Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > internet express - na pevnou ip adresu zapomeňte

internet express - na pevnou ip adresu zapomeňte

Maris (17.6.2004 16:00:44)

doufám, že to tady čteš i ty - generální bastarde českého šrotkomu. chtěl jsem express - změnil jsem to z limitu 3gb na něj - zvednul jsem si to na megabit - měl jsem předtím pevnou ip - trvalo to skoro 2 týdny než to přepnuli - všechno co bylo navázaný na ip adresu přestalo fungovat - volal jsem na iol - internet express a pevná ip adresa je zatím prý nereálné mít..takže přeji příjemnou zábavu. zase někoho brzo z telekomu vyhoďte, hlavně ať je veselo.

Miroslav Šilhavý (17.6.2004 16:22:51)

Je to smutné; zas na druhou stranu je to houmovaté připojení a pro takové pevná IP adresa nemusí bývat.

Toom (24.6.2004 22:21:15)

muzu taky připomínku, pro menší komunitu on-line hráčů je na většinu strategii (např oblibena Age of Empires) pevna veřejna ip nutnost... ja osobne scháním intrenet jen na serfování a hraní, plne mi stačil dial-up pausal ale dyz ho chytří páni zrušlili tak co mam delat? adsl? ok a da se sehnat za podobny peniz aby nemelo horší pingy a rychlost nez obyčejný modem? marne hledam už mesíc =(((

david (25.6.2004 17:12:12)

Toome ja jsem si dnes koupil expres a s hruzou jsem zjistil ze nemuzu nikoho pres ip vyhledat pres game spy !! Technici me radili ale porad nic nevis cim to je ??? mam modem CELL 22-A-FX-CZ

Toom (25.6.2004 23:10:56)

než si to pořídím tak bych prave toto rad vychytal... no fakt netusim... heldem hledam ale marne, adsl pro mě nestahovače asi stejne neexituje...

Michal (17.6.2004 18:32:16)

Stacilo jen trochu cist, maji to ve specifikacich jasne napsano.

Miroslav Šilhavý (17.6.2004 19:36:58)

Především pevná IP adresa nepřináší žádné výhody pro použití, ke kterému je Internet Expres určen, tj. domácím přípojkám.

Pavel (17.6.2004 20:06:11)

Přesně tam, pevná IP ja na *****. Stěžuj si, pokud bys měl neveřejnou.

Miroslav Šilhavý (17.6.2004 20:33:17)

Ona není na *****; nicméně si myslím, že dotaz/připomínku psal někdo, kdo nepochopil k čemu je jaká služba určená a rozčiluje se, že na Trabanta nejdou koupit 17" elektrony.

Michal (17.6.2004 21:01:46)

A proc jako by se na pripojeni tohoto typu nemohl chtit pripojit zvenci pres telnet/SSH? Nebo tisic dalsich legitimnich duvodu proc mit pevnou IP? Treba pro pripojeni do prace, kde vyzadujou pevnou IP kvuli nastaveni FW?

Miroslav Šilhavý (17.6.2004 21:11:16)

To co popisujete už Vás řadí právě o stupeň výš než "obyčejného" domácího uživatele, pro které ho je určená "entry-level" služba. Mimochodem připojení nadálku se dá řešit např. proregistrováním se na nějakou službu dynamického vedení DNS; a firewall se většinou nestaví na konkrétní IP, jsou daleko pohodlnější a spolehlivější prostředky. (mimochodem v tu chvíli na to připojení z domova by měl zaměstnavatel přispívat)

Anonym (18.6.2004 01:31:44)

Ty ses fakt vul.

Jolinar (18.6.2004 07:56:53)

LOL :o)

Miroslav Šilhavý (18.6.2004 11:26:52)

Mnojo, když Vy chcete cestovat metrem za 12 Kč s klimatizací a občerstvením mezi stanicema.

B (18.6.2004 11:53:28)

Po dlouhé době musím zase souhlasit s Mirkem :-) Spousta firem si objedná entry level službu a pak od ní chce funkcionality jako u high end služby ...

Miroslav Šilhavý (18.6.2004 14:46:24)

Ono je to těžké; samozřejmě že lze bez problémů zajistit, aby se IP adresa neměnila; a ani by to moc ISP nestálo. Bohužel, někteří nejsou schopni se smířit s tím, že určitě věci slouží jako umělá degradace kvality na levnějších službách. Upřímně, buďme za to rádi; firmy zatím živí ISP právě díky tomu, že platí o hodně víc za ne-o-tolik-hodně lepší služby. A kdyby to tak nebylo, ISP začnou buďto zdražovat nebo krachovat.

