Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > NEXTRA a JEJI KVALITA KOUKNETE SE !!!!!!

NEXTRA a JEJI KVALITA KOUKNETE SE !!!!!!

husita (21.10.2004 21:22:22)

doufam ze nextra shori v pekle za ty prachy todle... todle mi nedelal nikdy ani modem a nextra nereaguje na moje vyzvy o cokoliv... tak si rikam negativni reklama taky reklama !! nažer se nextro http://www.sweb.cz/peetrr/gamezone210021102004.jpg

dorf (21.10.2004 21:26:22)

Á, další panáček do fronty s výpovědí v kapse - to víš, to je Nextra. já jsem podobně spokojen jako ty - jak se službami,takspřístupem k zákazníkovi...

eLBen (23.10.2004 12:02:10)

Zdravim. Nevim proc mam porad dojem, ze nektere prispevky od udajne ruznych lidi pise stejny clovek (Anonym) :-))) Ale k veci... Uvazoval jsem o Nextre ADSLink Fun 2048/384, ktera nejede v siti CT, ale Telenor. Takze chci poradit - budou se i zde vyskytovat problemy, o kterych tu neustale pisete?

husita (23.10.2004 17:09:51)

lol ty ses máslo, slovo "anonym" si najdi ve slovniku cizich slov :p) jo Telenor muze byt klidne dobrej ale už nikdy nechci FUP !!!!!! myslim fair user policy.. to je brak na entou a myslim ze pokud nemas ve smlouve ze to FUP nema tak to FUP klidne ma :p) ostatne si o uplatnovani FUPu precti na strankach nextry... ale pokud ti muzu radit tak od nextry ruce pryc navic tam mas este vypovedni lhutu (dlouhou) a to dost jakoze sux

dorf (23.10.2004 17:17:08)

Tato slova by se měla tesat...

husita (27.10.2004 01:19:21)

nekomu na čelo :o))

husita (27.10.2004 01:25:10)

ptal sem se ohledne FUP kolik jak a v jakem case kde proc a odpoved byla asi jako :" nadprumer (neceho) v realnem case (jak abstraktni) na urcitou dobu (jak nepredvidatelne asi proznemu nejaky realny cas) a informace o tom nejsou nikde pristupne (jestli vubec jsou, takze jim neverim ani dobrej den)" pokud mate nekdo jinej pohled (treba realnejsi :o) )na FUP rad bych si ho tu rad precetl.....(pro pobaveni jak jinak :o) )

dorf (27.10.2004 06:43:08)

A jakou jinou informaci bys od Nextry očekával? :-)

husita (2.11.2004 17:18:55)

asi sem ocekaval odpoved "jak se pripojite tak vam bude snizena priorita paketu ponevadz tech par bohatych duchodcu co jsou tam s vami se pripojuje tak uprostred mesice .. takze jestli neco chcete tak bezte nekam.. " ne vazne... stahl sem 40 mega za dva dny(v novem mesici).. jak moc co ? a priorita paketu nadale snizena.. a predchozich 14 dni sem nestahl pres 1,5 giga.. proste ja to nechapu.... NENI TU NEKDO KDO FUP ROZUMI ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Anonym (2.11.2004 17:39:17)

Není důležité to, zda máš či nemáš internet funkční, důležité je to, že Nextra vydělává...

Jirka (2.11.2004 20:06:43)

Díky velkoobchodním cenám telekomu za který prodává adsl bych řek, že nextra z toho zase tak moc nemá... To se pánové po nás vozí telekom, který prodává svou konektivitu 140x dráž, než jsou ceny u jiných českých firem... Ale monopol je monopol, s tím my tady na fóru nic neuděláme...

Anonym (2.11.2004 21:27:31)

Jo, Telecom si masti kapsy, ale provideri taky a Nextra obzvlast. Ta v honbe za klienty naslibovala hory doly - bezlimitni, neomezeny pristup k internetu - prestoze vedela, ze s velkym mnozstvim lidi to nemuze "rychle behat". A kdyz nalakala plno zakazniku, udelala na kabelech uzel a zakaznici najednou byli v hajzlu, protoze najednou jim internet chodil hrozne pomalu. Kdyz si klienti stezovali, od Nextry se jen dozvedeli, ze je to v poradku, ze i kdyz si klient plati buhvijakou rychlost, nemusi mu to fungovat ani tak rychle, jako vytacene spojeni, protoze rychlost neni garantovana. Tedy: zakazniku plat a drz hubu!

nick (2.11.2004 21:39:20)

a jak to udelali ostatni isp? vsichni nabizeli no-limit, ale oni protlacili svoje zakazniky ke zdi a rozeslali jim novou smlouvu s limitama, kdo nepodepsal, byl bez netu... to, ze Te nextra neposlala do zadnice a nedonutili te podepsat novou smlouvu (pac oni tu starou muzou vypovedet stejne jako ty) je pouze jejich volba...ostatni iSP svym zakaznikum limity zavedli a nikdo se jich neptal, sli se jim to libi, nebo ne... nick

Anonym (3.11.2004 00:26:36)

Jenze ja bych chtel, aby me Nextra poslala do zadnice - takovou spatnou sluzbu si tam totiz muze Nextra strcit! Ja chci od Nextry a nechci cekat 3 mesice, kdyz to tak zhorsili!!!

A (3.11.2004 14:25:42)

Nemas tahat porno :o)

Anonym (3.11.2004 19:37:20)

Nechceš psát svoje bezobsažný zoufalosti nějak jinam?

ZOUFALEC (8.11.2004 18:52:00)

ZDRAVIM MÁM TAKY ASI JAKO VŠICI NA TOMHLE FORU PROBLÉMY S NEXRA:( CHTĚL BYCH OD NICH PRYČ!!!!!!!!!ALE JAK TO MÁM UDĚLAT ??????????????VÍM ŽE MÁM POSLAD ŽÁDOST NA ÚSTŘEDNU DO PRAHY ALE CO DO NÍ MÁM NAPSAT???????????MOCKRÁT DĚKUJU ZA RADY PINGY MÁM DO NETU TAK 100-......... A TO SI CS A UT2004 ASI NEZAHRAJU:( PROSÍM POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nasranec (2.11.2004 17:52:35)

Tak to jsou prima vyhlidky....

nick (2.11.2004 21:36:42)

1) FUP se v novem mesici neresetuje 2) vypocet je nasledujici: prumer vsech uzivatelu v agr. bode (stejna sluzba stejneho providera) < (je mensi nez) tvuj prumer -> pak je na Tebe aplikovana FUP prumer pro prekroceni se pocita za posledni 3dny...pote jses v druhe fronte tak dlouho, nez prumer za x (hodne velke cislo) poslednich dni neni nizsi, nez prumer ostatnich lidi na agr. bode nick

husita (3.11.2004 17:33:12)

dekuji za osvetleni :p) ale nak se nemuzu ubranit pocitu ze to vede k tomu aby bylo toto pripojeni ( spis agregacni bod) vyuzivan co nejmene.. dokonce vubec ...? asi budu Nextre platit 1700,- mesicne za to ze se muzu koukat na zelenej modem ne ?

nick (3.11.2004 19:27:31)

to bylo taky to prvni, co me napadlo, ale pak jsem o tom premyslel a doslo mi to...pocet pripojek bez limitu, tudiz s FUP, je strasne malo...uzivatele, co maji limit, vytezuji linku porad stejne, mozna jejich aktivita narusta (s jidlem roste chut) a proto se i Tvuj "limit" pro FUP zvetsuje... nick

husita (3.11.2004 20:36:30)

asi mam delsi vedeni, ale ja mam fup aniz bych stahoval (a to sem driv stahoval i s fup).... omg za posledni 2-3 mesice vedu jen maily semtam nakej ware stranky hry nebo i naka muzika .. ale ja nestahujuuu halooooooo tuk tuk !! tak mi nerikej podobnou hloupost a uz vubec nechapu proc takove inf nejsou pristupne....kocourkov dem*nce, proste veskere inf ktery sem dostal sou ze FUP na me muze byt aplikovana uz od minima 1 mega treba a ja s tim nic nenadelam a na jak dlouho taky nikde neni tak ja nevim.. sem zvedavej co mi na to reknes.. dejte si a zkuste preložit slovo "pražáci" z ceštiny do angličtiny...

