bedna (5.10.2004 11:58:01)
Čus, po 1ročním povinným (podle smlouvy) využívání služby Tiscali Premium (to je ta "neomezená", po 10GB FUP) jsem se rozhodl skončit - vlastně to rozhodnutí jsem udělal daleko dřív. Na infolince jsem si ujasňoval kam a jak poslat písemnou výpověď..... tam mě člověk začal přesvědčovat (očekávaně) ať u nich zůstanu, a proč že odcházím a hlavně nabídnul, že sníží o 200Kč měsíční poplatek! Je to k zamyšlení, co to všechno znamená. Z obchodního hlediska této firmy je asi lepší si udržet alespoň nějakého zákazníka, ale takhle je to vůči ostatním nefér a ten kdo se neozve - cáluje víc (tak jako v životě). Navrhuji těm kdo toto čtou a současně mají možnost dát výpověď a chtějí tuto službu dále využívat (jestli takoví vůbec jsou), provést toto: Zavolat, že chtete dát výpověď, že služba stojí za starou bačkoru a že máte lepší (levnější) alternativu. Pak si Vás jistě zkusí koupit (ovšem nevím, jestli si to náhodou něčím nepodmiňují). Teoreticky by to mohli zkusit i ti, co mají smlouvu na dobu určitou a jsou pod sankcí zaplacení penále - risk je zisk. Pro mě samotného tato informace nic neznamená - jdu jinam, ale pro ostatní by mohla.... Pište co si o tom myslíte, jestli to někdo zkusil a jak uspěl (jestli tento příspěvek nezmizí v ohni cenzora tohoto webu)