Alex (18.6.2004 15:03:02)

To jsou keci fakt ste mě pobavil.Kolik to ASDL jinde stojí a náklady telekomu a ISP jsou u nás niší než v civilizované evropě.Fakt síla to si mislíte že na to doplácej.Tak jak je možný že jinde to funguje a maj tam za 60 Eu. 8192/1024 no limit .A maj na to zisky celkem velkej.A co Japonsko a Korea to tam jako to taky sponzorujou z Firemních zakazníků. U nás jediné rozumné připojení je kabelovka a ASDL by mělo být konkurencí kabelovkám.Ale s pingem 1000 ms to neje ani jak modem.

Miroslav Šilhavý (18.6.2004 17:40:41)

To myslíte vážně, srovnávat ČR s Japonskem a Koreou? To jsou trhy úplně jiné; garantuju Vám, že v Japonsku a Korei zase zaplatíte obrovské peníze za fůru jiných věcí. A okolní Evropa? Vůči ní jsme přibližně stejně; takže není co řešit. A náklady Telecomu? A zisky? Do toho mi prd je a Vám taky!

Anonym (19.6.2004 11:30:18)

Ty demente proti okolni evrope jsme nejmin 2x drazsi ty lhari

Miroslav Šilhavý (19.6.2004 12:15:23)

Ale kdepak; to se omezujete jen na informace z tendenčně laděných článků, žejo? Místo toho se zkuste po evropských ISP opravdu podívat.

Anonym (19.6.2004 13:04:27)

Ne to je informace z ceniku na webovych strnkach primo tech poskytovatelu. Jsi liny plkal co si sam ty ceniky ani neumi najit. Tak se nauc jazyky a misto tisickrat opakovane demagogie kterou vydavas za pravdu konecne pohlidni pravde do oci a zjistis ze vsude je cena okolo 1000 korun a neomezeny objemam dat, blbe.

B (19.6.2004 16:40:04)

bohužel musím opět souhlasit s mirkem ... je nesmyslné stejně jako v řadě dalších oblastí srovnávat něco se světem v přepočtu eura či jiné koruny na Kč podle kurzu apod. ADSL u nás není nejlevnější a zisk ČTc je skutečně neodpovídající, ale zase tak hrozné to není.

Miroslav Šilhavý (19.6.2004 18:17:46)

Přečtěte si kromě těch ceníků i podmínky provozu; a nestačíte koukat jak přísní jsou ISP v zahraničí. A neomezený objem dat? Ano, mají ho; ale při stejné agregaci! Tudíž je to srovnatelné s GTS; ti to taky mají za tisícovku! A že jim stejná agregace běží lépe než nám? Jo, to je holt tím, jak kdo linku používá...

Anonym (19.6.2004 18:47:48)

Jste oba totalne vedle. V naproste vetsine zemi maji agregaci presne jako u nas UPC, tj. dle potreb aby to zakaznikum jelo porad jakz takz dobre.

Anonym (19.6.2004 18:49:56)

A podminky maji tak 3x min prisne nez u nas. Nejprisnejsi FUP co ve svete na unlimitedu je je 30 GB za mesic a to je jeste vyjimka. Pricemz drazsi tarif bez limitu stoji tak o 150 kc vic a ne pres 2 tacy. Ale proste tupi demagogove budou dal mlit sve lzi a nic, naprosto nic je nemuze zastavit.

Miroslav Šilhavý (19.6.2004 19:30:03)

Ale prd; podívejte se např. do Británie a zjistěte si, že na mnoha tarifech je zakázán dokonce i gaming! A v dalších zemích FUP kolem 1-2 GB!

Anonym (19.6.2004 20:30:32)

Na tom uplne nejlevnejsim je zakazan gaming, pricemz drazsi neomezeny s gamingem stoji 1300 ty lhari. 1-2 GB je jen v 1-2 zemich ty blbe. Jsi proste chronicky lhar a s takovymi je marna diskuze.