Anonym (3.11.2004 20:38:17)

dejte si http://slovnik.seznam.cz a zkuste preložit slovo "pražáci" z ceštiny do angličtiny...

Nasranec (4.11.2004 21:17:37)

:)))))))))))))))) Multimasakrozni trefa!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym (13.11.2004 07:41:38)

nezáviď vidláku

nick (3.11.2004 22:29:33)

co ti na to povim? to je jednoduche: priklad: predpokladejme, ze prumerny traffic jednoho uzivatele na 512/128 (k tem se tva linka i512/128 vztahuje) cinni 10GB mesicne... dejme tomu, ze jsi v srpnu stahl 20GB, pak podle toho, co vim, tak jses v problemu (FUP) jeste alespon do pulky zari za predpokladu, ze bys nic neprenasel... BTW: jak chces stahovat -cituji: "semtam nakej ware stranky hry nebo i naka muzika " kdyz Ti to ve druhe fronte "nejede" ? ono to asi jede, ze? ale cloveka stve to, ze je v te druhe fronte...nu coz, taky uz jsem v ni nejakej patek, ze zacatku me to stvalo, ale ted uz je mi to jedno, pac ta lajna jede celej den v poho, jen vecer se to trosku vlece... nick

husita (4.11.2004 17:42:02)

jo v druhe fronte ale ja od toho ocekavam(l) ze to poslape jako hodinky a ne sekundovy lagy ... a co takhle CS ? nebo libovolnou akcni hru po netu , zkus to a ... brecim na spatnym hrobe... proste pingy mezi 30-1500 jsou neprijatelny a to ani neberu v uvahu ze mi to pada 3x za den.. a stale sem nikde nevydel vzorec ani nic o FUP tvoje uvahy o tom kdy sem co stahl (jakoze pres 10 sem nestahl za posledni 4 mesice) me taky nak moc o FUPu nerikaj... a k tomu btw.. stahovat nakej soft treba ze slunecnice rychlosti tak 1/20 nez 1024... to je dost na....pro priklad mam tak 3 kamose co maj kazdej jinej net (nez adsl.. to je u nas bohuzel jediny) a stahujou 3GB za noc a pingy pod 30 a cena pod 8stovek...tak Ty (priznivce nextry) na me vyval nakej vzorec at si aspon muzu spocitat co muzu nebo ne .. proste to ze tvoje zkusenost je jina mi nepomuze .. nemyslim si ze chtit od netu kterej me stoji 2x az 3x vic nez kabel wifi nebo cokoliv (co u nas bohuzel neni) chci tak moc (aby to NELAGOVALO)..

husita (4.11.2004 18:15:20)

a jo abych nezapomnel treba kvuli tedle 2 fronte a lagum jak prase me treba nefacha icq .. seznam mi tvrdi ze pro delsi necinnost me to automaticky odhlasilo nebo tak...

eLBen (23.10.2004 22:11:01)

Ty vole, ty si myslis, ze nevim, co je anonym??? Pochopils to jinak. Mam dotaz - tech 12 mesicu u Nextry je platnost smlouvy, nebo vypovedni lhuta, pricemz smlouva je casove neomezena? Jestli je to vypovedni doba, kdo mi zaruci, ze po odeslani vypovedi Nextra skutecne po ruce sluzbu zrusi?

husita (24.10.2004 00:50:28)

ja vim ze to vis :p)) jak to mam vedet jakou mas smlouvu :p))) ale nekde sem cetl ze u telenoru je tak dlouha ta vypovedni hluta.. 12mesicu..jinak ti to asi nikdo nezaruci ale melo by to byt ve smlouve ktera ma par stranek takze se pak muzes soudit :p))))) no nekup to :p) uz aby byla digitalni TV a tydle vsechny ........ sli do ...... :p)jinak bychse chtel omluvit provozovatelum DSL.cz - ac maji dole na strance vypsano co tu nema byt, tak bohuzel veskere komentare k ADSL pripojeni od nextry to tezko splni lol

eLBen (24.10.2004 21:10:54)

Hm, takze musim cekat, nez se Telenor rozhodne snizit vypovedni lhutu, nebo existuje nejakej jinej dobrej provider?

Anonym (24.10.2004 21:15:53)

Podle me je plno dobrejch provideru (napr. Contactel), ale Nextra urcite ne!

Zabar (25.10.2004 07:53:21)

Je tam zmena, ktera neni na webu. Vypovedni lhuta je 2 mesice, ale zavazujes se na 1 rok. Koukni smluvni dokumenty/Vzor Smlouvy o poskytování telekomunikační služby NEXTRA ADSLink bod 4.1

Anonym (25.10.2004 12:15:57)

Jenomže zavázat se Nextře, to je o průser - nalákají tě a pak srazí rychlost a ty pak budeš pořád jen platit jako blbej. Kdepak, Nextře bych nevěřil, to tady už bylo...

Zabar (25.10.2004 12:20:43)

No ja mam uplne opacne reference od cloveka, ktereho znam osobne...

Anonym (25.10.2004 12:25:26)

Já to s Nextrou zažil na vlastní kůži - tahanice s ní bych nikomu nepřál.

Anonym (21.10.2004 21:33:11)

Taky jsem mel Nextru - rychle pryc. Tady se se to nespokojencema s Nextrou jen hemzi. A za ty prachy, to je neco!

Petr Borecek (21.10.2004 21:37:26)

He tak tohle je dobry az na to ze na gamezone mas takovy ping i obcas na 10 Mgbit.Vyber si raci na testovani jiny server nez Gz ktery je komedie na herni server.

Nasranec (21.10.2004 23:21:11)

Velice mi to znamy pohled :)

Anonym (22.10.2004 08:10:51)

známý pohled pro všechny stahovače porna a warezu ...

Nasranec (22.10.2004 10:11:49)

Zkus premyslet nez vypustis nejakou totalni blbost

Anonym (22.10.2004 11:02:04)

no a ne, seš v druhý frontě protože jsi stahoval mnogo a byl na tebe uplatněnej fup. chceš mít pokoj, tak jdi na jinou službu s limitem dat, kde není fup a poběží ti to jako nikomu.

Anonym (22.10.2004 11:16:07)

Ano, to je pravda - jdi na jinou službu a hlavně k jinýmu providerovi - taky u Nextry končím. Podvod!!!

