Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nextra?

Nextra?

Charúf (6.9.2004 19:08:34)

Jaky mate prosim nazor na ADSL od Nextra? Konkretne 512/128 s 10GB limitem.

Nargon (6.9.2004 20:46:30)

SSG Praha, urcite bez problemu. Na tech ostatnich SSG nevim, ale myslim ze v Ostrave to jede bidne.

Charúf (7.9.2004 08:48:58)

Tak to je v pohode, protoze jsem z Prahy. A nevite za jak dlouho je vyrizena objednavka (vcetne samoinstal. balicku)?

Adin (7.9.2004 22:55:33)

To zalezi jakou ma naladu Nextra a jakou ma naladu Telecom :-) me to trvalo 14 dni.

Nasranec (8.9.2004 09:16:45)

Me 2 mesice a kousek.

Anonym (10.9.2004 22:04:07)

V neděli (5.9.) objednáno a dneska v pátek (11.9.) jedu.

Charúf (10.9.2004 22:31:32)

Ale dnes je pátek (10.9.:-) Tak to jsem zvedavej. Ja jsem si objednal 6.9. a zatim nic. A odkud jsi?

Anonym (11.9.2004 09:25:35)

sakra, to jsem si ubral den života :o) Jsem z Prahy 8 - Libně. Nevím, jestli mi ADSL nezprovoznili už dřív. Samoinstalační balíček dorazil už ve středu, ale za boha se mi nedařilo rozchodit komunikaci mezi síťovou kartou a routerem. Dodaly mi vadnej ehernet kabel a přišel jsem na to až v pátek :-((

Charúf (11.9.2004 19:54:31)

Ja jsem z Prahy ze Starého města. Snad uz pristi tyden neco bude:-) A jakou sluzbu sis vybral?

martin (25.9.2004 00:32:22)

hele kdyz mame doma 2 telefony muzu mit pres oba adsl?

Nargon (25.9.2004 00:59:27)

Pokud vam domu vedou 2 kabely a mate 2 telefoni cisla tak muzes mit 2 adsl pripojky, ale je to celkem zbytecny, jedna ti staci a pres sit ji muzes natahnout do dvou PC.

citule (8.10.2004 23:18:18)

Pozor! dve telefoni cisla mouhou také znamenat podvojku a na té jaksi DSL nazřídíte vůbec :(, jediné řešení je převod z podvojky na dvě samostatné telefoní linky

nick (10.10.2004 10:30:54)

ale pokud je mi znamo, telekom je tento prevod povinen udelat... ale nad tim slovickem "povinen" se clovek musi trosku sarkasticky pousmat... nick

Anonym (9.9.2004 15:47:12)

3 dny

Michal (8.9.2004 11:55:49)

No zas tak hrozne to neni ani v Ostravskem SSG. Az na vyjimky (posledni den mesice kdy kazdy "dososava" limit) to jede porad 420Kbit/s. Jinak 10GB limit je IMO blbost brat protoze limit 10GB mas za 1229,- a 3GB 819,- priplatek za kazdy dalsi GB nad limit 60,- to mame 819+7*60=1239,- Takze usetris 10Kc + DPH. To je naprd.

Nasranec (8.9.2004 14:56:29)

Maji to dobre spocitane ;)

Petr Borecek (11.9.2004 19:53:21)

No Ostrava spis jede dost nestabilne,

Nasranec (12.9.2004 09:57:27)

A bude to jen horsi s rostoucim poctem klientu.......

Nargon (12.9.2004 10:39:38)

S rostoucim poctem klientu se to bude zlepsovat. Protoze agregace nebude tolik patrna. Proto to na SSG Praha jede tak dobre a v SSG Ostrava je to ubohy.

Nasranec (12.9.2004 12:07:17)

Vtip je v tom, ze to nema s agregaci co delat :( Jde o jeden posrany kus zeleza, ktery tu skoro pred rokem klekl a dali tam za nej nejaky X let stary smejd. Tudiz jedine horsi

Anonym (13.9.2004 11:34:29)

Nesmysl, to by bylo u všech ISP stejný resp. u těch, kteří jsou na jednom "kuse železa" a kromě toho je to hodně těžko prokazatelný ... Je to v agregaci, kde struktura zákazníků v Ostravě je jiná než jinde v ČR a tudíž jsou parametry horší. Čím tam bude více uživatelů, bude to lepší ...

Nasranec (19.9.2004 16:25:13)

Verte si cemu chcete, je demokracie. Byznys se da delat ruzne. Vim co vim a videl jsem co jsem videl na druhou stranu mi to vsecko zacina byt sumak.......

Petr Borecek (15.9.2004 22:52:28)

No ono u nas ma i co delat s draty od Ctc natahanych do panelaku .trochu se setrilo a misto 0.8 se tahali 0.4 a ted maji technici dost prace se zapojovanim aby se jim nerusili frekvence.BNerikam ze je to jen tim ale jeden z faktoru.

martin (15.9.2004 23:32:29)

No Ja jsem na SSG OStrava. Jsem pripojeny v Opave a nemuzu si stezovat. Co se ustalila situace po zavedeni FUP a ja presel na 10GB tak jsem v klid. Pingy kolem 50 - 100. Rychlost na 400kbps (obcas 600kbps). Vazne! No ale jako firma stoji Nextra za picu... Zdravim.

Nargon (16.9.2004 00:05:46)

jj Hlavne ta hotline ve slovenctine, tam jsem volal jednou a pak jsem se na ne vyprd, od ty doby posilam meily a odpovidaj rychle.

Adin (6.9.2004 23:07:32)

jj praha v maximalni pohode, jestli hrajes na gz tak nedavno se do me navazeli lidi proc mi klient ukazuje odezvu 1ms :-) ono totiz to bere po desitkach a kdyz mas pod deset tak to ukazuje 1. Teda ja mam 1024, ale 512 bude taky v pohode.

Jirka (6.9.2004 23:41:00)

No pokud nikdy v budoucnu nepočítáš s tím, že bys mohl (resp. chtěl či potřeboval) využít jejich technickou podporu, tak myslím - nextra dobrý. Samozřejmě pokud se nebavíme o ostravském SSG.

Dani (17.9.2004 15:31:04)

Co znamená ostravském SSG chci Nextru v OV...Tak co s tím???

Jirka (17.9.2004 16:38:08)

Tak musíš počítat s tím, že ve špičce ti padne rychlost i pod 150 kbps. Nebo počkat, až tu bude mít působnost telenor (prej po 4.11.) a teprve přes něj si dát nextru.

someone (7.9.2004 14:56:29)

mohl by negdo rict jak slape nextra v brne???

Nasranec (7.9.2004 17:45:36)

V brne ber radsi nejaky bezdrat a to myslim vazne! Je jich tam dost... Vosa, netbox. Zalezi odkud jsi

Fanda (16.9.2004 14:28:00)

Od objednání týden, od té doby naprostá pohoda (512/128 3GB). DL stále přes 50 KB, UL stále přes 13 KB. Zatím jsem velmi spokojený, i když je fakt, že jejich slovenská hot-line je nepříliš kvalifikovaná.