Miroslav Šilhavý (19.6.2004 21:16:03)

Heh, asi neumíte číst nebo se nepídíte. Kdyby obecně lidé kdekoliv v Evropě sosali kolem 10-20 GB, ISP by s nimi vyrazil dveře hned druhý den po tom, co by to zjistil.

Anonym (19.6.2004 21:28:09)

Prumerny uzivatel nenasosa 20 GB, avsak ani ta mensina co tech 20 GB sosa nejsou pro tamni ISP zadny problem. Protoze tam je vsude agregace stejna jako u naseho UPC a beha to dobre i tak.

Miroslav Šilhavý (21.6.2004 08:26:55)

Pokud je tam agregace stejná, pak musí být těch nenáročných nepoměrně víc! A taky je - tam je zvykem si pořizovat ADSL nejen domů, ale i do kanceláře a prostě na více míst, kde se daní lidé vyskytují; tady u nás je to opačně, tady se ještě přeprodává. Tzn. zatímco v zahraničí je díky chování lidí agregace příjemně rozředěná, u nás je naopak našlapaná.

Slim (21.6.2004 09:03:21)

Chování lidí odpovídá ceně. Nic víc, nic míň.

Miroslav Šilhavý (21.6.2004 09:06:10)

A to má být jako omluva? Kdyby rohlík stál 10 Kč ospravedlní to snad dokonce i krádeže?

Slim (21.6.2004 13:45:52)

Pane Šilhavý, ani jste se nepodíval na to, na který Váš příspěvek jsem reagoval. Nikoho jsem neomlouval a neospravedlňoval. Pouze jsem konstatoval, že nemůžete očekávat, že si lidé budou pořizovat ADSL na více míst, při tak vysoké ceně. Podle toho jak uvažujete, byste se náramně hodil do managementu Telecomu. Zapadl byste tam mezi ně ideálně. Třeba by se jim s Váší pomocí podařilo srazit cenu Telecomu ještě níže. Určitě pořád chudáčci nechápou proč to jejich skvělé ADSL nemá onu očekávanou prodejnost. Nebo že by toto byla ta očekávaná ? Až bude rohlík stát 10Kč a já nebudu mít možnost si koupit poloviční za poloviční cenu, bez jakýchkoliv výčitek se s někým na ten rohlík složím a podělíme se o něj.

Anonym (24.6.2004 21:19:15)

Znate jmeno FRANTISEK BRTNA ????? Ten uz v roce 2002 rikal ze CESKE ADSL OD CTc bude PRUSER!!!!! Jmenovany byl hlavnim managerem CTc pro ADSL technologie. Nas trh na to otevreni pristupu k Inetu neni pripraven. Holt jsme Cesi :-)

Anonym (21.6.2004 11:33:53)

V zahraniční je agregace jako u našeho UPC, a né zlodějských 1:50, zkus to chápat.

Miroslav Šilhavý (21.6.2004 11:40:49)

Jak kde; povětšinou to ale je kolem těch 1:50.

Anonym (21.6.2004 13:17:44)

Povětšinou je to jako UPC a asi ve 2 zemích 1:50.

Miroslav Šilhavý (21.6.2004 13:28:19)

;-) trochu víc se poinformujte; v některých je agregace vyjádřená nepřímo přes "předpokládanou průměrnou zátěž".

Anonym (21.6.2004 13:30:52)

Ano a když se ta předpokládaná zátěž ukáže jako špatně předpokládaná, tak se agregace upraví tak aby to uživatelům jelo slušně :) Poinformuj se trochu více.

Miroslav Šilhavý (21.6.2004 13:39:45)

;-) ano, ale pokud ten předpoklad krachuje na 5% neukázněnců, tak se nic nezvyšuje a řeší se těch 5%... Je nesmysl kvůli hrstce lidí zvyšovat náklady. Jakmile to většině dostačovat přestane, pak se řeší...

kix (28.6.2004 11:57:22)

Pánové, předpokládám, že máte nějaké relevantní údaje - sem s nimi. Ohledně agregace všichni, zejména operátoři (viz. např rozhovor s Nextrou, kde byl dotaz na agregaci u mateřské firmy) mlží, a to včetně ČTÚ, které publikovalo před časem tu studii se srovnáním českého vs zahraničního ADSL. Napište sem výčet operátorů a jakou mají agregaci. Slova "povětšinou" neberu, stejně tak jako že se vám to podařilo najít jednoho s 1:50:o)))

Anonym (23.6.2004 13:44:33)

Ano uz koukam. Bellnet 1:50 100GB limit na 1 MBitu. Docela prisny ne?