Nasranec (22.10.2004 14:42:44)

Az mi nekdo ukaze prstem, ktera je ta jina sluzba tak s radosti. Bohuzel telenor tu jeste neni, kabelovka se net zavest nehodla, bezdraty stohi za nic a limitovane sluzby maji neprevoditelne limity. Takze furt k nicemu, uz skoro rok.

Anonym (22.10.2004 16:24:59)

Basic Lite, Standard Lite, Start ...

Anonym (22.10.2004 16:41:37)

Ano - na jinou službu, ale k jinýmu providerovi - hlavně pryč od Nextry!

Nasranec (23.10.2004 17:41:20)

To bylo mysleno jako vezne nebo jen priliti lihu do ohne?....

husita (21.10.2004 23:31:34)

mno ja s tim pocital ze nekdo bude remcat ze GZ je LZ tak tady mas screen primo na nextru CZ myslim ze vic komentaru z me strany netreba http://www.sweb.cz/peetrr/nextra512.jpg

Anonym (21.10.2004 23:35:01)

Normální - služba od Nextry... :-))) Ale na to, že je to od Nextry, to ještě jde - mohlo by to být ještě mnohem horší.

husita (21.10.2004 23:43:45)

proste mi to nedalo a zavedl jsem si statistiku.. prijdu domu pustim to tak na 4-8 hodin a http://hwww.sweb.cz/peetrr/nextra2.JPG neni to pocet piv ani orgazmu :p)))

Anonym (26.10.2004 19:44:42)

Bravo! Skvele zvladnuty ip accounting. Jeste by to chtelo naky graf v mrtg:) Kilik kilopiv zvladnes odroutovat za sekundu?

Petr (22.10.2004 07:08:20)

Já nevím proč vám ta nextra pořád všem vadí, já si platím 512, neklesne mi to pod 800kbit a jsem maximálně spokojený.

Anonym (22.10.2004 11:15:03)

To já jsem naopak pořádně nespokojenej - mám službu od Nextry a dávám výpověď, podle mě je to pořádnej šmejd! Nextra je podle mě nejhorší provider.

Anonym (22.10.2004 13:28:42)

a pročpak? jsi ve druhý frontě za stahování porna a warezu?

Anonym (22.10.2004 16:40:43)

Ty hlupáku, ty možná neznáš nic jinýho, ale jsou lidi, kteří potřebují přenos dat ze zcela jiných důvodů - a ostatně po tom, kdo na co službu, kterou si platí, používá, ti je na nic!

Charúf (22.10.2004 11:33:24)

Taky jsem s NEXTROU spokojen. Jenom nechapu jakto ze si platis 512 a neklesne ti to pod 800? To je nejaky divny, ne?

Anonym (22.10.2004 11:48:50)

Samozřejmě kecá - já mám taky Nextru a můžu ti říct, že si občas rvu vlasy nad tím jak je to pomalý. A z technický podpory jsem se dozvěděl, že rychlost není garantovaná - tomu říkám služba :-( Dám jim sbohem.

Anonym (22.10.2004 13:26:56)

kdyby jsi četl smlouvu, tak by jsi se to dozvěděl hned. rychlost není garantovaná u žádného isp, takže sorry

Anonym (22.10.2004 16:39:20)

No jo, to si pak člověk může platit třeba dvoumegabit a přiškrtěj ho na rychlost vytáčenýho spojení a není obrana, protože rychlost není garantovaná? Hnát takový obchodníky svinským krokem! Je to prachsprostá zlodějna!

Anonym (22.10.2004 17:02:00)

ale, ale. je to jen aplikace velkoobchodních podmínek, takže ne obchodníky, ale ČTc hnát svinským krokem ... pokud vím, tak bez garance je to u všech ISP, protože garanci by si do Smlouvy dal jen blázen, když mu nic negarantuje dodavatel.

Anonym (22.10.2004 17:11:53)

A koho zajímá velkobchod? Když mi naslibovala kvalitní službu Nextra (za kvalitní prachy), tak chci kvalitní službu od Nextry!

Anonym (24.10.2004 20:44:35)

V nabídkách atd. nebylo nikdy nic o garantované dostupnosti a garantované přenosové rychlosti ... proboho kdyuž začnete číst všechny smluvní dokumenty!

Anonym (24.10.2004 20:50:44)

Proč potom ta komedie s nabídkou např. 512/128, když to pak běží 32/32? JUenom podvod - a když se člověk ozve, dostane stejnou hloupou informaci jako od tebe - žádná garance... Takovou službu a takovýho providera pak nakopat do zadnice...

lolek (6.11.2004 02:45:17)

Presne:)

nick (6.11.2004 10:17:58)

tak bys mohl zacit u tej svoji ;) nick

Anonym (22.10.2004 13:26:23)

Protože patří do úzké skupiny uživatelů, kteří mají místo 512 přípojku 1024 ... a ještě řvou, že to není vono.

a+ (22.10.2004 17:48:45)

loooooooooool zajimavej megabit, kterej jede 10kbps. ;)

husita (22.10.2004 18:01:21)

dal bych nevim co za tu starou 192/64 bez agragace bez omezovani FUP bez lagu bez padani bez problemuuu

aL (22.10.2004 19:08:19)

jj presne, 192 ownovala..skoda ze nezustala. Hlavne ze mam megabit, kterej nejede ani tech 192..i kdyz 1-20kbps taky neni spatny ne? :) Uz se tesim az s nima nebudu mit nic spolecnyho, sou to pekny smejdi! sikanovat zakazniky to by jim slo!

dorf (22.10.2004 19:12:35)

Moje řeč, už abych byl od nich pryč. Kdyby měli alespoň trochu snahu se omluvit za ten hnůj, který napáchali, zkrátili by alespoň výpovědní lhůtu, ale oni se drží jako veš...

Anonym (22.10.2004 22:41:55)

Koukám že to Dorfa stále drží.......

dorf (22.10.2004 22:45:43)

To víš, že drží - a jak je vidět, tak nejen mě...

Jirka (23.10.2004 09:38:30)

Bych řek, že nejen tebe... Taky se musím držet a omezovat se, abych pak nebyl omezený na neomezeném připojení, že mi nepojede internet. :-(

Petr (25.10.2004 17:00:20)

Nepatřím k těm co řvou, nemám k tomu důvod, mám službu která mi plně vyhovuje.

nick (2.11.2004 21:11:11)

asi tak... :) nick

Anonym (22.10.2004 12:52:58)

Tak proc nedas Nextre vypoved? Takovou sluzbu bych jim nacpal do chrtanu. Taky sem mel Nextru - uz nikdy vic!

husita (22.10.2004 16:06:15)

Dobry den, dane vlstnosti su sposobene pouzitim Fair Usage Policy (FUP), vzhladom na to, ze Vas prenos dat je neumerny prenosu ostatnych uzivatelov. V pripade, ze Vam dane parametry pripojenia nevyhovuju, budete potrebovat znizit prenos dat, popripade prejst na iny produkt, kde FUP nieje aplikovana. ehm todle sem potreboval vedet !! bez limitu a napi... nebo s limitem a dokupovat jasne tak ted teprve budu stahovat zadny 8-10GB a to mam neomez a flimy nestahuju to bych u toho zestarl ani ty vase porna :-)!!! doufam ze diky teto diskuzi uniklo nextre par zakazek :p) davat 20tisic rocne za neco co prestava lagovat az po pulnoci to je blbost.. du zpatky na modem :p)

Anonym (22.10.2004 16:18:58)

http://adsl.nextra.cz/upload_file/20041231077543_FUP_FAQ.pdf hehe asi se po*eru :p) na otazku "mam neměřenou službu, ale chcete mne omezovat podle přenosu dat ?" je odpoved "služba i nadale neobsahuje žadné zpoplatnění nadlimitnich dat .... mužete mi nekdo vysvetlit jaka jsou nadlimitni data u neomezeneho pripojeni to je jako v kocourkove ne ? jasne jasne FUP :p) jak jinak a este tam tazatele ujistuji ze ho to nebude (u neomez) stat nic navic :p)))) loooooooooooooooool

Anonym (22.10.2004 16:37:46)

Ano, to je celá Nextra - nejdřív naslibujou hory doly, aby získali klienty - a pak je odříznou. Podvod, zlodějna!

