy a trval 1 den. Následovalo několik kratších, asi minutových výpadků. Další dlouhodobý výpadek nastal o vánocích (měsíc po uzavření smlouvy) a trval dva dny (oba vánoční svátky). Následují další krátkodobé výpadky... Dám-li si dohromady jedna a jedna, nutně musím dojít k závěru, že jsem byl jako zákazník, který nemůže odejít, přesunut na méně spolehlivý nebo rovnou nestabilní segment připojení. Považuji toto celé za ne fér jednání a okamžitě po vypršení smlouvy od této společnosti odejdu.

Pepix (3.1.2013 05:31:02)

Ahoj Leo, s touto firmou bych nepodepsal ani posekání zahrady, neboť dle ceníku je moc drahá, tak pro horních 10 000 obyvatel. To tedy O2 a další konkurenti ti to nabídnou levněji, hlavně technická podpora po telefonu je zdarma na rozdíl od těchto vydřiduchů. Hodně štěstí.

OSPF (25.1.2013 12:29:23)

No tak v prvni rade by vas mozna mohlo trknout to, ze GTS je firma, ktere se specializuje na firemni reseni. Btw maji to napsane i na reklame. DSLka pro radove zakazniky jsou pro GTS opravdu beckovou zalezitosti. Nicmene to, ze by vas nekdo presunul na jine draty proto, ze jste podepsal dodatek je nesmysl. Musel by se poslat technik na fyzicke prepojeni zakaznika. To neco stoji. Mnohdy by to musel byti technik dodavatele, protoze GTS zdaleka nema jen sve DSLAMy. Spise se jedna o to, ze pan bezi pres DSLAM TO2 ktery byl menen na ADSL2+ modulaci /v prosinci probihala jedna z migracnich vln/ a ostatni uzivatele zacali vyce stahovat - diky ADSL2+. Tim se zacala uplatnovat agregace (jinak btw GTSka jako jedina na ADSL neuplatuje agregaci - na vlastnich DSLAMech) Sit je totiz natolik predimenzovana, ze konektivita pro DSLAM mnohonasobne prekracuje pozadavky od zakazniku. Jinak v GTS pracuji, takze vim o cem mluvim :)

Leo (29.1.2013 13:42:30)

Tak momentálně (29.1.2013) jsem zase bez netu. Máte nějakou dobrou radu, když víte o čem mluvíte ? Díky.

OSPF (4.2.2013 09:22:50)

Nekupovat si pripojeni pro domacnost od firmy, ktere se specializuje na pripojeni pro firmy. A pokud potrebujete poradne pripojeni pro firmu, kupte si treba SHDSLko. Nebo nake specialni zakaznicke reseni. Treba P2P radiovy spoj a k tomu ADSL zalohu. Co cekate, podivejte se kolik platite. Jak dlouho, by jste za takovou cenu mohl brouzdat v dobe dialupu?

Leo (6.2.2013 07:24:12)

Internet jsem si pořídil před několika lety u firmy Nextra. Nabízeli levné připojení právě pro domácnosti. Byl jsem maximálně spokojen. Např. když snižovali ceny, tak mi automaticky upravovali parametry podle nového ceníku. Pak Nextru koupila firma GTS a jelo se dál. S poskytovanou službou jsem byl nadále spokojen, pouze ta vstřícnost k zákazníkovi se vytratila. Když jsem chtěl snížit cenu podle nových ceníků, chtěli podepsat smlouvu na rok. Jak jsem již psal, se službou jsem byl spokojen tak jsem podepsal novou smlouvu za nižší cenu. Od té doby mám problémy a smlouvu nelze vypovědět. Musel bych zaplatit za zbytek doby na kterou mám smlouvu. Vypadá to tak, že to budu muset nějak vydržet do konce roku a pak to ukončit. Možná mi to před vypršením smlouvy zase "pustí" normálně...

Vilem (8.2.2013 12:33:51)

Já musím po pravdě, říct, že moje aktuální zkušenost je téměř opačná. Je sice pravda, že spadáme do sekce firemních zákazníků, nicméně zase otevřeně - jsme pidifirma a máme zatím u Novery pouze ADSL za nějakých tuším 390 Kč měsíčně. Vloni jsme se rozhodli otestovat jiné - levnější připojení. Nutno dodat, že o moc levnějších připojení jsme nenašli, používám doma ale jednoho místního provozovatele kabelovky, tak jsme se rozhodli, že zkusíme toho, protože tam je cena asi o 100 kč nižší za teoreticky vyšší připojení. Ze začátku všechno fungovalo v pořádku, připojení bez problému, takže jsme se rozhodli, že tu linku u Novery zrušíme. Ze strany Novery přišla okamžitě nabídka na spojení připojení k netu s pevnou telefonní linkou za cenu připojení k netu, takže jsme linku nechali s tím, že jsme jí nastavili jako záložní. Po půl roce zkušeností se ale ukázalo, že slavnej místní poskytovatel má sice 100MB připojení, ale výkyvy v síti jsou z nějakýho důvodu tak velký, že to občas šlape rychle, ale občas taky dost pomalu. Sice třeba minutu, ale pro nás to je ve firmě docela zásadní. Výsledek? Vrátili jsme se k primárnímu nastavení a Noveru používáme jako základní spojení. Jede to sice v průměru pomaleji, páč je to jenom 8MB linka, ale zato téměř nonstop bez jakýchkoliv výkyvů. Jinak k přechodu k O2 - to mě opravdu pobavilo. Horší firmu jsem snad nezažil, arogance, totální výsměch zákazníkům - akce typu "Když si výslovně sám neřekneš, tak my ti tarif nezměníme a co víc, ve smlouvě máme malinkatým písmem, že se ti prodlouží závazek na stejnou cenu na dalších 24 měsíců, pokud nám písemně před koncem neřekneš, že to prodlužovat necheš" mě opravdu nepřijdou jako vstřícnost :-)

OSPF (8.2.2013 15:24:41)

Tak clovek je rad, kdyz take jednou nekdo firmu pochvali :) Jestli jste firemni zakaznik, tak mate GN oznaceni linky ne? Poslete mi ho, zkusime se podivat, jestli by ten profil nesel jeste trochu navysit :)

OSPF (8.2.2013 15:22:31)

Prosim vas, verte mi, nikdo vam linku zamerne neorezava. Technicka podpora u GTSky je tvorena dohromady trema lidma. Ti opravdu nemaji cas na to, aby kazdemu kdo podepise novou smlouvu menili profil na DSLAMu pripadne kontaktovali kolegy z TO2, aby jim ten profil zmenil. GTSka se proste zacala specializovat na firmy a domacnosti jsou na druhe vetvi.

Leo (12.2.2013 07:45:16)

Nezlobte se, ale nemyslíte, že by bylo fér zákazníka upozornit na to, že bude přesunut na druhou větev, protože firma se začala specializovat na firmy, jak píšete ? Z mého pohledu jsem byl chycen do pasti v podobě nevypověditelné smlouvy a snížené kvality služby a je mi jedno jestli čistě záměrně, nebo změnou zaměření firmy. Výsledek je pro mě stále stejný.

Ivana (23.2.2013 12:08:36)

Dovoluji si nesouhlasit, O2 je pěkně drahá, od nového roku mi skončilo roční zvýhodnění a jsem přesunuta do standartní ceny, kdy za internet platím 750 Kč měsíčně. Přemýšlím, kde sehnat jiného operátora, protože tuhle nehoráznou cenu nechci platit déle, než bude nutné. Co mi vadí u těchto společností, že lákají nové klienty na slevy, ale pro stálé uživatele už nic nenabízejí.