Miroslav Šilhavý (23.6.2004 13:48:11)

100 GB?

Anonym (24.6.2004 23:03:56)

Tak jsem koukal na ten vas Belnet.be a zjistil jsem ze poskytuje pripojeni vzdelavacim, vedeckym a akademickym institucim... Nevim, ze ktereho prstu jste ty cisla cucal. Btw 2Mbit leased line od nich by stala cca 13000 mesicne, ovsem musel byste byt statni sprava ci verejna instituce :) Dale jsem se podival na bezneho providera - Belgacom a nasel jsem napriklad variantu 512/128 s limitem 400 MB za 30 euro, 3 MBitku s limitem 10 GB za 40 euro. Nonlimited variantu jsem nasel az v Business tride a to za 199 euro. Vazne myslite, ze je u nas draho? Mam takovy pocit, ze nekteri lide by si stezovali, i kdyby jim pripojeni davali ISP zadarmo...

Anonym (26.6.2004 09:06:06)

Ja ale mel na mysli britsky bellnet:) Navic 2MB leased line je bezna cena i u nas. Ceny Belgacomu se odvijeji od platu v Belgii ktera je jednim z nejbohatsich statu evropy. Takze tech 199 euro je docela dobra cena v pomeru k platu.

Anonym (26.6.2004 14:26:55)

Bohuzel britskeho ISP s nazvem Bellnet se mi najit nepovedlo.

Anonym (25.6.2004 15:17:21)

Spousta firem si taky objednává high end služby a přitom používá jako entry level. Dám příklad z naší firmy. Na všechny pobočky jsme nechali zřídit základní adsl variantu 512/128 agregace 1:50. Služba je plně dostačující pro naše potřeby. A kolik že se nastahuje měsíčně? Dělá to max. 400MB/měs za pobočku. Navíc je traffic rozložen v čase. Žádná garance neni třeba. Holt když se neodešlou účetní údaje tak se to pošle skrz dialup no. Projednou se to neposere.

Anonym (25.6.2004 19:36:52)

Kez by takovyhle ADSL pripojek bylo vice.

B (28.6.2004 10:29:25)

Souhlas, pro tuto variantu to asi postačuje, protože to ADSL na pobočkách nahrazuje původní dial up připojení a dovolím si říci, že je lepší i za cenu toho, že to někdy nepojede, ale to bylo a je i u dial upu ... Jenže toto je 1 z 10, většinou to jsou firmy, který na tom jedou hodně velký aplikace nebo hodně počítačů apod. Nejhorší na tom je, že jsou to mnohdy renomované firmy, které jistě o peníze nemají nouzi ...

Pavel (17.6.2004 22:07:49)

Ale to vis ze je na **** u domaci sluzby, snad by si nechtel porizovat server.

y2k (18.6.2004 23:31:16)

Vyprdni se na pevnou IP a spokoj se z dynamickou. Zaregistruj se kupříkladu na NO-IP.com nebo na DYNDNS.ORG a pořiď si pouze router, který umí obnovovat DNS záznamy. Nebo si stáhni na NO-IP soft, který to dělá přímo z Tvého PC. Vykašli se na Šilhavé LAMY, kteří nechápou, že pevná IP nebo DNS záznam je potřeba třeba pro PCtel a programy jemu podobné, které samozřejmě na svoji lince můžeš používat (pakliže "někdo" nenasadí prašivej QoS).

Miroslav Šilhavý (19.6.2004 12:15:58)

;-) jestli jsem to náhodou už nepsal...?

Anonym (21.6.2004 13:55:19)

Jo, ale těchj 5 procent se v zahraničí řeší u uživatelů co tahají pořád třeba 80 GB nebo stovky GB, a né 20, 30 GB, což se tu snaží nakecat Telecom a ty. Plně chápu že když na neomezeném ADSL je hrstka stahovačů co každý měsíc přenesou 120 GB, že je OK se jich zbavit (nejprve je varovat). Ale když někdo občas stáhne 60 GB a často 20-30 GB, tak to se vůbec neřeší, od toho neomezené ADSL ve světě je a běží pořád rychle a neomezeně.