Anonym (23.10.2004 10:32:57)

Toto je muj ping z nextry. PING gamezone.cz (80.188.162.113) 56(84) bytes of data. 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=1 ttl=118 time=17.7 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=2 ttl=118 time=25.0 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=3 ttl=118 time=19.2 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=4 ttl=118 time=27.7 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=5 ttl=118 time=18.4 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=6 ttl=118 time=21.8 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=7 ttl=118 time=21.3 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=8 ttl=118 time=20.2 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=9 ttl=118 time=18.3 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=10 ttl=118 time=16.9 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=11 ttl=118 time=22.2 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=12 ttl=118 time=18.6 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=13 ttl=118 time=19.0 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=14 ttl=118 time=18.2 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=15 ttl=118 time=19.7 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=16 ttl=118 time=17.3 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=17 ttl=118 time=23.1 ms --- gamezone.cz ping statistics --- 17 packets transmitted, 17 received, 0% packet loss, time 16162ms rtt min/avg/max/mdev = 16.996/20.332/27.744/2.835 ms A takhle to vypada kdyz sitovka sdili preruseni s grafarnou: PING gamezone.cz (80.188.162.113) 56(84) bytes of data. 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=1 ttl=118 time=874.1 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=2 ttl=118 time=1050.0 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=3 ttl=118 time=50.9 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=4 ttl=118 time=95.2 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=5 ttl=118 time=587.4 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=6 ttl=118 time=306.3 ms

na*ranej husita (23.10.2004 19:43:43)

další špek - FUP FU :p) http://www.sweb.cz/peetrr/Sobota1920.jpg kdyby to jelo aspon 64/64 s pingama max 30 ale ne ono to je 1024 jede to tak 300 a pingy uz sem sem psal :p))) proc proboha existuje FUP at mi to raci zpomaliii

Ice (23.10.2004 20:38:41)

ja si na nextru nemuzu stezovat, me jede stale velmi dobre. Příkaz PING na gamezone.cz [80.188.162.113] s délkou 56 bajtů: Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=34ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=63ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=34ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=34ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=28ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=34ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=28ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=29ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=32ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=30ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=32ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=31ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=71ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=35ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=31ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=50ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=29ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=28ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=41ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=56 źas=29ms TTL=118 Statistika ping pro 80.188.162.113: Pakety: Odeslané = 20, Přijaté = 20, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 28ms, Maximum = 71ms, Průměr = 36ms

kix (23.10.2004 22:20:29)

# ping gamezone.cz PING gamezone.cz (80.188.162.113) 56(84) bytes of data. 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=1 ttl=120 time=13.7 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=2 ttl=120 time=14.3 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=3 ttl=120 time=12.4 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=4 ttl=120 time=11.1 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=5 ttl=120 time=12.8 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=6 ttl=120 time=14.6 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=7 ttl=120 time=14.2 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=8 ttl=120 time=13.1 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=9 ttl=120 time=11.9 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=10 ttl=120 time=13.2 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=11 ttl=120 time=11.3 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=12 ttl=120 time=11.6 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=13 ttl=120 time=11.9 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=14 ttl=120 time=11.7 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=15 ttl=120 time=12.1 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=16 ttl=120 time=13.1 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=17 ttl=120 time=13.2 ms 64 bytes from host113.icg.cz (80.188.162.113): icmp_seq=18 ttl=120 time=11.1 ms

Anonym (25.10.2004 01:37:20)

Ať se trochu pobavíte :) - Nextra Ostrava, pondělí 1:35 ráno: Rychlost stahování dat: 11.8 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 94.2 Kbps Příkaz PING na www.gamezone.cz [80.188.162.113] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 80.188.162.113: bajty=32 čas=21ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=32 čas=324ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=32 čas=522ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=32 čas=872ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=32 čas=54ms TTL=118 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=32 čas=177ms TTL=118 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 80.188.162.113: bajty=32 čas=62ms TTL=118 Statistika ping pro 80.188.162.113: Pakety: Odeslané = 8, Přijaté = 7, Ztracené = 1 (ztráta 12%) Pochopitelně jsem v druhé frontě...

Jirka (25.10.2004 08:17:50)

No todle by odpovídalo tak zhruba pokažený mikrovlně o rychlosti 64 kbps, v noci se sdílením do 128 kbps, jenž se prodává bez omezení času a dat za 277 korun měsíčně včetně dph. Předpokládám, že za tuto službu platíš 1583+230 poplatek za telefonní linku jako já... :-(

Kebule (4.11.2004 23:22:03)

Podobnou službu máme od Ipexu

nick (5.11.2004 15:32:49)

psssst! tady se ted nadava na Nextru...ted musis mlcet a soupat nohama, nez se anonymove vykricej ;) nick

Nasranec (6.11.2004 11:53:10)

....A budem si vsichni remcat ;)

Nargon (6.11.2004 13:16:52)

A stejne za vsechno muze Telecom, stacila by garance 64kbit pak by to cele adsl vypadalo o poznani lepe.

Jirka (6.11.2004 15:23:47)

O poznání? já bych neřekl ani ť , kdyby mi inet běžel v rámci fup 64 kbit... byl bych dokonce i velmi rád, kdyby ta megová linka běžela aspon 32... ale bohužel díky telekomu a jeho manýrům jsem rád, když se mi ve špičce zobrazí nějaký výsledek měření (obvykle tak 7 kbps)...

nick (6.11.2004 16:52:54)

u toho FUP je problem v tom, ze pokud dorazi paket v dobe, kdy je na SSG plno, tak se proste zahodi...kvuli tomu jsou tam drop-outs (proste vypadky zpusobene ztratou paketu). dost to souvosi s vlastnostmi protokolu TCP: pokud se paket ztrati, protokol "slapne na brzdy" a prenos zpomali daleko vice, nez kdyz se paket opozdi... nick

Petr Borecek (7.11.2004 09:19:57)

Presne tak. A proto unikatni system FUP od Nextry je pekny shit (Rychlost od 0 - 320 kb, ale i s 2 min vypadky a packet loss od 15 -35 %) narozdil od Ctc expres ktery jen provadi shaping na tech 64 kb.

Anonym (7.11.2004 10:23:00)

Jediná šance, jak to změnit, je dát Nextře sbohem. Pak by si možná víc vážila svých zákazníků - zatím si s nimi jen vytírá pr...

A (7.11.2004 11:25:19)

Naopak, kdyz jim podobni daji sbohem tak budou radi, protoze se to vsem ostatnim zlepsi :-) Paradox co?

Anonym (7.11.2004 11:46:32)

Ale prd! Ať pošlou všichni Nextru do hajzlu - a ať si pak Nextra poskytuje internet sama sobě.

