Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Jaký je Telecom (Internet Expres) 256/64?

Jaký je Telecom (Internet Expres) 256/64?

martin (18.9.2004 19:22:09)

Premyslim o 256/64. Podle FUP na jejich strankach (grafech) to vypada ze je po 250MB, garantovanych 64/64 po celou dobu, je to tak (to by bylo 20GB mesic)? A jaka je smlouva, kdy je mozne ji vypovedet, behem mesice nebo treba po 6 mes.? A jake jsou pingy napr. na gamezone? Jde mi o IP telefonii (na to by melo 64/64 stacit ne? a on-line hry. Díky

/// (18.9.2004 19:47:43)

výpověd 1 měsíc, FUP v týdenních cyklech od pátku do čtvrtka, pingy 30-50 ms, hry v poho

Anonym (21.9.2004 17:45:19)

a nezapomeňte na PUF od Telecomu

SuperGo (23.9.2004 17:18:06)

no nevim kolik se da stahnout s 64kou, ale jinak je to docela dostacujici pokud ses zvyklej na modem....telefonovani je vpoho...a hry dokud nefrci FUP tak pingy kolem 50, po zapnuti tak 80 - 100 :-((. ja osobne chci jit od toho a pujdu radsi do wi-fi

Flamer (9.10.2004 12:58:34)

To je nejake divne s tim pingem ne? Tim, ze by se snizilo z 256/64 na 64/64 by nemelo mit na ping vliv.Teda odzkouseno to nemam, ale znam lidi co maji 64/64 a maji ping 14ms treba :-)

Anonym (23.9.2004 18:56:29)

V tom je prave ten hacek, tydne mate garantovano jen 256MB plnou rychlosti, pak jdete na rychlost DIAL-UPu. Vynasobeno 4x je to 1GB mesicne. To je na nabidce Internet Start 256/64 od Telecomu velke minus, protoze za cenu 850,-bez DPH mesicne se da poridit lepsi ADSL. A zkuste to na strance Telecomu najit (mesicni limit), ani nahodou.

Lukáš (24.9.2004 14:20:23)

Měsíční limit na IE není, ne? Pouze 512(0,5GB) -> 256(0.5GB) -> 64(neomezeně)

B (23.9.2004 20:50:04)

Za stejný peníze od jiných pořídíš to samé bez FUP, limitů a omezování.

mara (23.9.2004 21:35:04)

tak to mi napiš, to by mě moc zajímalo,přes adsl určitě ne

art (24.9.2004 14:52:31)

Taky by mě moc zajímalo kde koupíš za stejný peníze ADSL bez FUP, limitů a omezování. Obávám se, že až nám to řekneš bude zmíněný provider zavalen objednávkami.

Nargon (24.9.2004 18:48:11)

Me napada jedine Adsl pres Telenor, ale to neni za ty penize, to je o neco vic. Ale 3 ze 4 podminek to splnilo.

Anonym (8.10.2004 17:30:20)

Pořiď si gigovou optiku domů... Taky to není za ty peníze, ale ostatní podmínky to splní a určitě budeš spokojený... Promiň Nargone, ale tvoje odpověď je nanic

Nargon (8.10.2004 19:31:53)

Hm a vis ze to neni spatnej napad. Jen ta instalace asi bude draha. Preci jen pokladat novy kabely. Kdyztak na tom zridim nejakou WiFinu abych to neplatil cely sam.

kopi (10.10.2004 11:06:14)

To už se nedá číst ty soustavný nářky,že by každej chtěl asi za 300,-- bezlimiťák a bezfupák. Prostě to tady teď tak je a nic s tím nenaděláme. No vlastně...(opravte mě někdo jestli je to špatně-je to jen moje dedukce),telecom určitě nemá stejnej vejvar ze mě (zákazník contactel na drátech telecomu) jako kdybych byl (zákazník telecomu na drátech telecomu). Když k telecomu naleze každej druhej (je to teda každýho věc,když chce jet kus tejdne rychlostí 64kbps)jenom proto,že nabízej linku za korunu tak bude mít telecom nejvíc zákazníků a až se jednou telekom konečně prodá,tak ten nový majiteln když bude mít většinu zákazníků na trhu tak se bude chovat stejně jako současné vedení telecomu a nebude se vybavovat s nějakejma alternativníma operátorama,který by mohli být poteciální konkurencí a rozdrobovat mu jeho zisky.