Nargon (16.9.2004 18:28:10)

presne tak Hotline je nanic, lepsi nevolat. Teda zatim jsem nemel skoro duvod tam volat. A kdyz byl vypadek tak jsem se na to vykaslal, protoze z 99% za to Nextra nemuze a je to vypadek na siti telecomu. A bejt dalsi z tisice kdo jim tam vola nema cenu.

pepa (21.9.2004 17:02:31)

tak treba ted s nextrou 1024/*** mam v praze rychlost nedosahuju tady na speedtestu ani rychlosti dsl nextro ste fakt nejhorsi chatra

Nargon (21.9.2004 18:13:19)

1:50? Pres Telecom nebo pres Telenor? Ja mam i512/128 fyzicky to je 1024/256 jsem ve druhy fronte, a na speedmetru mam 300-600kbit.

pepa (21.9.2004 20:01:17)

1:50 pres telecom

Nargon (21.9.2004 21:51:01)

Nejspise jste SSG Ostrava, na SSG Praha to urcite tahle nejede.

Anonym (24.9.2004 15:36:50)

Zase jeden hloupej víkřik do tmy :-(

Charúf (22.9.2004 16:22:56)

Ahoj. Ma jeden dotaz. Vcera mi prislo mailem od Nextry toto: "Vazeny uzivateli, vysledek tech. setreni je kladny. ADSL pripojku lze realizovat. Nyni vyckejte prosim na telefonicky kontakt tech. pracovnikem, ktery si s Vami domluvi termin instalace ADSL pripojky......." A dnes o Nextry tento mail: "Vazeny uzivateli, gratulujeme k zavedeni sluzby NEXTRA ADSLink. Pevne verime, ze budete s nasimi sluzbami spokojen........" Jak muzu mit sluzbu zavedenou, kdyz mi jeste nevolal technicky pracovnik? A nevite kdy by mel tedy prijit balicek? Diky:-)

Nargon (22.9.2004 19:25:42)

Sluzbu mas zrealizovanou asi tak ze mas IP adresu a "ucet" u Nextry kde ti budou pocitat data, na to zapojeni od technika si budes muset pockat.

Anonym (24.9.2004 15:30:45)

Tak vcera mi prisel balicek. Dneska jsem to zapojil a v pohode funguje. Tak nechapu na co mi bude jeste ten technik o kterem mi NEXTRA psala. A pak by me jeste zajimalo kdo mi vyplni zarucni list u modemu:-) Jinak pripojeni je dobry. Momentalne: pripojeni 426.6 Kbps; stahovani 53.3 Kbps. Ping 19ns. Snad to takhle vydrzi:-)

B (24.9.2004 15:35:48)

Ta email notifikace je univerzální, takže by mělo dojít každému, že když má samoinstalační balíček, tak k němu žádný technik nikdy nepřijde ... Vyplněný záruční list nepotřebuješ, máš automaticky záruku 2 roky a jako doklad budeš mít modem na první faktuře.

Charúf (24.9.2004 15:46:04)

Aha. Bylo mi jasny ze by nechodil technik kvuli balicku, ale myslel jsem jestli se nejak nemusi menit pripojka v dome. Tak to je v pohode ta zaruka. Díky:-)

adam (27.9.2004 14:24:46)

Technik by ti volal jen v pripade ze jsi si objednal instalaci !!modemu atd......to jsi asi nechtel tak volat nebude ani neprijde.

Hanzi (22.9.2004 23:10:11)

Může mi někdo říct jak jede nextra na Rychnovsku, nebo Náchodsku. Jsou to takový dva okresy na východě Čech. :-D

Petr Borecek (23.9.2004 16:46:27)

No ja mam hlavne zkusenost po dnezku, ze za 14 hodin vypnute pripojky vcetne modemu, mi v klidu ted prisli emaily o prekroceni dalsiho bliku 1 G dat a to hned dvakrat za dobu 1 dne kdy byl modem vypli.Pritom i statystika na uzivatelskych strankach ukazuje 0.Minuly mesic jsem preplacel 38 G a nijak jsem to nekontroloval (Hodne internet TV e-sport a Anime) a ted zacinam pochybovat jak to opravdu bylo s tim poctem prenesenych dat.

Adin (23.9.2004 17:44:59)

38G pres limit? ty ses teda borecek :-) Ja sem teda zadny chyby v pocitani nezaznamenal, bezi mi nonstop netlimiter, ktery mi to pocita takze vim kdy jsem kolik protocil a je tam vzdycky o neco vic nez u nextry. Ale jinak ten mail prisel opozdene protoze od 17.9 byl portal user.nextra.cz zaseklej a nepocitalo to. Asi si to pretahl nekdy v tomhle obdobi a mail prisel az kdyz jim to zacalo fungovat.

Petr Borecek (23.9.2004 19:57:50)

O tom 17.9 vim , ale prece jen mi uz od 20.9. pravidelne chodi emaily.Mozna ze maji to pocitani v poradku, ale pak ty informacni emaily neztoji za nic a jsou naprosto k nicemu pokud chodi i s tydenim zpozdenim.

Adin (24.9.2004 01:07:56)

No tak ruku na srdce, tohle se stalo prvne. Ja jsem ted taky pretahl limit a mail mi prisel o 3 dny pozdeji, ale to bylo tim vypadkem. Jinak s Nextrou jsem posledni dobou hodne spokojen, uznavam ze hotline stoji za ..... , ale koordinator je super narozdil od informacni linky telecomu. Ted mi psal clovek kteremu pry zdelili na infomacni lince IOL ze telecom ma ADSL bez agregace :-)

Nargon (24.9.2004 01:21:03)

Tak proto jim to jede stale naplno, fup neni aplikovan a agregace neni videt.

Petr Borecek (24.9.2004 16:44:51)

S tim kordinatorem naprosto souhlasim, hlavne po loncke vymene co tam prevzala tuto funkci ta pani(Jmeno si nepamatuji sory).

Hanzi (27.9.2004 22:06:44)

Jo, jo. To jsem byl, ten co se ptal na tu agregaci. Zavolal jsem si na infolinku a byla tam nějaká slečna (možná paní, nevim). Mimo jiné jsem se ji ptal i na agregaci a ona mi povídá, že tam agregace v podstatě není, ale ta rychlost tam je "nějakým způsobem kontrolována" - tohle si přesně pamatuju. Tak ji na to povídám: ,,No takže tam je agregace." A ona to začala nějak okecávat. Prostě stačilo říct 1:50, nebo 1:20. Až od Adina jsem se dozvěděl, jak to vlastně je.

B (23.9.2004 20:45:49)

Kontaktoval jste koordinátory že něco není v pořádku? Ona ta vypnutá přípojka se nedá prokázat, tudíž to u případné reklamace neprojde ...

Petr Borecek (24.9.2004 16:42:49)

Ano i reklamacni zatim mam jen potvrzeni o prijeti emailu. Hlavne nejde o to jestli jim to dobre pocita nebo ne(nekdo to tu uz psal za meli vypadky na tom robotovy co posila ty emaily), ale o ten nesmyslny system kterym informuji zakazniky o stavu datoveho limitu, ktery se timto stal naprosto neverohodny a nezbyva pokud chci mit skutecny prehled nez kazdy den sedet s kalkulackou a scitat si to sam.

kix (28.9.2004 13:35:26)

Vypnutá přípojka se dá zjistitt, tam se navazuje spojení mezi modemem a DSLAMEM takže pokud nechce nextra kecat, tak se to dá prokazatelně ověřit.