Miroslav Šilhavý (21.6.2004 13:59:02)

Máte zkreslené představy o tom, co se i v zahraničí bere za hodně a co ne. Doporučuji si pročíst pár zahraničních diskusí, ať získáte představu.

Anonym (21.6.2004 14:08:44)

Zkreslení je na tvé straně, jinak by totiž už ti ADSL zahraniční stahovači na DC++ měli dávno vypovězené smlouvy. Ale oni vesele dál stahují desítky GB dat a nic se neděje. Hmmm, čím to asi bude,viď, teď máš aspoň nad čím přemýšlet :).

Miroslav Šilhavý (21.6.2004 14:35:49)

;-) víte, ono to funguje jinak - když překročíte určitou pomyslnou hranici, začnou Vás měkce tlačit na vyšší tarif... Mno a ve chvíli, kdy se celé pásmo začne zaplňovat a hrozilo by výrazné zpomalení, tak prostě udělají čáru v seznamu, a kdo je nad ní, na toho už se netlačí měkkce, ale natvrdo si může vybrat, jestli se omezí, nebo jestli přejde o službu výš nebo jestli ukončí spolupráci. (tak to u nás v podstatě dělá UPC)

Anonym (21.6.2004 15:04:39)

Jasně, přesně takhle to funguje, akorát že všude v Evropě vám tolerují když stahujete 40, 50 GB měsíčně, no a když víc, tak vás šoupnou na vyšší službu která stojí tak o 200 Kč víc a už si můžete stahovat ještě víc. Jen takoví blbštejni jako ty se snaží nakecat že 20 GB už je bůhvíjak moc. Prostě blbost, tupost zde kvete v míře nevídané. Proto jsme také naposledním místě v ADSL v celé Evropě. Protože tu tupci jako ty plkají, okecávají, lžou a vymýšlejí demagogie proč to tady nejde a všude jinde ano.

Miroslav Šilhavý (21.6.2004 15:07:23)

Mno jste vedle. Reagují citlivěji než myslíte a také nejde o 200 Kč v přepočtu... Každopádně pokud jde o FUP, souhlasím, že naši ISP nepochopili k čemu má sloužit a jak s ní zacházet.

Anonym (21.6.2004 15:19:38)

Opakuji že na to existuje důkaz. Pokud by to tak bylo, nebyl by DC++ plný ADSL zahraničních stahovačů co v pohodě pronášejí desítky GB dat a nic se děje. Realita je silnější dokonce i než tvá demagogie a lhaní.

Alex (21.6.2004 16:05:27)

Jo je to tak 90 procet trafiku u Evropských ISP tvoří P2P sítě a né jinak.Jé u nás je 20 GB hafo dat.A to nemusi páchnout na žádnou P2P a těch 20 GB udělám jak nic.

Miroslav Šilhavý (22.6.2004 08:21:31)

Heh, no to je důkaz, když porovnáváte desetimiliónovou zemičku s nízkou penetrací internetu se stamilióny lidí ze zemí s daleko vyšší penetrací; už je pouhý přepočet na obyvatele Vám musí zákonitě dát desetinásobky.

Anonym (24.6.2004 22:30:40)

Je zvlastni, ze nejvetsi DC Huby jsou ceske :))

B (21.6.2004 16:36:08)

To je mi novinka. Tak ať nám ČTc poradí, jak používat FUP aby byla jejich služba vůbec použitelná ...

Anonym (24.6.2004 21:21:20)

Znate jmeno FRANTISEK BRTNA ????? Ten uz v roce 2002 rikal ze CESKE ADSL OD CTc bude PRUSER!!!!! Jmenovany byl hlavnim managerem CTc pro ADSL technologie. Nas trh na to otevreni pristupu k Inetu neni pripraven. Holt jsme Cesi :-)

A (20.6.2004 23:52:43)

MUzes bejt rad, ze mas nejakou IP adresu ;o) Jsou lidi co nemaj zadnou :o))

Nargon (21.6.2004 00:10:26)

Ale ty co nemaj zadnou IP tak nemaj internet. Protoze ten kdo ma vlastni neverejnou IP tak pro internet se jevi jako IP routeru, na kterej je napichnuto X lidi.

Washek (21.6.2004 00:13:06)

A proc by nemeli internet? Ja sem treba dobrovolne za vlastnim NATem, predevsim kvuli bezpecnosti (nemam zajem, aby mi do lokalni site lezli pozadavky zvenci) a fakt nemam problem s pouzivanim internetu.