A (7.11.2004 16:12:44)

Nesmysl, totalni majorita (98%) uzivatelu se chova rozumne .. a ty 2% at si klidne vezme nekdo jinej (oni presli k GTS, pak zase od nich dal ... problem neni v nich, problem je v tom, ze si porizujou sluzbu, ktera neni pro ne vhodna)

nick (7.11.2004 19:39:38)

vhodna pro mou penezenku != vhodna pro me ale to jim nevysvetlis, akorat na Tebe budou sprosty nick

Anonym (8.11.2004 19:17:17)

Máš pravdu - nevhodná služba, a to zejména u nevhodného providera. Nextru jsem měl - už NIKDY!

nick (7.11.2004 13:45:33)

kdyz ji daj sbohem vsichni, kteri nadavaji, tak bude nextra jedine rada... nick

nick (7.11.2004 13:47:20)

jde o to, ze CTc umoznil uzivatele delit mezi dve fronty, jednu standartni a jednu depriorizovanou... pak je jedinej zpusob aplikace FUP takovejhle... podivej se, jak aplikuji jini alternativci...je to to same...jenom iexpress to dela jinak, pac je to od CTc... nick

Anonym (3.11.2004 17:18:59)

ja to rikam furt zlaty GTS Příkaz PING na www.gamezone.cz [80.188.162.113] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 80.188.162.113: bajty=32 čas=20ms TTL=121 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=32 čas=10ms TTL=121 Odpověď od 80.188.162.113: bajty=32 čas

KUFI (4.11.2004 22:41:48)

Dyt to nic neni, u Tiscali sem mel az 3500ms ! :))

Mark (6.11.2004 19:34:09)

No vidite,firmy ktery delaj nejvetsi humbuk s reklamou sou nejhorsi:)

husita (9.11.2004 00:31:55)

Marku je mi Nextry opravdu ale opravdu lito ale vzdy na az na prvnim miste sou ty chechtáky :p)

s (8.11.2004 22:20:42)

kdo chce kvalitni adlsko at si poridi nextru: napr ping naprosto stabilni Odpověď od 62.24.64.19: bajty=32 čas=110ms TTL=56 Odpověď od 62.24.64.19: bajty=32 čas=120ms TTL=56 Odpověď od 62.24.64.19: bajty=32 čas=221ms TTL=56 Odpověď od 62.24.64.19: bajty=32 čas=82ms TTL=56 Odpověď od 62.24.64.19: bajty=32 čas=137ms TTL=56 Odpověď od 62.24.64.19: bajty=32 čas=44ms TTL=56 Odpověď od 62.24.64.19: bajty=32 čas=163ms TTL=56 Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 62.24.64.19: bajty=32 čas=47ms TTL=56

Garfield (9.11.2004 00:59:38)

Vsem, kteri si stezuji na kvalitu pripojeni Nextry bych rad doporucil PREJDETE NA LIMITED VARIANTU a budete mit po problemech. Vzhledem k agregaci 1:50 a zpoplatneni nadlimitnich dat NEMUZETE cekat, ze Vas bude Nextra nechavat bez omezeni stahovat do haleluja. Uvedomte si laskave, ze na jednoho z vas, ktery stahne 12GB musi byt 12 dalsich, kteri stahnou jen 2GB (za mesic)!!! Kdyby omezeni ve forme FUP neexistovalo, dopadlo by to jako po zapnuti agregace u CTc nekdy loni v listopadu - vetsine by to jelo pomalu, protoze par lidi by vesele sosalo - se stejnou prioritou jako ostatni.

Anonym (9.11.2004 09:01:51)

2 Garfield: To je přece problém Nextry a nikoli zákazníků! Nextra nabízela beomezený přístup k internetu - a když se lidi nachytali a skočili jí na to, Nextra zavedla FUP. Ty radíš změnit variantu připojení, já radím změnit providera!

Petr (9.11.2004 12:36:41)

Jo ale pozor nabízela neomezený přístup dokud ho nabízel i telecom takže si můžete jít stěžovat na telecom nebo změňte poskytovatele. Já mám na síti 7 lidí a dáme v průměru za měsíc 7G přez nextru a neomezenou variantu a žédné FUP neznám. Takže je to o potřebách uživatele a telecomu.

Anonym (9.11.2004 13:33:41)

Co to je za pitomost? Já objednal službu od Nextry, která slibovala neomezený přístup k internetu, od Telecomu jsem nic neobjednal! Proč bych si měl stěžovat na Telecom? Mě nepodvedl Telecom, ale Nextra!

A (11.11.2004 16:26:43)

Dorfe aspon se podepisuj a zacni cist smlouvy :-)

B (11.11.2004 21:39:51)

Co to placas ty z m r d e ? Me taky Nextra naslibovala neomezenej pristup na net a pak to nedodrzela. Nextra je n e j z k u r v e n e j s i provider kteryho sem zazil. Nextru uz bych nechtel ani za zlaty prase. To se treba vy k o k o t i z Nextry treba p o s e r t e - ty i ten podelanej Slovak!

A (12.11.2004 13:15:46)

Vem si zase prasek, uklidni se a pak argumentuj ... mas NEOMEZENEJ pristup, muzes si stahnout dat kolik chces ... rychlost garantovana neni ... takze?

Jirka (12.11.2004 13:53:57)

No tak to zase prrr... Když nejdou otevírat stránky, tak to je neomezenej internet??? To se mi trošinku nezdá, když v tý smlouvě je pojem vysokorychlostní... Každý zdravý člověk, který si tu smlouvu přečte by řekl, že maximální rychlost přípojky je 512 kbps s tím, že rychlost není garantovaná, ale v takovém rozsahu, ABY SE TEN INTERNET DAL POUŽÍVAT. Prosimvás, to co je tady v ostravě za internet v druhý frontě, to jsem nezažil ani na 9600 bps internetu přes CB vysílačku v roce 1995. Máte jenom štěstí, že lidi na to kašlou, protože u štrasburgskýho soudu by ste narazili... (u nás ne, jelikož tady máme jeden velký bordel a než by se člověk dovolal spravednosti, tak už tady máme euro, či dokonce dolar)

C (12.11.2004 20:03:51)

Takze? Takze si naprostej i_d_i_o_t___z___N_e_x_t_r_y. Jirka ma pravdu - u soudy byste narazili, protoze Nextra ma ve smlouve vysokorychlostni internet, ty pako.

A (13.11.2004 09:36:41)

A co jako ten "vysokorychlostni" internet znamena, kdyz ZADNA rychlost neni garantovana ... hm? navic bys mel vedet, ze soud nic neresi, kdyztak uz CTU .. vsechny spory byly rozhodnuty ve prospech ISP .. docela smula, a ze jich bylo vic nez jen par.