Flamer (10.10.2004 12:24:08)

A ty jako radis co?:) Jit k alternativnim providerum nebo co? :P Myslim, ze zrusit se to da vzdycky a prejit k lepsi nabidce. Hehe, zrovna jsem zjistil, ze bude do roka, kde bydlim polozeny kabel od kabelovky ;), tak potom bye bye ADSL :) uz se tesim :)

werwe (10.10.2004 17:50:21)

do tohodle bych vživotě nešel , stáhneš 250 MB a máš dial-up. Je to o něce lepší dial-up , ALE S ADSL TO NEMÁ NIC SPOLEČNÝHO!!! snad jen HW. Prostě dial za 800 stovek nebo kolik to stojí.

Anonym (11.10.2004 08:59:18)

2 werwe: To jsou cisařské rady = rady na nic. Tohle může napsat pouze blbeček, který si dost nakrad a nemá problém s penězi. Zkus si platit každý byte nad limit, jak je tomu u placených tarifů z penez, které si vyděláš sám.

werwe (11.10.2004 15:46:38)

pro mě je rozhodující rychlost. A právě ta mě u toho (Internet Expres) 256/64 znechutila. Otevírám docela objemný www stránky , který se dlouho načítají a to je právě ten problém - dlouhé načítání stránek (kdyby to aspon jelo stabilně těch 64 , ale kolikrát jen 50 kbs) .Pro mě je lepší koupit limitovanou , ale která jede stabileně 400kbs, i když je limitovaná, ale stránky jsou načtený vmžiku!!! Ale když to někomu vyhovuje ,...

dorf (11.10.2004 15:53:21)

A kdopak ti těch 400 kbs zaručí? :-)))

werwe (11.10.2004 16:48:51)

to víš že nikdo , ale jsou i případy kde to tak běží :-))

jirka (11.10.2004 15:34:08)

a ty si myslis, ze za tech osm stovek nejakej NEOMEZENEJ(myslim datove)dial up sezenes??? podle me je 256/64 od ct momentalne nejlepsi nabidka v pomeru kvalita/cena..ja si nestezuju, vse jim beha tak, jak popisuji...(fup, atd.) teda samozrejme pro sosace jsem asi uplnej magor:-)

M (27.10.2004 12:30:29)

Ale ono to jde. Ja mam za 400 bezlimitak a bezfupak 128 kbps s agregaci 1:3. Samozrejme nejde o parodii na ADSL v podani CT.

Flash (21.10.2004 19:09:01)

Já to řejnu ať je prča... Zkuste (WWW) newtelecom.cz .. Myslím..:-))

Anonym (21.10.2004 20:08:57)

Aby to nebylo další GTS. Od nich jsem utek...

AMD (24.9.2004 10:37:58)

FUP prakticky nejde. Já stahuji pořád 500MB denně a pořád vše běží naplno 207 Kbps. :-)

ladik (12.11.2004 12:04:32)

Ty kecale,že Tě huba nebolí/ruka/

Lukáš (24.9.2004 14:18:37)

IP telefonie s IE256 vyzkoušena (stačí i 64), hovor s druhou stranou je podstatne rychlejsí než u dialupu. Pouzívám www.skype.com (registrace a měsíční poplatky zdarma), ceny mezinárodního hovorného "nízké", hovory Skype2Skype zdarma. Používám jej pro časté hovory do Indonesie, např Jakarta jen 1,50 Kč/min (dříve jsem používal Fayn.cz, pro dálkové hovory do Asie nepoužitelný a dražší než Skype). Ping 20-40ms. Rozdíl doplatku na IE512 je jen o 180Kč/měs více. Výpovední lhůta ze smlouvy je 1 měsíc, Telecom infolinka doporučuje upozornit 2 měsíce předem.

