Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Kolaps- zrizeni ADLS :(

Kolaps- zrizeni ADLS :(

g1 (22.10.2004 09:23:53)

U Emea jsem is objednal ADSL, po nekolika tydnech setreni mi sdelili, ze jim Telecom sdelil, ze sluzbu nelze zridit, protoze uz na tel. lince je zrizena jina sluzba (zeby jine ADSL?). Prca ale je, ze zadna jina sluzba tam neni a nikdy nebyla ani o ni nebylo zadano. Na Emea mi rekli at kontaktuju Telekom a sluzbu zrusim, kdyz jsem volal na Telecom tak mi tam rekli, ze nic jinyho, krom ty zadosti od Emea tam neni. Tak mi poradte co mam delat? Btw: Mila pani na telecomu mi sdelila, ze pokud bych si to objednal primo u nich, tak ze mi to hned zridi, ze je vse ok. (volno na ustredne, draty....). Co ted?

g2 (22.10.2004 10:00:14)

oprcat ji

Anonym (22.10.2004 11:04:30)

nádherná ukázka práce monopolu ... dej tohle info na EMEA a ti ať to reklamuji na ČTc. Stávalo se to běžně a stává ... jinak ten IOL by ti to mohl zřídit až potom, co by jsi zrušil svoji objednávku u EMEA jelikož je to v systémech .-))

Iva (22.10.2004 21:02:30)

Jo, měla jsem podobný problém. Utíkala jsem od Tiscali, tam mi to zrušili po děsných urgencích. S předstihem jsem měla smlouvu u Emea. Jenže ti říkali, že není zrušená předchozí služba (Tiscali), potom mi paní od ČT říkala, že mají plný náš DSLAM. Tak jsem dštila síru, až mi nakonec volal nějaký hlavoun z ČT (p. Kopelek 602 124 939), že je to vyřešené, aktivované že netuší kde je problém a že to DSLAMEM nebylo. Pak mi ještě poslali papír, kde mám z mé strany zrušit připojení Tiscali. Mezitím mi to i z Tiscali potvrdili.... Napiš jim info sem: http://www.telecom.cz/napiste/index.php?theme=39 a sem také: http://www.telecom.cz/napiste/ Uvidíš, že to zafunguje :-) Musím pochválit ten "monopol", protože i když jsem šla ke konkurenci, zachovali se pro mě překvapivě...

Anonym (24.10.2004 11:34:21)

Tak to je úplně stejná situace, stalo se to taky mě. Telecom podvodně nabírá svoje zákazníky. Už jsem napsal příspěvek i jinde. Objednávka u Emea Telecom a z toho vzniklé problémy Už jsem tu příspěvek napsal, jak dlouho jsem čekal na zřízení služby AhojDSL. Objednával jsem ho 19. září, Emea objednávku 21. září potvrdila. Dny a týdny ubíhaly a služby nikde. Několikrát jsem urgoval infolinku, jak to vůbec je, prý to není technický problém. U objednávky zapomněli zaškrtnout dodávku modemu, typická administrativa Emea Telecom. Minulý týden mi už ruply nervy a požadoval jsem po infolince, jestli mi vůbec zapojí služby. Infolinka můj požadavek poslala na technickou podporu s tím, že se mi ozvou v pondělí. V pondělí samozřejmě nikdo neozval, dočkal jsem se až v pátek ráno. K mému překvapení mi řekli, že na lince je aktivována jiná služba, proto nemohou aktivovat AhojDSL. Doporučili mi zavolat na Český Telecom a zjistit stav linky. Tak jsem tam zavolal v poledne, po řadě zkoušení s plechovou hubou jsem se konečně dočkal spojení s operátorkou, jejíž jméno jsem zapomněl. Ta mi po ověření potvrdila, že mám na lince aktivní službu Internet Express (od 23.září), úplně jsem se zděsil, ptal jsem se, jak je to možné. Jejich službu jsem nikde neobjednával, žádnou smlouvu s nim nemám, ani balíček jsem od nich nedostal. Tak jsem to chtěl zrušit, jenže operátorka mi řekla, že musím napsat písemnou žádost o zrušení služby a poslat na Internet On Line v Olšanské ulici, taková byrokracie !!! Nic jsem od nich neobjednával a ještě po mě požadují, abych to písemně zrušil !!! Večer jsem zavolal zpátky na Emea Telecom, abych vysvětlil situaci, pochopili to a řekli, že počkají, až bude linka volná. Zase jsem zavolal na infolinku Telecomu s tím, že potřebuji adresu divize Internet On Line, abych mohl poslat tu žádost (zároveň jsem chtěl zjistit, co všechno v té žádosti mám napsat, aby se to všechno urychlilo), ale k tomu nedošlo. Arogantní operátorka mi tvrdila, že na lince nemám vůbec aktivní službu Internet Express a pořád odkazovala na Emeu Telecom !!! Vysvětloval jsem polopaticky, že Emea službu nemůže spustit, protože mám prý na lince aktivní Internet Express, že to potřebuji zrušit. Ona zase tvrdila, že Express nemám. Když jsem odkázal na operátorku, co jsem s ní mluvil v poledne, řekla, kde takové výmysly vzala. Prostě neskutečně velkej bordel !!! Zavolal jsem zpátky na Emea, kde jsem zase vysvětlil novou situaci a řekli mi, že to zkusí znovu v pondělí a pak se mi ozvou. Jsem úplně naštvaný, je to začarovaný kruh, jak z toho ven ?

Jirka (24.10.2004 13:01:55)

No někde ten telekom musí vykázat, že se zřizuje plno nových přípojek adsl, aby se ke konci roku aspon zdaleka přiblížil předpokladu. Takže se ani nedivím, že v tý jejich databázi jsou zavedeny aktivní přípojky i na čísla, jejichž lidi používají telefon jenom na telefonování a o ničem dalším neví. Zde vidíme případ, kdy jeden z těchto lidí chce objednat ADSL...

Anonym (24.10.2004 19:57:16)

Jo takhle to vypada kdyz se koupi novy system za nehorazny prachy,vyskousi v meste se 100K obyvateli a soupne se do plneho provozu a v tu chvili se zacne pokladat a delat chyby.Takze nebudte nas... na ty lidi co s Vami mluvi ale pocitac opravdu v tu chvili ukazuje to co Vam rikaji.

Anonym (24.10.2004 20:01:44)

Máš pravdu - ať není na ty lidi nasranej, ale ať jim ještě poděkuje... :-)))