Nargon (21.6.2004 00:35:35)

Ikdyz mas NAT tak mas IP adresu. Napriklad, kdyz bych zalozil FTP server a ty ses na me pripojil tak se mi jakasi IP adresa zapise do logu. Ikdyz diky tomu ze jsi za NATem tato IP adresa asi bude nepouzitelna, ale nejakou zjistim, proto tvrdim ze kazdy kdo ma internet tak ma nejakou IP. A kdo IP nema tak nema internet.

wojta (21.6.2004 10:12:18)

zapise se tam IP NATu. Je rozdíl mít veřejnou IP s vlastním routerem (kde si můžu nastavit port forwarding) a neveřejnou IP, kde je ten NAT 1:N někde u poskytovatele. Často to bývá tuším u wifi. Někdy si může člověk přes web poskytovatele nastavit pár portů na forwardování. Stejně je to ovšem dost mizerné mít neveřejnou IP.

wojta (21.6.2004 10:13:24)

Tou IP NATu jsem myslel IP routeru na kterém NAT běží, kdyby mě někdo chtěl seřvat.

Anonym (28.6.2004 22:00:00)

Copak na pevnou IP ale zapomente vubec na Expres od jeho spusteny je to des Podle posledního testu (28.06.2004 21:54) je rychlost připojení vašeho počítače DOWN: 50.496 kbps (6.312 kB/s) UP: 89.512 kbps (11.189 kB/s) odezva(min,avg,max): 109.2ms / 177.8ms / 220.4ms

Nargon (28.6.2004 22:08:18)

a to je aplikovan FUP a snizeno? nebo takhle jede 512/128

Anonym (29.6.2004 07:55:02)

Takhle to jede po aplikaci PUF, tj, když stáhnete více než 1GB za týden

jenda benda (29.6.2004 09:31:56)

Ale co chceš, dyť jsi to věděl, když sis to objednával. Tak teď drž xxx a krok. Přetáhl jsi, tak jsi shapovanej na nižší rychlost. K tomu agregace která tam je stejně a samozřejmě ti ani božské žluté ČTc rychlost negarantuje. Kdy už se ten českej človíček poučí a nepožene se za každou reklamou ... Holt máte "Internet, se kterým si sednete na pr..." či jak to je v té reklamě :-))

Anonym (29.6.2004 18:36:03)

Ne to neni aplikovano FUP mam internet broadband limit 10GB 512/128 zatim obema smery stazeno 1,5GB.To je dusledek internetu expres zacne se to lepsit ve stredu vecer a od ctvrtka do nedele to jede super.Takze expres je agregovan s ostatnimy tarify ve stejnem datovem prenosu 512 k 512 atd.. Proto na nej zapomente at si muzu uzivat normalniho netu :D

Nargon (29.6.2004 18:38:28)

ano je, vzdyt je to stale sluzba s agregaci 1:50 a ty jsou na kazdem SSG agregovany spolecne a je jedno jakou ma rychlost a datovy limit.

Anonym (29.6.2004 18:43:47)

Nemuze byt na mne aplikovano FUP tech 1,5 GB je za ceky mesic ne za den :) takze bych se vesel i do expresu i kdyz obcas se dejou veci...Narazel jsem na to jak se tu psalo ze expres je agregovan zvlast a podle toho co se deje jen davam vedet ze na 90% neni.Toto se opakuje kazdy tyden.

Anonym (29.6.2004 18:48:35)

Ted to jede Podle posledního testu (29.06.2004 18:40) je rychlost připojení vašeho počítače DOWN: 134.088 kbps (16.761 kB/s) UP: 100.264 kbps (12.533 kB/s) odezva(min,avg,max): 74.3ms / 76.8ms / 78.9ms a rano 2004-06-29 06:58:25 182.1.broadband2.iol.cz 423.45 103 65.6 67.4 68.9

Nargon (29.6.2004 19:50:22)

Express nemuze byt agregovan zvlast, protoze je to stale sluba IOL, jako broadbend, tj stejneho isp. Ikdyz na kazdou sluzbu aplikuje jiny FUP tak se stale agreguji spolecne. A to ze to jede od pondeli spatne, je zavineno uzivateli, kteri jsou na Expresu a stahuji. Ve stredu vecer je uz vetsina stahujicich uzivatelu priskrcena FUPem. ve ctvrtek se na Expresu data uzivatelu vynuluji a pres vikend nejspise hraji hry atp. a v pondeli uz zase zacinaji stahovat...