B (23.9.2004 20:43:39)

Stejně jako ve zbytku Čech, protože jsou připojeni na agregační bod Čechy (Praha_2). Nevím o problémech v tomto agregačním bodě.

petr (23.9.2004 16:05:30)

Může mi někdo říct jaké má zkušenosti s agregací u Nextry? Jakou máte agregaci a jakou rychlost a jak vám to jede doopravdy?

Nargon (23.9.2004 18:04:58)

Agregaci mam 1:50 zakoupena rychlost je 512/128, je to jeste stara Basic pripojka za 1333 bez dph takze Fyzicky 1024/256. Dokud na me nebyl uplatnen FUP tak rychlost byla 800-850kbit nepretrzite, po uplatneni FUP a prerazeni do druhe fronty to jede v prumeru 300-600kbit. Napriklad ted jsem nameril: Rychlost stahování dat: 78 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 623.7 Kbps SSG Praha, jinde budou vysledky jine, ale spise horsi, protoze na prazskem SSG je nejvice pripojek. Hlavne na Ostravskem SSG to jede mizerne. Dalsi SSG je v Brne a dalsi je pro zbytek cech, takze celkem 4, podle toho odkud jsi ti radim vybrat si adsl.

B (23.9.2004 20:42:31)

Agregace je pro všechny stejná, tedy 1:50 nebo 1:20

Mirek z Ol (24.9.2004 21:02:36)

Podle parametrů měření zveřejněném v Computru Nextra 512/128 suveréně vede za poslední tři měsíce co se týče rychlosti ale mně by zajímalo jak je to konkrétně v Olomouci a okolí má někdo zkušenosti napište díky

Bin (28.9.2004 18:52:34)

no estli je olomouc pripojenej na ssg ostrava tak jede docela spatne...

Martin (28.9.2004 07:02:47)

Jeste by mne zajimalo, jakou ma Nextra vypovedni lhutu? Celkem o ni ted uvazuju, ale pokud budu mit "stesti" a pojede mi pomalu, tak bych ji rad zase zrusil...

Petr Borecek (28.9.2004 07:53:47)

Celych 6 mesicu, uz nad timto bys ses mel zamyslet. Az ti nasadi fup na limitovane sluzbe nic s tim nenadelas tak jak mi co jsme si puvodne kupovali bez pocitani dat a fup linky.

Hanzi (28.9.2004 12:45:42)

To není přesné. Těch 6 měsíců je jen u toho nejlevnějšího tarifu. U všech ostatních jsou to jen 2 měsíce.

Mirek (29.9.2004 08:51:18)

Já mám stále bez limitu a nestěžuji si ani v nejmenším. Je pravda,že stahuji malé objemy dat,ale jede mi stále kolem 800kbps. Mám službu i512/128

Nargon (29.9.2004 22:59:44)

Jenze aby na tebe FUP nebyl uplatnen tak bys mel mit traffic maximalne 6GB za mesic, ve skutecnosti to bude min, ale nevim presne kolik. A ptam se te 1333 bez dph neni za tohle trochu moc? Ja mam sice tu uplne stejnou sluzbu, ale trafic mam kolem 20GB, jsem ve druhy fronte, od vecera do rana mi to taky jede 800kbit, pres den je to vetsinou 300-600kbit. Nextra ADSLink i512/128 1:50 SSG Praha

Jirka (30.9.2004 09:10:06)

Já bych řek, že to zase tak moc není. Když se podíváš do ceníku, tak tomu co máme odpovídá služba ADSLink Basic Lite 1024/256 a je ještě o 60 kč dražší. Takže dle mého názoru je to přibližně stejný, akorát všichni krom ostravskýho SSG mají výhodu, že jim jede internet i v druhý frontě a nejsou nuceni přecházet na tarify s extra placenými datovými bloky. Já jak jsem v druhý frontě, tak jsem prostě bez inetu :-(

Anonym (30.9.2004 16:04:48)

S tou Ostravou je to problém vzhledem k složení uživatelů. Až dojde k změně složení uživatelů, situace se zlepší pro všechny. Na SSG Ostrava je nejvíce stahovačů ...

Nasranec (30.9.2004 20:03:46)

Hehe, me bavi jak si nekteri mysli ze je to o slozeni uzivatel.... konkretne na tomto bode je hodne orezana technika na strane telezroutu.......

Garfield (30.9.2004 23:00:27)

Nechapu, proc kazdou chvili nekdo papouskuje informaci, kterou nekdo nekdy pustil ve foru a neni absolutne nicim podlozena... Na SSG Ostrava je orezana technika, a proto 1. fronta jede 800kbit a druha 20kbit, ze...

Jirka (1.10.2004 09:16:56)

20 v lepším případě si chtěl říct....

Nasranec (1.10.2004 10:45:23)

Jestli tady uz nekdo neco takove taky pustil, tak se trefil. Je to ten zmetek na 3tim skoku. 4tem z venku(GW)

Garfield (2.10.2004 00:16:49)

Nechci se do Vas nijak pouset, ale podle ceho usuzujete, ze je na 3. hopu stroj s pomalym hardwarem? Podle narustu odezvy? Ovsem ta neni zpusobena pomalym strojem, ale tim, ze se tam provadi traffic shaping - tzn. v nasem pripade jste-li ve 2. fronte je vas paket pozdrzen, dokud se neuvolni 1. fronta, pokud se ceka moc dlouho, je paket zahozen - proto mate na tomto skoku velkou latenci + packet loss.

Nasranec (2.10.2004 12:54:16)

Podle toho, kolik paketu je schopen propustit o proti jinym kouskum ve stejne funkci, ale v jine casti nasi Zeme. Analyza neni zas tak slozita. Mereno z venku. Ze strany DSL by se clovek asi moc vysledku nedobral.

Anonym (1.10.2004 13:32:59)

Můžeš to nějak dokázat ... jedna bába povídala. Pokud tomu tak je, mohlo by se to zlepšit po těch upgrade, co bude dělat telecom tento víkend ... uvidíme. Rozhodně situace je stejná u všech ISP na SSG Ostrava ..

nick (4.10.2004 20:46:32)

s limitem pro FUP nemas pravdu. je sice dost pravdepodne, ze mam linky 1024/256/6GB (jinak receno i512/128), ale ja tomu moc neverim. kdo zabrousi v pameti, tak si vzpomene, jak jsme vloni na podzim vsichni rvali, kdyz konecne zapli agregaci a co si budeme vykladat, nextre to jelo nejhure, proste 0-20kbps, vedne vnoci, ale ostatnim iSP to jelo dobre. Proslicha se tedy, ze Nextra vymenila testovani agregace na svych zakaznicich za bezlimitni pripojky od CTc...jinak receno, tech par lidi, co melo pripojku bez limitu ji ma doted a nextra za nej nic navic neplati... a proc mame 1024/256 za cenu 512/128? agregace 1:50 probiha na vsech pripojkach dohromady (cely ADSLink Basic, proste 1024 i 512)...kazdey vi, ze pasmo mezi CTc a Nextrou stoji za h0wno, ale taky je jasne, ze CTc musi s kazdym novym zakaznikem rozsirit to agr. pasmo, jenz je uzkym hrdlem celeho ADSL...pokud si vsak iSP od CTc objedna 1024/256, musi CTc toto pasmo rozsirit vice a vsem to jede lepe. jedna pripojka se tam ztrati, ale vice pripojek da dohromady docela slusny pasmo navic...a hlavne...my co mame megabit, ho patricne vyuzivame (ted nepovedu polemiku o tom, zda k legalnim ci nelegalnim cinnostem, ja mam zalibu v chilloutu a ten se hraje jen na di.fm, na klasickym radiu ho nenaladim)...tak se samozrejme dostavame do druhe fronty... jak se specifikovana 2. fronta (FUP)? je to snizeni priority datovych paketu daneho uzivatele...a z toho plyne, ze nextra rozsirila pasmo, pro lidi, co maj 512/128 nebo 1024/256 s limitem, aby jim to jelo lepe a neremcali...my si z tohoto pasma ukrojime jen tehdy, kdyz na nas neco zbude...a nutno rici, ze v Praze toho zbyva hodne... a jeste k tomu limitu pro FUP: napisu to pascalsky, pac to bude kratsi... if user_3days_avg > agr.bod_3days_avg then user_FUP:=true; myslim, ze se to da pochopit, sorry za pripadne syntakticke chyby... :)) nick

