Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Šmejdi z Internethome (O2) nás ze dne na den odstřihli od internetu

Šmejdi z Internethome (O2) nás ze dne na den odstřihli od internetu

Dz (15.11.2013 15:31:20)

Přišel email z Internethome (dceřiná společnost O2) nám poslali milý email, že naše ADSL převádí k O2 a místo 6 mbit budeme mít 2 mbit a že dofají, že s novým tarifem budeme spokojeni. Tak jsme jim napsali, že teda s touto změnou rozhodně nesouhlasím a co oni? Ze dne na den nás odpojili. Několikrát jsem jim volal, ať nás ihned neodpojují a vždycky na lince tvrdili, že člověk zodpovědný za migrace zavolá. Jednou mě na něj dokonce přepojili, ale on hned po zvednutí zavěsil. Samozřejmě nikdo nikdy nezavolal. Naštěstí v okolí byli místní wifináři, kteří nás hned druhý den připojili. O2 ani Internethome rozhodně nedoporučuji, jsou to zcela neseriózní arogantní společnosti. Vážený zákazníku, společnost Internethome, s.r.o. Vám vždy poskytovala kvalitní služby a velmi si vážíme toho, že jste naším zákazníkem. Chceme Vám i nadále přinášet připojení k internetu té nejvyšší kvality, které nám bohužel naše stávající technické řešení neumožňuje. Rozhodli jsme se tedy převést Vaše služby pro připojení k internetu na telefonní lince 547211399 na poskytovatele Telefónica Czech Republic, a.s. (známým pod značkou O2), jehož jsme dceřinou společností. Jsme si jisti, že v O2 získáte maximálně kvalitní péči. Navíc se můžete těšit na řadu výhod v podobě zvýhodněných cen na další služby od O2, jako je sleva na O2TV, mobilní volání či O2 Mobilní internet. Další velmi zajímavé výhody pak získáte díky členství v O2 Extra klubu ? www.o2extra.cz. Změna poskytovatele proběhne automaticky. Zajistíme, aby byla migrace bez výpadku, a Vy jste mohli internet používat bez omezení. Váš současný tarif pro připojení k internetu od Internethome, s.r.o. Nový tarif pro připojení k internetu od Telefónica Czech Republic, a.s. Tarif Termsnet NakedADSL Normal (6 ADSL) za 452,7457 Kč včetně DPH Tarif Internet Start (2Mbit bez závazku) za 404 Kč včetně DPH Doufáme, že s Vaším novým tarifem budete spokojen a přejeme vám příjemné využívaní internetu od Telefonica Czech Republic, a.s. Internethome, s.r.o. Jak bude celá migrace probíhat? Do doby než dojde k Vašemu převodu, se se svými zákaznickými požadavky i nadále obracejte na kontaktní centra naší společnosti (tel.: 800 330 073). O dokončení převodu Vás budeme informovat telefonicky nebo SMS zprávou. Ke změně poskytovatele dojde nejpozději do 31. 12. 2013. Do doby migrace budete čerpat stávající služby od naší společnosti beze změn. Dnem převodu se stanete zákazníkem společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. Ke dni provedení migrace bude ukončena fakturace (bude fakturována poměrná část měsíce) za služby společnosti Internethome, s.r.o. a bude zahájena fakturace společností Telefónica Czech Republic, a.s. K datu migrace dojde i ke změně smluvních podmínek. Součástí Vaší nové smluvní dokumentace budou: Všeobecné podmínky pro poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací, Provozní podmínky pro poskytování služby O2 Internetové připojení, Ceník služby elektronických komunikací ? O2 Internetové připojení a Reklamační řád. Tyto smluvní dokumenty naleznete na stránkách www.o2.cz v sekci Péče a podpora, Dokumenty ke stažení. Vzhledem k tomu, že dojde ke změně stávajících podmínek, máte možnost v případě Vašeho nesouhlasu v souladu s článkem 9.9.1 Všeobecných podmínek pro poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti Internethome, s.r.o. odstoupit od smlouvy do 31 dní od doručení tohoto dopisu. V tomto případě prosím kontaktujte zákaznické centrum na speciálním emailu adslmigrace@internethome.cz. Vždy prosím uveďte ID uživatele (naleznete na faktuře jako Identifikační číslo zákazníka). Během převodu Vaší služby připojení k internetu dojde ke změně Vaší IP adresy. V případě odstoupení od smlouvy připojení k internetu ve lhůtě 31 dnů od doručení tohoto dopisu, společnost Internethome, s.r.o. ukončí k datu odstoupení od smlouvy poskytování navazujících služeb VoIP a IPTV. a to v případě, že tyto služby od společnosti Internethome, s.r.o. využíváte. Upozorňujeme, že pokud využíváte služby, které vyžadují připojení k internetu (např. IPTV, VoIP) od jiného poskytovatele, společnost Internethome, s.r.o., neručí za přerušení provozu těchto služeb.