Mark (24.9.2004 20:36:21)

64/64 ti na hrani her na ceskych serverech staci. Na zahranicnich uz to trosku vrze,ale furt je to hratelny.

Anonym (9.10.2004 10:33:59)

Mame ho uz pres mesic a v pohode. Za ty prachy jsem jine ADSl neshnal a v u nas ani neprichazelo jine pripojeni v uvahu. Akorat jsme po tydnu, kdy jsme byli na 256/64 presli na 512/128 rozdil necelych 2 stovek. Ale rychlost pri normalnim stahovanani mi pak staci na cely tyden a neklesnu na tech 64/64. Ale i tech 64/64 je proti dial-upu uplne neco jineho.

Lukáš (11.10.2004 13:46:43)

Souhlasím... Ten 1GB týdně se dá nasosat pouze při ztahování např. filmů. Kvůli limitu stažených dat týdně jsem taky přešel z 256 na 512. Pokud někdo nechce ztahovat gigový soubory, tak IE Start256 stačí...

Anonym (11.10.2004 15:13:57)

Akorát by měl stát do 500 Kč i s pronájmem telefonní linky a včetně daní. Větší hodnotu beztak nemá.

Anonym (9.10.2004 21:39:27)

Mě Internet Expres Start 256/64 běhá bez problému (FUP jak je uvedeno, po 250MB skáče rychlost okolo 64kb/s +-50%). Na IP telefonie pohoda (Skype.com, Fayn.cz) Ping average 37ms Výpovědní lhůta je 1 měsíc, infolinka pro jistotu doporučuje dát vědět 2 měsíce. Až na ten FUP nemám nic proti...

dorf (10.10.2004 00:37:31)

No, tak to máš slušně rychlé. Já to nemám ani tak rychlé jako ty, a to si platím neomezených 512/128 od Nextry (platím měsíčně téměř šestnáct stovek)...

Flamer (10.10.2004 06:28:55)

Nextra sux :-)...

Anonym (19.10.2004 07:38:13)

Lžeš!

dorf (19.10.2004 08:19:10)

Nelžu!

Anonym (19.10.2004 10:46:05)

Lžete oba dva!

Anonym (19.10.2004 11:40:01)

Lžete všichni tři!

Anonym (19.10.2004 13:52:23)

všichni lžete

Flash (21.10.2004 19:06:51)

LŽU!!, LŽEŠ!!! LŽEME!!!! :-))))))

Anonym (21.10.2004 20:23:18)

Hlavně si lžou provideři do kapes!

Anonym (21.10.2004 23:48:47)

PRAVDA PRAVDA PRAVDA PRAVDA PRAVDA PRAVDA

gogo (10.11.2004 14:30:52)

Kdo tady nelže?

dorf (19.10.2004 11:40:26)

Lžete oba anonymové! :-)

Anonym (13.10.2004 07:56:07)

Až telecom zruší FUP a cenu nastaví na 300Kč, tak to bude zajímavá nabídka.

Anonym (12.10.2004 17:14:02)

NA PIČU.

Anonym (12.10.2004 18:52:23)

Asi na tvoji staré LAMO

Anonym (13.10.2004 10:51:21)

Ty seš LAMA , je to fakt na piču !!

Rico (18.10.2004 21:23:51)