Avatar (2.10.2004 11:52:22)

před měsícem sem sosnul 60GB a mam to fakt pomalý jak svině

nick (4.10.2004 20:31:43)

6mesicu je pouze u Startu, jinak je to 3mesice... nick

Jan Střelec (30.9.2004 17:28:33)

Hm ADSL od nextry stoji pěkně ZAHOVNO! už nevim jak to jinak popsat..Byla doba kdy jsem si ji nemohl vynachvalit coz bylo okolo kvetna 2004 .. Jsem hrac pocitacovych on-linovych her. K harni takove 3Dakcni fps hry krom vykonneho PC potrebujete kvalitni pripojeni. Doufal jsem ze adsl 512/128 - bez omezeneho limitu bude stacit a nebude problem. U takoveho hrani je dulezita odezva tzv. PING/latency ta se u adsl ocita okolo 20 coz je skvele ovsem pak tu je dalsi hodnota a tou je LOSS neboli procentualni zrata dat z cehoz vznikaji LAGy - takovy lag pri hre se projevuje tim ze vy stojite na miste kdezto okolni virtualni svet se pohybuje dal a vy s tim nic nenadelate .. hrajete vidite soupere zalezete za zed.. loss stoupne treba na 70 a vas to opet vrati zpet jenze uz nezijete .. a tak vas um jde dohaje! je vam prd platny! jenze pany z NEXTRY to nezajima nebot udajne nemaj ani sajn co to loss JE! DEMENCE!! Ochotne tedy platim 2000,- mesicne za neco co bych jim nejradej omlatil ohlavu pricemz ty ZRUDY maj 3mesicni vypovedni lhutu!! DEMENCE! Toto je na zalobu! lituju ze z tohoto pohledu nezijeme v USA! Tam by si tito debilci neskrtali! A prvni nastvanej zakaznik by je zrujnoval.. PROC v CR mame temer nejdrazsi NET na svete a zaroven NEJMENE KVALITNI? proc to nezajima ty co s tim muzou neco delat? proc si MANAGERI TELECOMU odhlasovavaj 14milionove odmeny za to ze z nas lidi delaj blbce a sproste nas okradaj? A to nemluvim ani o tom jak mi telecom prodal modem od isdn kterej po zaruce prestal fungovat .. NASRAT A ROZMAZAT!! LIDI DELEJTE S TIM NECO!!

dorf (1.10.2004 15:27:28)

Já mám službu od Nextry - kupoval jsem bez limitu. teď si rvu vlasy, protože jsou to šmejdi a nasadili FUP, o čemž samozřejmě nebyla žádná zmínka. Chvílemi mi tedy internet nejde vůbec a když to urguju, tak dobráci odpovědí, že rychlost není garantovaná, takže když mi internet nefunguje, můžu si stěžovat třeba na lampárně. Stejně tak na mě zkoušeli tuto lumpárnu: objednával jsem službu loni na podzim a teprve až po Novém roce mi přišla faktura za aktivaci - a ejhle (!) - s 22% daní, přestože já objednával ještě s nižší daní. Zavolal jsem jim a chtěl vystavit novou fakturu - řekli mi, že to chtějí písemně, přičemž mailem jim to nestačilo. Tak jsem jim to dal písemně s tím, že uplatňuju i nárok na úhradu poštovného (podle zákona). Poštovné neuhradili, tak ještě nevím, jestli je za to dám k soudu. Jsou to šmejdi, a tak hledám nějakého rozumného providera. Teď jsem dostal nabídku bezdrátu od Coprosys s garantovanými rychlostmi 128 nebo 256 kb. Nemá někdo s touto firmou zkušenost?

Anonym (1.10.2004 15:43:18)

řvát a nadávat umí každý ... co takhle tady nadhodit zbytek, tedy kolik přenášíš dat a omezuješ ostatní uživatele, že ti bylo nabídnuto zdarma přejít na jinou službu bez FUPu jako ostatním, že aktivace je na první faktuře po instalaci služby a bohužel to padlo na leden s vyšší DPH ... jen je dej k soudu a uvidíš, myslím, že se nebudeš stačit divit.

dorf (1.10.2004 15:51:58)

Co bych se divil? Chci je dát k soudu za to, že mi neuhradili poplatky za oprávněnou reklamaci tak, jak mi ze zákona přísluší, Anonyme... Nevidím důvod, proč bych přecházel na jinou službu, když jsem si objednal konkrétní službu, a to bez omezení dat! To, že mi tato služba nefunguje, to je jen smutný povzdech nad mojí hloupostí, že jsem naletěl na špek darebákům, za to je k soudu dávat nebudu, jen chci najít lepší službu od někoho jiného! Ne od darebáků!!!

Nargon (1.10.2004 16:36:51)

Sluzba nema nic garantovaneho. A co vim tak i po aplikaci fup mas stale neomezene data. Muzes jich stahnout kolik chces a stale jses omezen aktualni rychlosti pripojeni, jako pred zavedenim fupu. Pokud se ti nelibi ze byl aplikovan FUP po stazeni urciteho nespecifikovaneho mnozstvi dat tak to je pouze podminka aby se fup uplatnil, uplne stejne to mohli nastavit, aby se fup uplatnil na kazdeho kdo bude pripojen k internetu ve stredu v 16 hodin 12 minut a 4 vteriny. A co je lepsi? Kdyz 85ti %um uzivatelu nextry jede internet plnou rychlost a 15ti %um to nejede, nebo kdyz to vsem jede 1/3 rychlosti? A u toho soudu neuspejes, Nextra mela cenu sluzby porat stejnou (1333) a jestli fakturu vystavuje ihned, nebo az po roce je spise vec nextry. To ze ty jses platce dph je nextre ukradeny to je tvoje vec, to ze celkova cena se zvysila zpusobil stat tim ze ti zvedl dane. Takze cena na fakture byla spravna a tvoje reklamace byla bezduvodna, takze ani to postovny nedostanes.

dorf (1.10.2004 16:48:11)

Čti pořádně! Jsi tak natvrdlej, nebo to jenom hraješ? Reklamace byla oprávněná a jako oprávněnou ji musela uznat i Nextra!!! Fakturace samozřejmě správná nebyla, vykládáš úplné bludy. U soudu samozřejmě uspěju, pokud budu vymáhat to, na co mám ze zákona nárok - úhradu poplatků uhrazených kvůli uznané reklamaci. Co se rychlosti týče, tak jsem kupoval 512/128, ale nejen že tato rychlost je jen snem, ale i velmi často čekám marně na zobrazení webových stránek, protože rychlost je na nule! Co se týče dalších kydů, zda je lepší, když to běží všem 1/3 rychlosti, tak je mi úplně jedno, jak to jde rychle někomu jinému, pro mě je důležité, že platím měsíčně téměř 1600 za mizernou službu! Je to zkrátka podvod a zlodějna!