hlad (20.11.2013 15:37:22)

Také mi jede ADSL přes InternetHome. Bohužel, jsou jen 3 možnosti, kam s ADSL přejít: 1-O2 2-U:fon 3-Eri Eri má asi vlastní síť, ale nehorázné výpovědní lhůty (při té nejnižší ceně je stanovena výpovědní lhůta 6 měsíců). Vybral jsem si Ufouna (přeprodává O2 síť), zařízení mám, cena lepší než u O2, bez závazku (protože mám zařízení, nepotřebuji závazek, řekl jsem si o to při objednávce telefonem), výpovědní doba běží jen jeden měsíc od začátku následujícího měsíce.

Dz (22.11.2013 17:45:03)

Jsou ještě další alternativy - dsl.wia.cz a www.viaadsl.cz (T-Systems). T-Systems je sice dražší, ale u wia je riziko, že to O2 koupí taky. Naštěstí nám zrušili jenom jedno ADSL z těch čtyř, na 3x VDSL zapomněli, takže to převádíme k T-Systems. Ale samozřejmě nechám technika O2 vybudovat novou trať (přes nově zřízenou linku), ať to O2 aspoň něco stojí. Jinak z Internethome doteď nikdo nezavolal...

Bf (22.11.2013 23:59:50)

Díky moc! Taky mě postihla nucená migrace od internethome k 02..... z bezúvazkové smlouvy k 12i měsíčnímu závazku...bezva. Já šel do dsl.wia.cz, protože se závazkem neprudí .... ale nebýt tebe, netuším, že jsou i jiné nabídky než na DSL.cz

Aa (24.11.2013 22:39:19)

Ještě je možnost u T-Mobile. Je sice za 700, ale dá se to dostat na polovinu - na aukru se prodávají kupóny na 50% slevu. Sám jsem jeden koupil a uplatnil, na smlouvě pak byla uvedená 50% sleva na zaměstnanecké kupóny. Nahé VDSL mě vyšlo na cca 350 měsíčně na 2 roky a prý se to pak dá ukecat o 30% dolů při prodloužení.

Jirka (24.11.2013 10:46:16)

No taky mě to pěkně nasr... Já osobně počkám na přepojení na O2. Poté si nechám zvýšit rychlost na 20Mb. Půjdu do smlouvy se závazkem a bude to za 505 Kč měsíčně. Pro mě je hlavní aby nebyl výpadek a žádné jiné problémy.

Martin (29.5.2014 23:21:32)

Ty děláš u O2 co?:)

Casial (28.11.2013 16:07:05)

Jj, na Internethome je pěkně vidět, čí je to dcerka... Měl jsem VDSL od Termsnetu, ale ti s tím skončili a předali to Internethome - ani rychlost ani cena se nezměnila, tak jsem to neřešil, až do doby, než mi přišel stejný email. Sice jsem napřed vybíral alternativy a až pak posílal výpověď, ale i tak jsem byl týden bez internetu - naštěstí aspoň notebook má 3G modul, takže jsem měl aspoň něco na web a maily. Váhal jsem mezi wia a Avonetem a nakonec jsem šel do Avonetu, protože byli o něco levnější, byť s ročním úvazkem (ale to zase nepovažuji za takovou překážku, ale dva roky bych už jim nepodepsal) a měli dotovaný Comtrend, dokonce už tu verzi s externí WiFi anténou. Upřímně, než mít VDSL čistě od O2, to bych raději bojoval s nějakou místní WiFi. Protože s O2 cokoli řešit, to je na mašli. Ale proti infrastruktuře nemám výhrad, běhá to svižně a stabilně, ale podpora a fakturace musí jít přes někoho jiného, naprosto bezpodmínečně, pokud si vážíte svých nervů :) Zatím jak to vidím, tak jim to nikdo nepodepsal :) Celkem by mě zajímalo, jaké dostali procento výpovědí... A zároveň mě celkem překvapilo, že se mě nikdo nepokoušel ani přemlouvat ani zjistit, proč nechci k O2 (ale asi už se neptají, protože hádám slyšeli od všech to samé dokola - neschopná podpora, chyby ve fakturacích, neřešitelné naprosto cokoli).