Jaký? No podle mého dobrý. Dám Vám příklad: V našem městě nabízí připojení i kabelová televize rychlostí 64/32 bez limitu za 595 kč. Moc se mi to nelíbilo a protože jsem viděl jak to chodí, tak jsem si řekl, že se na ně vy..... a půjdu jinam. Naštěstí se tu konečně objevilo dostupné ADSL! Koho si vybrat? Všichni mají limity, nebo zase modem do pronájmu, ale za podobné prachy je tu i I.Express! Sice je tu FUP, ale dá se to. Ty limity jsou pokaždé jiné, ale to mi neva.Ze čtvrtku na pátek mi nahodí 256/64, tak můžu o víkendu stáhnout rychle co potřebuju a na serfování je to super. Přes týden, kdy chodím do práce mi to stačí. Jinak mám na tom napíchlé dva počáky jede to bez problémů ikdyž jedou oba zároveň. Dokonce to jede tak, že na jednom mi jede kaza, která stahuje třeba 4-6 souborů tak kolem 1,5-2 kb/s každý a na druhém jedu přes DC++, kde mi třeba hrabalo i 30! A ne jen "b", ale "kb" Pokud jeden stahuje, tak druhý může v klidu chodit po stánkách a jede to pořád těch 48-53,3! A tohle se vám při dial-up nepodaří! Můj názor: JO! Ale klidně se mrkněte i na jiné poskytovatele, každý má něco navíc, ale ADSL bych bral v každém případě. Taky jsem se toho bál, ale jsem už v klidu. Jinak hraju přes Gamezone Counter Strike a ping je něco kolem 35-48. Už se mi sice i stalo že mě to najednou seklo a měl jsem tam 98, ale od té doby nic. Hraju i na světových servrech a je to v pohodě. Jede v poho i Medal! S pozdravem Rico

Arny (19.10.2004 07:22:57)

To je dost šílený. Mít na dvou komplech IE s 256/64.

werwe (19.10.2004 13:54:09)

no vidíš to jakej jsem king , megaboss , kazzou stahuješ 1,5-2 kb/s tkou

Dani (19.10.2004 07:21:48)

Nechce někdo koupit samoinstalační balíček s modemem, spitrem a CDčkem??? Je to na tu rychlost 256/64. Pěkně mě nalákali a já teď nevím co s balíčkem dělat....uvažuju o ceně 500Kč. Je 3týdny starý (2roky záruka) a plně funkční.

Honza (19.10.2004 13:44:44)

A proč jsi ho nevrátil do 15 dnů? Pokud nemáš zájem o službu, tak jsi ho mohl bezplatně vrátit.

Dani (21.10.2004 15:09:13)

Přemluvili mě ať si ho nechám. Že nebudu mít FUCK, že jsem sám na AGR. BODĚ.... Prostě jsou to K...

Anonym (26.10.2004 17:33:16)

Sou to smejdi!Moje zkusenosti s balickem na zkousku..........aktivace 15.10 , modem prisel 20.10 a zprovozneno ADSL 25.10----takze misto 14 dni na zkousku mam 4 dny :-( na jejich lince o prodlouzeni nechteli ani slyset,soft k modemu obsahoval Win32:trojan-gen,(VC) a modem chtej vratit na znackovou prodejnu coz pro mne znamena jet 50 kilaku..........no proste sluzby zakaznikum jak maj bejt!!!

Monty (19.10.2004 17:52:55)

Jak to tady tak sleduju, tak si všichni jen stěžujete. To je samé - rychlost, omezení, je to jak dial-up. Co by jste ještě chtěli! Když to chodilo na 33 přes modem, tak jste byli všichni štěstím bez sebe, že máte doma net a platilo se 60kčs/hod! tak jen rychlé počty: 1. Ti chytráci co tu tvrdí, že po omezení na 64/64 je to jak dial-up za 850kč, tak podle jednoduchých počtů 15kč/hod krát 24 hodin a 30 dnů v měsíci to je cca 10 800kč!! 2. 64/64 na dial-up modemu nedosáhneš, i kdyby Ti ty data tlačilo stádo volů (jako někdo). Pokud ano, tak jsi frajer a máš perpetum mobile! 3. I po omezení FUP jedeš dál! Ne jako někde, kde Tě seknou a máš dva týdny zábavu jen u TV! A nebo si připlatit data, ale to už bych raději sáhnul po nčem rychlejším a bez omezení. 4. Pokud máš vatu na to, aby jsi si pořídil něco rychlejšího, tak to zkus třeba přes sputnik a nevnucuj ostatním svůj názor na telecom. Nemá je rád nikdo, ale mají asi nejvhodnější poměr cena/výkon. Netvrdím, že jsou nejlepší!! 5. Hry i na 64/64 jedou v pohodě. Na Gamezone ping 39-60. Jede to v poho i ve světě. Mám na mysli CS, CMR4 atd.. 6. Každý si chválí to co má a když se mu to nelíbí, má možnost odejít. 7. Je i možnost vyzkoušet službu. Takoví Ti anonymové toho vždycky nakecají a spíš mě to tak připadá, že si tu hojí na těch nadávkách jen své mindráky. Takže pro ostatní, operátorů je dost, jen si vybrat. Je pořeba zvážit, za jakým účelem si to pořizuju. Pokud cheš stahovat filmy atd.., tak ber něco bez onmezení. Pokud jen na surfování, tak si klidně dej limitovanou a na hry je to spíš rychlost, ale záleží jen na Vás. Monty