Nargon (1.10.2004 17:31:23)

Co se rychlosti tyce kupoval jsi 512/128 s agregaci 1:50 a zadnou garanci, pokud by jsi kupoval 512/128 tak by se dalo reklamovat i to ze by to bezelo 511/128. A ta cena, tam jsem se opravdu sekl neni to 1333 ale 990 a je jedno jestli ti vypisou fakturu na 990 v listopadu nebo v lednu, bude to stale 990. To ze jsi v CR a zrovna v tu dobu se zvedali dane na tech 990 nemelo zadnej vliv, zmenila se koncova cena, tim ze onech 990 zdanilo 22% a ne 5% jak bylo predtim, ale za to Nextra nemuze, v ceniku ma totiz cenu bez dph a s tou cenou nehybala, pokud by se zmenila a oni nauctovali novou cenu tak to se reklamovat da.

dorf (1.10.2004 17:45:31)

Za to, že účtuje špatně, Nextra může - mají v tom bordel. A co se týče agregace, tak ve smlouvě o ní není ani řádeček. Zkrátka a dobře: jsou to zločinci. Já kupoval službu, kterou teď nedostávám.

Nargon (1.10.2004 18:26:32)

Oni neuctuji spatne, spatne by uctovali kdyby ti v lednu napsali 5% dan, protoze takova dan, pro tohle v tu dobu nebyla. Spise uctuji pozde, ale to je risk nextry, ze ma takove spozdeni, protze ty muzes treba umrit a uz jim to nezaplatis. A co se tyce agregace tak ve smlouve je TYP SLUZBY a prenosova rychlost. a v bode 4.3 ve smlouve je psano ze nedilnou soucasti smlouvy je i cenik a vseobecne specifikace a zrovna v tom ceniku je uvedena agregace a ve vseobecnych specifikacich si precti bod 3.1e kde je psano o tom ze neni nic garantovano. Takze dostavas takovou sluzbu co jsis koupil.

dorf (1.10.2004 18:41:56)

Ach jo, ten Jirka měl pravdu. Tak ještě jednou: Účtují špatně - kdyby neúčtovali špatně, neposílali by mi fakturu se špatnou daní! Mají v tom neskutečný bordel. Nevím, proč jim děláš advokáta. Žádnou "nedílnou součást smlouvy" jsem Nextře nepodepsal. Chceš mi tvrdit, že kdyby měla Nextra ve smlouvě, že nic negarantuje, tak by vlastně nemusela nic poskytovat, jen bych musel platit? Ale, ale - tak to je opět na soud, protože to by bylo minimálně v rozporu s dobrými mravy.

Nargon (1.10.2004 19:14:04)

Kdyby jsis ted koupil boty a byla tam 0% dan tak je to spatny uctovani, protoze v dobe vystaveni faktury takova dan na ty boty neni. To samy je s tou fakturou od nextry, v dobe vystaveni faktury uz platila vyssi dan, kdyby pouzili tu starou tak by se dopustily chyby. Ale je pravda ze ti ji meli vystavit v prosinci jeste se starou dani. No podepsal jsi smlouvu a jeji casti jsou i cenik a ta specifikace, ikdyz to neni na tech dvou strankach smlouvy. Protoze cenu ve smlouve mas uvedenou jen odkazem na cenik, ktery je soucasti smlouvy stejne jako ta spcifikace, tak ti mohou uctovat jen ceny podle ceniku, pokud by to tam nebylo tak ikdyby ti nauctovali milion tak by to bylo v poradku. Hadam ze jsis ani celou smlouvu neprecetl, tj ten dvoulist smlouvy, cenik, obecne specifikace, vseobecne podminky. Ale soustredil jses jen na cenik a ten dvoulist. A pokud by s tim vubec nefungoval internet tak bys soud vyhral, protoze ikdyz neni garantovana kvalita sluzby, tak to stale musi fungovat jako "pripojeni k internetu" a pokud by internet nesel tak ta sluzba nesplnuje hlavni funkci. A taky nevim proc jim delam advokata a jeste k tomu zadarmo. Ale uz vim proc M Silhavy tolik do diskuze neprispiva. Takze posledni slovo necham tobe.

dorf (1.10.2004 19:30:21)

Plácáš nesmysly - účtovat mi okamžitě měli samozřejmě nižší DPH, protože účtovali práci vykonanou v době, kdy právě tato nižší DPH platila. Podepsal jsem pouze smlouvu, nic jiného. Kdyby měl být na smlouvě odkaz na specifikaci kdesi na internetu, nemůže to být platná smlouva, protože v takovém případě by jedna ze smluvních stran (Nextra) mohla měnit smluvní podmínky (specifikaci) podle toho, jak by se jí hodilo, a to i po podepsání smlouvy. To je zkrátka nemyslitelné - smlouva je platná pouze v těch bodech, které podepíší obě smluvní strany. A s nulovou rychlostí bych to u soudu taky vyhrál, ale prdím na to - vypovím smlouvu pro neplnění ze strany Nextry s tím, že se s nimi dohodnu na okamžitém ukončení. Kdyby Nextra trvala na 3 měsících, teprve pak bych se obrátil na soud.

*** (2.10.2004 09:49:57)

Nargon nemá pravdu s tím účtování ale plně s ním souhlasím s těmi dodatky ke smlouvě pokud je uvedeno že součastí smouvy je i specifikace služby- kterou si si určitě nepřečetl jako 90% lidí- pak se to řídí i tou specifikaci, taky je tam třeba napsáno že poskytovatel nenese zodpovědnost za ztráty způsobené nefunkčností služby (nebo tak to má aspon TELECOM)

dorf (2.10.2004 11:10:41)

K tomu, aby tato specifikace mohla být považována za součást smlouvy, by musela být podepsána oběma stranami, ale rozhodně nemůže být ve smlouvě, že někde na internetu jsou nějaké specifikace...

*** (2.10.2004 12:42:52)

tuto specifikaci dostaneš se smlouvou stejně jako všeobecný obchodní podmínky, ty říkáš že to musí být podepsáno já si myslím že ne pokud je uvedeno že to je součástí ale fakt nejsem právník tak se nebudu hádat, vycházím z toho že to maj dobře neprůstřelný

dorf (2.10.2004 12:58:52)

Pokud je to součástí smlouvy, musí to být také podepsáno - jinak by mohli měnit tuto specifikaci i po podpisu smlouvy tak, jak by se jim to hodilo. To přece nelze! Aby bylo jasné, jaká ta specifikace je a také to, že jsou s ní obě smluvní strany seznámeny, musí být přece stvrzeno podpisy. Na druhou stranu bych si mohl vytvořit specifikace tak, jak by se hodilo mně, a mohl bych to vydávat za dokument, který jsem dostal od Nextry... Zkrátka a dobře: podpis musí být, jinak lze těžko takové podmínky považovat za platné.