B (13.11.2004 10:55:46)

A hele, ten nextrovni magor je tu zase. Vam z Nextry a i jinym providerum bych zakazal sem prispivat, protoze nehorazne lzete a oblbujete. Jsou vsichni z Nextry takovi z k u r v e n c i jako ty?

nick (13.11.2004 15:44:02)

mno kdyby tu byl IP filtr na lidi od iSP, tak ja bych prosel, ale kdyby tu byl filter na pouzivany vyrazy, tak bys Ty neprosel ;) nick

B (13.11.2004 17:09:58)

Ty? Ty bys neprosel! A kdyz uz se snazis psat cesky, tak se taky cesky nauc, Slovaku d e b i l n i. Fakt, lidi od Nextry bych odsud hnal svinskym krokem, parazity!

husita (15.11.2004 00:45:43)

nektere vyrazy vise uvedenych autoru by se tu nemeli tolerovat... nahodou uz mi ani nevadi ze mam pingy 150-loss 30% jsem velice vděčný firme NEXTRA za to ze me zbavila zavyslosti na hrani počítačových her (online samozrejme), již sem se uchýlil k piškvorkám a nestěžuji si :p)) loool blbej joke co ? :p) ale nahodou az me zarazilo jak povedenou diskuzi jsem rozpoutal ...inu firma nextra v mych ocich klesla, to nadherny oranzovy triko uz si asi nikdy nevezmu :p) pekne jim to tu davate sezrat :p) mno doufejme ze k nam dorazi wifi a pak uz se vsemu budu jen smát a vzpomínat se slzou v oku co to znamena loss 20%++:p)

Adam (15.11.2004 16:24:42)

Tohle mi na otevřených neregulovaných fórech vadí, že sem může přijít každej náctiletej fracek a řvát svoje sprostoty a myslí si jak je tvrdej. Tak buď tvrdej neschovávej se za falešný nicky jako srab. Buď tvrdej jako je tvrdá tvoje řeč. To ty ovšem nezvládneš co? btw - tak mi hezky rychle napiš jakej sem a co sem ty "drsňáku"

B "pravé" (15.11.2004 16:43:04)

uklidni se

Jirka (13.11.2004 11:21:22)

Ano, já jsem zdůrazňoval, že v týhle zemi je bordel a že zde se člověk spravedlnosti nedovolá... Jenže už jsme taky členy EU, takže existujou i vyšší instance, které by usuzovaly zdravým rozumem... A taky jsem říkal, že než aby se někdo s Váma obtěžoval a vedl nějaký letitý tahanice, tak raději přejde na jinýho providera a má klid... Takže závěrem: Vy víte svoje ("to jsme udělali dobrou kličku"), uživatelé, i potenciální, ví svoje ("nextra je podvodník") - není tedy co řešit... Už se dorfovi nedivím, že chytá nervy :-)))

Anonym (12.11.2004 21:16:26)

jirka nepotřebuje prásek ale ty bys měl dostat rovnou žíly nejakej herák aby ses probudil protože má pravdu.

Anonym (10.11.2004 08:37:52)

Telecom nikdy na variantě 1:50 neomezený přístup nenabízel, ale problém je trochu jinde. Telecom nabízel službu s 10GB datovým limitem a pak plať za dalších 10GB. Průměr u více zahraničních poskytovatelů ADSL služeb byl cca 5GB přenosu, takže varianta s 10GB limitem byla de facto "unlimited" a tak většina poskytovatelů do toho šla. Jenže záhy se ukázalo, že český uživatel je něco speciálního a primárně stahuje warez, porno, filmy atd. a jeho přenos je okolo 50GB a ti nejlepší přes 200GB za měsíc!!! To je jedna hladina problému. Druhá je technologie agregace, kdy vícenásobným stahováním pár uživatelů vyčerpalo pásmo všem ostatním a těm to nejelo. Takže tu máme dva problémy: 1) uživatel si zaplatí 10GB dat a ISP za něj zaplatí zbývajících 40-200GB.... a to se ISP vyplatí! Jedná se o tisíce, takže žádný podnikatel nebude dotovat někoho, kdo mu: 2) omezuje ostatní spokojené uživatele a ti se stávají nespokojení a začínají odcházet. Jediná cesta je přiškrtit je, což je FUP.

M (10.11.2004 11:59:36)

"Jediná cesta je přiškrtit je, což je FUP." Kvuli zabe na prameni jmenem CT ano. Jinak to nutne neni, stacilo by nastavit parametry ADSL jako ISP u WiFi, kabelove TV a FUP by nemusela byt tak drasticka. 50 MB za 3 hodiny, depriorizace na 2 mesice apod. je prasarna nejvetsi. Dokud budou parametry ADSL vinou CT (at zije Telenor, aspon neco) tak prasacke a predrazene jako dosud tak se nikam nehneme a ADSL bude stale jen na prohlizeni par www stranek a stazeni posty.

nick (12.11.2004 13:23:32)

ale to vis, ze nabizel neomezeny pristup na 1:50. v breznu-podzimu 2003 tomu tak bylo...i ja mam linku z te doby, jednu z prvnich v CR a jsem plne spokojen... ale souhlasim s tim, ze na 1:50 je jedina cesta FUP... nick

Garfield (9.11.2004 18:14:19)

Radim zmenu varianty, protoze to je nejlevnejsi reseni dostat se z FUP za podminky, ze mam neomezenou variantu u Nextry. Kazda jina moznost = skoro jiste zmena modemu (moc lidi s timto tarifem asi nemela ISDN linku - tedy nedostala AnnexB modem) + poplatek novemu providerovi za zrizeni (kdyz nepocitam ruzne akce) + byt nejakou dobu bez Internetu. To mi nepripada vyhodnejsi nez dat 990 za zmenu a byt v pohode.

Anonym (9.11.2004 21:58:51)

Nestraš - AnnexB modem má kdekdo. A raději změním providera - zřízení mě taky vyjde na tisícovku a budu v pohodě proto, že těm darebákům uteču. Podvedli mě, tak nazdar!

Anonym (10.11.2004 08:32:10)

No budeš se divit, ale není tomu tak. 80% uživatelů ADSLink Basic má modem před 15.9.2003 a tedy Annex A.

Jirka (9.11.2004 09:03:31)

Nesmysl, kdyby si telekom nerozděloval území na nějaké SSG tak jak se mu to hodí a kdyby zvolil vhodnou koncepci celého adsl, tak by snad ani případné fup nebylo potřeba a stačilo by nějaké slušné QoS až u ISP.

Garfield (9.11.2004 18:19:19)

Proc tahat data z kazde vesnicky, z kazdeho DSLAMu do jednoho mista (to vse nezagregovano - tedy s mnohem vetsim vytizenim paterni site), kdyz muzu podobna mista vytvorit ctyri ci vice a zatez rovnomerne rozdelit? Myslite, ze jinde to delaji jinak? Co je spatneho na "koncepci" DSL od CtC? Eventuelne jak vypada vhodna koncepce? Rad si poslechnu Vas nazor.