Anonym (19.10.2004 20:51:09)

dojemné

Laďa (19.10.2004 21:18:54)

U ADSL ktere jede pres linky ceskeho telekomu neni z ceho vybirat. jedno vetsi brak nez druhe. Srovnej to treba s UPC nebo Karnevalem ci Netboxem ci nekterymy lokalnimy poskytovately a jak je mozne ze tyto mnohem mensi firmy nabizeji mnohem lepsi podminky a jeste vydelavaji? Neplati snad ze kdyz nekdo jako telecom nakupuje ve velkem ma mnohem nizsi ceny? Co teprve kdyz se podivas kousek za hranice proti zapadnimu svetu sme 100 let za opicema. A jeste neco pred nekolika lety byla mozna neomezena 64Kbit linka neco ale dnes je to jen odpad dnes se uz pocita na Mbity, ono taky treba takove demo melo tehdy desitky megabajtu a dneska jsou to stovky a ty si tady nad 64Kbit. Ja mam wifi ktere jede 512Kbit a je omezene na 3Gb a rovnou ti reknu jen proto ze sem si to poridil tak je chvalit nebudu je to brak, ale jina alternativa pro me zatim neni a u DSL bych si nepomohl tohle ma alespon stabilne rychlost mirne nad 512Kbit, pingy taky ujdou a pocita se jen download.

Anonym (20.10.2004 08:04:41)

Stručná charakteristika IE pro český trh: JEDNOOKÝ MEZI SLEPÝMI KRÁLEM.

Anonym (20.10.2004 09:00:10)

pozor 64/64 je dosaženo ztácením paketů z původní rychlosti tj cca každý 4 projde a to není v pohodě, na gamezone je to nepoužitelný :-(

Anonym (20.10.2004 13:18:45)

Opravdu?

Anonym (20.10.2004 15:56:48)

ano opravdu viz výše

Anonym (20.10.2004 17:12:54)

znovu: opravdu je 64/64 dosaženo zahazováním 3 paketů ze 4? Pochybuji

Lukáš (21.10.2004 10:54:26)

Já mám 0% loss, tak nevím

Mira (21.10.2004 12:01:16)

ano, skutecne se 3 ze 4 paketu ztraci ...ja tuhle posilal rodinnou fotku kamosovi a z duvodu ztraty paketu, tam nemam vlasy, jsme celi ruzovy ......:-)

titan (21.10.2004 12:48:02)

To je blbost ja mam ie 256 fup mam prakticky porad. ale za celej den mam 0% packetloss. je to nesmysl. Predstava 75% packetloss me desi a to uz bych se radsi pripojoval jak tady v jinym threadu nekdo zminoval morseovkou :)

Honza (21.10.2004 12:54:46)

No já teď znova zkoušel ping na seznam i gamezone a nic.... Vypršel časový limit žádosti, stejně jako včera, takž být online player, moc se nenasměju.

titan (21.10.2004 18:28:37)

ping www.seznam.cz Příkaz PING na www.seznam.cz [212.80.76.18] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=40ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=34ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=41ms TTL=120 Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=35ms TTL=120 Statistika ping pro 212.80.76.18: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 34ms, Maximum = 41ms, Průměr = 37ms ping www.gamezone.cz Příkaz PING na www.gamezone.cz [80.188.162.113] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 80.188.162.113: bajty=32 čas=30ms TTL=123 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=32 čas=37ms TTL=123 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=32 čas=43ms TTL=123 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=32 čas=38ms TTL=123 Statistika ping pro 80.188.162.113: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 30ms, Maximum = 43ms, Průměr = 37ms