MV (9.1.2014 17:34:27)

Bohuzel taky resim podobny problém. Od Termsnetu jsem se dostala k Internethome. K O2 NIKDY, takze jsem nesouhlasila s prevodem a co se stalo?? Mam v zásuvce O2, ti si drze posilaji faktury a Termsnet dela mrtvého brouka. V dane lhute jsem vyjádřila nesouhlas a stejne to nepomohlo.. Emaily chodi sem tam, občas zavolam a jsem vzteky bez sebe. Nez k O2, to radsi naveky bez internetu!!!

Jirka (10.1.2014 14:23:22)

Svatá pravda. Kdysi jsem byl u O2 a jsem rád, že s nimi již nemám co společného. Arogance, vyúčtování, služby, to vše děs. Jak je ale vidět, tak dcerka z O2 na mne nezapomněla. Jak jinak si vysvětlit, že mi přišla upomínka, že můj dluh u Internethomu je 300Kč! Upozorňuji, že o internethomu jsem slyšel poprvé až dnes! Anebo to zkoušejí, zda se chytím. DRZOST!

Vrchni (28.4.2014 21:06:07)

Novy majitel vola sve ovecky domu :)

anonym (9.10.2014 19:16:11)

Aby ses neposral, vsichni nadavate na O2, kdyby nebylo o2 tak asi tezko bys mel pevne kabelove pripojeni dsl, maximalne tak nejakou ubohou wifi od tech vydlaku kde bydlis.. zaprsi, zasnez a muzes tak akorad koukat do zdi. Hovada, kdyz neumite jednat o produktech tak aspon nepiste takove sračky

jojo (15.12.2014 14:23:05)

Dobry den, také řeším teď přechod od internethome do O2, to by se člověk pos*al jaké to jsou arogantní hovada ve společnosti O2, i ta k*ava co ti zavolá tak se chova jak šlapka z E55. Reklamoval jsem u společnosti O2 mobilní telefon už po pate se stejnou závadou , oni vždy přehraji systém a telefon 14 dni funguje , posoudily že to není na odstoupeni od smlouvy a že je to v pořádku že mi nefunguje telefon a že ho vlastně nemůžu užívat , je to pořad česky telecom a nic se nezměnilo. Internet home mě odpojilo od internetu a O2 ještě nepřipojilo, ale fakturu mi už poslaly napřed za internet který mi od začátku měsíce nefunguje

Was (6.7.2015 14:14:57)

to je tedy slovník, hmmmm, vy jste asi výběr toho lepšího zboží :-) nicméně právě jste dokázal, že lidé jako vy těžko mohou soudit jiné .....

Pavel Řechtáček (3.1.2015 20:40:01)

Pro Děčínský okres je firma JAW.cz udělat maximum, aby lidi nemuseli přecházet na pevnou linku. Pro zájemce 775 866 492.

maros.piatok@seznam.cz (22.1.2015 10:35:49)

Dobrý den, s pánem Dz plně souhlasím. měl jsem od internethome 6 let internet 1Mbit za 200kč.Chtěl jsem si rychlost připojení navýšit namísto toho mi bylo řečeno že u mně wifi končí že mi nabízej internet od O2 20Mbit přes adsl.Ptal jsem se proč neposlali oznámení na trvalou adresu ,tak mi bylo řečeno že to poslali na přechodnou adresu.(6 let se snažím u nich změnit adresu)Tak volal mi pán s O2 že mi nabízej 20Mbit za 399kč měsíčně.Jenom že po 5 min.telefonování to bylo 3,5 Mbit za stejnou cenu.Souhlasil jsem s tím .Pán si napsal veškeré údaje a poslední věc byla že si potřebuje naskenovat můj doklad že si mám zajít do O2(černý most) že tam mi ten doklad naskénuji že to nebude problém.Zajel jsem do O2 tam mi bylo řečeno že O2 to nědělá.Po marném telefonování jak se zaměstnanci INTERNETHOMU tak O2 jsem to už nedávál.Tak opět jsem volal do internethomu že si potřebuji navýšit internet ale jenom přes wifi protože adsl od O2 vypadáva že si klidně koupím novou anténu.Pořád jednoznačně od zaměstancu internethomu né a né za každou cenu že u mně bude wifi končit.Ptal jsem se na důvod (mluvil jsem asi se třema zamestnanci a s jedním pánem s tím dnes 22.1 2015 9.15 min.) důvod je dle pána technicko-ekonomicky.Vysílač mají u nás na škole tak jsem byl informován od obce že wifi od firmy internethome nekončí.Obec měla tuto informaci od internehomu.Paní s internehomu mi řekla když s tím mám nějaký problém že si mám napsat na reklamační oddělení./ale na stránkach nemůžu najít kontakt/Na baráku máme víc připojení od internethomu budou vypínat jenom mně k 28.2 2015. Důvod inteligentního pána s internethome technicko-ekonomický technicko-/vysílač máme přímo naproti/ ekonomicky-/chtěl jsem zvýšit měsíčni paušál/ je pro mně neakceptovatelný. Na fórech jsem četl o jednání internethomu o aroganci a lhaní a tak dále, je to bohužel pravda.Když vám někdo na fore napíše že internethome je v pohodě tak to bude jenom zaměstnanec anebo majitel firmy. Kdyby někdo věděl jak mám správně postupovat s ohlášením na českou obchodní inspekci tak budu jenom rád.Přemýšlím ještě nad jednou alternatívou že zavolám televizi ať jim udělám dobrou reklamu.Uvidím jestli se mi to povede ale udělám vše proto aby "nespokojených zákazníku od podvodné firmy internethome bylo co nejméně". INTENETHOME NIKDY VÍCE !!!!! Mára Praha východ.

