Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nextra vs Contactel

Nextra vs Contactel

MK (19.6.2004 19:50:10)

Co myslite ze je lepsi? Bydlim v Olomouci (otazka hlavne pro Olomoucaky) a potreboval bych vedet, co by jelo lepe(bydlim kousek ok kin Lipa),pripadne jak se da zjistit, kde jsou ustredny a kolik je na ni napojeno uzivatelu ADSL(kvuli agregaci). Help pls a diky vsem...

Michal (19.6.2004 20:34:31)

Tvuj agregacni bod je v Ostrave, na ustredne nezalezi. Nextra tady v posledni dobe bezi dobre.

B (20.6.2004 17:10:54)

Na ústředně nezáleží, všichni uživatelé jsou svedeni do jednoho agregačního bodu (pro tebe je to Ostrava) a zde se agregují ... Myslím, že Nextra běží dobře.

Washek (20.6.2004 19:15:21)

A ja si zase myslim, ze uz je vazne trapny tady delat reklamu firme pro kterou pracujes. P.S.: To plati pro vsechny machyrky od ISP, co sem chodi.

B (20.6.2004 22:28:28)

díky. je potřeba občas usměrnit docela ujetý názory a postoje a ještě k tomu se za to nestydím :-) Konstatování, že běží dobře napsal i Michal níže, když tak jsem taky mohl napsal nejlépe :-)))) klííííííd

Washek (21.6.2004 00:10:45)

Ale joo ja verim ze se to s rychlosti u nextry zlepsuje, zvlast po tom, co jste nakoupili pro stare dobre 512 unlimitaky (kteri vydrzeli a prezili to trapeni predtim - taky jich asi moc nebude ;)) megabitove linky na rozredeni agregace. Problemek je ale pristup k zakaznikovi.. chapu ze adsl zakaznici jsou "socky", ale proc to davate tak moc najevo? Ono uz si dneska moc lidi nenecha srat na hlavu a kazi to image firmy do budoucna. Parametry adsl se mozna casem zlepsi a obrat taky, ale zakaznici kteri se na vas nastvali drive se uz tezko vrati ;)

B (21.6.2004 08:36:43)

to je obrat ... co je špatně na přístupu k zákazníkovi? nemyslím si, že by zákazníci byli nějak poškozeni jednáním operátorů. A když, tak to bude ojedinělý případ.

Washek (21.6.2004 18:50:05)

Me uz vyslovene odrazuje ta oddelena infolinka pro ADSL navic s necesky mluvicimi operatory :)), na kterou byva docela problem se dovolat (napr. okolo 16.30 to byva neresitelny problem). IMHO je o dost lepsi pristup nechat zakazniky volat na klasickou infolinku pro "obycejne" zakazniky - clovek se pak citi dobre, kdyz si v patek okolo 23.30 potrebuje neco overit u operatora (osobni zkusenost, bohuzel ne u Nextry). Nastesti jsem s operatorem u nextry mluvil pouze jednou a stacilo me to (vicekrat jsem se ani nedovolal, ackoliv jsem to potreboval) - informoval jsem se jak vypovedet smlouvu :)

Michal (21.6.2004 18:10:45)

Pozor na vec! Beru zpet co jsem napsal nize. Dnes doslo k nejakemu vypadku v Praze a nasledne k vyraznemu snizeni rychlosti (alespon zde v Ostrave). Statistika ping pro 213.29.7.234: Pakety: Odeslané = 100, Přijaté = 95, Ztracené = 5 (ztráta 5%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 24ms, Maximum = 191ms, Průměr = 95ms a prenos 150kbit/s (poslednich cca 18 dnu to jelo s pingem 30-45ms a rychlosti 400-430 kbit/s). 5% packetloss je tragicky a znemoznuje pozuiti takove linky pro radu ucelu (primarne pro hrani her). Za techto okolnosti doporucuji vyckat jak se to vyvrbi nebo poridit Contactel! Ja tusil, ze ta idylka nemuze trvat vecne...

Michal (21.6.2004 18:57:55)

Hmm Statistika ping pro 213.29.7.234: Pakety: Odeslané = 100, Přijaté = 99, Ztracené = 1 (ztráta 1%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 22ms, Maximum = 155ms, Průměr = 45ms rychlost 350kbit/s tak snad to byl jen nejaky zachvev...

tonda (21.6.2004 19:41:03)

ale hlavně hned napsat, že to stojí za ... a POZOR na ně!