Anonym (21.10.2004 18:51:10)

To máš nějak moc pomalé, já mám všechny pingy do 30ti ms? Odkud si připojený?

titan (21.10.2004 20:59:10)

Praha Holesovice Express 256/64 po cca. 4gb dat v obouch smerech tj.8x aplikovanej fup :)

titan (21.10.2004 21:00:17)

kecam co 8x dokonce 16x ! :D

Kejli (17.12.2004 13:41:49)

To je pěkná blbost. Kbyby se 3 ze 4 paketů ztratily, tak by to vůbec nejelo.

john (23.10.2004 14:10:09)

na gamezone hraju jen call of duty, pingy kolem 32, nemám s tím problém na 64/64. Ještě jsem zkoušel CMR4, taky to jede v pohodě.

Anonym (24.10.2004 14:41:47)

Já nyní přecházím k contacelu.. Snad se na něm zahraju Call od Duty :-) Prej pingy jsou kolem 30?? Má s tím někdo zkušenosti?? Jo a ještě neví někdo kde by se dali zahrát Need for Speed Underground On-line?? Dák Flash

Anonym (24.10.2004 15:18:42)

Ja mam pingy V Call of Duty max. 50ms a to sem u Tiscali.

Arny (20.10.2004 11:12:55)

Celé jsi to vlastně hodil na to, že paříš hry. No možná na to tahle služba stačí. Bohužel brouzdat po netu rychlostí 64 kbit to už asi nikoho neohromí. To už nemluvím o tom, že platíš pořád stejný prachy, ale abys dostával službu, tkerou sis zaplatil, musíš stáhnout pouze 2 Giga u varianty 512/128. Potom už sice platíš pořád stejně, ale rychlost ti jde ZÁMĚRNĚ do hajzlu. A samozřejmě jsou tu ty limity po jednom týdnu, což je na tom to nejstupidnější. No a třešnička na dortu je to, že je to dražší než vše ostatní na trhu. No nekup to!!!

Mira (20.10.2004 11:37:08)

ad 1.) pracovat na dial-upu 24 hodin x 30 dnu bych zesilel ! ad 2.) pri normalnim brouzdani je mi jedno jestli to jede 64 nebo 44 je to proste pomale ... ad 3.) no to by me zajimalo, kde me uplne odstrihnou po prekroceni FUPu ? tipuji volny, nextra ? ;-) ad 4.) nejvhodnejsi pomer/cena ...inu statisticky asi ano ;-) ad 5.) hmmm ad 6.) souhlas ;-) ad 7.) jojo, kazdy by si mel uvedomit na co net chce a podle toho volit limit nebo fup bezlimit ...

kejli (17.12.2004 13:37:21)

K bodu 3>Třeba u Tiscali. Mám neomezený tarif za 1400Kč. Po 10GB ale nasadí FUP a přes den to nejede vůbec nebo max 20kbps s hroznýma lagama.

zizkam (22.10.2004 12:53:09)

Nepletuli-se tak ISDN je přesně 64/64 - a je to dialup - to k bodu 2. Jinak souhlasím, když chce někdo něco za míň peněz, tak to holt asi bude pomalejší.

Anonym (22.10.2004 12:54:37)

Monty ma pravdu - zlatej Telecom proti jinym (treba Nextra).

MICT14N (27.10.2004 07:54:56)

jj sice 250MB ale pingi sou furt stejny kazdy si asi neporizuje ADSL kuli strankam:DD

Anonym (27.10.2004 13:40:41)

ano dame si Telecom, má jako jediný provider inteligent network, vivat telecom

Honza (20.10.2004 11:35:49)