Nargon (2.10.2004 13:36:15)

Tak tady si reakci neodpustim, vezmi si to z druhe strany. Ve smlouve nemas napsanou cenu. Cena je tam zapsana jen odkazem na cenik a ty jsi cenik asi taky nepodepsal, takze kdyz ti ted nextra nauctuje 20 000kc tak s tim nic neudelas protoze jsi nepodepsal cenik.

dorf (2.10.2004 13:53:28)

Vidíš, to máš pravdu - podle ceníku bych měl dostávat službu ADSL Basic, zatímco ve skutečnosti tuto službu vůbec nedostávám (podle časté nedostupnosti internetu), tudíž vlastně nemusím platit nic - to mě nenapadlo, díky! Samozřejmě i díky tomu je smlouva napadnutelná - nelze ani měnit cenu, kdyby do ceníku dali, jak jsi napsal, např. 20 000,-, byl by vůl ten, kdo by platil. Stejné je to s těmi specifikacemi.

*** (2.10.2004 14:06:49)

určitě tam budou mít ochráněny časté výpadky služby, vyděl bych to tak že ti pokrátí poušál pokud výpadek bude trvat déle jak 5 dní v kuse a potom to bude 1/30 z ceny za každy den, a jak říkám, budou tam mít i že nenesou odpovědnost za případné škody způsobené nedostupností služby

Jirka (6.10.2004 15:38:39)

Tak chytráci... ode dneška je u nextry novej ceník a kde je tam ta stará původní služba? Kam se mám podívat jako na "odkaz ze smlouvy" nebo čím to tady argumentujete? No v této chcíli odebírám službu, která ani není v ceníku a mohu se tedy tím pádem domnívat, že mi taková smlouva zanikla? Teď se ukažte, jaký ste borci a pište. A ne jenom okecané fráze, které už tady kolují rok.

dorf (6.10.2004 16:00:23)

No jo, vidíš - není v ceníku, tudíž se asi nemá nic platit... :-)))

B (6.10.2004 16:26:00)

Nevím, ale já ho vidím v části Smluvní dokumenty "Kompletní ceník ..." a jsou tam i ukončené služby.

dorf (6.10.2004 16:36:27)

Co to plácáš? Velmi často službu nedostávám, když se nemohu připojit na internet či stáhnout poštu.

hadrián (6.10.2004 16:45:58)

plácáš ty, protože službu dostáváš podle smlouvy. chceš snad říci, že se ti nepodařilo připojit se déle než 5 dní v jednom kuse? asi ne. Pokud vím, tak výpadek v tomto rozsahu za celou existenci ADSL nebyl.

Anonym (6.10.2004 21:08:18)

Taky to tak chápu :) Rozhodně jim nezaplatím víc než 1229 bez DPH (nejdražaší varianta podobná té mé) :) BTW stejně to tam do konce měsíce vrátí ;)

*** (7.10.2004 02:25:40)

už ti odpověděl B chytráku

*** (2.10.2004 13:39:46)

nevím jak to má nextra na to jsem ještě nedíval, ale IOL tam to má jasně dany a hodněkrát jsou tam odkazy že je to dostupné nebo zveřejněné na stránkách poskytovatel iol.cz, co se týče třeba ceníků atd, v tý smlouvě taky nemáš přesně danou cenu a ta se bere s ceníku ale teď koukám že to tady psal už nargon tak se omlouvám

Anonym (1.10.2004 22:44:15)

Dorf má pravdu, účetně to není v pořádku, a to z toho důvodu, že dle zákona o DPH jsou povini vystavit daňový doklad nejpozději do 15-ti dnů od data zdanitelného plnění, kterým by v tomto případě mělo být dodání služby, tedy zprovoznění přípojky ADSL.

nick (4.10.2004 20:09:05)

tak az si pujdes stezovat, zajdi rovnou za nacelnikem do Bartolomejsky a povez mu, ze Ti jede pomalu net, pac kvuli stahovani warezu je na Tebe aplikovana FUP ;)) nick

dorf (4.10.2004 20:35:56)

Jaký warez, blbečku? 1 GB paměť mám ve foťáku naplněnou raz dva... Stejně tak plno práce v InDesignu apod...

nick (4.10.2004 20:48:46)

lol lol lol pro pravdu se lide nejvic zlobi... ;)) muheheheheee!! pobavil's me;) nick

Petr Borecek (4.10.2004 20:49:51)

Neboj ty bavis okoli vic.

nick (4.10.2004 21:00:29)

ja mozna bavim sve okoli, ale aspon zde nevedu zabomysi valky o svoje NEGARANTOVANE ADSL;) naprosto me dostava, ze kazdey si poridil ADSL a myslel si: 1) joooo, ted budu velkej warezovej guru. budu sosat od rana do vecera...ale iSP neni blbej...a navic je zde tlak z vrchu, pac kdyz se siri warez, tak filmove/vyvojarke spolecnosti rvou na prislusne organy, ty pak rvou na prislusna politicka mista, ti si pak dojdou k iSP a iSP si taky samozrejme nenecha chcat na hlavu a pridusi svoje zakazniky...pak ma iSP klid na dusi, nervou na nej zadny ochranci copyrightu....no a "ten blbej uzivatel", si tu sluzbu stejnak platit bude, pac uz si na to zvykl... 2) poridi si ADSL na pracovni ucely, ale pak je tu pro nej varianta s 1:20 agregaci... dneska vsechno stoji tezky prachy....a to aj konektivita...vy si myslite, ze kdyz ma Nextra na vasi pripojce neco okolo 400/mesic, tak se kvuli vam pretrhe? plati veskere vyuctovani, plati svoje zamestnance, plati si konektivitu... podivej se do ceniku, kolik stoji bezdrat od Nextry a pochopis, proc cesti iSP na ADSL serou jak na placak... nick

Aiax (4.10.2004 21:18:35)

Hele ne že bych s tím co říkáš v obecné rovině nesouhlasil, jen si říkám, z čeho pramení ta tvoje nenávist k "warezákům" nebo "stahovačům"? Například já software nekradu, protože jediné, za co potřebuju opravdu zaplatit, jsou Windowsy a slovník Lingea, a to si ještě dovolit můžu, a jinak používám freeware, a že ho na internetu je. Ale že bych takhle prskal a soptil proti "warezákům", to mě ani nenapadne. Proč ti vlastně tak vadí? Kdybys byl policajt a platili tě za jejich chytání, tak prosim, ale jinak? Napadá mě jediný důvod, a to žes uvěřil polopravdám ISPů, že "sosači" přetěžují síť a proto oni musí omezovat i ostatní (rozuměj, prodávat méně za stejně peněz).

nick (4.10.2004 22:32:20)

kdybych byl policajt a platili me za jejich chytani, tak tu neztracim cas na tyhle diskuzi a radsi si lapnu dalsi dusicku ;)) kecum iSP jsem taky neuveril a neprodavaj malo za hodne penez. oni z te slizby maji h0wno a je to tak, at tomu nekdo veri, nebo ne...jedinej, kdo z toho ma hodne, je CTc... warezaci a stahovaci jsou mi taky u ****, pac kazdey at si dela, co se mu zlibi a mne se libi poslouchat hudbu a na tom udelam nekolik giga za mesic...a nestydim se za to... ja jen rikam, ze si warezovej nadrzenec (lepsi vyraz pro stahovace:)) koupi lajnu, zacne ji dusit a pak se divi, ze mu to nejede, ze je v druhe fronte (FUP), ze mu prisla faktura, kde je napsano +15GB = 900Kc, ze mu zkrouhli rychlost na 64/64...a pak prijde sem a zacne nadavat...az nekomu z vas napise nextra, ze to moc dusite a ze vam vypovi smlouvu, tak to bude neco jineho...pak se zachovali jako kurwy a at jdou nekam...ale neco takoveho se snad u nextry stalo jen jednou...ale to je zase na jine povidani :D)) nick