tomji@impulz.cz (5.2.2015 07:44:18)

S Márou souhlasím protože jsem se dostal do stejné situace a jeho dopis je přesně kopii toho mého který jsem dostal a jsem jediný který jej dostal a tak nevím jak se bránit. Wifi zařízení máme na našem domě a rozvod do bytů - tak jedině jim dát také výpověd a zřídit si vlastní příjem. Protože nabídka O2 je 3x dražší a se smluvním závazkem na 12 měsíců a při tom upc nabízí levnější a vyšší rychlostí. Já jsem byl zatím spokojen s cenou i rychlostí a nepotřebuji vyšší kvalitu a hlavně za vyšší cenu. Mám smlouvu na dobu neurčitou tak nevím jak se mám chovat, protože jsem přišel i o seniorskou slevu za telefon, ale hlavně mi neustále děkují za využívání jejich služeb a placení.

JP (4.6.2015 15:11:58)

Souhlasím s tím že arogantnost InternetHome je do nebe volající. V pátek ráno nám přestal jít firemní internet 20/20 Mbps a všechny telefony které tato společnost dodávala. Celý pátek mě IH přesvědčoval že problém řeší. V pátek v 17:00 se ozvali že dnes už to nevyřeší a bude vyřešeno bohužel až v úterý. Po čtyřech úmorných dnech na záložním ADSL snažíce se udržet společnost v chodu jsem volal dvakrát na helpdesk IH. V úterý odpoledne mi zavolal obchodník této společnosti že službu již nezprovozní. S arogantní připomínkou, že dobu co nešla nám nebudou účtovat. Ve středu jsem volal na IH dvakrát aby mi alespoň přesměrovaly telefony na GSM bránu toho času jediné funkční telefonní spojení na firmu. Reagovali až na třetí volání ve čtvrtek kdy to konečně provedli. Na obranu O2 musím konstatovat že právě pracovníci O2 se zachovali naprosto opačně a zavedli internet během dvou dnů.

Tereza (27.6.2015 11:35:14)

Dobrý den všem, bohužel jsem se stala členkou stejného klubu jako Vy - obětí šmejdů Internethome. Připojení jsme měli původně od spol. Fofrnet, s kterou nebyly problémy, až do doby, než ji převzal Internethome. Kvalita připojení katastrofální, některé dny prostě vůbec! Na helpdesk volat je ztráta času a energie, stejně se nic nestane. po té, co jsem zaslaechla, že Internethome rozesílá dopisy z výpovědí, sama jsem jim před cca 2 měsíci zavolala a zeptala se, o co jde a jestli se to týká i mne. Po horlivém ujišťování, že mne se to netýká, jsem situaci tedy neřešila. A teď se držte - po několika dnech kdy internet tento týden nešel vůbec a rady technika byly vypněte a zapněte :-), jsem tam dnes volala znovu a nestačila jsem se divit. Včera jsem vám odeslali dopis s výpovědí - zaznělo od operátorky! Banda lhářů, šmejdů, podvodníků a zmetků - to je tahle firma. Nic jiného. Dejte od nich ruce všichni pryč a hledejte si nového solidního poskytovatele ve vašem okolí...

pavel (2.7.2015 12:02:38)

s internethome sem nemel nikdy problém rychlost 50 mi bezi i 60 ale ted musim prejit k o2 tak se hrozim jak to pojede protože mi nabízí 40 rychlost ale ta je pry az 40 takze to muze byt taky jenom 15