Garantované není u ČTc nic - na jejich webu si můžeš stáhnout podmínky služby a dočteš se, že mají výborné právníky :D.Po dosažení trafficu 250 MB obousměrně v intervalu jednoho týdne rychlost "sleze" na oněch cca 64/64 Kb/s. Pokud ale bude nižší (nebo dokonce nulová), je podle smlouvy vše v pořádku - ČTc nic negarantuje!Nicméně psali tu už lidi, že jim FUP někde nefunguje a jedou nonstop full bez ohledu na traffic. Mně FUP funguje, po 250 MB jedu 64/64, ping na seznam právě tedˇ: odeslané 4, přijaté 0, ztráta 100% - vypršel časový limit žádosti (zkoušeno 3x) :-D. V tvém případě bych si nechal IEx Start kvůli ceně zřízení (1,20) a hned přešel na nějaký počítaný Broadband tarif (nebo alespoň IEx 512/128). Co se týká výpovědi - máš 1 měsíc výpovědní llhůtu (vypovíš v lednu, zaplatíš ještě únor, končíš v únoru)

Lukáš (21.10.2004 10:50:19)

Při FUPu mi to chodí průměrně download-59kbps/upload 115kbps (proč mi nefupujou upload, nevím). Pingy stále 37ms

Flash (21.10.2004 19:01:43)

Takže po stáhnutí 250 máš FUCK (FUP) jede to 60/60( Ale stahuješ dáál :-)) a stahuje to okolo 10kb/s ... pingy furt okolo 30:-) Ping není změna ..... Ujde to :-)

Rudi (22.10.2004 14:27:02)

Já nevim, že si tade pořád vymejšlíte, že po 250 MB pojedete 60/60, a stahování 10... ta rychlost dost skáče, místama skočí i na 41(to je zatím nejmíň, co jsem naměřil), ale vyskočí i na 63,9 , průměrně ale chodí kolem 57-58, stahování kolem 7,3-7,5...naštěstí mám jenom 14 dní zdarma, takže sem v klidu!

Lukáš (22.10.2004 15:49:03)

Já si nevymýšlím... :-) Píšu, jak mi to skutčně běhá. Neobhajuji, jestli je to rychlé či pomalé. Přečti si otázky Martina a na to jsou tu reakce. Navíc píšu "průměrně". Tzn., skok 40, pak skok 100 -prostě (dlouhodobý) průměr je 59 pro download. Dotaz zněl na pingy, IP telefonii a výpovědní lhůtu...

Rudi (22.10.2004 22:05:52)

Ping je dobrej, to bych i řekl ideál na hraní her.....ale ta rychlost....ikdyž stačí to teď mám traffic asi 5 GB

Monty (22.10.2004 21:06:00)

Pánové, já Vám říkal, že to jinak chodí O.K. Navíc při tom stahování mi to někdy skáče až 34! a je už po FUPu na 64/64. Když jedu třeba něco stáhnout ze stránek, tak mi to chodí při stahování v pohodě na 6-7, rychost při měření je 57-61kb/s, ale když to jedu třeba přes Kazu, nebo DC++, tak to fakt běhá jak na 256! Někde jsem četl, že při stahování z více zdrojů to běhá na plnou rychlost dvěstěpadesátšestky ikdyž jste už omezení na 64! S těma pingama to není zas tak hrozné. Včera jsem měl největší, jaký se mi kdy povedl. Hrál jsem někde na Švédském serveru a tam mi to chodilo na 98-119! Jinak běžně maximalne 60 po FUP. Dnes už jedu zase na 256 a ping mám na gamezone po přihlášení 13, ale ve hře mi to hodí tak 21-29. P.S. Neobhajuju telecom, jen uvádím své zážitky s I.E 256/64 Monty

Oak (23.10.2004 09:56:32)

Co hraješ?

Arny (24.10.2004 18:02:24)

Možná stahuješ více vláknama, ale to se divím, že ti to někdo na DC++ trpí, protože za tohle se banuje a kope z hubu pryč. Ale stejně se mi to s tím stahováním nějak nezdá.

Rudi (28.10.2004 09:41:57)

Příjemný na přihlášení, ale hrozný na odhlášení, jinak je to dá se říct neomezená ISDN linka! Pokud balíček vracíš v Telepoint Partner a ne v Telepointu a ještě maj tvý rodiči linku na podnikatelskej účet, tak si to teda pěkně užij, včera sem to odhlašoval 42 min, lítal sem jak horkej brambor!