Jirka (10.11.2004 18:11:07)

Tak todle mě fakt dostalo... Garfielde, prosimtě porozhlédni se okolo sebe, nemusíš ani do světa, stačí jenom otevřít oči v rámci čr, aby bylo zřetelné, že cokoliv udělá telekom je tak, aby měl z toho "co nejvíc za nejmíň" a aby se s výsměchem vykálil na hlavu všem normálním lidem. Dyt je evidentní, že to je tak dělané schválně, protože ISP si platí určitou konektivitu a na jednom SSG ji má nevyužitou, zatímco na druhém lidem nejdou otevírat ani stránky, aby se telekomu náhodou neudělala nějaká špička na vytížení jeho sítě, kterou jsme mu zaplatili z našich daní a on ji pronajímá 100x dráž než je běžné, když už nám tak "levně" a milostivě prodává adsl. Takže technické řešení i celá cenová politika je špatně a to ještě nemluvím o tom, že se furt něco mění.. annex a, annex b, pptp, pppoa, pppoe, no jak u blbych... na co to telekom tehdá tak dlouho testoval??? Koncepce... no je spousta řešení, ale každé je spojeno s tím, že by se telekomu trošinku více využívala síť a on pak už nemohl garantovat pingy na těch svých velmi drahých vyhrazených okruzích, které si za nekřesťanské peníze platí firmy. První krok je výrazné posílení páteřních spojů, pak se může řešit něco dalšího. Jenže to nehrozí, protože to už telekomu nebude platit stát z našich daní, jako tomu bylo předtím, ale musel by si to zainvestovat sám, což při současném úpadku nebude jednoduché. To se raději udělá změna, že se z nolimitů zavedou přípojky s limitem 3, 6 či 10 giga. Tedy úplně na druhou stranu, zpět do minulého století. Ale to by nebyl telekom, aby nědělal přesně opačná rozhodnutí oproti optimálnímu... hawk

Anonym (10.11.2004 21:57:51)

Kazda firma se snazi o to, aby mela z neceho co nejvic za co nejmin. Jako zakaznik Telecomu nemam pocit, ze mi kali na hlavu, nikdy jsem s nimi nemel problem. ISP si neplati konektivitu do site Telecomu, dostanou presne 1:50 (1:20) souctu maximalnich rychlosti vsech svych zakazniku. To, ze na jedno SSG je vyuzite naplno a druhe ne je otazka slozeni zakazniku v dane lokalite. Proc myslite, ze garantovane linky jsou velmi drahe? Proc je ADSL se stejnou maximalni rychlosti mnohokrat levnejsi? Ze by to souviselo s agregaci? Neco na tom asi bude, ze... Opravdu myslite, ze linky DSL jsou kdekoliv 100x levnejsi? Nejsou ani 10x levnejsi, dokonce ani 2x levnejsi, ony jsou dokonce srovnatelne, prekvapeni, ze. Porad se neco meni? Nevsiml jsem si, jedina zmena byla plosne zavedeni Annex B. Kdyby toto Telecom neudelal stavalo by se, ze na ustredne by byl dostatek volnych portu pro ISDN linky a nedostatek PSTN (nebo naopak) a lide by si opet stezovali. To si nevyberete... Domnivam se (ac nijak do dokazat nemohu), ze paterni sit Telecomu je dimenzovana vice nez dostatecne.

Garfield (10.11.2004 21:58:46)

Jejda, zapomnel jsem podpis - byl jsem to ja, Garfield :-)

M (11.11.2004 11:55:49)

Pariz 18 MBit DSL download za 30 EUR mesicne. Muj WiFi ISP 512 s agregaci 1:3 za 1200 mesicne. Staci?

Garfield (12.11.2004 04:10:28)

No nevim DSL FranceTelecom 512/128 (eXtense 512k) s upisem na 12 mesicu 25,9 euro/mesic (1. 3 mesice 19,90). Agregaci jsem nenasel, predpokladam 1:50-1:40. Vseobecne podminky se mi cist nechce, mozna je tam schovany nejaky limit dat. Pripada vam tahle nabidka prilis odlisna od toho, co se da koupit u nas? Nabidku 18Mbit jsem nenasel, ocenim link, rad se podivam.

Jirka (11.11.2004 12:08:04)

A jedna padesátina součtu rychlostí všech zákazníků není konektivita? Co to tedy potom je? Jinak já mám ten pocit kálení na hlavu stále - ceny, změny služeb, nucení přechodů normálních tarifů na tarify s předplaceným kreditem, lživá reklama, naprostá neschopnost na "helpline", kde podávají zkreslené a nepřesné, mnohdy i lživé informace... no prostě všude, jenom je třeba trošinku otevřít oči... SSG by mě být jeden, aby isp mohl používat plnou kapacitu konektivity, tak jak ji má zaplacenou a ne jen nějaké části, které chodí z různých částí čr nasekané tak, jak se líbí telekomu... Dále - já tady nemluvil o cenách dsl přípojek.. já mluvil o ceně konektivity, ale když jste nepochopil slovo konektivita a myslíte, že telekom nic takového neposkytuje, tak to je pak těžko se bavit ještě dál o ceně. Skutečnost je, že ta konektivita je prodávána 140x dráže... já napsal jenom stokrát, protože jsem si vědom, že technolgie xdsl vyžaduje i další náklady nejen spojené s konektivitou... Annex A vs. Annex B - já za to nemůžu, že telekom dal nějakou velkoobchodní poptávku na annex B karty v předpokladu, že se mu podaří ještě adsl zabrzdit a prosadí si svoje isdn ve velkým. No adsl nezabrzdil, tak jak by se mu líbilo a porty má nakoupené na annex b, které se používají pro isdn... tak co ted. No jasně, dáme annex b i na analogové linky. Kde ve světě tohle proboha mají? no jenom u nás je to zase naruby. Kolego, s vašim postojem a názory se už nedivím, že situace ohledně telekomunikací v téhle zemi je na tak ubohé úrovni, protože vy nejen že nevidíte, ale ani nechcete vidět skutečnost jak tady s náma telekom zametá... :-(

Garfield (12.11.2004 04:52:48)

Pochopil jsem Vas predchozi prispevek tak, ze se domnivate, ze si ISP koupi urcitou kapacitu do site Telecomu (dle vlastniho uvazeni), kterou dale prodava. Chtel jsem upozornit, ze neco podobneho neni mozne, ze ISP dostane jen kapacitu odpovidajici poctu zakazniku. Mozna jsem se spatne vyjadril. Z demografickeho hlediska nevidím mezi jednotlivými regiony ČR žádný větší rodíl, a proto nechápu co vám vadí na existenci několika SSG. Od určitého počtu uživatelů na každém z nich je snad fuk jestli je SSG jeden nebo jich je deset - složení uživatelů bude vždy přibližně stejné. Pokud mluvite o internetové konektivitě (obvykle se slovo konektivita chape jako konektivita do site Internet, ne do paterni site spolecnosti), pak ano je pravda že Telecom alternativním operátorům v případě DSL linek neposkytuje internetovou konektivitu. Poskytuje konektivitu do sve paterni site + posledni mili k uzivateli a to za cenu vicemene beznou v EU. Opravdu si myslite, ze Telecom zavedl globalne Annex B proto, aby zbrzdil rozvoj ADSL? No LOL.

Jirka (12.11.2004 09:41:55)

Zase nepochopení... to už vážně nemá smysl... Tady srší neznalost a neinformovanost. To brzdění ADSL se týká tak začátku roku 2003, kdy telekom ač velmi nechtěl, tak musel zpřístupnit technologii dsl i alternativním operátotům (mezitím právě běžela reklama na isdn a nutil to všem na každém rohu). Dyt teď vlastně kvůli toho vyšla zpráva o potvrzení té 23 milionové pokuty, proti které se předtím odvolal. Ohledně těch SSG bych doporučil si přečíst můj příspěvek výše. Opět říkám, že to není jen teorie, když na pražském SSG není ani zdaleka využitá kapacita a na ostravském lidem nejdou otevírat stránky. Kdyby byl ssg jeden, tak se to srovná a všichni by byli spokojeni, teda všechny strany krom telekomu. Já z mojí strany tuto debatu končím, protože vážně přestávám nabývat dojmu, že někdy pochopíte, jak to tady skutečně je. Možná si děláte jen legraci, aby se tu vedly polemiky, ale já se bojím, že pokud lidé jako vy jsou na vedoucích pozicích vlivných firem, tak týhle zemi nezmizí přívlastek "banánová" ještě hodně dlouho.