Saper (29.6.2004 21:18:29)

Nargone to je i muj nazor a zkusenost.Je fakt ze expresem se telecom odsoudil k poskytovani stejne nekvalitni sluzby jako ostatni.Jde vlastne o unlimited data ktere nekteri vyuzivaji naplno a nedivim se jim zaplatily si je.Takze telecom se take pohrbil :(

kix (29.6.2004 19:41:43)

moment, internetexpress "nuluje" ve čtvrtek koncem dne. Takže vám by se to mělo naopak od tohoto okamžiku spíš zpomalit, ne?

Smoker (1.7.2004 14:03:28)

Ja si zatim nemuzu stezovat, i kdyz je to hodne predcasne. Jedu rychlosti okolo 50 kb/s, mam internet express. Zatim jsem moc toho nestahl, takze su zvedavej, jak to pojede po aplikaci fup. Jinak jsem rad vubec i napr. za 20 kb/s, protoze u gts to bylo 1 kb/s, bylo to strasne. Jsem rad, ze uz jsem od nich pryc. Hruza, des. A at mi gts nerika, ze to bylo agregaci, kdyz ted pres den mi to jede jako blazen.

Nargon (29.6.2004 12:23:05)

to jo, ale ma bejt seriznutej na 64/64, ale upload ma vyssi.

tadeáš (29.6.2004 09:33:57)

Vidíš, kdyby jsi šel např. na Nextra Start, tak to máš o 120,-/měs. levnější (nebo si za to přikoupíš další 2GB), nemáš to omezeno na rychlosti a pořád ti to běží těch cca 420kbps s docela slušným pingem ... A ještě k tomu máš pevnou IP adresu :-) zdarma v ceně.

Anonym2 (22.7.2004 09:14:30)

Podle posledního testu (22.07.2004 09:08) je rychlost připojení vašeho počítače DOWN: 397.096 kbps (49.637 kB/s) UP: 96.088 kbps (12.011 kB/s) odezva(min,avg,max): 87.3ms / 89.6ms / 92.6ms Nechápu, na co si stěžuješ a to už je na mne uplatněno FUP

black hawk (7.7.2004 00:51:29)

Rad bych upozornil na to, ze i v rade velkych firem nebyva zvykem pridelovat pocitacipevnou IP. Alespon tolik moje zkusenost z moji firmy (Univerzita Karlova, MFF). Ani to mi ovsem nebrani pripojovat se na sve pocitace do prace z domova, at uz telnetem, FTPkem, ale hlavne pres "Pripojeni ke zvdalene plose". Pevna IP jsou pocitacum u nas pridelovana dynamicky vzdy na urcity cas evidentne z duvodu bezpecnosti. Absolutne zadne problemy v komunikaci mezi pocitaci ani z nasi site ven to necini :-) Rada pro ty, kteri se chteji treba z prace pripojit domu: napiste si programek, ktery po zapnuti vaseho domaciho pocitace a jeho pripojeni na net, Vam zaslou pridelenou IP adresu treba na mobil, nebo e-mailem. Osobne bych neyl zrovna nadseny, kdybych odesel z domova a nechl tam zapnuty pocitac s norickou znamou a nemennou IP adresou.

Washek (7.7.2004 10:30:10)

Od toho jsou snad firewally, aby jste se "citil" bezpecne. Ja si zase nedovedu predstavit, ze bych mel menici se ip. Treba z duvodu, ze nejaky magor, co ji mel prede mnou udela prusvih a pak z toho budu mit problem ja (neco jako na UPC). Potom se prihlasuju do spousty sluzeb, ktere jsou kvuli bezpecnosti vazane pouze na jednu ip adresu.. proto myslim, ze je pevna ip potreba.

Adin (7.7.2004 16:23:27)

Ja osobne zase z pevne adresy nadseny jsem a pouzivam vymozenost ktere se rika firewall :-)

Ozon (20.7.2004 09:59:55)

A co jako? Mas dyndns.org, ne? Zadarmo si udelas dynamicke domenove jmeno a je hotovo. Pokud mas modem, ktery podporuje komunikaci s DDNS, tak je vyhrano.