Jirka (1.10.2004 16:57:00)

Jste se do něj teda pěkně pustili... No já mám taky službu bez limitu dat a bez garance rychlosti, ale jak jsi povídal o tom, že mám stále neomezená data a že mohu stahovat kolik chci i po aplikaci fup - to jaksi nejde. Protože musím třikrát odkliknout hlášku outlooku, že server neodpověděl, jestli má počkat abych si vůbec stáhnul mejly a že tahle stránka fóra mi nabíhá 4 minuty... Co bys jako na tom chtěl stahovat???!!!

Nargon (1.10.2004 17:36:13)

Mnozstvi stazenych dat je zavisle na aktualni rychlosti pripojeni, to vzdy platilo a platit bude, nemuzes cekat ze na 0.5Mbit stahnes 1GB dat za 2 minuty. a FUP neomezi data, ale rychlost, ktera nasledne omezi data, ale to je vedlejsi efekt ikdyz zamerny.

Jirka (1.10.2004 17:48:17)

Vážně tady nemá smysl nic psát. Mě to připadá, jako kdyby to četli lidi z pomocný školy a podle toho taky reagovali... To vážně píšu tak kódovaně, že nelze pochopit, na co jsem poukázal a co jsem chtěl napsat???!!! Kašlu na to...

dorf (1.10.2004 17:51:56)

Myslím, že varianta s tou pomocnou školou bude ta správná...

nick (4.10.2004 20:06:26)

fakt? tak to jsme se tam mozna potkali ;)) nick

Nargon (1.10.2004 18:28:37)

No chtel si poukazat na to ze po aplikaci FUP uz nestahnes tolik dat jako pred jeji aplikaci. Sice stahnes mene dat, ale stale je to mnozstvi neomezene.

nick (4.10.2004 20:05:41)

Nargon ma naprostou pravdu. Perzekuovala Te, Jirko, snad nekdy nextra za preneseny data nejakym financnim postihem?? ;)) nick

Honza (1.10.2004 20:46:46)

Hahaha, na vas si financni urad jiste smlsne. Vystavovat fakturu kdy chcete, treba po roce. :)))) Navic nelze uctovat 22% DPH na sluzby poskytnute v dobe platnosti jine danove sazby (5%). Taky si myslim ze Dorf keca, ze mu sluzbu zavedli az v lednu ale ty ses taky uplne mimo. Jestli dorfovi nainstalovali ADSL 14 dnu pred koncem roku, pak je naprosto v pravu a kopie faktury by jiste zajimala financni urad na prislusne Praze, kde je Nextra registrovana.

dorf (1.10.2004 21:07:22)

Nekecám, službu aktivovali v listopadu, fakturovali v lednu. Reklamaci samozřejmě uznali, ale neuhradili náklady spojené s reklamací...

Petr Borecek (2.10.2004 06:06:56)

S prominutim placas nesmysli , Nextru mam od zacatku jejiho pusobeni s ADSL.A vzdy slo jen o prachy trafik je porad stejny 20 -30 G akorat ted musis platit za data 60,- kc bez dph a uz najednou nikoho neomezujes a svisti to o sto sest 24 h dene 30 dnu v mesici.Musite si uvedomit ze v tom poctu zakazniku jednotlivych isp se v prubehu dne u vas tak zvani sosaci proredi v naprosto vijmecnych pripadech se stane ze v danem casovem useku se dlouhodobe za tizi kapacita site vsemi sosaci. Jen naprosty extremista ma cely mesic v kuse zaply DC++ a stahuje a stahuje a bali do hangaru tuny vypalenych cd.

Jirka (2.10.2004 11:03:46)

Nojo, a takových extremistů je na našem "levným" adsl docela hodně. Jinak doby CD už jsou pryč - pálí se na DVD :-D

Avatar (10.10.2004 21:40:07)

já mam starou službu ADSLink basic 1024/256 a to fup mě taky sere podle toho co tam píšou bych už měl mít vypnutý ale nemam takže nemůžu dělat s netem prakticky nic

Hogo (1.10.2004 20:21:54)

16. 9. 2004 večer jsem si objednal přes DSL server službu ADSLink Start od Nextry. Už druhý den mi přišla mailem smlouva, kterou jsem ještě týž den doporučeně odeslal. V mailu mi sdělovali, že provedou technické šetření a že asi do 15 dnů mi mailem oznámí výsledek. Dnes je to přesně 14 dnů a zatím nepřišlo nic... Před objednáním jsem mluvil s technikem od Telecomu, který pracuje na místní ústředně, a ten mi potvrdil, že na můj telefon je ADSL možné zapojit. Ohledně uplatňování FUP u Nextry jsem se mailem už 22. 8. 2004 a pak ještě jednou 29. 8. dotazoval, jak je to s tzv. "deprioritizací datových paketů" (tedy FUP) u Nextry a pan Radim Ponert (který je i za Nextru podepsán na mé smlouvě) mi pokaždé odpověděl, že v současné době není FUP uplatňována u žádné služby, kterou lze v současné době objednat... Takže FUP je jen u služeb (třeba BASIC), které byly zřízeny již dříve a nyní již nejsou v nabídce...? Nebo máte někdo s FUP u Nextry jiné zkušenosti?

nick (4.10.2004 19:28:16)

presne tak, FUP je jen na lidi s pripojkou Nextra ADSLink Basic, tj 512/128 (1024/256) / 1:50 / flat-rate... dneska uz si proste nekoupis od nextry pripojku s FUP, ale ani bez limitu... nick

hadrián (5.10.2004 08:13:55)

a je to taky znát na kvalitě ... stahovačů je minimum a tak to šlape jak má.

Jan Střelec (2.10.2004 14:55:37)

Mohli by mi nekdo poradit jak se zbavit lossu? mam ono zminovane neomezene adsl i512/128 ted fyzicky tech 1024/256 rychlost pripojeni okolo 800 .. stahuju 100kou .. ping mam do 20ti ..coz je vse moc krasne.. ale mam ADSl kvuli hrani po internetu a to FPS 3D akci .. takze nutne musim mit loss 0 - 10 .. jenze s timtoadsl mam rano loss 0-10 a okolo poleden 20 - 70 !! s tim se neda hrat ..mam ten net vlastne jen kvuli tomu a nevim co s tim delat .. Jeste pred velkejma prazkama bylo vse OK ..ale ted se prakticky neda hrat .. platim za to cca 1700 i s dani .. coz s emi teda nelibi .. MUSIM platit za neco co je mi k nicemu .. a kdybych chtel odstoupit od smlouvy tak mi bylo emailem sdeleno ze vypovedni lhuta je 3 mesice takze budu muset zaplatit jeste nejakejch 5100,- .. to je teda pekny .."/ nema nekdo nejakou radu?

dorf (2.10.2004 15:03:19)

Rada? S tvým jménem je to jasné... :-)

Nargon (2.10.2004 18:39:08)

Tady musim jedine souhladit. Nebo muzes prejit na Jinej tarif za 990 (bez dph) radim Nextra ADSLink Basic Lite s limitem 3GB, za 976 (s dph) a doplacet si data navic, ale jestli na tom jen hrajes tak si doplatis max 2GB. Teda jestli nehrajes 24/7/365 ale to zas nevim kdy spis :) Nejspise bude nova smlouva a tam bude 2 mesice vypovedni lhuta. A zrusit to pak. Na tomhle tarifu totiz neni uplatnen FUP takze to mozna ani nezrusis, protoze ti to pojede lepe.

dorf (2.10.2004 18:43:10)

Buď střílet, anebo změnit tarif, ale i s providerem! Nextra je nesolidní banda!