Garfield (12.11.2004 22:05:40)

> telekom dal nějakou velkoobchodní poptávku na annex B karty v předpokladu, že se mu podaří ještě adsl zabrzdit Toto jste napsal, na to jsem reagoval... Divite se Telecomu, ze nechtel zpristupnit DSL ostatnim operatorum? Ja vubec. Predstavte si napriklad situaci, ze mate firmu poskytujici bezdratove internetove pripojeni, mate vlastni sit, ke ktere se pripojuji vasi zakaznici a najednou prijde konkurence a rekne hele hele, my chceme pres vasi sit nabizet stejne sluzby, nejlepe tak, abychom vam museli platit co nejmene a sami vydelali co nejvice. Co udelate? Budete se snazit vsi silou tomu zabranit, ne? Presne tak se chova Telecom. Chova se poplatne trznimu hospodarstvi - snazi se eliminovat konkurenci, tedy maximalizovat svuj podil na trhu. Ja souhlasim tim, ze Telecom v dusledku svymi kroky zdrzel rozvoj broadbandu v CR, ovsem delal to s cilem maximalizovat svuj zisk. Tak se vedeni kazde firmy ma chovat, nema se snazit o nejake vseobecne blaho. Pokud nekoho chcete obvinovat, za stav broadbandu u nas (ktery imho neni vubec tak spatny, jak se nekteri snazi naznacit) obvinujte predchozi vlady a kompetentni urady, ne Telecom, ktery jen vyuzil moznosti, ktere mel. Ja, jako akcionar Telecomu, nemam jeho vedeni vcelku co vytknout, dividenda za lonsky a predlonsky rok mi byla velice prijemna. Co se SSG tyce, nedomnivam se, ze situace v Ostrave je horsi nez jinde. Kamarad ma unlimited 512/128 variantu, je v prvni fronte a internet mu svisti vcelku stabilne 650 kbit. Druha fronta se, dle meho nazoru, do nekolika mesicu taky spravi - par lidi prejde k Telenoru (resp. k Nextrackym nabidkam pod LLU), pribude par novych na zakladni linky a bude zase dobre.

Nargon (12.11.2004 22:33:27)

No nevim jak to je presne ted, ale kdyz se adsl zacalu v CR rozsirovat a stalo cca 1500 KC tak se to nekde pocitalo kolik z tech 1500 pripadne telecomu a kolik ISP No velkoobchodni nabidka byla asi 1200kc, pak pristup do IP site telecomu 200Kc. A ta stovka co ISP zbyla z toho jednoho zakaznika se musela postarat o konektivitu do internetu. Takze telecom i tak vydelaval dost. Ted je to mozna trochu jinak, ale hadam ze se to moc nezmenilo a stale 90% ceny jde telecomu do kapsy.

Dom:-) (12.11.2004 23:14:50)

Contactel a volný maj velkobchodní nabídku za cca 350kč na hlavu.Ostatní poskytovatelé jsou na tom asi o dvě-tři stovky huře.Takže už to není tak hrozný jako to bylo,ale přece jen všechny služby co jsou nad tisícovku/měs tak by měli být vesměs kvalitní a nejaká minimální garantovaná rychlost v ceně by neuškodila.

Nargon (13.11.2004 10:09:31)

S tim souhlasim. Garantovat alespon 64/64. Jenze to by musel primo Telecom, samotnej ISP to garantovat nemuze, protoze to garantovany nekoupil.

Jirka (13.11.2004 11:08:15)

Vážený pane, telekom není jen tak nějaká nezávislá firma, která si může dělat co se jí zachce. Jednou ji holt rozvoj infrastruktury zaplatil stát z našich daní s tím, že po uplynutí monopolu to pak bude nabízet na základě velkoobchodních nabídek alternativcům, tak nevím co se tady pořád snažíte obhajovat. V podstatě to potvrdil i úřad pro hospodářkou soutež udělením té pokuty. Kdyby bylo všechno čisté jak říkáte, tak žádná pokuta není. Na těch předchozích vládách se shodneme, pánové Klaus a Dyba udělali vážně velmi nepromyšlený krok, jehož negativní vliv pocítí ještě naše děti. Pokud se týče kamaráda, jenž má tu nextráckou "nelimitovanou" 512 variantu, podává nepřesné informace, jelikož linka jede až na pár hodin denně 800 kbit s tím, že k večeru to krapet spadne na cca těch 500... Ovšem za tohle děkujme nextře a ne telekomu, ta se aspon trochu snažila vyřešit situaci. No ale právě druhá fronta je problém, protože na pražském ssg jede druhá fronta skoro jako první, zatímco tady v ostravě to znamená odstřižení od internetu - není tedy žaden rozdíl mezi ssg? Proč si ISP nemůže využívat plnou zaplacenou konektivitu? Na pražském ssg by se volné prostředky našly, ale díky telekomu zůstanou nevyužity, zatímco v OV nejde internet. Já bych řek, že to je podraz i na ISP, i na uživatele. Ale Vám to asi nemá cenu vysvětlovat... :-(

Nastvanec (13.11.2004 18:15:19)

Vis v cem je vtip? Ze stahovacum je uplne u zadnice ze je hodi do druhe fronty, protoze to proste "prorazi". Prechod =990 Radsi vypoved za 500 s modemem a jit jinam. Chvala bohu sem nasel lepsi nabidku.......akorat ty 2mesice cekani budou porod

a (18.12.2004 06:31:47)

nejak nechapu, proc tady vsichni nadavate.. kdyz chcete stahovat a zaroven mit rychlost, tak jdete na placene data.. treba bluetone.. proste mate 3GB a jak ste nad, tak platite. Mate rychlost i nolimit :-) Jenom nechapu, kdyz je ten telecom a ta nextra tak svata.. jaktoze takove UPC nebo Karneval, nabizi za 2000kc/mesicne 20GB + 1-2mb/s (s garanci). ? Vysvetlete mi to. A to si museli natahnut vlastni site, nedostali nic od statu.

Laky (18.12.2004 11:24:05)

Protoze bez garance, a beha to casto hur nez adsl. Doporucuji nekdy zavitat na zumpu .-) abyste videl, ze rychlost 400kbit na 4Mbit neni nic vyjimecneho. Stejne jako upload horsi nez s 56kbit modemem.

Laky (18.12.2004 11:29:00)

64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=1 ttl=60 time=8.14 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=2 ttl=60 time=7.74 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=3 ttl=60 time=7.66 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=4 ttl=60 time=8.38 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=5 ttl=60 time=8.05 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=6 ttl=60 time=8.34 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=7 ttl=60 time=7.32 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=8 ttl=60 time=7.99 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=9 ttl=60 time=8.64 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=10 ttl=60 time=7.81 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=11 ttl=60 time=8.50 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=12 ttl=60 time=7.66 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=13 ttl=60 time=8.13 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=14 ttl=60 time=8.05 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=15 ttl=60 time=8.61 ms 64 bytes from www.nextra.cz (195.70.130.250): icmp_seq=16 ttl=60 time=7.95 ms No tak se podivejte, jake ma nextra pingy .-) Adslink Fun