Anonym (13.11.2004 17:03:29)

zdravim vsechny hlupáčky s TELEKOMU ktery to tady chvalej bezte do ......!!! vsem slusnym se omlouvam ale uz jsem to nevydrzel jak muzte psat takovy slinty zamylete se nad tim co by se delo kdyby telecom byl postaven na stejnou uroven jako konkurencni firmy

L. (13.11.2004 17:38:18)

Tak jo, já jdu. Ale tipnu si - adsl mám lepší než ty :-)

David Svoboda (13.11.2004 18:17:27)

Nenadávej tady xxindle.mám rád rozumné debaty a néé když se tady posíláme furt někam a ještě se neumíme ani podepsat.

milpše (14.11.2004 20:54:05)

Prosím Vás do 7.11.2004 jsem měl aktivovanou službu int.expres na zkoušku. od 10.11.2004 jsem si objednal ADSL od jiného poskytovatele, který mi 12.11.2004 zdělil že v naší lokalitě nejde adsl sřídit.Telecom jim prý to takhle odůvodnil.U nás ADSL normálně jede takže nevím proč telecom podává takové klamavé informacé druhým poskytovatelům kteří jsou podstatně levnější.Prosím Telecom o vysvětlení jinak to budu brát jako podraz na zákazníka.Mimochodem nikdo z infolinky mi za celou dobu neřekl že na int.expres na zkoušku se vztahuje nějaká výpovědní lhůta.Prosím o úplnou deaktivaci služby v co nejkratší době abych si mohl ADSL sřídit u jiného provozovatele, Který je mimochodem o 300Kč levnější stejnou službu kterou poskytujete Vy.Děkují za kladné vyřízení a přál bych si aby jste byli tak ochotní službu deaktivovat jako jste byli když jste ji zřizovali. Děkuji.

mimi (15.11.2004 19:14:16)

Ja odchazim od nic skoro mesic a oni ne a ne to odpojit.Taky jsem to chtel jen na zkousku ,jak to ADSL vubec chodi. Odpojit to pry maji do 5 dnu,dle sdeleni jejich infolinky ,ale skutek utek.Proto jsem to cele podal na urad pro hospodarskou soutez,jelikoz si myslim ze jsem zcela nedobrovolne drzen u nekoho od koho vubec nic nechci

Anonym (17.11.2004 02:59:53)

Seš nějakej zmatenej. Tohle nejsou stránky Telecomu. Jestli jim něco chceš, musíš se obrátit na ně.

Anonym (14.11.2004 12:15:42)

Do ADSL od Telecomu teď půjdu taky - zatím mám Nextru, ale je to hrozně pomalé a drahé.

Inter4ctivE (16.11.2004 20:10:07)

Lidi nevite jake jsou pingy u ADSL BROADBAND s agregaci 1:50 a limitem 3Gb(moc nestahuju,takze nepotrebuju velky limit).Jde mi hlavne o hrani na ceskych sereverech hlavne CSka.Ustrednu mam asi necely kilometr od domova.Od telecomu to stoji asi 1100,- s DPH.Napiste svuj nazor.

FuZZi (16.11.2004 20:43:57)

jj taky to potrebuju vedet tak sem piste jak vam to jede :)) btw 3 GB je malo i pro hrace to ti stacit nebude ... trochu bych pridal asi :))

Flamer (17.12.2004 15:29:39)

IOL Broadband 512/128kbit ping v Quakovi nestoupne mi nad 25ms v .cz v .de do 40ms

Smoker (5.1.2005 15:17:02)

No, mám internet broadband 512/128 3 gb limit a pingy mám v průměru 35 ms, rychlost mám po celý den 53 kB/s, takže pohodka.

Anonym (1.1.2005 22:08:21)

Vezmi si 256/64 od Newtelekomu za 649.- Kč, bez limitu a bez FUP. Nic podobného v připojení přes ADSL v podobné cenové hladině nenajdeš. (všechny ceny jsou bez DPH).

Anonym (4.1.2005 23:59:10)

Na hov.. !