B (4.10.2004 08:33:36)

Nevím, proč by to měla být nesolidní banda ...

dorf (4.10.2004 08:37:21)

Protože jedná nesolidně...

Petr Borecek (4.10.2004 17:41:45)

Nejmirneji se to da nazvat ze se nekteri jeji zamestnanci chovaji nezvykle. Pri zavedeni fup na sve nejstarsi zakazniky na puvodnich smlouvach rozesilani od Nextry emailu ve vyhruznem tonu o vypovezeni smlouvy pokud neprejdou na vyhodnejsi (datove placene tarify) a vylozene urazeni zakaznika ze zahlcuje sit bez konkretnich podkladu. Samozrejme ze po nejake dobe co jsem jim odepsal slusne ze typ tohoto zneni je nestandartni mezi zakaznikem a prodejcem, prisla omluva od nove kordinatorky(jinak na ni nedam dopustit snad jediny clovek u Nextry ktery umi vecne a slusne jednat a primo k veci), ze doslo k poruse na programovem robotu ktery rozesila postu zakaznikum. Nemluve o poruchach stejneho robota ktery rozesila info o prekroceni datoveho limitu + - uz se stalo i s 5 denim zpozdenim. Nerikam ze je Nextra spatna jako spolecnost a obchodni partner, ale jejich nekteri zamestnanci vcetne technicke podpory jim dost kazi povest a zakaznikum produkt ktery vyuzivaji.

Honza (8.10.2004 20:49:28)

Tak posledni dobou je to znatelne lepsi. Helpdesk uz neni tak drzej jako driv a taky nedela za kazdou cenu z volajiciho toho co neumi zapnout pc. Posledni dobou mi i vzdy zavolali zpet tak jak slibili. Navic i rychlost naprav je skutecne prekvapiva a to i v navaznosti na CTc (nebot ten resi problemy fyzicky s DSL). Takze za tohle musim Nextru pochvalit. Osobne me sice uz moc nenadchne, protoze jejich predchozi jednani bylo skutecne velice neprofesionalni a jako zakaznika me vylozene urazelo. Tim narazim hlavne na svinarnu maximalni s neomezenym tarifem ktery byl po kratke dobe omezen pomoci FUP tak brutalne, ze me to proste donutilo prejit na jinou variantu. A presto ze sem presel na rychlejsi 1M variantu avsak s limitem (!?), tak jsem byl nucen platit poplatek za zmenu sluzby. To je proste zlodejina nehodna slusne firmy. Obecne: Ohledne parametru linky a technicke podpory nyni Nextru mohu s klidnym svedomim doporucit. Ohledne nechutnych obchodnich praktik ji v zadnem pripade doporucit nemohu. Nevylucuji samozrejme, ze se za posledni cca rok nejak praktiky zmenili, jenze me jiz takova firma neoslovi. U Nextry zatim zustavam, linka i cena mi zatim vyhovuje, ale nebudu se rozpakovat casem zmenit ISP, protoze kvality ADSL v CR se zacinaji dost srovnavat, takze tohle uz nebude hlavni duvod pro rozhodovani... H

Petr Borecek (3.10.2004 02:51:55)

Na zmenu tarifu se vykasli je stejne nestabilni jak to tve, ping 20-160 ve dne (v noci do 50) a hlavne tim jak to porad skace samy lag, jak na zahranicnich serverech tak u nas. Loss a choke si sprav zvysenim hodnoty rate.

Jan Střelec (3.10.2004 11:19:17)

no loss a choke neovlivnim ratama ... resp ne u meho konektu .. chapej mam obe cary naprosto rovne jak zelenou tak i fialovou ..tzn dobre nastavene raty .. no a jde o to ze cary jsou sice rovne atd. a loss je 0! jenze nevim jak to ted popsat ale ... mas rovnou caru kdyz je stesti tak trebas cely rano loss 0 choke 0 ... tak to bejvali driv .. no a ted dejme tomu ze odpoledne to jsou uplne Alpy! Je to takrka nepopsatelne chvili loss 0 .. ale pak najednou nachvilinku 70 .. pak zas 0 ..pak 20 furt to skace jako sileny... cmdrate a updaterate muzu mit hodnotu jakou chci ale chova se to uplne stejne.. takze bych spis potreboval poradit jake jine adsl je nejlepsi na hrani atd .. abych mohl zacit uvazovat o zmene .. protoze toto se opravdu neda ..

Nargon (3.10.2004 11:33:31)

Vypovedet smlouvu, a zridit si to u Contactelu, jinou radu nemam.

nick (4.10.2004 19:12:30)

rate 7000 cl_updaterate 50 sice to porad pise loss, ale neseka se to... nick

Jan Střelec (5.10.2004 10:49:18)

no az budes neco hrat tak na to prijdes..:D

hadrián (5.10.2004 18:04:32)

Mě se teda nic při online hrách neseká a to mám Nextru.

nick (5.10.2004 22:00:19)

s tim nastavenim je to uplne v pohode... nick

Jan Střelec (3.10.2004 11:34:00)

jo takze jsem hloupej :D koukam a tech komentaru je tu trosku vic ..a ja si toho vsiml az co jsem napsal predchozi prispevek heh .."D No asi zkusim zemnit sluzbu .. nad cimz jsem uz uvazoval ale nebyl jsem si jist zda-li by to byla dobra volba.. kazdopadne hraju vpodstate 24/7/365 .. ucim se na opravu prakticke maturity a nechodim do skoly .. heh ..jinak to jmeno je fake ..:D kazdopadne jsem mladej takze se v me hlave zrodi obcas silenej napad.."D tzn. uz me napadlo ze bych takhle mohl vzit par nadsencu a sli bychom demonstrativne sem tam hodit nejake kameny telecomu do oken - pochopitelne s vyhruznym dopisem.."D ne snad abychom nekoho zranili ale aby se to dostalo do zprav .. nepochybuju o tom ze by se toho NOVA nechytla.."D myslim ze kdyby se to delo castejc .. pokazde u jine pobocky "D tak by se o tom trosku mluvilo a mozna to i donutilo "spolecnost" zamyslet se proc to delame .. a treba by se i neco zmenilo v pristupu telecomu k spotrebitelum..ehm asi dost naivni ..:D haha ... jiank dik Nargone tva rada bude asi nejlepsi ...cau

nick (4.10.2004 19:05:42)

tak tomu rikam "slovni prujem"... nick

Flash (5.10.2004 19:24:57)

:-))